
باطل کردن جادو با طناب , رسانه توسل ( جهت مشاوره طناب و ثبت سفارش به واتساپ مراجعه کنید ) , باطل کردن جادو با طناب : یا بیست و چهار اما واقعاً یک سری نامتناهی را تشکیل می دهند که بدون محدودیت به عقب به گذشته و به جلو به آینده گسترش می یابد.[۷۳] این اعتقاد به مجموعه ای از بوداها، تعداد زیادی از شخصیت های خیالی و نیز گمانه زنی هایی را در مورد ارتباط آنها با یکدیگر، با پدیده های جهان و با روح انسان ایجاد کرد. در قانون پالی، بوداهای پیشین گوتاما مانند پادشاهان باستانی به عنوان بخشی از تاریخ افسانه ای این جهان معرفی شده اند.
توسل : اما در لالیتا-ویستارا (فصل XX) و نیلوفر آبی (فصل هفتم) از بوداها می شنویم که معمولاً به عنوان تاثاگاتا توصیف می شوند که ظاهراً اصلاً به این جهان تعلق ندارند، بلکه بر نقاط مختلف قطب نما یا مناطق مختلف حکومت می کنند. به عنوان مزارع بودا توصیف می شود. نام آنها در روایتهای مختلف یکسان نیست و ما با چشماندازی بیپایان از بینهایت جهانها با بینهایت بوداهای درخشان، خیره میشویم که فضای بینهایت را روشن میکنند.
باطل کردن جادو با طناب
کمی بعد، پنج تن از این بودای غیرزمینی به صورت پنجتایی شکل گرفتند و بهعنوان جیناس[۷۴] یا بوداهای ضیانی (بودای تفکر)، یعنی وایروکانا، آکشوبیا، راتناسامباوا، آمیتابها و آموغاسیدی توصیف شدند. در شکل کاملاً توسعه یافته این آموزه، این پنج شخصیت [۲۷] با تأمل از روح عدی بودا یا روح اصیل بودا تولید می شوند و خود بازتاب های مختلفی از جمله بودیساتواها، بوداهای انسانی و الهه هایی مانند تارا تولید می کنند.
باطل کردن جادو با طناب : تاریخی که این باورها برای اولین بار بخشی از عقیده پذیرفته شده ماهایانا شدند، قابل تعیین نیست، اما احتمالاً آرایش متقارن پنج بودا، مقدم بر دوره تنتریک [۷۵] بودیسم نیست. مهمترین آنها وایروکانا و آمیتابها هستند. آکشوبهیا هم در نیلوفر آبی و هم در سوخاواتی-ویوها کوچکتر به عنوان بودای اصلی محله شرقی ذکر شده است، و گفته می شود اثری که گفته می شود.
طناب
طناب : این اسطوره در اطراف بودا بدون تأثیر بر شخصیت مرکزی رشد نکرد. برای درک تغییرات فوقالعاده معنا، اعم از اساطیری و متافیزیکی که کلمه بودا در الهیات ماهایانیستی متحمل میشود، باید شخصیت گوتاما را در نظر نگیریم، بلکه باید این ایده را در نظر داشته باشیم که او یکی از چندین بودای متوالی است که برای سهولت ممکن است چهار، هفت شمرده شود.
باطل کردن جادو با طناب : توصیفی از بهشت او است که هنوز به زبان چینی وجود دارد[۷۶] در زمان قرن بیستم ترجمه شده است. سلسله هان شرقی اما حتی در شرق دور نیز عبادت کنندگان زیادی پیدا نکرد. ماندگارتر شکوه بوده است که خدای اصلی فرقه شینگون در ژاپن است و با تصویر غول پیکر در معبد نارا نشان داده شده است. در جاوا به نظر می رسد که او به عنوان بودای اصلی و عالی در نظر گرفته شده است.
این نام در به عنوان نام بودای ناشناخته از ویژگی های نورانی به چشم می خورد و در نیلوفر آبی از دنیای دوردست بودا به نام می شنویم که توسط پرتوهای خورشید تزئین شده است. به وضوح مشتقی از است، عنوان شناخته شده خورشید در سانسکریت، و در چینی توسط به معنای خورشید بزرگ ترجمه شده است. اینکه چگونه این خدای خورشیدی برای اولین بار به عنوان یک بودا در نظر گرفته شد، مشخص نیست.
