
شکستن طلسم گنج ها , رسانه توسل ( جهت مشاوره گنج ها و ثبت سفارش به واتساپ مراجعه کنید ) , شکستن طلسم گنج ها : لاماها مافوق محلی و ژنرال برتر دارند.» (جلد سوم، ص ۵۳۴.) پدر گروبر، همراه با کشیشی دیگر به نام دورویل، در سال ۱۶۶۱ از پکین از طریق تیبت به پاتنا رفتند. ۱۴) بدین ترتیب آنچه را که ثبت کرده است، خلاصه می کند: «پدر گروبر از شباهت فوق العاده ای که یافت، و همچنین در آموزه ها و آیین های بوداییان لهاسا، با آیین رومیشی خود بسیار شگفت زده شد. او متوجه شد.
توسل : اول اینکه لباس لاماها مطابق با لباسی است که در نقاشی های باستانی به عنوان لباس رسولان به ما رسیده است. کلیسای رومیش سوم اینکه مفهوم تجسم در هر دو مشترک بود، همچنین اعتقاد به بهشت و برزخ نیز مشترک بود.چهارم، او خاطرنشان کرد که آنها مانند کاتولیک های رومی حق رای، صدقه، دعا و قربانی برای مردگان می کردند. پنجم اینکه صومعههایی پر از راهبان و راهبان به تعداد سی هزار نفر در نزدیکی لهاسا داشتند که همگی سه عهد فقر، اطاعت و پاکدامنی را مانند راهبان رومی در کنار سایر نذرها میدادند.
شکستن طلسم گنج ها
ششم، اینکه آنها اعتراف کنندگانی داشتند که از لاماها یا اسقف های برتر مجوز داشتند، و به این ترتیب قدرت دریافت اعتراف، تحمیل توبه و عفو داشتند. در سال ۱۸۲۹، ویکتور ژاکمون، گیاه شناس فرانسوی، سفری کوتاه از سیملا به تیبت انجام داد. او می نویسد: “لامای بزرگ کانوم دارای میتر اسقفی و کروزیر است. او درست مانند اسقف های ما لباس پوشیده است.
شکستن طلسم گنج ها : یک ناظر سطحی در فاصله کمی توده تبتی و بودایی خود را برای یک توده رومی از اولین آب می گیرد. او بیست می کند. در فواصل مناسب، به سمت محراب و سپس به جماعت می چرخد، زنگ به صدا در می آورد، در آب جامی می نوشید که توسط یکی از اعضای خانواده بیرون می ریزد، پدران را به آواز خواندن کاملاً مناسب تشویق می کند – این شباهت واقعاً تکان دهنده است.
گنج ها
گنج ها : لاماها مانند کشیش های ما تندی دارند و به تجرد همیشگی مقید هستند. آنها متون مقدس خود را به زبانی و با شخصیت هایی متفاوت از شخصیت های معمولی مطالعه می کنند. نماز را به صورت گروه کر می خوانند، معبد را خدمت می کنند، هدایا را تقدیم می کنند، چراغ ها را همیشه روشن نگه می دارند، ذرت و جو و رب و آب را در گلدان های کوچک که بسیار تمیز هستند به خدا تقدیم می کنند.
شکستن طلسم گنج ها : ایمان به درستی قوی است، در اینجا چیزی جز فساد مسیحیت نمی بینیم.” (صحیح ج اول، ص ۲۶۵.) باید در نظر داشت که آنچه بودیسم جنوبی نامیده می شود دارای همین آداب است. سنت فرانسیس خاویر در ژاپن، بودیسم جنوبی را چنان شبیه خود یافت که سانگاتی زرد را پوشید و خود را حواری بودا خواند و وجدان خود را با زیر لب زمزمه کردن کمی لاتین مراسم غسل تعمید بر روی برخی شکستن طلسم حصار از «نوکیشان» خود آرام کرد. این همان چیزی است که کشیش کشیش نیروی دریایی، در مورد مراسم عبادتی که در چین یافت مینویسد: «شکل این دفتر بسیار کنجکاو است.
ر طرح کلی آن تشبیهی منحصر به فرد به معمول دارد. [ص ۱۷۷] نوع مناجات مسیحی شرقی. یعنی یک بخش «پروانافرال» و یک «آنافورال» وجود دارد. یک دعای ورودی وجود دارد یک دعای بخور دادن، ستایشی برای عبادت سه گانه، آمبولیسم شکستن طلسم چگونه است یا دعا در برابر وسوسه، به دنبال آن یک «اعتراف» و یک «اخراج». باید اشاره کنم که آقای فرگوسن، مرجع برجسته هنر باستان، بر این عقیده بود.
