
دعای ابطال طلسم گنج , رسانه توسل ( جهت مشاوره گنج و ثبت سفارش به واتساپ مراجعه کنید ) , دعای ابطال طلسم گنج : سند در سال ۷۱۲ توسط اعراب فتح شد. گجرات و کشور اطراف توسط قبایل شمالی مورد هجوم قرار گرفت و چنین تهاجماتی همیشه با رونق صومعه ها دشمنی داشت. این امر در مورد پنجاب، استان های مرزی و کشمیر بیشتر صادق است. مهاجمان قدیمیتر مانند یوه چیه نسبت به بودیسم تمایل نشان داده بودند.
توسل : اما کسانی که بعداً آمدند، مانند هونها، بربرهای پیشین بودند که از هر نوع مذهبی کمی برخوردار بودند. در زمان هسون چوانگ، تنها در اودیانا بود که میتوان گفت بودیسم دین مردم بود و سیل هجوم محمدیان که در طول قرون وسطی به طور مداوم در این کشورها در جریان بود، همه ادیان قبلی را تحت تأثیر قرار داد و حتی هندوئیسم مجبور به تسلیم شد.
دعای ابطال طلسم گنج
در کشمیر بودیسم به زودی فاسد شد و به گفته راجاتارانگینی[۲۶۸] راهبان از اوایل قرن ششم شروع به ازدواج کردند. پادشاه لالیتادیتیا (۷۳۳-۷۶۹) به ساختن صومعه ها و همچنین معابد خورشید نسبت داده می شود، اما جانشینان او سیوایی ها بودند. بنگال، به ویژه بنگال غربی و بیهار، سنگر بودیسم منحط بود، اگرچه حتی در اینجا نیز تأثیرات خصمانه غایب نبود.
دعای ابطال طلسم گنج : اما در حدود سال ۷۳۰ پس از میلاد، بودایی متقی به نام گوپالا سلسله پالا را تأسیس کرد و قدرت خود را بر ماگادا گسترش داد. پالاس حدود ۴۵۰ سال حکومت کرد و صفی طولانی و متدین از مدافعان دین را فراهم کرد. اما در شرق قلمروهای آنها، حکومت کناوج قرار داشت، ایالتی با اندازه ها و ثروت های مختلف و از قرن هشتم به بعد سنگر آموزش برهمنی بود.
گنج
گنج : در اوجین بودیسم [۱۰۹] تقریباً منقرض شده بود، اما در بسیاری از ایالت های غربی، شاید فقط در صومعه های منزوی، تا قرن دوازدهم باقی ماند. کتیبههای یافت شده در کانهری (۸۴۳ و ۸۵۱ م.)، دامبال (۱۰۹۵ م.) و معراج (۱۱۱۰ م) گواهی میدهند که در این اواخر به خانقاهها کمک مالی داده شده است.[۲۶۷] اما در شمال، ایمان مجبور بود خشونت غریبه ها را تحمل کند.
دعای ابطال طلسم گنج : انقلاب هندوئیسم که قطعاً شکست خورد، اگرچه ابطال سحر جادو طلسم بودیسم را نابود نکرد، عموماً با نامهای کوماریخا باتا (حدود ۷۵۰) و شاکارا (حدود ۸۰۰) مرتبط است. ما آموزههای این معلمان را میدانیم، زیرا بسیاری از آثار آنها به دست ما رسیده است، اما وقتی میپرسیم اهمیت سیاسی آنها چه بوده است، یا دامنه و وسعت جنبشی [۱۱۰] که آنها از آن دفاع میکنند.
آگاه هستیم (همانطور که اغلب اوقات). ) مبهم بودن فوقالعاده سوابق هندی حتی زمانی که موضوع ابطال هر طلسم ممکن است برای اذهان مذهبی و فلسفی جذاب باشد.[۲۶۹] گفته می شود که کومریخا برهمنی از بیهار بود که بودیسم را به دلیل هندوئیسم انکار کرد و با شور و شوق یک دین پرست علیه ایمان باستانی خود خشمگین شد. سنت[۲۷۰] او را به عنوان تحریک کننده پادشاه سودانوان برای نابودی بوداییان نشان می دهد.
دعای ابطال طلسم گنج : اما هیچ چیز از این پادشاه معلوم نیست و او نمی تواند امپراتوری گسترده ای را که به او نسبت داده می شود داشته باشد. یک برهمن جنوبی بود که در یک زندگی کوتاه فرصتی برای نوشتن آثار متعدد، سرگردانی در هندوستان، تأسیس دعای شکستن طلسم فوری یک صومعه و ساختن چهار صومعه یافت. در آموزه و انضباط او از کوماریخا انعطاف پذیرتر بود و بسیاری از نقاط قوت بودیسم را جذب کرد.
