
باطل کردن طلسم جن , رسانه توسل ( جهت مشاوره جن و ثبت سفارش به واتساپ مراجعه کنید ) , باطل کردن طلسم جن : او حتی یک پلاک با نام “لین چی” را آویزان کرد، فقط برای اینکه استاد احساس کند در خانه است. اما ممکن است اوضاع بیش از حد داغ شده باشد، زیرا لین چی بعداً به جنوب به استان هو سفر کرد، جایی که فرماندار، مشاور وانگ، او را به عنوان یک استاد تجلیل کرد. گفتگوی گویا بین این دو وجود دارد که چیزهای زیادی در مورد آموزش چان در آن زمان آشکار می کند.
توسل : ظاهراً چانیها حتی هرگونه تظاهر به بودیسم سنتی را کاملاً کنار گذاشته بودند – با توجه به نابودی قریبالوقوع بودیسم سنتی. یک روز مشاور وانگ استاد را ملاقات کرد. وقتی استاد را در مقابل تالار راهبان ملاقات کرد، پرسید: آیا راهبان این صومعه سوترا می خوانند؟ استاد گفت: نه، آنها سوترا نمی خوانند. “پس آیا آنها مدیتیشن را یاد می گیرند؟” از مشاور پرسید.
باطل کردن طلسم جن
استاد پاسخ داد: نه، آنها مراقبه را یاد نمی گیرند. “اگر نه سوترا می خوانند و نه مراقبه یاد می گیرند، در دنیا چه کار می کنند؟” از مشاور پرسید. استاد گفت: «تمام کاری که انجام میدهم این است که آنها را به بودا و پدرسالار تبدیل کنم.» ۱۲ لینچی سرانجام به آنجا سفر کرد و سرانجام در معبد هسینهوا در استان تامینگ مستقر شد.
باطل کردن طلسم جن : جایی که آخرین اقامتگاه خود را در آنجا گرفت. در اینجا بود که گزارشی از خطبه های او توسط «وارث فروتن» به نام تسوون چیانگ رونویسی شد. نتیجه، رکورد لین چی، یکی از ناب ترین تمرین ها در دیالکتیک درک غیردیالکتیکی بود. اما، همانطور که هاینریش دومولن مشاهده کرد، “ذن هرگز تنها در تجربه ناب، بدون آمیزه ای از آموزه های نظری یا عمل روشمند وجود نداشته است.
جن
جن : این سکولار است یا مقدس؟ افسر جوابی نداشت استاد با ضربه زدن به ستون گفت: “حتی اگر بتوانی صحبت کنی، باز هم فقط یک تیر چوبی است.” سپس وارد شد. ۱۱ خوشبختانه، چان فرقه ای نبود که به وسایل زیادی نیاز باطل کردن طلسم دفن شده داشته باشد، و لین چی فقط به شهر مجاور نقل مکان کرد، جایی که مارشال بزرگ خانه خود را برای یک معبد اهدا کرد.
باطل کردن طلسم جن : همانطور که گاهی اوقات ایده آل شده است. زیرا عرفان، مانند سایر تجربیات بشری، نمی تواند به این شکل وجود داشته باشد. به شرایط واقعی زندگی انسان بستگی دارد.» (۱۳) در واقع، لین چی یکی از اولین کسانی دعای شکستن طلسم عشق بود که چیزی را که می توان دیالکتیک غیرعقلانی نامید، توسعه داد. او مقولهها و تحلیلها را در خدمت تحقیق غیرمفهومی دوست داشت، و آنچه را که خلق کرد.
راهنمای دریاهای کشف نشده ذهن شهودی بود. لین چی بیشتر به دلیل استفاده از فریاد شناخته شده است. او نگرانی هوانگ پو و ماتسو را در مورد مشکل انتقال بی کلام در میان گذاشت و به مجموعه ضرب و شتم و سکوت آنها فریاد را اضافه کرد، راهی دیگر برای تأیید بینش هایی که قابل استدلال نیست. ممکن است حدس بزنیم که فریاد تقریباً شبیه یک نسخه ضعیف از ضرب و شتم بود.
