
ابطال سحر جادو طلسم , رسانه توسل ( جهت مشاوره طلسم و ثبت سفارش به واتساپ مراجعه کنید ) , ابطال سحر جادو طلسم : این کلمه نه روشنگر است و نه احتمالاً عواطف دینی را برانگیخته است و بیشترین چیزی که می توان برای آن گفت این است که از خلأ ناگارجونا کمتر دلهره آور است. مترادف دیگر و مثبت تر، دارما-دهتو، کلیت همه جانبه اشیا است.
توسل : فقط از طریق جهل و ذهنیت ما است که چیزها متمایز و مجزا به نظر می رسند. اگر میتوانستیم از این سوبژکتیویته فراتر برویم، اشیاء منزوی وجود ندارند.
ابطال سحر جادو طلسم
چیزها در ماهیت اساسی خود را نمی توان نام برد یا توضیح داد: آنها فراتر از محدوده زبان و ادراک هستند: آنها هیچ نشانه ای از تمایز ندارند، اما دارای یکسانی مطلق هستند. از این مجموع چیزها چیزی نمی توان حذف کرد و چیزی را نمی توان به آن اضافه کرد. با این حال، همچنین ، نفی یا باطل است، زیرا نمی توان گفت که دارای هیچ یک از صفات جهانی است که ما در آن زندگی می کنیم.
ابطال سحر جادو طلسم : نه وجود، نه عدم، نه وحدت و نه کثرت را نمی توان از آن پیش بینی کرد. بر اساس فرمول مشهور ناگارجونا که به هشت نه معروف است، در آن نه تولید نه نابودی و نه نابودی و نه پایداری و نه وحدت و نه کثرت و نه آمدن وجود دارد. و نه بیرون رفتن (نیگاما).” اما وقتی درک می کنیم که سوژه و ابژه هر دو غیر واقعی هستند.
طلسم
طلسم : اما جنبه باقی مانده از ایمان، که مؤلف آن را در برشمردن خود مقدم میدارد، و به تفصیل به آن پرداخته است، «ایمان آوردن به حقیقت اساسی، یعنی اندیشیدن شادمانه به چنین چیزی است». منظور از چنین بودن (در سانسکریت در چینی) حقیقت مطلق است که در تقابل با حقیقت نسبی تجربه معمولی است.
ابطال سحر جادو طلسم : همچنین می بینیم که چنین بودن یک واقعیت است و از این منظر می توان آن را دارما-کایا همه بوداها در نظر گرفت. به آن تاثاگاتاگاربا، رحم یا انبار بودا نیز گفته میشود، که همه موجودات فردی تحت قانون علیت از آن تکامل یافتهاند، اما این جنبه از آن قبلاً تحت تأثیر جهل قرار گرفته است، زیرا در بوتا-تاتاتا در نور شناخته میشود. از بالاترین حقیقت، نه علت و نه تولید وجود دارد.
یوگاکارا از کلمه (باطل) استفاده می کند، اگرچه نه به اندازه مکتب خواهرش، اما از اصطلاح مخزن یا ذخیره آگاهی استفاده ویژه ای می کند. این امر تا آنجایی که فرافردی است، جنبه ای از چنین بودن است، اما وقتی خود را تأیید و مشخص می کند، تبدیل به می شود، که ذهن انسان است، یا دقیق تر [۴۴] زیرلایه ذهن انسان که از آن ماناس توسعه یافته است.
ابطال سحر جادو طلسم : یا اصل اراده، خودآگاهی و تایید خود. به همین ترتیب، فلسفه ودانتا، اگرچه اصطلاحی شکستن طلسم کهنه مطابق با ندارد، اما با این ایده آشنا است که برهمن از یک جنبه غیرقابل اندازه گیری و فراگیر است، اما از جنبه دیگر بی نهایت کوچک است و در قلب انسان ساکن است: یا اینکه برهمن پس از خلقت جهان وارد آن شد باز هم وجه دیگر چنین بودن، اشراق (بودی) است.
