
شکستن طلسم کتاب , رسانه توسل ( جهت مشاوره کتاب و ثبت سفارش به واتساپ مراجعه کنید ) , شکستن طلسم کتاب : همانطور که توسط عمل شنوندگان مسیح نشان داده شده است. گفته می شود که برای «تعمید یوحنا» ازدحام کردند. اگر آن سخنرانی گفته می شد، مسلماً از آن دوری می کردند. بعداً درج انجیل خوردن و آشامیدن، لولهکشی و رقصیدن، حماقت بزرگتری دارد. این به نویسنده ای خیانت می کند که کاملاً از آداب و رسوم یهودیان بی خبر است.
توسل : دشمنی شدید اسرائیل ضد عرفانی با ناصریان بر این واقعیت متمرکز بود که ناصریان مادام العمر تعهد داشتند که نه شراب بنوشند و نه نوشیدنی قوی. این پرچم ناصری بود که از قبل بر آن فتح نوشته شده بود. از این رو تنفر شدید از کشیشان یهودی است. اگر مسیح در حضور آنها یک فنجان شراب نوشیده بود، نه مصلوب شدن، و نه یقیناً هیچ سرزنشی وجود نداشت.
شکستن طلسم کتاب
این دومین قطعه ای است که مسیحیت ضد عرفانی بر آن بنا می کند: «و به او گفتند: «چرا شاگردان یوحنا اغلب روزه می گیرند و دعا می کنند و شاگردان فریسیان نیز به همین ترتیب، اما تو می خوری و می نوشی؟ به آنها گفت: “آیا می توانید تا زمانی که داماد با آنهاست، بچه های عروس را روزه بگیرند؟” اما روزهایی فرا می رسد که داماد را از آنها می گیرند و سپس در آن روزها روزه می گیرند.
شکستن طلسم کتاب : همچنین یک مَثَل برای آنها: هیچ کس تکه ای از جامه نو را بر لباس کهنه نمی پوشد. اگر غیر از این باشد، هم نو رانتی میسازد و هم قطعهای که از جدید خارج شده است با [صفحه ۱۵۷] کهنه موافق نیست.و هیچ کس شراب نو را در بطری های کهنه نمی گذارد. در غیر این صورت شراب نو بطری ها را خواهد ترکاند و ریخته می شود و بطری ها از بین می روند.
کتاب
کتاب : یوحنا به عنوان بزرگترین پیامبر شناخته می شود و تعلیم او «نصیرت خدا» است. سپس اولین متن من با حروف کج می آید، این بیانیه که خام ترین تعلیمات مسیح [صفحه ۱۵۶] از این بزرگترین پیامبران خدا برتر است. این امر به طور کامل آنچه را که در پی می آید از آنچه قبل از آن است جدا می کند، و احمقانه ترین بی نتیجه را در بر می گیرد.
شکستن طلسم کتاب : اما شراب جدید باید در بطری های جدید ریخته شود. و هر دو حفظ می شوند. هیچ کس که شراب کهنه را نوشیده است، بی درنگ میل به نو نمی کند، زیرا می گوید: شراب قدیم بهتر است.» (لوقا آیه ۳۳-۳۹). آموزه او “شراب نو” بود و برای “بطری های قدیمی” موسییسم کاملاً نا مناسب بود. با تعصب زیاد نسبت به شراب)، بنابراین آنها سعی کردند آن را با تضاد آشکار، هم از بالا و هم در پایین باطل کنند.
زیرا کهنه بهتر است.” در نسخه متی یافت نمی شود، که تقلب را محسوس تر دعا شکستن طلسم قوی می کند. در آنجا نیز ما انجیل خوردن و آشامیدن را داریم، انجیلی که برای انتشار آن نیازی به آواتارای خالق آسمان ها نیست. اما فرض کنیم که ما به برای اینکه دو قسمت واقعی باشد، من نمی بینم که کشیشان ماتریالیسم چیز زیادی به دست آورند.
