ابطال طلسم فلزی , رسانه توسل ( جهت مشاوره فلزی و ثبت سفارش به واتساپ مراجعه کنید ) , ابطال طلسم فلزی : اینها دقیقاً مساعدترین شرایط برای رشد تنتریسم هستند و اگرچه [۱۲۷] اکثریت جمعیت اکنون محمدی هستند، جادوگری و جادوگری همچنان بیداد می کند. در میان کشمیریهای هندو[۳۱۷]، رایجترین دین همیشه پرستش شیوا بوده است، بهویژه به شکلی که او را نیمه مرد و نیمی زن نشان میدهد.
توسل : این فرقه دور از سکتیسم نیست و اشارات فراوان[۳۱۸] در راجاتارنجینی نشان میدهد که پرستش چپدست شناخته شده بود، هر چند نویسنده آن را به عنوان یک مفسده هجو میکند. او همچنین چندین بار [۳۱۹] ماتری-کاکرا، که دایرههای مقدس برای مادران یا الهههای تانتریک است، ذکر میکند. در نپال و تبت بودیسم تانتریک کاملاً توسعه یافته است.
ابطال طلسم فلزی
اما این کشورها آنقدر از هند دریافت کردهاند که نه رشد موازی، بلکه تانتریسم متأخر هندی را که به صورت آماده از بنگال وارد میشود، نشان میدهند. در اینجاست که ما به منشأ تانتریسم نزدیکتر میشویم، زیرا گرچه همین باورها ممکن است در اودیانا و کشمیر شکوفا شده باشند، اما در پنجاب یا هندوستان چندان گسترش نیافتهاند، جایی که پیشرفت آنها در ابتدا با یک هندوئیسم سالم و نیرومند مانع شد.
ابطال طلسم فلزی : متعاقباً با تهاجمات محمدی. اما از سال ۷۰۰ تا ۱۱۹۷ پس از میلاد، بنگال به طور یکسان از جریانات اصلی مذهب هند و از حملات بیگانگان دور بود: اندک اندیشه یا دانش آریایی خمیرمایه خرافات محلی بود که بودیسم منحط را آلوده و خفه می کرد. هسوان چوانگ به ما اطلاع می دهد که باسکاراورما پادشاه کاماروپا[۳۲۰] در جشن هایی که هارشا در سال ۶۴۴ پس از میلاد برگزار می کرد.
فلزی
فلزی : او همچنین کمتر از چهار مکان مقدس را در آنجا توصیف می کند که بودا در تولدهای قبلی گوشت، خون یا استخوان خود را برای خیر و صلاح دیگران می بخشید. آیا ما در اینجا در قالب یک بودایی، افسانهای باستانی در مورد تجزیه را داریم، مانند آنچه در مورد ساتی در آسام گفته شده است؟ درباره کشمیر می گوید که دین آن آمیزه ای از بودیسم با سایر عقاید بود.
ابطال طلسم فلزی : شرکت کرد و کتیبه های یافت شده در تزپور نشان می دهد که پادشاهانی با نام های هندو ابطال طلسم سیاه در حدود سال ۸۰۰ پس از میلاد در آسام سلطنت می کردند. دین بومی ممکن است در حدود سال ۷۰۰ پس از میلاد شکل گرفته باشد و بر بودیسم تأثیر گذاشته باشد.در بیهار از قرن هشتم به بعد نفوذ تانتریسم قدرتمند و فاجعه آمیز بود.
بهترین اطلاعات در مورد این دوران را می توان در تاراناتا، با وجود نقص های او، یافت. او این جمله جالب را بیان می کند که در دوره شکستن طلسم مار در گنج یابی حکومت گوپالا که بودایی بود، اگرچه وزیران او نبودند (۷۳۰-۷۴۰ م.) بودایی ها آرزو داشتند که بناهای مذهبی آنها [۱۲۸] جدا از معابد هندو نگهداری شود، اما به رغم در اعتراضات، تصاویری در اندازه واقعی از خدایان هندو در آنها نصب شد.
ابطال طلسم فلزی : این مراسم نیز تحت تأثیر قرار گرفت، زیرا چندین بار از قربانی های سوختنی می شنویم[۳۲۲] و اینکه چگونه بودیبهادرا، یکی از اساتید بعدی ویکراماشیلا، در افسانه های عرفانی بودایی و برهمنی آموخته شد. نالاندا و ویهاراهای دیگر همچنان محل راههای ابطال طلسم و جادو آموزگاری بودند و نه صرفاً صومعه، و برای مدتی جانشینی منظم معلمان وجود داشت. تاراناتا به ما این درک را می دهد که دانش آموزان و نویسندگان زیادی وجود داشتند.
