باطل کردن طلسم بخت , رسانه توسل ( جهت مشاوره بخت و ثبت سفارش به واتساپ مراجعه کنید ) , باطل کردن طلسم بخت : در دارماسانگراها از او به عنوان یکی از چهار دیوی نام برده شده است، و دو بار با نام تولو پوسا توسط هسون چوانگ، که مجسمه او را در وایسالی و دیگری را در تیلاداکا در ماگادا دید، نام برده شده است.
توسل : این آخرین در سمت راست یک پیکر غول پیکر بودا، آوالوکیتا در سمت چپ او قرار داشت. تو-لو را متمایز می کند. دومی تحت نام محبوب ترین الهه چین و ژاپن شده است.
باطل کردن طلسم بخت
اما ظاهراً شکلی از است. خدا در آرزوی خود برای کمک به بشر شکل های بسیاری به خود می گیرد و در این میان، زنانگی الهی با رای میلیون ها نفر مناسب ترین تشخیص داده شده است. اما تارا در اصل همان کوان یین نبود، اگرچه این واقعیت که او با آوالوکیتا همراهی میکند و ویژگیهای او را به اشتراک میگذارد ممکن است تصور او را به شکل زنانه آسانتر کند.
باطل کردن طلسم بخت : شرایطی که آوالوکیتا در آن الهه شد مبهم است. تصاویر هندی از او زنانه نیستند، اگرچه جنسیت او قبل از دوره تنتریک به سختی مورد توجه قرار می گیرد. او یک خدای مذکر مانند کریشنا نیست، بلکه روحی قوی و درخشان است و مانند فرشتگان مسیحی فراتر از تمایزات جنسی است. هیچ شکل مونثی از او از تبت گزارش نشده است و این مؤید این عقیده است که هیچ کدام در هند شناخته نشده است.
بخت
بخت : او اغلب توسط یک شخصیت زن تارا همراهی می شود.[۳۳] در دوره تنتریک، او به عنوان همسرش شناخته میشود و تصاویر او که از قرن هفتم به بعد در شمال هند رایج بود، [۱۷] نشان میدهد که او به عنوان یک بودیساتوا زن مورد تحسین قرار میگرفت. در تبت تارا یک خدای مهم است که اشکال زیادی به خود می گیرد و حتی قبل از برجسته شدن نفوذ تانتریک به نظر می رسد که با آوالوکیتا مرتبط بوده است.
باطل کردن طلسم بخت : و این تغییر در چین انجام شده است. این احتمالاً با پرستش تارا و هاریتی تسهیل شده است، غوغایی که توسط بودا تبدیل شده بود و اغلب در حالت باززایی او در حال نوازش کودکی نشان داده می شود. [۱۸] او توسط ذکر شده است که اضافه می کند که تصویر او قبلاً در چین شناخته شده بود. چینی ها همچنین الهه بومی به نام را می پرستیدند.
همچنین با یک قهرمان چینی باستانی به نام شناسایی شد.[۳۷] این به موازات افسانه تیتسانگ (کشتیگاربا) است که اگرچه یک بودیساتوا مرد بود، اما در دو مورد از وجود قبلیاش یک دوشیزه با فضیلت بود. بدیهی است که احساسات مذهبی شکستن طلسم بخت گشایی چینی به مدونا نیاز داشت و غیرطبیعی نیست که خدای رحمت، که شهرت داشت شکل های زیادی به خود می گیرد و پسرانی به افراد بی فرزند می دهد.
باطل کردن طلسم بخت : عمدتاً به شکل زنانه در نظر گرفته شود. هنرمندان سلسله تانگ معمولاً آوالوکیتا را به عنوان جوانی با سبیل کمی نشان میدادند و شواهد مربوط به چهرههای زن اولیه به نظر من قوی نیست،[۳۸] اگرچه پیش از این هیچ دلیلی برای شک وجود آنها باطل کردن طلسم از نظر اهل سنت نمیبینم. در سال ۱۱۰۲ یک راهب چینی به نام پو مینگ افسانه ای عاشقانه از زندگی زمینی کوان یین منتشر کرد که به محبوبیت پرستش او کمک کرد.
