شکستن طلسم دفینه , رسانه توسل ( جهت مشاوره دفینه و ثبت سفارش به واتساپ مراجعه کنید ) , شکستن طلسم دفینه : این خلاصه ای اولیه و گویا از اهداف ذن است. منظور ما از “ورود به دلیل” تحقق روح بودیسم به کمک تعلیم کتاب مقدس است. سپس ما ایمان عمیقی به طبیعت حقیقی داریم که در همه موجودات ذی شعور یکسان است. علت اینکه خود را نشان نمی دهد به دلیل درهم پیچیدن اشیاء خارجی و افکار باطل است. وقتی کسی که باطل را رها می کند.
توسل : حقیقت را در آغوش می گیرد و در ساده اندیشی، در پی کوان [مراقبه ناب یا «نگاه به دیوار»] می ماند، در می یابد که نه خودی وجود دارد و نه دیگری، که توده ها و شایسته ها هستند. یک ذات است، و محکم به این اعتقاد پایبند است و هرگز از آن دور نمی شود. در این صورت او با هیچ دستورالعمل ادبی هدایت نمیشود، زیرا او در ارتباط بیصدا با خود اصل است.
شکستن طلسم دفینه
فارغ از تبعیض مفهومی، زیرا او آرام است و عمل نمیکند.۷ به بودیدارما برای ابداع اصطلاح اعتبار داده شده است. ترجمه تحت اللفظی آن «نگاه به دیوار» است، اما معنای واقعی آن حدس هر کسی است. گاهی اوقات پی کوان استعاره ای از رویارویی ذهن با حصار عقل نامیده می شود – که در نهایت برای رسیدن به اشراق باید مانع از آن شود.
شکستن طلسم دفینه : در هر صورت، این متن تأیید بیگمان مدیتیشن بهعنوان وسیلهای برای آرام کردن ذهن و در عین حال از بین بردن انگیزه ما برای تبعیض بین خود و دنیای اطرافمان است. اشاره میکند که دستورالعملهای ادبی تنها تا این حد میتوانند پیش بروند، و در نهایت باید آنها را به نفع اتکا به ذهن شهودی کنار گذاشت.۸ راه دیگر (یا تائو) که او توصیف کرد «ورودی از طریق رفتار» نام داشت و هندی خود را فرا میخواند.
دفینه
دفینه : اما به طور خلاصه، آنها فقط دو نوع هستند. یکی «ورودی بر اساس عقل» و دیگری «ورودی بر اساس رفتار» است.۶ اولین این مسیرها، ورود به دلیل، ممکن است به درستی ورود به واسطه بینش محض نامیده شود. به نظر می رسد مسیر مورد حمایت ترکیبی از بودیسم و تائوئیسم است که در آن سوتراها به عنوان وسیله ای برای هدایت سالک ابتدا به مدیتیشن و سپس به یک وضعیت غیرادبی از آگاهی که در آن همه دوگانگی ها، همه احساس خود به عنوان جدای از جهان استفاده می شود. ، پاک می شوند.
شکستن طلسم دفینه : خاستگاه بودایی شرح «رفتار» به چهار بخش تقسیم میشد که در مجموع، در نظر گرفته شده بود که تمام انواع ممکن عمل بودایی را در بر گیرد یا شامل شود. منظور از «ورود از طریق رفتار» چهار عمل است که سایر اعمال در آن گنجانده شده است. آن چهار چیست؟ ۱. چگونه تنفر را جبران کنیم. ۲. مطیع کارما بودن; ۳. دنبال چیزی نبودن; و ۴. منطبق بودن با دارما. ۹ اولین عمل رفتار، مؤمن را توصیه می کرد.
که تمام سختی ها را تحمل کند، زیرا آنها تاوان اعمال بدی است که در وجودهای گذشته انجام شده است. منظور از “چگونه تنفر را جبران کنیم” چیست؟ کسانی که خود را در مسیر انضباط میکنند، زمانی که مجبورند با شرایط نامطلوب دست و پنجه نرم کنند، باید اینگونه فکر کنند: در طول اعصار بیشماری گذشته، من در بسیاری از هستیها سرگردان بودهام.
