
شکستن طلسم رزق و روزی , رسانه توسل ( جهت مشاوره روزی و ثبت سفارش به واتساپ مراجعه کنید ) , شکستن طلسم رزق و روزی : که روشنگری در مراحلی از راه می رسد، و آنها نگران شناسایی این مراحل بودند. این در واقع هدف پنج مقوله خاص بودن و جهانی بودن او بود که بخشی از دیالکتیک تاریخی روشنگری ذن شد.
توسل : از قضا، با ظهور ایده مراحل، به نظر می رسد که ما به مفهوم روشنگری «تدریجی» بازگشته ایم – به این دلیل که ذهن چینی نمی تواند در برابر حدس و گمان های نظری مقاومت کند.
شکستن طلسم رزق و روزی
صحنه ی بستر مرگ تونگ شان تقریباً شایسته ی اپرای کمیک بود. یک روز در ماه سوم سال ۸۶۹ او عزم خود را برای مردن اعلام کرد و در حالی که سر خود را تراشید و لباس رسمی خود را پوشید، دستور داد تا گونگ را در حالی که در حال مراقبه نشسته بود بزنند. اما شاگردانش چنان آزاردهنده شروع به هق هق کردند که او سرانجام از مرگ در آرامش ناامید شد و چشمانش را باز کرد و آنها را سرزنش کرد.
شکستن طلسم رزق و روزی : کسانی که بودایی هستند نباید خود را به چیزهای خارجی وابسته کنند. این همان تزکیه نفس واقعی است. در زندگی سخت کار می کنند. در مرگ آنها در آرامش هستند. چرا باید غم و اندوه وجود داشته باشد؟۲۲ او سپس به راهب سر دستور داد تا برای همه در صومعه “غذای جاهلیت” آماده کند، و قصد داشت همه کسانی را که هنوز به احساسات جسمانی چسبیده اند شرمنده کند.
روزی
روزی : صرفاً برای نشان دادن پوچ بودن کلمات. برخلاف استادان لین چی، به نظر می رسد که او کمتر به فرآیند انتقال اهمیت می دهد تا اینکه دقیقاً چه چیزی منتقل می شود. تونگ شان کلمات را مانند چوانگ تزو، یعنی توری برای صید ماهی در نظر می گرفت.در حالی که استادان لین چی به روشنگری به عنوان یک کلیت می نگریستند، معلمان تونگ شان معتقد بودند.
شکستن طلسم رزق و روزی : راهبان یک هفته کامل صرف کردند تا غذا را آماده کنند، زیرا می دانستند که این آخرین شام او خواهد بود. و مطمئناً هنگام صرف ناهار با آنها خداحافظی کرد و پس از حمام تشریفاتی از آنجا گذشت. مشهورترین شاگرد تونگ شان، استاد تسائوشان (۸۴۰-۹۰۱)، با نام پن چی در سواحل فوکین به دنیا آمد. او با گذر از علاقه اولیه به آیین کنفوسیوس، در شکستن طلسم پولدار شدن نوزده سالگی خانه را ترک کرد و بودایی شد.
در سن بیست و پنج سالگی منصوب شد و به نظر می رسد که مکرراً موقعیت هایی برای بازدید از تونگ شان شکستن طلسم درس نخواندن پیدا کرده است. سپس یک روز آنها برخوردی داشتند که تسائوشان را به جایگاه شاگرد مورد علاقه منجنیق تبدیل کرد. مبادله با سوالی از تونگ شان آغاز شد: “اسم شما چیست؟” “اسم من [تسائوشان] است.” “چیزی به سمت واقعیت نهایی بگویید.” “من چیزی نخواهم گفت.” “چرا در مورد آن صحبت نمی کنید؟” «این [تسائوشان] نامیده نمیشود.
شکستن طلسم رزق و روزی : گفته میشود که تونگشان پس از این به تسائوشان آموزش خصوصی داد و توانایی او را بسیار ارزیابی کرد. این حکایت، اگر جرأت کنیم حدس بزنیم، به نظر میرسد ادعا میکند که از طریق زبان نمیتوان به جهانشمول دست یافت، و از این رو او فقط میتوانست درباره شکل عینی و فیزیکی خود صحبت کند. پس از چندین سال مطالعه، تسائوشان تصمیم گرفت به تنهایی حمله کند و این قصد را شکستن طلسم خانواده به تانگ شان اعلام کرد.
