
شکستن طلسم کار , رسانه توسل ( جهت مشاوره کار و ثبت سفارش به واتساپ مراجعه کنید ) , شکستن طلسم کار : چرا باید، همانطور که خود لوقا اعلام می کند (vii. 19)، قاصدهایی برای پسر عموی خود می فرستاد تا از او بپرسند که آیا او مسیح آینده است، در حالی که او باید از مادرش خبر فرشتگان را می دانست که پسر عموی او است. «پسر اعلی» که مقدر شده است «برای همیشه بر یعقوب سلطنت کند»؟ چرا مریم با دانستن همه اینها، هنگامی که پسر و مسیح در معبد با هم اختلاف داشتند.
توسل : فراموش کرد؟ و چرا لوک هم آن را فراموش کرد؟ (لوقا ۲. ۴۸.) ۴. اگر یحیی تعمید دهنده واقعاً پسر یک کاهن اعظم بود، سکوت سایر اناجیل غیرقابل پاسخگویی است. مسلماً اگر جاستین ماتیر فصل های آغازین لوک را قبل از خود داشت، از آنها علیه تریفو استفاده می کرد. ۵. وقتی برای اولین بار لوقا را به صورت انتقادی خواندم، از خود پرسیدم.
شکستن طلسم کار
چرا او مرگ زکریا را در حالی که او را به داخل کشانده است، حذف کرده است؟ سپس کلماتی را که او در دهان مسیح گذاشته است تحت تأثیر قرار گرفتم: «از خون هابیل تا خون زکریا [ص ۱۵۳] که بین قربانگاه و معبد هلاک شد.» (فصل xi. 51.) این قسمت مرا متقاعد کرد که او پیش از خود پروتوانجلیون را داشته است. قابل ذکر است که این آیه در نسخه مارسیون نیامده است.
شکستن طلسم کار : سپس در اسقف لایت فوت به یک قطعه عجیب و غریب برخوردم. او نشان می دهد که “سنت اولیه زکریا را که در اناجیل ذکر شده است به عنوان کشته شده بین معبد و محراب (متی xxiii. 35) با این زکریا، پدر تعمید دهنده، شناسایی می کند.” (“دین فراطبیعی”، ص ۲۵۶.) سپس اسقف بر نویسنده “دین فراطبیعی” پیروز می شود که اعلام کرده بود.
کار
کار : اگر فصلهای آغازین لوقا تاریخی باشد، بسیاری از وقایع در انجیل او و سایر انجیلها آشکارا غیر تاریخی هستند. اگر یحیی تعمید دهنده پسر عموی مسیح بود که از کودکی با او بزرگ شد، چگونه است که او را در اردن نشناخت (یوحنا i. 33) تا اینکه شخص اول تثلیث مداخله کرد و معجزه فرستادن را انجام داد. پایین کبوتر به او نشان می دهد.
شکستن طلسم کار : لوقا هیچ اعلامی در مورد مرگ زکریا نمی دهد. اسقف لایتفوت میگوید: «به نظر میرسد که او لوک xi. 51 را فراموش کرده است.» (نقل از ص ۲۵۷.) اما مطمئناً اسقف یک اعتراض شکستن طلسم خانوادگی عجیب را به پذیرش این داستان به عنوان تاریخی نادیده گرفته است. اگر یحیی تعمید دهنده پسر زکریا، پسر باراخیا بود، باید ۵۳۱ ساله بوده باشد که مسیح را تعمید داد. اسقف لایتفوت بسیاری از این فصلهای آغازین را بیان میکند.
زیرا نشان میدهد که والدین عیسی یهودیان ارتدکس بودند، که هر سال به عید فصح میرفتند و در زمانهای شکستن طلسم دفینه ها مقرر کبوتر را تقدیم میکردند. اما درباره هیرودیس و فرار به مصر چطور؟ اگر چهار فصل اولی که «لوقا» متهم به افزودن آن به انجیل مارسیون است، تاریخی باشد، پرواز به مصر تخیلی است. داستان بودایی در مورد سیمئون، و مشاجره بوداییان با پزشکان، از انجیل اول دوران کودکی وام گرفته شده است.
