
کتاب شکستن طلسم وحشت , رسانه توسل ( جهت مشاوره وحشت و ثبت سفارش به واتساپ مراجعه کنید ) , کتاب شکستن طلسم وحشت : این البته مسخره است. [صفحه ۱۶۹] فصل X. بودیسم یوهانین. سرخپوستان قدیم مشاهده کردند که یک قسمت از آسمان در شب تاریک بود و یک قسمت با ستاره ها روشن می شد. آنها قضاوت کردند که بخش تاریک روح است – جوهر اولیه، و بخش نور همان جوهری است که در قالب ماده برای حواس قابل لمس است. بودایی ها این ایده ها را پذیرفتند و قسمت تاریک را و بخش نور را نامیدند.
توسل : موجودی شبیه به سویامبو. از نامناپذیر نیز پنج موجود نشأت گرفت که او آنها را (ابدیان) نامید، جایگزینی برای بودای دیانی. نامهای آنها (ذهن)، لوگوس (گفتار)، (احتیاط)، سوفیا (خرد)، (قدرت) بود. واضح است که اینها نیز صرفاً صفات الهی هستند، یعنی پنج بودای دیانی. والنتینوس همچنین دارای یک ایون عالی، نامرئی، خود موجود است، که از ابد در آرامشی غیر قابل تحمل باقی مانده است.
کتاب شکستن طلسم وحشت
این خدا که بیتوس نام دارد، ساکتی خود را مانند بوداهای دیانی دارد. او را (ایده)، همچنین (گریس) می نامند. همچنین (پدر اول) نامیده می شود. او پس از اعصار بیشماری تصمیم میگیرد که پلروما را تکامل دهد، و برای این منظور Nous (ذهن) و (حقیقت) را به وجود میآورد.از نوس، به گفته والنتینوس، با کمک [صفحه ۱۷۱] آلتهیا لوگوس (کلمه) و زوئه (زندگی) را پیش برد. نووس را مونوگنس (یگانه زاده) نیز می نامیدند.
کتاب شکستن طلسم وحشت : (انسان) و (کلیسا) را به وجود آورد. اینها آئین های دیگری را به وجود آوردند. در این سیستم مسیح به صورت فوس (نور)، سوتر (نجات دهنده) و لوگوس (کلمه) ظاهر می شود. او به پلروما نور می دهد. حال اجازه دهید به آیات آغازین معروف انجیل چهارم بپردازیم. ترجمه آنها توسط نویسنده کتاب «تکامل مسیحیت» را کپی می کنم. “در ابتدا لوگوس بود، و لوگوس نزد خدا بود، و لوگوس الهی بود.
وحشت
وحشت : بودیسم اسکندریه در حال مبارزه با دوگانه انگاری بودیسم ایرانی بود. اما اگر قضاوتی در کار نبوده است، چگونه می توان تشخیص داد که در برزخ کیست و اولیای الهی چه کسانی هستند؟ به نظر می رسد که این سؤال کاردینال نیومن را برانگیخته است و او در «رویای سنت گرونتیوس» خود سعی در پاسخ به آن داشت. مسیح یک «تمرین داوری» دارد.
کتاب شکستن طلسم وحشت : اینها در کتب بودایی اعلام شده است که صرفاً صفات سوآمبو است. آنها احتمالاً برای ارائه جایگزینی برای سلسله مراتب قدیمی برهمن به افراد مبتذل اختراع شده اند. هر شکستن طلسم کهنه کدام یک ساکتی (همسر، انرژی زن) دارند. من فهرستی از آنها را با ساکتیس هایشان و صفات الهی که آنها را تجسم می کنند ارائه می کنم. [صفحه ۱۷۰] ویژگی ها. بودای دیانی. . سو-ویسودها دارما دهتو. (تصفیه کننده قانون ابدی.) . (آفتاب زاده.) واجرا دهتسواتی. (الهه عناصر ازلی.) آدرسانا. (ناپیدا بودن). آکشوبهیا. (بی حرکت.) . (الهه چشم.). (چشم هایی که نمی خوابند.). (مولود جواهر.) ماموخی. بابا نوئل (آرامش.) آمیتابها. (پراکنده نور بی نهایت.) . (الهه رنگ پریده.). (کسی که مناسک شکستن طلسم فقر انجام می دهد.) (هدف شکست ناپذیر.) . (ستاره.) با مراجعه به باسیلیدس در می یابیم که او در بوتوس «بی نام» را قرار داد.
