
روش ابطال طلسم , رسانه توسل ( جهت مشاوره طلسم و ثبت سفارش به واتساپ مراجعه کنید ) , روش ابطال طلسم : اما برای همان قانون، قربانی کردن انسان احتمالاً رایج خواهد بود. آنچه خدایان انجام می دهند و پرستندگان آنها در خدمت آنها انجام می دهند، طبق عقاید هندوها نمی توان با قوانین عادی درست و غلط قضاوت کرد.
توسل : چنین تمایلاتی با قدرت و رواج ایدههایی که مبتنی بر کنارهگیری و خودکشی است، متعادل میشوند. تمام آرزوها، هر دلبستگی به دنیا یک شر است. تمام ادعاهای خود اشتباه است هندوئیسم دائماً در افراط است: گاهی در رقص کریشنا یا خشم ویرانگر کالی به وجد میآید: بیشتر اوقات برای رهایی از امر گذرا و اتحاد با امر دائمی و واقعی با [۱۶۹] خود انکار یا بهتر است بگوییم نفی خود مبارزه میکند.
روش ابطال طلسم
خدا فوق اخلاقی است: عبادت کننده وقتی وارد معبد می شود، قراردادی را بیرون می گذارد. با این حال، ناعادلانه است که هندوئیسم را با مجوز و ظلم نشان دهیم.
روش ابطال طلسم : که هدف آن سرکوب کامل لذت و درد است. این در کل نت غالب آن است. در اسنادی که در دسترس ماست، گذار از برهمانیسم – یعنی دین وداها و برهماناها – به هندوئیسم بهطور مستقیم به نظر نمیرسد، بلکه به شکلی است که توسط بودیسم پوشیده شده است. ما شاهد رشد بودیسم به قیمت برهمنیسم هستیم. سپس ما آگاه هستیم.
طلسم
طلسم : بسیاری از معابد هندو توسط دخترانی در حال رقص که مسلماً فاحشه هستند، [۴۰۳] خدمت میکنند، مؤسسهای که ما را به فرقه کورینت و بابل بازمیگرداند و در هیچ کشوری تقریباً در همان سطح تمدن مشابهی ندارد. فقط قانون ابطال طلسم نعل اسب بریتانیا از سوزاندن بیوه ها با شوهران مرده خود جلوگیری می کند، اگرچه حتی در عصر ودایی این رسم به عنوان وحشیانه متوقف شده بود.
روش ابطال طلسم : که تحت تأثیر ایده های جدید عمیقاً اصلاح می شود. ما شاهد زوال آن و ظهور دین دعای ابطال طلسم منزل برهمنان پیروز هستیم. اما این دین همان چیزی نیست که در زمان ظهور بودیسم بود و از این پس به طور کلی به عنوان هندوئیسم شناخته می شود. مواد لازم برای مطالعه دوره ای که در آن تغییر رخ داده است – مثلاً ۴۰۰ قبل از میلاد. تا ۴۰۰ پس از میلاد – کم نیستند.
اما بررسی زمانی را تسهیل نمی کنند. هنر و معماری عمدتاً تا دوره گوپتا (حدود ۳۲۰ پس از میلاد) بودایی بوده و ادبیات، اگرچه طلسم ابطال السحر السفلی فراوان است، اما تاریخ ندارد. مهابهاراتا و رامایانا باید در طول این ۸۰۰ سال ویرایش شده باشند، اما از اقشار مختلفی تشکیل شده اند و جدا کردن و مرتب کردن آنها بدون فرض آنچه می خواهیم ثابت کنیم، آسان نیست.
روش ابطال طلسم : از ۴۰۰ پ.م. (اگر نه از تاریخ قبلی) به بعد حجم عظیمی از اشعار حماسی که بر پایه تصنیفهای عامهپسند بنا شده بود و داستانهای راما و پانداواس را روایت میکرد، رشد کرد.[۴۰۵] از ادبیات متعارف برهمن ها و بودایی ها متمایز بود، اما گرچه در ماهیت اصلی خود مذهبی نبود، اما در هند آنقدر علاقه به دین عمومیت داشت که تمام رساله های الهیاتی بدون ضرر در این داستان ها گنجانده شد.
