
راههای ابطال طلسم و جادو , رسانه توسل ( جهت مشاوره جادو و ثبت سفارش به واتساپ مراجعه کنید ) , راههای ابطال طلسم و جادو : او در صومعههای کوچک تندای (جایی که بیست و نه فصل دیگر از شوبوگنزو را نوشت) اردو زد تا آخرین معبدش به نام Eihei-ji یا صلح ابدی در کوههای استان فوکوی امروزی تکمیل شد.
توسل : این مکان به مرکز سوتو ذن در ژاپن، صومعه اصلی فرقه تبدیل شد. خود دوگن در حال نزدیک شدن به دولتمردی بزرگتر بود و در سال ۱۲۴۷ توسط کسی جز قدرتمندترین مرد ژاپن، جنگجوی هوجو توکیوری، به مقر جنگجویان کاماکورا احضار شد.
راههای ابطال طلسم و جادو
حاکم می خواست در مورد ذن بیاموزد و دوگن به درستی دریافت که رد کردن دعوت ناسالم است. جنگجویان در کاماکورا به احتمال زیاد با ذن ترکیبی رینزای ایسای، که بر استفاده از کوان تمرکز داشت، آشنایی داشتند. به نوبه خود، دوگن کوان را بیخود رد نکرد (او مجموعهای از سیصد نفر را به جای گذاشت). در عوض او آن را وسیلهای میدانست.
راههای ابطال طلسم و جادو : که برای ایجاد نگاهی اجمالی به ساتوری یا روشنگری، که ارزش واقعی آن عمدتاً بهعنوان استعارهای از تجربه روشنگری است – تجربهای که او معتقد بود تنها از طریق تمرین تدریجی میتواند به طور کامل تحقق یابد. در تعقیب راه [بودیسم] مهم ترین چیز نشستن (زازن) است. شاید با تأمل در «موارد عمومی» (کوان) و گفتوگوهای پدرسالاران، به درک آنها پی ببریم.
جادو
جادو : همانطور که انتظار می رفت، آنها علیه دوگن حکم کردند و از او به خاطر وسواس نسبت به زازن و نادیده گرفتن سوتراها و غیره انتقاد کردند. احتمالاً همین شکست سیاسی بود که او را متقاعد کرد که در سال ۱۲۴۳ از همسایگی کیوتو خارج شود و به استان ها نقل مکان کند تا بتواند در آنجا تدریس کند.
راههای ابطال طلسم و جادو : اما تنها منجر به گمراه شدن فرد از راه بودا، بنیانگذار ما میشود. صرفاً برای گذراندن وقت در صاف نشستن، بدون هیچ فکری در مورد کسب، بدون هیچ حسی از دستیابی به روشنگری – این راه بنیانگذار است. درست است که پیشینیان ما هم کوآن را توصیه می کردند و هم به نشستن، اما این نشستن بود که به ویژه بر آن اصرار داشتند. عدهای بودهاند که از طریق آزمون کوان به روشنایی دست یافتهاند، اما علت واقعی روشنگری آنها شایستگی و کارآمدی نشستن بوده است. واقعاً شایستگی در نشستن است.
چان هنوز استادان رینزای را در چین داشت، اما در مرحله بعدی ذن، آنها شروع شکستن طلسم دعانویس به مهاجرت کردند تا به ژاپنی ها در کاماکورا آموزش دهند. نتیجه این بود که سوتو تبدیل به ذن بیاهمیت داخلی شد، در حالی که رینزی وسیلهای برای واردات فرهنگ چینی به طبقه جنگجو شد. در این دوره پویای جنگجو رینزای ذن است که اکنون باید به دنبال استادان بزرگ بعدی باشیم.
راههای ابطال طلسم و جادو : فصل هفدهم اولین استادان ژاپنی چان را از چین آوردند به این امید که رشته طلسم جاودانگی آن بودیسم سنتی را احیا کند. از آنجایی که معبد ایسای اولین معبدی بود که شامل تمرین چان میشد، او اعتباری برای تأسیس رینزای ذن ژاپنی دریافت کرد. با این حال، تاریخ تا حدودی موضوعات را تجلیل کرده است، زیرا در واقع ایسای کمی بیشتر از یک کشیش تندای بود.