شکستن طلسم کار : آنها در هیچ [صفحه ۱۵۴] دیگر انجیل متعارف نیستند، و انجیل اول دوران شکستن طلسم چشم زخم شیرخوارگی اسلحه خانه بزرگ افسانه های بودایی است. لازم به ذکر است که یک جوان بودایی، برای اینکه در بحث و جدل آمادگی پیدا کند، از سؤالات پزشکان و متکلمان آزار میدهد. اما خاخامهای اورشلیم به سختی اجازه میدادند که پسر کوچکی در مورد مسیح با آنها صحبت کند.
اکنون به دو قسمتی می رسیم که بیشتر مورد اعتماد کسانی است که می خواهند نشان دهند عیسی زهد یوحنا را محکوم دعای شکستن طلسم عشق کرده است. اجازه دهید هر کدام را با زمینه خود بخوانیم. “و چون فرستادگان یوحنا رفتند، او شروع کرد به مردم در مورد یحیی گفتن، “شما برای دیدن چه چیزی به بیابان رفتید؟ نی تکان خورده با باد؟ اما شما برای دیدن چه بیرون رفتید؟ مردی لباس پوشیده با لباس نرم؟بنگرید، آنهایی که لباس های زیبا می پوشند و با ظرافت زندگی می کنند.
شکستن طلسم کار : در دربار پادشاهان هستند.اما شما برای دیدن چه چیزی بیرون رفتید؟پیامبر؟آری، به شما می گویم و بسیار بیشتر از یک نبی.این همان کسی است که درباره او نوشته شده است: اینک من رسول خود را پیش روی تو می فرستم تا راه تو را در شکستن طلسم نحسی حضور تو آماده کند.
زیرا به شما میگویم، در میان زنانی که از زنان به دنیا میآیند، پیامبری بزرگتر از یحیی تعمید دهنده وجود ندارد، اما آن که در ملکوت خدا کوچکتر است از او بزرگتر است. و همه مردمی که او را شنیدند و باجگیران خدا را عادل شمرده و با تعمید یوحنا تعمید یافتند.
شکستن طلسم کار : اما فریسیان و وکلا، نصیحت خدا را علیه خود رد کردند، زیرا از او تعمید نگرفتند. [صفحه ۱۵۵] “خداوند گفت: پس مردان این نسل را به کجا تشبیه کنم؟ و به چه چیزی شبیه هستند؟ آنها مانند کودکانی هستند که در بازار نشسته اند و یکدیگر را صدا می کنند و می گویند: “ما برای شما لوله زدند و نرقصیدید و برای شما سوگواری کردیم.
گریه نکردید زیرا یحیی تعمید دهنده آمد نه نان می خورد و نه شراب می نوشد و می گویید او شیطان دارد پسر انسان آمده است. میخورید و مینوشید و میگویید: اینک مردی پرخور و شرابخوار، دوست باجگیران و گناهکاران، اما حکمت برای همه فرزندانش عادل است.» (لوقا vii. 24-35.) این یک واقعیت منحصر به فرد است که این گذرگاه کوتاه، اسلحه خانه اصلی شاگردان خوراک شناسی و همچنین مسیحیت داخلی شده است.
شکستن طلسم کار : بنابراین میگن به آن استناد می کند تا نشان دهد که مسیح از زهد باپتیست تأیید می کند. آیا در ابتدا به نظر نمی رسد که این دو آموزه، و به عنوان نتیجه، دو معلم متمایز را مورد بحث قرار دهد؟ اگر قسمت هایی را که با حروف مورب مشخص کرده ام حذف کنیم، به سختی می توان مداحی شیواتری از عرفان زاهدانه یافت.
عارفان بودایی را پسران حکمت (دارما یا پراجنا) می نامند و مسیح نیز همین اصطلاح را اتخاذ می کند. به صراحت، اصل متن این است که فرزندان صوفیه عارف نه رقابتی دارند و نه غسل تعمید جداگانه ای دارند. زندگی پایینتر لباسهای نرم و کاخها با زندگی زاهدانه جان در میان «نیها» که هنوز بهطور آشکاری اردن پرشتاب را در بر میگیرند، در تضاد است.
دیدگاهتان را بنویسید