نظر هندی، به علاقه روایت. اگر در حال حاضر جماعتی [۱۷۰] در معبد هندو در حال گوش دادن به تلاوت دیده شود، متنی که ابطال طلسم صبی خوانده میشود غالباً بخشی از مهابهاراتا است. چنین مراسمی به دلیل فراموشی ودا نیست، بلکه تکرار اتفاقی است که مدت ها قبل از دوران ما رخ داد، زمانی که راپسودها روایات عامیانه و الهیات رایج را در کنار هم قرار دادند.
روش ابطال طلسم : چنین الهیاتی را نمی توان به شدت از برهمنیسم و بودیسم جدا کرد. تحت تأثیر آنها بزرگ شد و ایده های دعای ابطال طلسم گنج ساده تر آنها را پذیرفت. اما با خود باورهای عامیانه ای را به ارمغان آورد که به طور دقیق به هیچ کدام از این نظام ها تعلق نداشتند. بودایی ها با حمله به آموزه های اصلی برهمنی، به دین عامیانه فرصت دادند.
به عنوان مثال، آنها قربانی کردن حیوانات را محکوم کردند و این ایده را که کشیشان آموزش دیده و تشریفات پیچیده لازم است را مورد تمسخر قرار دادند. این امر تأثیر برهمنها را از بین نبرد، اما آنها را مجبور کرد که بپذیرند قربانیهای ودایی تنها وسیله نجات نیست و به آیینها و اعتقادات دیگر اجازه دهند. تقریباً در این زمان بود که یک سری تهاجمات از شمال غربی به هند سرازیر شد.
روش ابطال طلسم : ممکن است سخت باشد که بین باورهای خارجی که آنها معرفی کردند و باورهای هندی که آنها پذیرفته و اصلاح کردند تمایز قائل شد. اما واضح است که تأثیر کلی آنها برهم زدن عقاید سنتی مرتبط با یک آیین و یادگیری بود که مستلزم مطالعه مادام العمر بود. ۲ به خوبی گفته شده است [۴۰۶] که بودیسم تا زمانی که فرقه های رقیب هر چیزی را که می توانستند از آن استفاده کنند.
از آن تصاحب نکرده بودند در هند هدر نرفت. شاید هندوئیسم حتی تأثیر اعتقادی قوی تری بر بودیسم داشت. خدایی شدن بودا، اختراع بودیساتواها که معادل خدایان هستند و اتحاد فوق العاده بودیسم متاخر و شیوائیسم، همگی نمونه هایی از غلبه دیدگاه عمومی هند بر دیدگاه خاص بودایی است. اما بودیسم ارتباط تنگاتنگی با نظریه تجسم و بسط فلسفه ادوایتا دارد و در برون دین، در آداب، مراسم و نهادها، تأثیر آن زیاد و ماندگار بود.
روش ابطال طلسم : ممکن است ابتدا آموزه اهیسا، عدم جراحت، یا به عبارت دیگر تقدس حیات حیوانی را در نظر بگیریم. کسانی که از خانواده خوب هستند، مناسک دینی را برای سُدرا انجام نمی دهند و برهمنانی را که این کار را انجام می دهند، پست تر رفتار می کنند.[۴۱۳] ساده ترین مراسمی که امروزه مورد استفاده قرار می گیرد، مراسمی است که در برخی معابد شیوائی به کار می رود.
این شامل قرار دادن برگ ها روی لینگا و ریختن آب مقدس روی آن است. این مناسک، که ممکن است از پرستش سنگ ماقبل تاریخ نشات گرفته باشد، عموماً [۱۷۴] با خواندن یک پورانا همراه است. اما رایجترین شکل آیین معبد عبارت است از برخورد با تصویر یا نماد بهعنوان یک انسان محترم.[۴۱۴] در پایان روز بیدار می شود، حمام می شود، لباس می پوشند و می خوابند.
روش ابطال طلسم : وعده های غذایی در ساعات معمول برای آن سرو می شود. غذایی که به این ترتیب ارائه می شود، پراساد (یا فاوور) نامیده می شود و توسط مؤمنان می خورند. یک یا دو بار در روز، خدا یک خاکریز نگه می دارد و در جشن ها او را به صف می برند.
دیدگاهتان را بنویسید