
طلسم ابطال جمیع الاسحار , رسانه توسل ( جهت مشاوره الاسحار و ثبت سفارش به واتساپ مراجعه کنید ) , طلسم ابطال جمیع الاسحار : این مقاله بعداً به بخش اولیه یک کتاب عظیم تبدیل شد که امروزه به نام شوبوگنزو (گنجینه دانش در مورد دارمای واقعی) شناخته می شود، که قرن ها به عنوان گنجینه مخفی مدرسه سوتو محافظت می شد.
توسل : سوال: . برای اکثر مردم راه طبیعی برای روشنگری خواندن متون مقدس و خواندن نمبوتسو [ستایش آمیدا بودا] است. از آنجایی که شما کاری بیش از چهارپای نشستن انجام نمی دهید.
طلسم ابطال جمیع الاسحار
این نشستن صرف چگونه می تواند وسیله ای برای کسب روشنگری باشد؟ پاسخ: . خواندن متون مقدس و خواندن نمبوتسو چه فایده ای دارد؟ بیهوده است تصور کنیم که شایستگی های بودیسم صرفاً از استفاده از زبان یا صدای فرد ناشی می شود. اگر فکر می کنید که چنین چیزهایی همه آیین بودا را در بر می گیرد، حقیقت با شما فاصله زیادی دارد.
طلسم ابطال جمیع الاسحار : شما فقط باید کتاب مقدس را بخوانید تا یاد بگیرید که بودا به آموزش تدریجی و ناگهانی آموزش می داد و از این طریق می توانید به روشنگری پی ببرید. آنها را نخوان تا با عقل بیهوده حکمت را به نمایش بگذاری. فقط تکرار مداوم نمبوتسو به همان اندازه بی فایده است، زیرا قورباغه ای است که هم روز و هم شب در زمینی قار می کند. اونایی که هیچ کاری نمیکنن بیشتر از مطالعه کتب مقدس . هرگز این را درک نکنید.
الاسحار
الاسحار : او به معبد دیگری به نام رفت و در آنجا شروع به توضیح بیشتر در مورد نقش مراقبه در تمرین ذن کرد و مقاله دیگری با عنوان نوشت که برای دفاع دیالکتیکی تری برای زازن طراحی شده بود. «سخنرانی در مورد شکستن طلسم کاسبی آموزش» که در قالب هجده پرسش و پاسخ نوشته شده بود، قصد داشت تا مراقبه شدیدی را که قبلاً توضیح داده بود، توجیه کند.
طلسم ابطال جمیع الاسحار : پس فقط آن را متوقف کنید و بدین وسیله توهمات و تردیدهای خود را درمان کنید. فقط آموزههای یک استاد واقعی را دنبال کنید و از طریق قدرت زازن، روشنگری کاملاً شادیبخش بودا را بیابید. ۱۱ تعجب آور نیست شکستن طلسم کتاب که دوگن را در این باور محکم مییابیم که مدیتیشن برتر از تمرینهای دو حرکت رقیب است: حرکت سنتی. ستایش سوترا از فرقه تندای و نمبوتسو توسط مدارس سرزمین پاک به آمیدا بودا.
اما در مورد تعلیم رینزای ذن که روشنگری ناگهانی است و با تمرین تدریجی القا نمی شود، چطور؟ وی شکستن انواع طلسم در ادامه به این موضع حمله می کند: سؤال: هم در هند و هم در چین، از آغاز تا به امروز، برخی از معلمان ذن با چیزهایی مانند صدای سنگ هایی که به بامبو برخورد می کنند، روشن شده اند، در حالی که رنگ شکوفه های آلو ذهن را پاک می کند.
طلسم ابطال جمیع الاسحار : از دیگران. [بودا] با دیدن ستاره صبح روشن شد، در حالی که [پیرو او] آناندا شکستن طلسم ترس با دیدن افتادن یک چوب حقیقت را درک کرد. علاوه بر اینها، بسیاری از معلمان ذن پنج مکتب پس از پاتریارک ششم، تنها با یک کلمه روشن شدند. آیا همه آنها زازن تمرین کردند؟ پاسخ: از زمان های قدیم تا امروز، همه کسانی که از رنگ ها یا صداها روشن شده اند، بدون زازن تمرین می کردند و فوراً روشن می شدند.