باطل کردن جادو با طناب : اما ارتباط بین بودا و نور همیشه شناخته شده است. حتی متون پالی دعای فروش ملک و باغ گوتاما را در برخی مواقع نورانی نشان میدهند و در متون مقدس ماهایانیستی بوداها موجوداتی درخشنده و نوربخش هستند که توسط هالههایی با گستردگی خارقالعاده احاطه شدهاند و جرقههایی ساطع میکنند که اعماق فضا را روشن میکند. به نظر میرسد.
که رویاهای بهشتهای بیشمار در همه محلهها حاوی استوپاهای جواهری و نورانی توسط بوداهای پرشور که دعای باطل شدن طلسم کار در این آثار فراوان دیده میشود، بر پایه نجوم استوار شده است که تحت تأثیر این ایده که میلیونها کیهان به یک اندازه گذرا و غیرقابل جوهره وجود دارد. بنابراین، [۲۸] تا آنجا که من می بینم، دلیلی وجود ندارد که گوتاما را یک قهرمان خورشیدی افسانه ای بدانیم.
باطل کردن جادو با طناب : اما بوداهای آسمانی [۷۸] به وضوح دارای ویژگی های خورشیدی بسیاری هستند. این طبیعی است.خدایان خورشیدی در اساطیر ودایی به قدری فراوان هستند که به سختی می توان خدای خیرخواه بود بدون داشتن چیزی از شخصیت خورشید. جریان ادیان دعای فروش زمین و باغ بیگانه که در زمان مسیحیت از باختری و ایران به هند سرازیر شد.
جنبه های جدیدی از خورشید پرستی مانند میترا، هلیوس و آپولون را به ارمغان آورد و تمایل به پیوند الوهیت و نور را تقویت کرد. و این ارتباط در مورد بودا به طور خاص مناسب و آشکار بود، زیرا بودا آشکارا آشکار کننده و نوربخش، فاتح تاریکی و دفع کننده جهل هستند. آمیتابها (یا بودای باطل شدن طلسم کار نور بی اندازه)، که ناگهان از یک مبدأ مبهم برمی خیزد، مانند آوالوکیتا و ویشنو به یکی از خدایان بزرگ آسیا تبدیل شده است.
باطل کردن جادو با طناب : او همچنین به عنوان یا زندگی بی اندازه شناخته می شود، و بنابراین خدای نور و جاودانگی است. بنا به گفته لوتوس و سوخاواتی-ویوها کوچکتر، او ارباب محله غربی است اما برای لالیتا-ویستارا ناشناخته است. این عنوان طولانی به فرمانروای غرب می دهد،[۷۹] که نشان از سرزمین باغ ها دارد. اکنون بهشت که در کتاب مقدس به عنوان نام مکان ارواح درگذشته دارای باطل شدن طلسم چقدر طول میکشد اعتبار است.
به نظر می رسد در فارسی به معنای پارک یا باغ محصور است و اوستا از چهار بهشت صحبت می کند، فکر نیک بهشت، کلمه نیک بهشت، عمل نیک بهشت و نورهای بی پایان.[۸۰] این عبارت آخر شباهت قابل توجهی به نام آمیتابها دارد و میتوان فهمید که او باید بر غرب حکومت کند، زیرا خانهای است که خورشید و ارواح درگذشته به آن میروند. بهشت آمیتابها سوخاواتی یا سرزمین شاد نامیده می شود.
باطل کردن جادو با طناب : در پوراناها شهر وارونا (که مظنون به داشتن منشأ غیر هندی است) گفته می شود که در غرب قرار دارد و سوخا (لینگا پی و وایو پی) یا موخیا (پس ویشنو پی و دیگران) نامیده می شود. . نام آمیتابها نیز در ویشنو پورانا به عنوان نام طبقه ای از خدایان آمده است و عجیب است که آنها در یک مکان[۸۱] با [۲۹] خدایان دیگری به نام موخیاس مرتبط هستند.
پرستش آمیتابها، تا آنجا که می توان تاریخ آن را ردیابی کرد، به ساراها، معلم ناگارجونا باز می گردد. گفته می شود که او یک سودرا بوده و نامش غیر هندی به نظر می رسد. این امر مؤید این نظریه است که این عبادت خارجی بوده و به هند وارد شده است.
دیدگاهتان را بنویسید