شکستن طلسم دفینه : در حالی که خود را به هزینههای ضروری به جزئیات بیاهمیت زندگی میسپارم، و بنابراین ایجاد موقعیت های بی نهایت برای نفرت، سوء نیت، و انجام نادرست. در حالی که هیچ تخلفی در این زندگی صورت نگرفته است، ثمره اعمال بد در گذشته باید اکنون جمع آوری شود. نه خدایان و نه انسانها نمی توانند آنچه بر من می آید را پیشگویی کنند.
من خودم را با کمال میل و با حوصله تسلیم همه بدی هایی می کنم که بر من می آید و هرگز ناله و شکایت نمی کنم. در سوترا گفته می شود که نگران بیماری هایی نباشید که ممکن است برای شما اتفاق بیفتد. چرا؟ زیرا از طریق هوش می توان [کل زنجیره علیت] را بررسی کرد.وقتی این فکر به وجود می آید، با اصل منطبق است.
شکستن طلسم دفینه : زیرا از نفرت بهترین استفاده را می کند و آن را در خدمت پیشروی خود به سوی طریقت قرار می دهد. این را «راهی برای جبران نفرت» می نامند. ۱۰ دومین قانون رفتار این است که با هر چیزی که می آید، خوب یا بد، آشتی شکستن طلسم جن دفینه کنیم. به نظر می رسد که منعکس کننده نگرش تائوئیست است که همه چیز همان است که هست و در نتیجه قضاوت های ارزشی بی ربط هستند.
اگر خیر بیاید، نتیجه اعمال شایسته در وجود گذشته است و زمانی که ذخایر کارمای مسبب به پایان برسد، محو خواهد شد. نکته مهمی که باید بدانیم این است که به هر حال هیچ کدام مهم نیست. ما باید بدانیم که همه موجودات ذیشعور در اثر فعل و انفعالات شرایط کارمایی کتاب شکستن طلسم وحشت تولید میشوند و به این ترتیب هیچ خود واقعی در آنها وجود ندارد.
شکستن طلسم دفینه : تارهای در هم آمیخته لذت و درد همگی از تارهای اسباب شرطی سازی بافته شده اند. بنابراین، اجازه دهید سود و زیان طبق شرایط و شرایط زندگی در حال تغییر مسیر طبیعی خود را طی کند، زیرا خود ذهن نه با سودها افزایش می یابد و نه با زیان ها شکستن طلسم کاسبی کاهش می یابد. به این ترتیب، هیچ طوفانی از خودراضی به وجود نخواهد آمد و ذهن شما در هماهنگی پنهان با تائو باقی خواهد ماند.
به این معنا است که ما باید قاعده انطباق با شرایط و شرایط متغیر زندگی را درک کنیم. ۱۱ سومین قانون رفتار، تعلیم بودا بود که توقف جستجو و روی آوردن به سوی عدم وابستگی، آرامش می آورد. مردان جهان تا آخر عمر بیدار می مانند. همه جا آنها را می یابیم که با ولع و میل و شکستن طلسم فروش چسبندگی خود بسته شده اند. به این «پیوست» می گویند.
شکستن طلسم دفینه : اما خردمندان حقیقت را میفهمند و عقلشان به آنها میگوید آیا شکستن طلسم حقیقت دارد که از راههای دنیا روی گردانند. آنها از آرامش ذهنی و جدایی کامل لذت می برند. آنها حرکات بدن خود را با فراز و نشیب بخت تنظیم می کنند، همیشه از پوچی دنیای خارق العاده آگاهند، که در آن چیزی برای طمع و لذت نمی یابند. هرکس بدنی دارد وارث رنج و بیگانه است.
خردمندان با درک این نکته از همه چیزهای عالم پدیدار جدا می شوند و ذهنشان خالی از هوس و هوس است.
دیدگاهتان را بنویسید