سپس استاد بزرگتر پرسید: کجا می روی؟ “من می روم جایی که تغییر ناپذیر است.” “چگونه می توانی بروی جایی که تغییر ناپذیر است؟” «رفتن من تغییری ندارد.»۲۴ تسائوشان متعاقباً استاد خود را ترک کرد و به سرگردانی و تدریس رفت. سرانجام در دعا برای رزق و روزی فوری اواخر تابستان ۹۰۱، داستان میگوید که تسائوشان یک روز عصر از تاریخ و اوایل آن پرس و جو کرد.
شکستن طلسم رزق و روزی : صبح روز بعد او درگذشت.اگرچه تبادلات ثبت شده بین تونگ شان و تسائوشان به دو رویارویی دعا شکستن طلسم قوی نسبتاً کوتاه ارائه شده محدود می شود، به نظر می رسد که استاد جوانتر در واقع نیروی حرکت دهنده ساختارهای دیالکتیکی تسائو بوده است. مکتب تونگ. سوابق باستانی، مانند انتقال لامپ، همگی اعلام میکنند که تسائوشان از پنج حالت جهانی بودن و خاص بودن الهام گرفته شده است.
تا به یک بودایی بزرگ تبدیل شود. ao-shan] که ابتدا با روحیه و مطابق با تعالیم استاد، مراتب پنج گانه را به شکل مبدل تنظیم کرد و آنها را به طرق مختلف توضیح داد. با این حال، اصول اساسی از [تونگ شان] سرچشمه می گیرد، که به همین دلیل باید مبتکر آنها در نظر گرفته شود.»۲۵ دغدغه نهایی هر دو دکترین تسو تونگ و لین چی، روشنگری بود.
شکستن طلسم رزق و روزی : استادان تسائو تونگ معتقد بودند مدیتیشن آرام راه است، به جای تکنیک های ذهن درهم شکستن لین چی. لین چی (رینزای) هدف این است که در جهان باشیم اما نه از آن؛ جهان فیزیکی را اشغال کنیم اما از نظر ذهنی، گوشه گیر و آرام از آن عبور کنیم. تفاوت دیگری توسط محقق بریتانیایی سر چارلز الیوت شناسایی شده است. نتیجه می گیرد که در حالی که لین چی «دانش ماهیت بودا را در نظر می گیرد.
به عنوان یک هدف به خودی خود، همه چیز راضی کننده و فراگیر، معتقد بود که لازم است بعد از روشنگری، روشنگری داشته باشیم، یعنی روشنایی درونی باید خود را در یک زندگی خوب نشان دهد.» (۲۶) بنابراین الیوت پیشنهاد میکند که تسو تونگ به کاری که شما انجام میدهید علاقه نشان میدهد. به مکتب لین چی، که ترجیح می داد بر خرد درونی تمرکز کند.
شکستن طلسم رزق و روزی : فرقه تسائو تونگ، حداقل در شکل های اولیه خود، از نظر دیدگاه کاملاً دیالکتیکی بود که لین چی بود. تا حدودی، نمونه ای از جدش شیه توو، که از خود به عنوان عمیقاً علاقه مند به گمانه زنی های نظری و فکری یاد می شود. تازه کارها هیچ اختلاف نظری در مورد هدف وجود ندارد، فقط در مورد مسیر. جالب است که به نظر می رسد کل تجارت پنج رتبه از سلسله سونگ جان سالم به در نبرده است.
سهم واقعی تسائو تونگ اساساً احیای رویکرد شمال بود. چان، با تاکید بر مراقبه، تحقیق فکری، مراحل روشنگری، و این ایده که چان کاملاً درونی نیست، بلکه ممکن است جایی در جهان به طور کلی داشته باشد. این دستاورد واقعی و کیفیتی است که آن را قادر به زنده ماندن و تبدیل شدن به سوتو کرد.
دیدگاهتان را بنویسید