باطل کردن طلسم و چشم زخم , رسانه توسل ( جهت مشاوره زخم و ثبت سفارش به واتساپ مراجعه کنید ) , باطل کردن طلسم و چشم زخم : در سوم، یک استاد روشن بین با یک تازه کار روشنفکر ملاقات می کند. و در دسته چهارم، یک استاد بیروشن، به توهم متقابل هر دو، با یک تازهکار بیروشن ملاقات میکند.
توسل : لین چی را قدرتمندترین استاد در کل تاریخ چان می نامند، البته نه بی دلیل. ذهن او قادر بود در چندین سطح به طور همزمان عمل کند، و او را قادر می ساخت تا آموزش های بسیار عملی را با یک دیالکتیک جامع پوشش دهد.
باطل کردن طلسم و چشم زخم
او به خودانگیختگی کامل، آزادی کامل فکر و عمل، و رویکرد آموزشی که روش «رعد و برق» نامیده میشود – اعتقاد داشت، زیرا سریع و غیرقابل پیشبینی بود. او در رویکرد خود سازش ناپذیر بود، و همچنین به شدت از ایالت چان در زمان خود انتقاد کرد – انتقادی که احتمالاً موجه است. او هم راهبان و هم اربابان را فقیر یافت. به نظر می رسد.
باطل کردن طلسم و چشم زخم : که Ch’an مد شده بود و در نتیجه استادان زیادی بودند که بیشتر از پیروان این جریان بودند تا پیرو راه. بنابراین، در حالی که هوانگ پو اغلب علیه سایر فرقه های بودایی سرزنش می کرد، لین چی خشم خود را برای سایر پیروان چان محفوظ می داشت (مذهب بودایی دیگری برای انتقاد باقی مانده بود). او حتی شاگردان خود را که اغلب فریادهای او را تقلید میکردند.
زخم
زخم : در دسته سوم، خود جهانی یکی با خود جهانی دیگری ملاقات می کند و در دسته چهارم، نفس یکی با نفس دیگری روبرو می شود. یا اگر بخواهیم این را به صورت عینی تفسیر کنیم، در اولین برخورد، یک استاد روشن بین با یک مبتدی ناروشن ملاقات می کند. در دوم، یک تازه کار روشنفکر با یک استاد ناروشن ملاقات می کند (که اتفاق افتاد).
باطل کردن طلسم و چشم زخم : تقلید میکرد بدون اینکه قدرت تشخیص او را در استفاده از آن درک کنند. او بالاخره مجبور شد برای این کار معیارهایی تعیین کند و روزی به مجمع اعلام کند که از این پس فقط کسانی حق دارند که فریاد بزنند که روشن بین را از روشن بین تشخیص دهند. او گفت: “همه شما از فریادهای من تقلید می کنید، اما اجازه دهید من اکنون از شما آزمایش بدهم. یک نفر از سالن شرقی بیرون می آید.
یک نفر دیگر از سالن غربی بیرون می آید. در جلسه آنها همزمان فریاد می زنند. آیا شما صاحب هستید؟ تشخیص کافی برای تشخیص میهمان از میزبان [یعنی بیروشن از روشنفکر]؟ اگر چنین تشخیصی ندارید، از این پس از تقلید فریاد من منع خواهید شد. -چی خودش میتوانست در حالی که هنوز یک انسان طبیعی بود، از نظر فلسفی حدس و گمان بزند.
باطل کردن طلسم و چشم زخم : و تنها زمانی از تفکر مفهومی استفاده میکرد که هدفش را برآورده میکرد. اما شاید شاگردانش نمیتوانستند، زیرا او دائماً مجبور بود به آنها یادآوری کند که تلاش و یادگیری نتیجه معکوس دارد. “پیروان تائو! لین دعا برای تقویت چشم چی گفت: «روش بودیسم هیچ تلاش مصنوعی را نمی پذیرد. این فقط شامل انجام کارهای معمولی بدون هیچ سر و صدایی است.
مدفوع رفتن، آب درست کردن، پوشیدن لباس، خوردن غذا، خوابیدن در هنگام خستگی. بگذار احمق ها به من بخندند. فقط شکستن طلسم ازدواج پسر خردمندان میدانند که من چه میگویم.» (۳۵) یا همانطور که در زمان دیگری گفت: دانشآموز لحظهای که چشمهایش را پلک میزند، خیلی دور شده است. لحظهای که سعی میکند فکر کند، قبلاً متفاوت است. لحظهای که فکری را برمیانگیزد.