در آغاز با خدا نیز همینطور بود. همه چیز به واسطه او به وجود آمد و بدون او هیچ چیز به وجود نیامد. آنچه بوده است. زوئه (زندگی) در او ساخته شد، و زوئه فوس (نور) انسانها بود، و فوس در تاریکی می درخشد، و تاریکی آن را درک نمی کند. گریس) و آلتهیا (حقیقت). و ما جلال او را دیدیم، جلال مونوژنس (یگانه زاده) از طرف پدر.” همانطور که نویسنده “تکامل مسیحیت” به راستی می گوید.
کتاب شکستن طلسم وحشت : ما در اینجا تراکمی از دوران والنتینوس داریم. جان مسیح را در مونوگنس متحد می کند. لوگوس، فوس شکستن طلسم نحسی و سوتر. او به عنوان فوس (نور) فرود میآید. او با چاریس و آلتهیا رابطه اییونیک دارد. انجیل چهارم میگوید: «همه از پلرومای او دریافت کردهایم.» (یوحنا I. 16.) «این بود خشنودى پدر از اینکه کل پلروما در او خانه دارد» (Col. i. 19). کلیسا که بدن اوست.
پلرومای او که همه چیز را در همه پر می کند.» (افس. i. 23.) اکنون به آئون ها یا بوداهای دیانی می پردازیم. «بر اساس هدف ایون ها.» (افس. iii. 11.) “حتی رازی که از اعصار و نسلها پنهان بوده است.” نویسنده “تکامل مسیحیت” نشان می دهد که نسخه مجاز شکستن طلسم فروش زمین معنی ندارد. او آن را اینگونه اصلاح می کند: – “راز پنهان از از این دو چیز مشهود است: ۱. مسیحیت یوهانی گنوسیزم است. ۲. عرفان بودیسم است.
کتاب شکستن طلسم وحشت : در فصل دوم گفتم بودا مانند مسیح گنوسی بر پلروما یا پراوریتی حکومت می کرد. در “لالیتا ویستارا” صفحات زیادی به نشان دادن اینکه او پوروشا، خدا مرد هندوها است، اختصاص داده شده است. پوروشا همیشه با پراکریتی، بوتوس شکستن طلسم های سنگین گنوستیک ها، آن بخش از کیهان که بی مد و نورانی است، در تضاد است. پوروشا مانند مرد الهی کابالا، مسیح سنت پل، انسانیت، انسانیت ایده آل است.
والنتینوس اعلام کرد که از صوفیه مادر، کلیسای کلیسا بیرون آمد. عیسی گله خود را پسران صوفیه خواند و گفت که مادرش روح القدس او را به بالای کوه تابور برده است. در اوایل کتیبه های آسوکا، سه گانه بودیسم عبارت بود از: – [صفحه ۱۷۳] ۱. بودا یا سوآمبو، خود موجود. ۲. دارما یا پراجنا (سوفیا). (به معنای واقعی کلمه اتحادیه).
کتاب شکستن طلسم وحشت : پوجا کاندا می گوید سانگا «جهان ها را آفرید». (برای این سه گانه، نگاه کنید به هاجسون، “لیتی. نپال”، ص ۸۸.) این سه گانه با مبتذل اکنون بودا، قانون او و کلیسا است. نسخه ای از این در فلسطین ناشناخته نبود، زیرا هژسیپوس در مورد مسیحیان اولیه نوشته است: “در هر شهری که غالب است که شریعت، خداوند و انبیا دستور می دهند.” [صفحه ۱۷۴] فصل یازدهم. مناسک.
من برای خودم فضای کمی برای نوشتن در مورد بسیاری از نقاط شباهت نزدیک بین بودایی ها و کاتولیک های رومی باقی نگذاشتم. میسیونر فرانسوی، هاک، در سفرهای مشهور خود در ، از این شباهت بسیار شگفت زده شد. کرزیر، میتر، دالماتیک، کوپ یا پلوویال، که لاماهای بزرگ در سفر می پوشند، یا زمانی که مراسمی را در خارج از معبد انجام می دهند.
کتاب شکستن طلسم وحشت : خدمات با گروه کر دوتایی، مزمور، جن گیری، تاب خوردن سنسور بر روی پنج. زنجیرها، و ساخته شده تا به میل خود باز و بسته شوند، دعای لاما، با دست راست دراز شده بر سر مؤمنان، نمازخانه، تجرد مقدس، بازنشستگی روزه از دنیا، عبادت مقدسین، روزهها، راهپیماییها، لیتانی ها، آب مقدس – اینها نقاط تماس بودایی ها و ما هستند.” همچنین به سخنان پدر دیسدری، که در سال ۱۷۱۴ از تیبت بازدید کرد، گوش دهید.
دیدگاهتان را بنویسید