هر دوی این معلمان به عنوان قهرمانان موفق منازعات عمومی به تصویر کشیده می شوند که شکستن طلسم گنج ها در آنها علاقه قابل توجهی وجود داشت. مغلوب باید شاگرد مغلوب می شد یا جان خود را از دست می داد و اگر رئیس مؤسسه ای بود، اموال آن را تسلیم می کرد.این گزارشها، اگرچه اغراقآمیز هستند، اما احتمالاً نسخهای از آنچه رخ داده است، هستند و ممکن است.
دعای ابطال طلسم گنج : حدس بزنیم که ایمان عمومی آن روز به طور کلی پیروز شده است. به سختی می توان دعای شکستن طلسم فروش خانه گفت که موج فزاینده هندوئیسم چه خشونتی به بار آورده است. هیچ مدرکی دال بر آزار و شکنجه کلی بودیسم به این معنا که یک فرقه مسیحی دیگری را در اروپا آزار میداد، وجود ندارد. اما در تاریخ نسبتاً دیرتر می شنویم.
که جین ها هم در جنوب هند و هم در گجرات توسط شاهزادگان شیوا تحت تعقیب و شکنجه قرار گرفتند و اگر شرح مفصلی از این آزار و شکنجه ها در قرن هشتم و نهم وجود داشت، به صورت متنی یا ادبی، هیچ گزارشی وجود نداشت. دلیل شک اما هیچ جزئیاتی در دست نیست. بدون توسل به قتل عام، یک پادشاه ضد بودایی بسیاری از روش های مؤثر خصومت را در اختیار داشت.
دعای ابطال طلسم گنج : او ممکن است اموال رهبانی را مصادره یا انتقال دهد، یا رعایا را از حمایت از راهبان منع کند. با در نظر گرفتن وضعیت بودیسم که توسط ارائه شده است، این احتمال وجود دارد که چنین اقداماتی برای اطمینان از پیروزی برهمن ها در بیشتر مناطق هند کافی باشد. [۱۱۱] پس از دوران ، تاریخ بودیسم هند به پادشاهی پالا محدود می شود.
در جاهای دیگر فقط از کمکهای مجزا به صومعهها و اعمال تقوای مشابه میشنویم که در مقایسه با تعداد بیشمار کتیبههای برهمنی، اغلب چشمگیرند، اما به سختی قابل ذکر هستند. اما در پادشاهی پالا[۲۷۱] بودیسم، اگرچه فاسد بود، اما تا آنجا که به تعداد طرفداران و لطف سلطنتی آن مربوط می شد، شکوفا شد.
دعای ابطال طلسم گنج : از آن زمان، آنها به نواحی دورافتادهتر اوریسا بازنشسته شدهاند و گفته میشود که معتقدند بودا دوباره در یک تجسم جدید ظاهر خواهد شد. آنها را نیز می نامند و طبق آخرین سرشماری هند (۱۹۱۱) با برهمن ها دشمنی دارند و احتمالاً حدود ۲۵۰۰۰ نفر هستند. آثار بودیسم همچنین در پرستش خدایی به نام دارما-راجا یا دارما-تاکور که هنوز در بنگال غربی و جنوبی حاکم است، باقی مانده است.
کاهنان این عبادت معمولاً برهمن نیستند، بلکه از طبقه پایین هستند، و هاراپراساد فکر می کند که افراد غیر روحانی پیرو آن ممکن است «چند میلیون نفر» باشند. دکترین باثوری ها مهیما دارما نامیده می شود و در سال ۱۸۷۵ احیای جالبی را تجربه کرد.[۲۸۸] مردی نابینا به نام بهیما بهویی بودا را دید که بینایی او را بازیابی کرد [۱۱۶] و به او دستور داد تا قانون را موعظه کند.
دعای ابطال طلسم گنج : او هزاران طرفدار را به خود جذب کرد و گروهی را به سمت پوری رهبری کرد و اعلام کرد که مأموریت او این است که مجسمه بودا را که در معبد پنهان شده بود، آشکار کند. راجا در برابر این تلاش مقاومت کرد و پیروان بهیما بهوی در یک رویارویی غم انگیز به شدت تحت فشار قرار گرفتند.
دیدگاهتان را بنویسید