شکستن طلسم کتاب : این متون درونی هستند و متضمن تناقضاتی هستند که یا ناشی از بیش از یک نویسنده است، یا به دلیل یک استنباط کننده که از نظر قوام منطقی و عقل سلیم منحصراً ناقص است. تا آنجایی که قابل درک است، بیانیه این است که مسیح، با تصمیم شکستن طلسم تنبلی به ترک عرفان برای اسرائیل ضد عرفانی، اقدامات زیر را انجام داد: – [صفحه ۱۵۸] ۱. اعمال زاهدانه ای که او از یحیی تعمید دهنده گرفته بود.
و ناصری ها، و در اناجیل دیگر تحت عبارت «نماز و روزه» به عنوان ماشینی برای توسعه شکستن طلسم کهنه هدایای معجزه آسا، بینش درونی و غیره دستور می دهد، شاگردان او در طول زندگی او متوقف می شوند و سپس دوباره تجدید می شوند. ۲. ضیافت ها و استفاده از شراب که به عنوان ناصریان او و شاگردانش به طور خاص قسم خورده بودند، باید دوباره از سر گرفته شود.
شکستن طلسم کتاب : بدون اینکه در این مورد در مورد مرگ او محدودیتی وجود داشته باشد. به طوری که شاگردانش دعا برای شکستن طلسم ها پس از مرگش با یک فرمان باید توسط سایر زاهدان روزه دار «شراب خوار» باشند. به ندرت لازم است که لوک واقعی را برای ابطال لوک کاذب مطرح کنیم. یک معامله تاریخی ارزشمند توسط لوقا واقعی ثبت شده است که نور قوی بر روابط بین مسیح و یحیی باپتیست می اندازد.
در اواخر دوران زندگی منجی، در خود اورشلیم، کاهنان اعظم با او برخورد کردند و از او پرسیدند که او با چه قدرتی کاری را انجام داد که انجام داد. حال اگر روابط بین مسیح و یحیی تعمید دهنده همان چیزی بود که لوقا کاذب می خواست ما باور کنیم، مسیح فقط آیا شکستن طلسم حقیقت دارد باید همه اینها را بیان می کرد و ممکن بود زندگی های ارزشمند بسیاری را نجات دهد.
شکستن طلسم کتاب : او فقط باید به صراحت اعلام می کرد که حرکت او از اسرائیل ضد عرفانی به اسرائیل عرفانی نبود، بلکه از اسرائیل عرفانی به ضد عرفانی بود. که شراب و روغن را اعتراضی به اسنیسم معرفی کرده بود. که روزه های زاهدانه آن را حرام کرده بود و بسیاری از شاگردان را از «تعمید یوحنا» به قشر ارتدکس بازگرداند. اگر او همه اینها را به وضوح بیان می کرد.
کاهن اعظم و بزرگان [ص ۱۵۹] به جای اینکه او را به عنوان دشمن بکشند، او را به عنوان یک دوست ستایش می کردند. اما ناجی، که ظاهراً کاملاً از اینکه او جنبش بزرگی را علیه باپتیست رهبری کرده بود، بی خبر بود، به جای محکوم کردن جان، به پشت سر پناه می برد. او از باردار سؤال می کند که آیا او پیامبر خدا بود یا نه؟ البته استنباط می کند که او بوده است و موهبت نبوی به اندازه کافی «اقتدار» بوده است.
شکستن طلسم کتاب : زیرا من به شما می گویم، در میان زنان متولد شده، پیامبری بزرگتر از یحیی تعمید دهنده وجود ندارد.” (Luke vii. 28.) در اینجا مجدداً لوقا واقعی را داریم که با میانجاب غیر ماهر خود روبرو می شود. [صفحه ۱۶۰] فصل نهم. کلیسای اورشلیم. منتقدان شایسته معتقدند که لوک اعمال اعمال را بر اساس سوابق قبلی بنا کرده است. مطمئناً تصویر کلیسای اولیه در اورشلیم بسیار اساسی است.
دیدگاهتان را بنویسید