باطل کردن طلسم جن : که به تلاش کمتری نیاز داشت، اما همچنان میتوانست در لحظهای حساس مبهوت شود. (۱۴) به نظر میرسد او علاقه خاصی به طبقهبندی چیزها به گروههای چهار نفری و یکی از آنها داشته است. معروف ترین طبقه بندی او مربوط شکستن طلسم پولدار شدن به خود فریاد بود. او یک بار این فریاد را به راهبی بدبخت اینگونه نشان داد: استاد از راهبی پرسید: “گاهی فریاد مانند شمشیر جواهرکاری یک پادشاه روح است [یعنی بسیار سخت و بادوام]؛ گاهی فریاد مانند شیر مو طلایی است.
خم شدن روی زمین [یعنی قوی، محکم و قدرتمند]؛ گاهی فریاد مانند تیر ماهیگیری با نوک علف های باطل کردن طلسم با سرکه و نمک هرز است [یعنی کاوش و جذب افراد بی احتیاط]؛ و گاهی فریاد به عنوان فریاد عمل نمی کند. این رو متوجه شدی؟” در حالی که راهب به دنبال پاسخ بود، لین چی فریاد زد.۱۵ فلسفه او از فریاد به عنوان وسیله ای برای قطع استدلال متوالی به این ترتیب با مثال نشان داده شد.
باطل کردن طلسم جن : اما سوالی که کسانی که این داستان را نقل می کنند هرگز حل نمی کنند این است: فریادی که او بر سر دانش آموز به کار برد کدام یک از چهار فریاد بود؟ [جان وو در عصر طلایی ذن حدس میزند که این فریاد از دسته اول بود، زیرا قرار بود افکار متوالی راهب را «قطع» کند، اما به نظر میرسد که این اختلاط نسبتاً سادهای از استعاره با بتن است.۱۶) لین همانطور که مثال زیر نشان میدهد.
چی نیز از استفاده از چوب در تعقیب واقعیت مخالف نبود. داستان همچنین شکستن طلسم عتیقه نشان می دهد که استفاده از چوب تنها در صورتی معنی دار بوده که غیرمنتظره باشد. یک بار استاد در مجمع سخنرانی کرد. “همه شما گوش کنید! کسی که می خواهد دارما را بیاموزد هرگز نباید نگران از دست دادن زندگی خود باشد. وقتی با استاد هوانگ-پو بودم، سه بار معنای واقعی بودیسم را پرسیدم.
باطل کردن طلسم جن : و سه بار مورد تعجب قرار گرفتم. اگر نی های بلند مرا در باد شلاق می زد، من دوباره آن ضربه ها را می خواهم، اما حالا چه کسی می تواند آنها را به من بدهد؟ راهبی از میان جمعیت بیرون آمد و گفت: می توانم آنها را به شما بدهم! استاد لین چی چوبی را برداشت و به او داد. هنگامی که راهب سعی کرد آن را بگیرد، استاد به جای آن او را زد. این هست . به نام “مهمان میزبان را معاینه می کند.” گاهی اوقات یک معلم چیزی پیشنهاد نمی کند، اما به محض اینکه دانش آموز سوالی می پرسد.
آن را از او می رباید. دانش آموز که دزدیده شده بود تا سر حد مرگ مقاومت می کند و رها نمی کند. به این می گویند “میزبان مهمان را معاینه می کند.” گاه شاگردی با حالت پاکی نزد استاد می آید.
باطل کردن طلسم جن : معلم که تشخیص می دهد این یک شرایط عینی است، آن را می گیرد و در گودال می اندازد. “چه معلم عالی!” شاگرد فریاد می زند و معلم پاسخ می دهد: “بها! نمی توانی خوب را از بد تشخیص دهی!” پس از آن دانش آموز تعظیم عمیق می کند.
به این می گویند “میزبان میزبان را بررسی می کند.” یا دوباره، دانش آموزی با عصا و زنجیر بسته در برابر معلم حاضر می شود. معلم برای او زنجیرهای بیشتری می بندد و می بندد.
باطل کردن طلسم جن : دانش آموز به قدری خوشحال است که نمی تواند بگوید چیست: به این می گویند «مهمان مهمان را معاینه می کند.» (۳۱) به گفته چانگ چونگ یوان، در دسته اول، نفس با خود جهانی ملاقات می کند.۳۲ در دسته دوم. طبقه بندی خود جهانی با خود شکل منی مواجه می شود.
دیدگاهتان را بنویسید