که کمی در تمرین چان مشغول بود و از موهبتی برای پیشروی خود با فرماندهان جنگ کاماکورا بهره می برد. همچنین دوگن برای تأسیس فرقه سوتو در ژاپن الهام گرفته نشد. او نیز صرفاً یک اصلاحطلب بود که به طور تصادفی با یک استاد سوتو چینی آشنا شد که به مدیتیشن اختصاص داشت. این رشته قدرتمند مراقبه بود که دوگن به دنبال معرفی آن به ژاپن بود.
راههای ابطال طلسم و جادو : نه شاخه فرقه ای ذن. تنها بعداً جنبش دوگن تبدیل به یک فرقه ی ذن شد. اینها و دیگر اصلاح باطل کردن جادو با طناب طلبان ژاپنی قرن سیزدهم چان را به این دلیل ساده وارد کردند که خالص ترین بیان بودیسم باقی مانده در چین بود. در دوران اولیه، ذن بر کیوتو و کاماکورا تمرکز داشت و عمدتاً اصلاحی در مکتب تندای بود. درک ژاپنی ها از چان مردد و بی نتیجه بود – تا جایی که تعداد کمی از ژاپنی های اواسط قرن سیزدهم متوجه شدند.
شکل جدیدی از بودیسم در حال شکل گیری است.۱ اما در طول یک قرن و نیم بعد، انقلابی آغاز شد. ذن در ابتدا به تدریج و سپس به شدت به دغدغه طبقه حاکم ژاپن تبدیل شد. انفجار ذن از طریق ترکیبی از شرایط رخ داد. دیدهایم که فرمانروای جنگجو، هوجو توکیوری (۶۳-۱۲۲۷) به مدرسه کتاب شکستن طلسم وحشت علاقهمند بود و به دوگن معبدی در کاماکورا پیشنهاد کرد، دعوتی که دوگن رد کرد.
راههای ابطال طلسم و جادو : با این حال، در سال ۱۲۴۶ یک استاد مهاجر چان از سرزمین اصلی شکستن طلسم رزق و روزی چین به نام لانچی (۷۸-۱۲۱۲) بدون دعوت در ژاپن ظاهر شد، زیرا از علاقه ژاپنیها به چان شنیده بود. او ابتدا به کیوتو رفت، جایی که ذن را هنوز در معرض فرقه گرایی خصمانه یافت، و سپس به کاماکورا، جایی که در سال ۱۲۴۹ موفق شد با توکیوری ملاقات کند. مرد نیرومند ژاپنی خوشحال شد و اقدام به تبدیل معبد فرقه ای دیگر به تأسیسات ذن کرد.
لان-چی را به عنوان راهبایی کرد. اندکی پس از آن، توکیوری ساخت یک صومعه ذن به سبک سونگ را در کاماکورا تکمیل کرد و دوباره لانچی را مسئول ساخت. این راهب چینی که صرفاً یکی از بسیاری در زادگاهش چین است، رئیس معبد پیشرو ذن در ژاپن شده بود. هنگامی که خبر به میان آمد، انبوهی از روحانیون مبتکر چینی شروع به سرازیر شدن به کشور جزیره ای برای جستجوی ثروت خود کردند.
راههای ابطال طلسم و جادو : بدین ترتیب مرحله بعدی ذن اولیه ژاپنی آغاز شد که با تهاجم راهبان چینی چان تقویت شد. این جنبش بقیه قرن سیزدهم را اشغال کرد و به دلیل شرایط نابسامان در چین – یعنی سقوط قریب الوقوع سلسله سونگ جنوبی به دست مغول ها و جنگ قدرت همزمان در خود چان، که راهبان را از نهادهای کمتر قدرتمند ترغیب کرد، تحریک شد.
در سال ۱۲۶۳ یک روحانی ارشد چان به نام ووآن (۱۱۹۷-۱۲۷۶) وارد کاماکورا شد و توکیوری او را به عنوان یک راهب انتخاب کرد.۴ اولین راهب، لان چی، پس از آن به کیوتو نقل مکان کرد. و در پایتخت قدیمی شروع به تبلیغ کرد. ووآن متعاقباً به توکیوری با مهر روشنگری گواهی داد، و این باعث شد که نیرومند نظامی ژاپن به استاد شناخته شده چان تبدیل شود.
راههای ابطال طلسم و جادو : علاقه توکیوری به ذن مورد توجه جنگجویان اطرافش قرار نگرفت، و حمایت او، همراه با هجوم راهبان چینی که ظاهراً به تدریس میپرداختند، آغازگر گروه زن در کاماکورا بود.
دیدگاهتان را بنویسید