یعنی علم مطلق فارغ از محدودیت موضوع و مفعول. این «دارما-کایا جهانی تاثاگاتاها است» و به همین دلیل از همه تاثاگاتاها شکستن طلسم خرید خانه به عنوان ساکن در روشنگری پیشینی صحبت می شود. این روشنگری ممکن است منفی باشد (به عنوان) به این معنا که از همه روابط فراتر می رود، اما ممکن است تأییدی نیز باشد و سپس «در هر زمان که شرایط مساعد باشد.
ابطال سحر جادو طلسم : به شکل یک تاثاگاتا یا شکل دیگری تغییر می کند و آشکار می شود. همه موجودات ممکن است وادار شوند شکستن طلسم انسان که ذخایر شایستگی خود را به بلوغ برسانند.«[۱۱۳] از مطالب فوق مشاهده خواهد شد که حقیقت مطلق ماهایانیان از یک تصور به شدت متافیزیکی، چیزی غیرقابل توصیف، تا چیزی بسیار شبیه به یک جوهر خیرخواه فراگیر که هر از گاهی در قالبی شکل میگیرد، متفاوت است.
بودا. و در اینجا می بینیم که گذار از بودیسم قدیم به نوعی پانتئیسم چقدر آسان است. زیرا اگر بپذیریم که بودا یک هوش مافوق بشری است که هر از گاهی طبق قانون خاصی ظاهر می شود، کمی به این گفته اضافه می کنیم. گفتن اینکه جوهر یا روح کیهان گهگاهی خود را به صورت شکستن طلسم کتاب بودا نشان می دهد، فقط کلماتی مانند جوهر یا روح واقعاً صحیح نیستند. دنیای افراد همان بالاترین حقیقت است.
ابطال سحر جادو طلسم : همان دارما- kâya، همان نیروانا، تنها از طریق جهل است که متفاوت و خاص جلوه می کند، جهل که ماهیت آن در اعتقاد به تمایز بین موضوع و مفعول است، ناپاک نیز نامیده می شود و بالاترین حقیقت مراحل مختلفی را طی می کند. ناپاک بودن به جایی ختم باطل کردن طلسم پسر می شود که تحت تأثیر خودپرستی و اشتیاق تصور می شود که دنیای بیرونی جزییات همه چیز است.
اما مراحل مختلف ممکن است بر یکدیگر تأثیر بگذارند[۱۱۴] به طوری که تحت تأثیری بالاتر ذهنی که درگیر ذهنیت است [۴۵] شروع به حسرت نیروانا کند. با این حال نیروانا چیزی متفاوت از دنیای تجربه یا فراتر از آن نیست. واقعاً مستلزم نابودی اسکندها نیست. همانطور که در آدوایتا، کسی که دانش واقعی دارد، می بیند که خودش و هر چیز دیگری برهمن است.
ابطال سحر جادو طلسم : برای ماهایانییست همه چیز نیروانا و دارما-کایا دیده می شود. گاهی اوقات [۱۱۵] گفته می شود که چهار نوع نیروانا (الف) نیروانای مطلق وجود دارد که مترادف دارما-کایا است و از این نظر به طور کلی در همه موجودات وجود دارد، (ب) آپادشیشا-نیروانا، حالت روشنگری. که می توان در طول زندگی به دست آورد، در حالی که بدن با محدودیت هایش هنوز باقی است.
درجه بالاتری از همان حالتی که پس از مرگ با رفع موانع بدن به دست می آید، (د) نیروانا بدون مسکن یا آپراتیششتیتا -نیرونا. کسانی که به این امر دست می یابند درک می کنند که هیچ تضاد واقعی بین سامسارا و نیروانا وجود ندارد:[۱۱۶] آنها به دنبال استراحت یا رهایی نیستند، بلکه خود را وقف فعالیت های مفید و هدایت همنوعان خود به سوی رستگاری می کنند.
ابطال سحر جادو طلسم : اگرچه این اظهارات مبنی بر یکسان بودن نیروانا و سامسارا به هیچ وجه به روش بودیسم قدیمی تر نیست، اما این ایده آل فعالیت بی غرض همراه با نیروانا با تصویر گوتاما که در قانون پالی حفظ شده است، ناسازگار نیست. بودیسم ماهایانیستی خاور دور از عباراتی مانند بودا در قلب، ذهن بودا و طبیعت بودا آزادانه استفاده می کند.
دیدگاهتان را بنویسید