باطل کردن طلسم و چشم زخم : از قبل منحرف شده است.اما برای کسی که می فهمد، همیشه اینجا جلوی چشمانش است.۳۶ او معتقد بود مشکل این بود که معلمان زیادی به جای اینکه دانش آموزان را مجبور کنند حقیقت را برای خودشان تجربه کنند، شروع به «تدریس» و توضیح داده اند. حق نداشتند از راهبان خود انتقاد کنند، زیرا خودشان در مسئولیت خود کوتاهی کرده بودند. معلمانی در اطراف هستند که دعا چشم زخم مغازه نمی توانند دروغ را از درست تشخیص دهند.
معلمهای پیر نابینا بلافاصله شروع به توضیح دادن برای آنها میکنند، وقتی دانشآموزان به آنها حمله میکنند، چوبهایشان را میگیرند و به آنها ضربه میزنند، [فریاد میزنند]: «چه حرفهای وقاحتآمیزی!» بدیهی است که شما معلمان خود بیچشم دعای باطل شدن طلسم صوتی هستید، حق ندارد با آنها خشمگین شود. ۳۷ و سرانجام، لین چی در سنین پیری خود به یک بنای تاریخی تبدیل شد.
باطل کردن طلسم و چشم زخم : نقطه آزمایشی برای روشنگری در دنیایی که معلمان واقعی کمیاب بودند. حتی از شکستن طلسم مار روی گنج این موضوع شکایت کرد. با شنیدن همه جا از پیرمرد لین چی، به اینجا می آیی که می خواهی با سؤالات سخت طعمه ام کنی و نتوانم جواب بدهم. در مواجهه با نمایش فعالیت تمام بدن من، شما دانشآموزان فقط بیپروا خیره میشوید و اصلاً نمیتوانید دهان خود را تکان دهید.
تو آنقدر ضایع شدی که نمی دانی چگونه به من جواب بدهی.همه جا را دور می زنید و به سینه خود می کوبید و دنده های خود را می کوبید و می گویید “من چان را می فهمم! من راه را می فهمم!” اما بگذار دو سه نفری بیایند اینجا و کاری از دستشان برنمی آید. باه! با حمل آن جسم و ذهن خود، به همه جا میچرخید و لبهایتان را مثل طرفداران فریب دادن روستاییان فریب میدهید.
باطل کردن طلسم و چشم زخم : مدرسه او رونق گرفت و تبدیل به بیان اصلی چان در چین و همچنین نیروی حیاتی در ذن شد که بعدها در میان آنها پدید آمد. سامورایی ژاپن و آموزههای دیالکتیکی او مبنای فلسفی ذن بعدی شد، چیزی که او احتمالاً از آن ابراز تأسف میکرد. (به نظر می رسد معلمان بعدی به مقوله های لین چی اهمیت بیشتری نسبت به آنچه در نظر داشت، داده اند.
زیرا او اظهار بیزاری از سیستم ها می کرد و در واقع بسیار بیشتر به روشنگری به عنوان تجربه ناب توجه داشت.) در هر صورت، زمانی که او تصمیم گرفت که روزهایش به پایان رسیده است. او بهترین لباس های خود را پوشید، در حالت مراقبه نشست، بیانیه ای کوتاه بیان کرد و ادامه داد. گفته میشود سال ۸۶۶ یا ۸۶۷ بوده است.
باطل کردن طلسم و چشم زخم : فصل دوازدهم تونگشان و تسائوشان: بنیانگذاران سوتو ذن تونگشان تقریباً تمام استادانی که تا این لحظه با آنها مواجه شدهاند، قابل ردیابی به ما-تسو، از نوادگان دارما بودهاند. از هوآی جانگ افسانه ای و استادش، پدرسالار ششم، هوی ننگ. این خطی بود که قرن ها بعد به رینزای ذن ژاپنی تبدیل شد.
این حال، هوی ننگ پیروان دیگری داشت، شخصیتی در سایه که به نام چینگ یوان هسینگ سو (متوفی ۷۴۰) به یاد میآید که نسل او تا ژاپن امروزی نیز تداوم یافته است. -۹۰)، و توصیف رایج از تأسیس قرن هشتم چان این بود: “در کیانگسی استاد ما-تسو بود؛ در هونان استاد شیه توو بود.
دیدگاهتان را بنویسید