شکستن طلسم گنج ها : که جزئیات مختلف کلیسای اولیه مسیحی – شبستان، راهرو، ستونها، اپیس دعای چشم زخم روی تخمه مرغ گنجهای معنوی نیمه گنبدی، پلان زمین صلیبی شکل – به صورت بلوک از این کلیسا به عاریت گرفته شده است. بودایی ها آقای فرگوسن تاکید ویژهای بر داگوبا و بقایای یادشده آن دارد، که در کلیسای مسیحی توسط محراب بلند، استخوانهای یک قدیس، بالدچینو نشان داده شده است. او میگوید که عبادت یادگار، قطعاً از شرق به عاریت گرفته شده است.
او درباره معبد صخرهکاری شده کارل (ق.م. ۷۸) مینویسد: «این بنا تا حد زیادی شبیه یک کلیسای مسیحی اولیه شکستن طلسم معامله است که شامل یک شبستان و راهروهای فرعی است که به یک اپید یا نیمه گنبد ختم میشود. به عنوان مقیاسی برای مقایسه، می توان اشاره کرد که ترتیبات و ابعاد آن بسیار شبیه به گروه کر کلیسای جامع نورویچ و در کان است و راهروهای بیرونی در دومی حذف شده است.
شکستن طلسم گنج ها : درست در زیر نیم گنبد اپسیس، و تقریباً در جایی که محراب در کلیساهای مسیحی طلسم شکستن غرور قرار دارد، داگوبا [ص ۱۷۸] قرار گرفته است. راهبان وقتی وارد معبد می شوند ژستی را انجام می دهند که ما آن را علامت صلیب می نامیم. بودایی ها مناجات های نورانی، سرودهای گریگوری، خیمه ای بر روی محراب برای ادای هدایا، پاپ، کاردینال ها، فرشتگان با بال، قدیسان با برای توضیح کامل، باید خواننده را به «بودیسم در جهان مسیحیت»، جایی که ارائه میدهم ارجاع دهم (ص.۱۸۲، ۱۸۴) نقاشی راهبان و راهبه، باکره و کودک (ص ۲۰۵)، ستایش کیک برنج در محراب (ص. ۸۳)، فرود آمدن بودا به قربانگاه با میزبان بهشتی (ص ۲۱۰) شمعهای بلند.
گلهای مصنوعی، صلیب، عود سوز، و نقش الهی با هالهای معبد بودایی (ص ۲۰۸). انتخاب گراند لامای I مانند انتخاب پاپ به عنوان سنجاق است. لیست بی پایان است. همه اینها چگونه باید محاسبه شود؟ چندین نظریه شروع شده است: – اولین تلاش ها برای روشن کردن موضوع به طور کلی. میگوید همه ادیان قربانی، بخور، کشیشان، عقیده ایمان و غیره دارند.
شکستن طلسم گنج ها : این را میتوان نظریه پروتستان ارتدکس نامید و اخیراً کتابهای حجیم زیادی در آن ارائه شده است. اما از آنجایی که این کتابها از تمام نقاط قوت پرونده اجتناب میکنند، نمیتوان آنها را برای پرسشگر گیج رضایت بخش خواند. به این نظریه، کاتولیکهای رومی پاسخ میدهند که شباهتهای بین بودیسم و کاتولیک به قدری کوچک و کامل است که یک دین باید از دین دیگر وام گرفته باشد.
در نتیجه آنها [صفحه ۱۷۹] می کوشند ثابت کنند که آداب بودیسم و زندگی بنیانگذار آن از مسیحیت، از نسطوریان، از سنت توماس، از سنت هیاکینث لهستان، از سنت اودریک فریول گرفته شده است. (رجوع کنید به ابه پروویز، «زندگی گابریل دیورند»، ج دوم، ص ۳۶۵.) اما در راه این نظریه، دشواری های غیرقابل جبرانی نیز وجود دارد.
شکستن طلسم گنج ها : بودا ۴۷۰ سال قبل از میلاد درگذشت و کلیسای مسیحی سالها هیچ کلیسایی، پاپها، کاردینالها، عبادت باسیلیکا و حتی برای مدت طولانی زندگی قطعی بنیانگذار نداشت. در تاریخ آسوکا (۲۶۰ قبل از میلاد) یک زندگی متریک بودا (مونی گاتا) وجود داشت، و وقایع این زندگی مجسمهسازی شده در سنگ مرمر در دروازههای معابد بودایی قبل از دوره مسیحیت یافت میشود. این شهادت سر الکساندر کانینگهام، بزرگترین باستان شناس هندی است.
دیدگاهتان را بنویسید