در این مورد و بسیاری موارد دیگر، تحولات بعدی بودیسم ناشی از تخیل چینی است و هیچ ارتباطی با سنت هندی ندارد. تارا الهه شمال هند، نپال و کلیسای لامائیست است و تقریباً در چین و ژاپن ناشناخته است. نام او به معنای کسی است که باعث عبور می شود، یعنی نجات باطل کردن طلسم تبادل نظر می دهد، زندگی و مشکلات آن با استعاره ای رایج است که به عنوان دریا توصیف می شود.
باطل کردن طلسم بخت : همچنین به معنای ستاره است و در اساطیر پورانی نامی است که به مادر بودا، سیاره عطارد داده شده است. اینکه این نام برای اولین بار توسط بوداییها یا برهمنها استفاده شد، ناشناخته است، اما پس از قرن هفتم، گرایش قطعی وجود دعای باطل شدن طلسم صوتی داشت که القاب تارا را به سکتیهای شیوا داده و او را به آن الههها شبیهسازی کنند.
بنابراین در فهرست ۱۰۸ نام [۳۹] او در میان سایر صفات دوستانه تر به عنوان [۱۹] وحشتناک، خشمگین، قاتل موجودات شیطانی، ویرانگر و کالی توصیف شده است: همچنین به عنوان حامل جمجمه و مادر وداها. . در اینجا اگر نگوییم بوداییها از یک خدای طریقه ی باطل کردن طلسم شیوا وام گرفتهاند، دستکم پیوند تصورات شایوا با بودیساتوا را داریم.
باطل کردن طلسم بخت : دومین بودیساتوا مانجوشری[۴۰] بزرگ نامهای مشابه دیگری دارد، مانند کلمه به معنای شیرین یا دلپذیر. او همچنین واگیشوارا، ارباب گفتار، و کومارابوتا، شاهزاده است، که احتمالاً به این معناست که او پسر ارشد بودا است که مسئولیت حکومت تحت رهبری او را بر عهده دارد. او تقریباً همان تاریخ ادبی آوالوکیتا را دارد.
نه در قانون پالی و نه در آثار قبلی سانسکریت مانند لالیتا-ویستارا و دیویاوادانا. اما نام او در سوخاواتی-ویوها آمده است: او گفتگوی اصلی در سوترا لانکاوااتارا است و در راتنا-کاراناکا-ویوها-سوترا مورد تمجید قرار می گیرد.[۴۱] در بخش بزرگی از نیلوفر آبی، او بودیساتوا اصلی است و به مایتریا آموزش می دهد. زیرا، اگرچه جوانی او ابدی است.
باطل کردن طلسم بخت : او بوداهای بسیاری را در طول اعصار بیشمار می شناسد. نیلوفر [۴۲] همچنین بازگو می کند که چگونه او از اعماق دریا بازدید کرد و ساکنان آن را تغییر داد و چگونه خداوند به او آموخت که وظایف یک بودیساتوا پس از ورود سرانجام بودا به نیروانا چیست. او قاعدتاً همسری ندارد و به صورت آتنی مذکر ظاهر می شود، تمام عقل و عفت، اما گاهی لاکشمی یا ساراسواتی یا هر دو به عنوان همسران او توصیف می شوند.
پرستش او نه تنها در هند بلکه در نپال، تبت، چین، ژاپن و جاوه رواج داشت. فا هسین بیان میکند که در هند مرکزی از او تجلیل میشود، و هسوان چوانگ که استوپایی در موترا به او تقدیم شده بود.[۴۴] همچنین گفته میشود که او در آتیسا، مصلح تبتی، و در وایروکانا که بودیسم را به ختن معرفی کرد، تجسم یافته است.اما به همان اندازه که خیرخواهی او بزرگ است.
باطل کردن طلسم بخت : او چندان یاریگر انسانها نیست، که کارکرد ویژه آوالوکیتا است. تجسم اندیشه، [۲۰] معرفت و مراقبه. برای این است که شمشیر علم و کتابی در دست دارد. مجسمه ای زیبا از جاوه که این نشان ها را بر خود دارد در موزه برلین است.[۴۵] مینیاتورها او را به رنگ زرد نشان میدهند و دستها (زمانی که نشان ندارند) در موقعیتی قرار گرفتهاند که به عنوان آموزش قانون شناخته میشود. نشانه های دیگری که تصاویر او را متمایز می کند، نیلوفر آبی و شیری است که روی آن نشسته است.
دیدگاهتان را بنویسید