
دعا برای شکستن طلسم مغازه , رسانه توسل ( جهت مشاوره مغازه و ثبت سفارش به واتساپ مراجعه کنید ) , دعا برای شکستن طلسم مغازه : توسط همه منتقدان ذیصلاح جعلی خوانده می شود. و تعداد بسیار کمی حتی رساله به کولسیان را به قلم سنت پولس می دانند. سپس اشاره می شود که تا تاریخ ایرنیوس (۱۸۰ پس از میلاد) هیچ اشاره ای به انجیل لوقا یا اعمال رسولان نشده است. اجازه دهید آیات آغازین انجیل را که توسط آن محقق برجسته یونانی، دکتر دکتر اصلاح شده است.
توسل : بیان کنیم. گیلز: – [صفحه ۱۴۵] «از آنجایی که بسیاری دست به کار شده اند تا به ترتیب روایتی از چیزهایی که در ما تحقق یافته است، بیان کنند، همان گونه که از ابتدا شاهدان عینی و خادمان بودند. کلامی به ما رسیده است، برای من نیز خوب به نظر می رسید که از ابتدا همه چیز را به دقت دنبال می کردم، به ترتیب برای تو بنویسم، ای تئوفیلوس عالی، تا یقین چیزهایی را بدانی که در آن به تو دستور داده شده است.
دعا برای شکستن طلسم مغازه
اکنون، در اینجا، همانطور که دکتر گیلز بیان می کند، واضح است که نویسنده «ادعا نمی کند که یک نویسنده اصیل بوده است، یا از همان ابتدا درک کاملی از همه چیز داشته است»، که این تفسیر اشتباهی است که مجاز ماست. نسخه، اما اینکه او از روایت های دیگران پیروی می کند.
دعا برای شکستن طلسم مغازه : که «شاهد عینی و وزیر کلام بودند». (جیلز، «مدارات حواری»، ص ۳۴.) در مرحله بعد، این سؤال مربوط میشود، «برترین تئوفیلوس» که بود؟ کلمه استفاده شده کریتیستوس است، “که به نظر گیبون مردی است که دارای حیثیت مدنی یا رسمی است.
مغازه
مغازه : اعتقاد بر این بود که او انجیل سوم را تقریباً در اوایل تاریخ زندانی شدن پولس نوشته است. او نویسنده مشهور اعمال رسولان بود. «لوقا، طبیب محبوب، و دیماس، به شما سلام میرسانند.» (Col. IV. 14.) در رساله دوم به تیموتائوس دعا شکستن طلسم قوی و در رساله فیلیمون نیز از او یاد شده است. اما اکنون همه چیز تغییر کرده است. در وهله اول، دو رساله از سه رساله ای که از او نام برده می شود.
دعا برای شکستن طلسم مغازه : اگر چنین باشد، ممکن است تصور کنیم که چنین عنوانی به یک مسیحی داده شده باشد، حتی اگر وجود داشته باشد، دشوار است. در عرض چند سال پس از اولین انتشار مسیحیت، هر یک از آنها در مقام عالی قرار داشتند.» اما در انطاکیه، حدود دعا برای فروش ملک و مغازه سال ۱۷۱، تئوفیلوس، اسقف ششم، وجود داشت. بدون هیچ چیز نامناسبی ممکن است او را کریتیستوس می نامند.
او در اواخر عمر مسلمان شده بود، که ممکن است این قسمت را در مورد “آن چیزهایی که به تو آموزش داده شده” توضیح دهد. یوسبیوس به ما می گوید که این تئوفیلوس [ص ۱۴۶] رساله ای علیه مارسیون نوشت. اما از نظر منتقدان مدرن، رسالههای جعلی پولس به تیموتائوس نیز علیه مارسیون مطرح شد. این اهمیت خود را دارد. زیرا پیروان مارسیون همواره بر این باور بوده اند که انجیل لوقا انجیل بزرگ و جعل شده مارسیون دعا برای بچه دار شدن دوقلو دختر است.