اما جادوگری جایگاه مهمی را اشغال می کرد. از اکثر معلمان به ما گفته می شود که آنها خدایی مانند آوالوکیتا یا تارا را دیده اند. خدا توسط آداب و رسومی که قبلاً شرح داده شد احضار می شد[۳۲۳] و هدف اجراکننده کسب قدرت جادویی یا سیدی بود. جادوگر طلسم ابطال جمیع الاسحار موفق به عنوان سیدا شناخته می شد و ما از ۸۴ محاسدها می شنویم که هنوز در تبت جشن گرفته می شود و از تا قرن سیزدهم ادامه دارد.
ابطال طلسم فلزی : بسیاری از آنها نام هایی دارند که به نظر می رسد هندی نیستند. موضوعاتی که در تانتراها به آنها پرداخته می شود به کرییا (آیین)، کاریا (ظاهراً مربوط به وینایا)، یوگا و آنوتارا-یوگا تقسیم می شوند. گاه سه اول را با چهارمی مقایسه ابطال هرگونه طلسم می کنند و گاه دو اول را پایین تر، سوم و چهارم را بالاتر توصیف می کنند. اما آنوتارا-یوگا همیشه بالاترین و مرموزترین در نظر گرفته می شود.
تاراناتا میگوید[۳۲۵] که تانتراها همزمان با سوتراهای ماهایانا ظاهر شدند، اما اضافه میکند که تانتراهای آنوتارا-یوگا به تدریج ظاهر شدند.[۳۲۶] او همچنین مشاهده میکند که آکاریا آناندا-گاربا[۳۲۷] برای گسترش آنها در ماگادا بسیار انجام داد. تا [۱۲۹] اواخر دوره سلسله پالا بود که او از نام برد که اسرافآمیزترین شکل تنتریسم بودایی است. این با اظهارات دیگری مطابقت دارد که نشان می دهد.
ابطال طلسم فلزی : تانترا کالاکاکرا در سال ۹۶۵ پس از میلاد از ، کشوری اسرارآمیز در آسیای مرکزی معرفی شد. گفته می شود که این سیستم به جای است. این به ویژه از آیین بوداهای عرفانی مانند کالاکاکرا و هروکا حمایت می کند، که به نظر می رسد همه آنها به عنوان اشکالی از ادی بودا یا ذات اولیه بودا در نظر گرفته می شوند. سیدا به نام پیتو نیز به عنوان نویسنده این آموزه توصیف شده است.
که در هند اهمیت کمتری نسبت به تبت داشت. از سوی دیگر تاراناتا نام چندین پزشک از وینایا را که در زمان سلسله پالا شکوفا شده بودند به ما می دهد. حتی در اواخر سلطنت راماپلا (؟ ۱۰۸۰-۱۱۲۰) می شنویم که هینایانیست ها بسیار زیاد بودند. در زمان سلطنت دارمپالا (حدود ۸۰۰ پس از میلاد) برخی از آنها تصویر نقرهای بزرگ هروکا را در شکستند و کتابهای را سوزاندند.
ابطال طلسم فلزی : این نمونهها نشان میدهند که بودیسم قدیمیتر کاملاً تحت تأثیر تنتریسم [۳۳۰] قرار نگرفت، اگرچه شاید بیشتر توسط زائران زنده نگه داشته شد تا احساسات محلی. بنابراین، کتیبههای چینی Bodh-Gaya، اگرچه به طور طولانی از سه بدن بودا صحبت میکنند، هیچ نشانهای از تانتریسم ندارند. به نظر می رسد که عبادتی که در مکان های مقدس ماگادا برگزار می شود.
جنبه قابل احترامی را تا پایان حفظ کرده است. به همین ترتیب، اگرچه تنتریسم در ادبیات لاماها قوی است، اما هیچ یک از توصیفات فراوان تبت نشان نمیدهد که چیزی رسواکننده در ظاهر دین وجود دارد.احتمالاً در تبت، نپال و ماگادای قرون وسطی وجود ادبیات شرمآور تانتریک نشاندهنده چنین تباهی گستردهای نیست که ممکن است تصور شود.
ابطال طلسم فلزی : اما در تأثیر فاسد کننده آن در فاسد کردن اذهان کسانی که باید [۱۳۰] ایمان خالص را حفظ می کردند، تردیدی وجود ندارد. بیش از هر شکل دیگر از باورهای مختلط، تفاوتهای اساسی را از بین برد، زیرا تانتتریسم بودایی و تانتگرایی شیوائی صرفاً دو گونه از تانتگرایی هستند.
دیدگاهتان را بنویسید