
شکستن طلسم انسان , رسانه توسل ( جهت مشاوره انسان و ثبت سفارش به واتساپ مراجعه کنید ) , شکستن طلسم انسان : آیا ذهن او پر از خشم است یا عاری از خشم؟” “آزاد از خشم، گوتاما!” “آیا ذهن او پر از بدخواهی است یا خالی از بدخواهی؟” “آزاد از بدخواهی، گوتاما!” “آیا عقل او فاسد است یا پاک؟” “این خالص است، گوتاما!” “آیا او بر خود تسلط دارد یا نه؟” “او دارد، گوتاما.” سپس برهمن ها در مورد خودشان مورد سوال قرار می گیرند. «آیا برهمنان آگاه به سه ودا دارای همسر و مال هستند یا نه؟» “آنها هستند.
توسل : گوتاما!” «آیا در دلهایشان خشم دارند یا نه؟» “آنها دارند، گوتاما.” «آیا بدخواهی میکنند یا نه؟» “آنها دارند، گوتاما.” [ص ۸۳] «آیا دلشان پاک است یا نه؟» “آنها نیستند، گوتاما.” “آیا آنها تسلط بر خود دارند یا نه؟” “آنها ندارند، گوتاما.” البته این پاسخها این پاسخ آشکار را برمیانگیزد که هیچ نقطهای از اتحاد بین چنین موجودات متفاوتی یافت نمیشود.
شکستن طلسم انسان
برهما عاری از کینه، بی گناه، خودکفا است، بنابراین، البته، این تنها بی گناه است که می تواند امیدوار باشد که با او هماهنگ باشد. سپس واستا این سوال را مطرح می کند: “گوتاما به من گفته اند که سرامانا گوتاما راه اتحاد با برهما را می داند؟” “برهما من می دانم، بودا در پاسخ می گوید: “و جهان برهما و راهی که به آن منتهی می شود!
شکستن طلسم انسان : برهمن های متواضع در سه ودا آموختند سپس از بودا می خواهند که “راه اتحاد با برهما را به آنها نشان دهد.” بودا با طول قابل توجهی پاسخ می دهد و تضاد شدیدی بین برهمنیسم پایین و برهمنیسم عالی، «صاحب خانه» و «بی خانه» ایجاد می کند. برهمن های خانه دار درشت، شهوانی، بخل، غیرصادق هستند. آنها برای سود بردن جادوی سیاه، بخت گشایی، خوشبختی تمرین می کنند.
انسان
انسان : او نشان می دهد که پنج “پرده” برهما را از کن فانی پنهان می کند. اینها عبارتند از: ۱. حجاب شهوت انگیز. ۲. حجاب کینه. ۳. حجاب تنبلی و تنبلی. ۴. حجاب غرور و حق خواهی. ۵. حجاب شک. بودا سپس به پرسش های خود ادامه می دهد: «آیا برهما دارای زنان و ثروت است؟» “او نیست، گوتاما!” واستا برهمن پاسخ می دهد.
شکستن طلسم انسان : آنها گوش پادشاهان را به دست می آورند، جنگ ایجاد می کنند، پیروزی ها را پیش بینی می کنند، زندگی را قربانی می کنند، فقرا را غارت می کنند. به عنوان ورقه ای برای این، او گوشه نشینی را نقاشی می کند که شکستن طلسم فروش زمین از همه چیزهای دنیوی چشم پوشی کرده است، و پاک، خوددار و شاد است.برای تعلیم این «زندگی والاتر»، یک بودا «هر از گاهی در جهان به دنیا میآید.
با برکت و شایسته، سرشار از حکمت، راهنمایی برای فانیان خطاکار». او جهان را رو در رو می بیند، دنیای روح [صفحه ۸۴] برهما و دنیای مارا وسوسه کننده. او دانش خود را به دیگران نشان می دهد. بیخانمان، به دستور او، “به ذهنش اجازه میدهد تا یک چهارم جهان را با افکار آیا شکستن طلسم حقیقت دارد ترحم و همدردی فرا گیرد؛ و دومی، سومی، چهارمی، و به این ترتیب، سراسر جهان فراتر از آن بالاست.