او در اینجا دقیقاً چه می گوید؟ به نظر می رسد که او در حال پیچیده کردن آموزش کتاب شکستن طلسم وحشت اولیه فرقه جنوبی است که پیشنهاد می کرد “مراقبه” یک فرآیند ذهنی است که ممکن است با ابزارهای دیگر نیز تکرار شود. به نظر میرسد دوگن استدلال میکند که زازن کارآمد است، زیرا همه کسانی که روشن فکر شدهاند واقعاً در زندگی روزمره «مدیتیشن» میکردند.
طلسم ابطال جمیع الاسحار : خواه متوجه آن شده باشند یا نه. مکتب جنوبی ادعا می کرد که می تواند هر چیزی باشد و بنابراین کمکی به نظر می رسید. دوگن ادعا می کند که می تواند هر چیزی باشد و بنابراین ضروری است. دوگن همچنین به معضل اعتقادی اولیه خود بازگشت، سؤالی که او را در دوران جوانی از معلمی به معلم دیگر در ژاپن میفرستاد: اگر همه مخلوقات از ابتدا بودا هستند، چرا برای روشنگری تلاش میکند.
او سرانجام خود را واجد شرایط برای رسیدگی به معضل خود کرد.سؤال: کسانی هستند که می گویند برای درک بودیسم فقط باید فهمید که این ذهن خود بودا است و نیازی به تلاوت کتاب مقدس یا آموزش بدنی نیست. اگر درک می کنید که بودیسم ذاتی شماست، در حال حاضر کاملاً روشن فکر شده اید و نیازی به جستجوی چیزی بیشتر از جایی نیست. اگر اینطور است.
طلسم ابطال جمیع الاسحار : آیا زحمت کشیدن تمرین زازن منطقی است؟ پاسخ: این اشتباه بسیار فاحشی است و حتی اگر درست باشد و حکما آن را تعلیم دهند، درک آن برای شما محال است. اگر واقعاً میخواهید بودیسم را مطالعه کنید، باید از همه نظرات موضوع و موضوع فراتر بروید. اگر بتوان به سادگی با دانستن اینکه خود، در ذات خود، بودا است، روشن شد، پس نیازی به تلاش شاکیامونی برای آموزش راه نبود.
به قضاوت دیگران اما دوگن با تمام شدتها و غیرمرکزیهایش، مطمئناً یک متفکر جدید قدرتمند بود، به وضوح قویترین دیالکتیکدان در تاریخ ذن ژاپن. او همچنین یک شخصیت مغناطیسی بود که پیروان بسیاری را به خود جذب کرد و تا سال آنقدر از فضای آنیوین پیشی گرفت که معبد بزرگتر ضروری بود (که به لطف ارتباطات اشرافی او در دسترس قرار گرفت). حرکت بعدی او به کوشو جی، معبدی در نزدیکی کیوتو بود.
طلسم ابطال جمیع الاسحار : جایی که او ده سال بعدی را در خلاقیت ادبی شدید گذراند، جایی که اولین صومعه واقعا مستقل ذن را در ژاپن ساخت، و در آنجا شاگردی شایسته به نام کون اجو را پیدا کرد ، که به عنوان راهب سر و در نهایت به عنوان جانشین او خدمت کرد. در اینجا بود که در سال ۱۲۳۳ شروع شد، که سرانجام دوگن چان چینی را به طور کامل در ژاپن بازسازی کرد.
درست تا کپی معماری یک صومعه به سبک سونگ و یک نظم و انضباط سازش ناپذیر که یادآور استاد قدیمی چینی خود جو-چینگ بود. پس از استقرار در کوشو جی، در اواخر سال ۱۲۳۵، اقدام به جمع آوری کمک مالی به منظور ساختن اولین سالن راهبان به سبک ذن (سودو) در ژاپن کرد. او معتقد بود که این ساختمان که توسط قانونگذار پو چانگ هوآی های به عنوان قلب یک هیولای چان تلقی می شود، برای آموزش موثر مراقبه ضروری است.
طلسم ابطال جمیع الاسحار : درها به روی همگان باز خواهند بود، زیرا دوگن اشراف زاده، اکنون بسیار مردی از مردم بود و از ثروتمندان و فقیران، راهبان و افراد غیر روحانی، مردان و زنان استقبال می کرد.۱۴ هنگامی که سالن مراقبه در سال ۱۲۳۶ افتتاح شد، دوگن به این مناسبت اشاره کرد. ارسال مجموعه ای از قوانین رفتاری که یادآور قوانین در قرن هشتم چین است.
دیدگاهتان را بنویسید