دعا برای شکستن طلسم مغازه : یکی از آنها، اعلام کرد که پر از اشتباهات و تناقضات است. این مناقشه در دوران مدرن احیا شده است. اما قبل از پرداختن به این انجیل مهم، باید کلمه ای در مورد آنچه که آلمانی ها «گرایش» لوک می نامند، یعنی طرح دعا برای خرید خانه و مغازه رنگ او برای استفاده از بیانی هنری، بگوییم. باور، اعمال رسولان را با دیگر متون مقدس مقایسه کرد.
با بسیاری از اختلافات و اظهارات نادرست مطلقی که در آن وجود داشت، شگفت زده شد. او همچنین دریافت که این اظهارات دعای مجرب برای بچه دار شدن سریع نادرست تصادفی نیست، بلکه سیستماتیک است.به زودی انگیزه آنها متوجه او شد. واضح بود که این «لوقا» که مدتها پس از پایان خصومتهای پولس علیه حواریون تاریخی نوشته شده بود، میخواست این خصومتها را کاهش داده و پنهان کند.
دعا برای شکستن طلسم مغازه : از این رو کتاب اعمال رسولان نمی تواند اثر یک معاصر باشد. و انگیزه قوی برای این کار توسط آلمانی های فرهیخته پیشنهاد شده است. دشمن اولیه مسیحیت یهودیان بود. مقام رومی در ابتدا خصومت های حزب مسلط را به عنوان بخشی از خرافات غیرقابل درک یهودی تلقی کرد و در صورت امکان با بخش ضعیف تر طرف شد. اما هنگامی که مسیحیت شروع به به دست آوردن جایگاه کرد.
رومی ها شروع به بررسی دقیق تر آن کردند و به زودی چیزهای زیادی برای محکوم کردن یافتند. زیرا اسنی ها اعلام کردند که خدایان ایالت [صفحه ۱۴۷] رومی ها شیاطین شریر هستند. اسن ها استفاده از شراب و گوشت گوشت را که عناصر مهم در تشریفات آیین روم هستند، ممنوع کردند. اسن ها برده داری را ممنوع می کردند. اسن ها ازدواج را ممنوع می کردند و طبق شایعات، مناسک زننده را در عیاشی های مخفیانه خود جایگزین کردند.
دعا برای شکستن طلسم مغازه : به زودی آزار و شکنجه های خشونت آمیز به وجود آمد. اکنون آلمانیها پیشنهاد کردهاند که در زمان کراتیستوس، مکتب انطاکیه با نشان دادن اینکه مسیحیت شکلی بیآزار از یهودیت است و به همان اندازه مستحق مدارا از سوی دولت بود، به دنبال مصالحه با قدرت روم بود. این «گرایش» «لوک» را باید در نظر داشت. در فصول اولیه اعمال رسولان بسیار واضح است.
اناجیل اعلام می کند که در هنگام مرگ مسیح، حیرت و بزدلی در میان پیروان او بود. «بره ها» به هر طرف از دست «گرگ ها» فرار کرده بودند. سنت پل همچنین از آزار و شکنجه های شدیدی که پس از این رویداد رخ داد، – سنگسار استفان، و “ویرانی” و “قتل عام” صحبت می کند. و با این حال، در فصلهای آغازین اعمال رسولان، «گرگها» را ملایمتر از «برهها» مییابیم.
دعا برای شکستن طلسم مغازه : آنها “در قلب خود خاردار شده اند”. آنها فوراً به پطرس اجازه میدهند که در معبد، و همچنین در حضور سنهدریم، اعلام کند که هیچ نامی جز نام بدکاری که آنها اعدام کردهاند، وجود ندارد (حتی در استنباط حتی در یهوه). و همه کسانی که این بدخواه را نشنوند نابود خواهند شد. و سنهدریم، در یک جلسه رسمی، او را رها کردند.
“چگونه او را مجازات کنند.” (اعمال رسولان چهارم ۲۱.) و جمالئیل، یک پزشک جدی، به همکارانش توصیه می کند که “بره های” منفور را رها کنند، “مباداً [صفحه ۱۴۸] برای مبارزه با خدا پیدا شوند.” اگر یک “گرگ” اینطور صحبت می کرد، برادرش “گرگ” از او کار کوتاهی می کرد. “گرایش” در اینجا بسیار است.
دیدگاهتان را بنویسید