شکستن طلسم انسان : در زیر، اطراف و همه جا، آیا او همچنان با دلی از ترحم، همدردی، و شکستن طلسم مشتری متانت، گسترده، بزرگ، و فراتر از حد به نفوذ خود ادامه می دهد.» «به راستی که این، وستتا، راهی است برای اتحاد با برهما» و او اعلام میکند که بهیکشو، یا گدای بودایی، «کسی که عاری از خشم، عاری از کینه، ذهن پاک، ارباب خود است، پس از مرگ، وقتی بدن حل شد، با برهما متحد می شود.
برهمن ها به یکباره قدرت کامل این آموزش را می بینند. بودا در نظر آنها محافظه کار است و نه یک مبتکر. او جانب دین معنوی باستانی شکستن طلسم فروش کشور را در مقابل مبتکران درنده خو می گیرد. سر مونیر ویلیامز بخشی از این سوتا را نقل می کند و به طرز عجیبی همچنان معتقد است که بودا یک آتئیست بود. دو مکتب بزرگ بودیسم وجود دارد، و آنها در این مورد کاملاً اتفاق نظر دارند که بودیسم تسریع بینش معنوی است.
شکستن طلسم انسان : حال بیایید ببینیم که دو مکتب بزرگ بودیسم چگونه از هم جدا می شوند. ۱. اولین مکتب، بودیسم بودا، تعلیم داد که پس از نیروانا، یا رهایی انسان از تولد دوباره، آگاهی فرد زنده ماند، و او برای همیشه در خوشبختی [صفحه ۸۵] بهشت برهما ساکن شد. این فال شکستن طلسم بودیسم “وسیله نقلیه کوچک” است. ۲. مکتب دوم، یا مکتب نوآور، معتقد بود که پس از نیروانا، آگاهی فرد متوقف شد.
مرام آنها الحاد بیخطر برهمین سونیاودی بود. اولین مطالعه جدی بودیسم در یکی از مستعمرات ما انجام شد و اولین شاگردان مبلغان بودند. ستایش بزرگ مبلغان سیلان به دلیل تحصیلات اولیه آنهاست، اما طبیعتاً آنها کتابهای بودایی را کمتر به عنوان علما مورد غارت قرار دادند تا مبلغان. به زودی آنها با خوشحالی آموزش مکتب الحادی و اظهاراتی را کشف کردند که متون مقدس سیلان اولین کتاب مقدس بودایی است.
شکستن طلسم انسان : که توسط ماهیندا، پسر پادشاه آسوکا (پیش از میلاد ۳۰۶) به جزیره آورده شده است. در نتیجه این، مبلغان به این نتیجه رسیدند که سیلان آموزه های اولیه بودا را بی آلایش حفظ کرده است، و اولین مکتب، مدرسه «وسیله نقلیه کوچک»، الحادی است. و این اسناد ناصادقانه حتی دانشمندان غرب را فریب داده است، شاید بیشتر از تحلیل قضایی، در ریشه های پالی ماهرتر باشند.
این کتابها ثبت میکنند که سه ماه پس از مرگ بودا، گردهمایی گستردهای از راهبان در راجاگریها جمع شد تا برخی کتابهای مقدس متعارف را به صورت فلهای چهار برابر کتاب مقدس ما ارائه کنند. هجده صومعه از کار افتاده با عجله از تار عنکبوت و زباله های خود پاکسازی شدند و برای این راهبان مرتب شدند و یک معبد غاری که ستون ها و کنده کاری های سنگی باشکوه آن با الورا رقابت می کرد.
شکستن طلسم انسان : در فضایی بسیار کوچک از صخره بریده شد. از زمان، یعنی دو ماه فکر میکنم خوانندگان من اکنون در موقعیتی هستند که قضاوت کنند که آیا هند با پاریوراجاکاهای بیخانمان، راهپیمایی، همیشه موعظه، تحمل گرسنگی، تشنگی، بوفهها، مرگ در صورت لزوم، یا راهبان تنبل، زندگی در صومعههای مجلل و بحث به دست آمده است.
مبلهایشان حاشیهدار باشد و لباسهایشان ابریشم باشد یا نخی. این آخرین بحث تاریخ های بودایی است. باید اشاره کنم که اولین آیین بودایی “ستایش هفت بودای فانی” بود، که همانطور که ژنرال کانینگهام از استوپای بهارهوت نشان داده است، به شکل درختان پرستش می شدند. به نظر می رسد که این تنها نوع پرستش حتی در زمان پادشاه آسوکا بوده است.
دیدگاهتان را بنویسید