
دعای باطل شدن طلسم کار , رسانه توسل ( جهت مشاوره کار و ثبت سفارش به واتساپ مراجعه کنید ) , دعای باطل شدن طلسم کار : چیدن قارچ کوهستانی. “آیا ببری دیده ای؟” هوانگ پو بلافاصله مانند ببر غرش کرد. هوآی های تبر را برداشت که انگار می خواهد ببر را خرد کند. هوانگ پو ناگهان به صورت هوآی های سیلی زد. هوآی های از ته دل خندید و سپس به معبد خود بازگشت و به مجلس گفت: “در پای کوه تا-هسیونگ یک ببر وجود دارد. شما مردم باید مراقب باشید.
توسل : من قبلاً امروز گاز گرفته ام.” گفتههای هوآیهای توسط بسیاری به این معناست که هوانگپو بهعنوان موجودی شایسته و شاید جانشین شناخته میشود. محقق چانگ چونگ یوان مشاهده کرده است که نبوغ این پاسخ رهایی آن از دام ادعای منطقی یا نفی آن بود.۸ این عمل به معنای آزادی از جایگزین های کلمات یا سکوت بود. آیا ممکن است با این حادثه ما بالاخره یک انتقال بی کلام را ضبط کرده باشیم.
دعای باطل شدن طلسم کار
هوانگ پو همچنین در سال های بعد با نان چوان (۸۲۴-۷۳۸)، یکی دیگر از بزرگانش که در زیر پای ماتسو پیر درس خوانده بود، تبادل نظر کرد. همانطور که داستان در انتقال لامپ گزارش شده است: مدتی بعد هوانگ پو با نان چوان بود. همه راهبان صومعه نان چوان برای درو کردن کلم بیرون می رفتند. نان چوان از هوانگ پو پرسید: “کجا می روی؟” هوانگ پو پاسخ داد: “من می خواهم کلم بچینم.” نان چوان ادامه داد: برای چیدن کلم از چه چیزی استفاده می کنید؟ هوانگ پو داسش را بلند کرد.
دعای باطل شدن طلسم کار : نان چوان خاطرنشان کرد: “شما موقعیت عینی را به عنوان میهمان می گیرید، اما نمی دانید چگونه به عنوان میزبان در موقعیت ذهنی ریاست کنید.” پس از آن هوانگ پو با داس خود سه بار بر زمین کوبید. ۹ وقتی بلوفلد این قسمت گیج کننده را از کتاب «انتقال ذهن» ترجمه می کند، اظهار می کند که نتوانسته استاد ذن مدرنی را بیابد که بتواند معنای آن را توضیح دهد.
کار
کار : که “استادان اولیه چان چگونه پیروان خود را راهنمایی میکردند؟” هوآی های به این سوال بسیار غیر چان با سکوت پاسخ داد، یک سرزنش ضمنی. وقتی هوانگ پو این نقطه را فشار داد، هوآی های او را شاگردی دعای نوشتنی برای عزیز شدن نزد همه ناامید کننده خواند و گفت که بهتر است مراقب باشد وگرنه او (هوانگ پو) مردی خواهد بود که چان را از دست داده است.
دعای باطل شدن طلسم کار : اظهارات پایانی نان چوان میزان روشنگری هوانگ پو را زیر سوال می برد، و برخی تصور می کنند که او به معنای شکست بر زمین کوبیده است. (۱۱) مانند سایر اساتید، هوانگ پو نیز از سکوت به عنوان ابزار آموزشی استفاده دعای مادر برای گشایش کار فرزند می کند و از آن برای آموزش استفاده می کند. بینش بی کلام با مثال یکی از داستانهای برجسته، کسی جز زندگینامهنویس او، پی هسیو، رسمی نیست.
در مقدمه پی هسیو بر رونوشت آموزه های هوانگ پو، او می گوید که آنها برای اولین بار در سال ۸۴۳ ملاقات کردند، زمانی که او استاد را برای سخنرانی در معبد Lung-hsing در چونگ لینگ، ناحیه ای که او اداره می کرد، دعوت کرد. شش سال بعد، در سال ۸۴۹، فرماندار مسئول وان لینگ بود، و او دوباره استاد را دعوت کرد تا بیاید و این بار در معبد محلی کای یان، تدریس کند.۱۲ وقتی هوانگ پو به وان لینگ رسید.
دعای باطل شدن طلسم کار : برای آنچه که قرار بود دومین جلسه تدریس با پی هسیو باشد، داستان می گوید که دعای موفق شدن در درس فرماندار اشتباه کرده است که شرح مکتوب آموزه های چان را به استاد ارائه کرده است. هوانگ پو این را با سکوت استقبال کرد، “تشریح” خود از چان. نخست وزیر استاد را به شهر دعوت کرد و تفسیر مکتوب خود را از چان به او ارائه کرد. استاد آن را گرفت و روی میز گذاشت. او آن را نخواند.
پس از سکوت کوتاهی از نخست وزیر پرسید: فهمیدی؟ وزیر پاسخ داد: نمی فهمم. استاد گفت: “بهتر است اگر بتوانید دعای رزق و روزی برای محل کار بلافاصله از طریق تجربه درونی درک کنید. اگر با کلمات بیان شود، آموزش ما نخواهد بود.” روح مکتب هوانگ پو در جنوب رودخانه یانگ تسه گسترش یافت. این تبادل جوهره نگرانی های هوانگ پو را آشکار می کند. قاطع ترین اعتقاد او این بود که چان را نمی توان آموزش داد.
دعای باطل شدن طلسم کار : که باید به نحوی شهودی به دست آورد. او تفکر مفهومی را تحقیر می کرد و معتقد بود دعای گشایش کارهای بسته که این تفکر بزرگترین مانع برای دستیابی به بینش شهودی است. مشکل این باور اشتباه است که ذن را می توان به نحوی آموزش داد و درک کرد، اگر تنها کسی مفاهیم را درک کند.اما مفاهیم فقط مانع شهود می شوند. شهود ذن فقط می تواند خارج از مفاهیم کار کند. همانطور که هوانگ پو بیان کرد.
از زمانی که ذن برای اولین بار منتقل شد، هرگز آموزش نداده است که مردان باید به دنبال یادگیری یا شکل دادن به مفاهیم باشند. «مطالعه راه» فقط یک شکل گفتاری است. این روشی برای برانگیختن علاقه افراد در مراحل اولیه رشد است. در واقع راه چیزی نیست که بتوان آن را مطالعه کرد. مطالعه منجر به حفظ مفاهیم می شود و بنابراین راه کاملاً اشتباه فهمیده می شود.
دعای باطل شدن طلسم کار : استفاده از ذهن منطقی در مطالعه چان تنها در آغاز معنادار است. اما به محض اینکه ماهی بینش شهودی در شبکه کان ذهن عقلانی به دام افتاد، تور باید دور انداخت. در جای دیگر او استفاده گسترده از تفکر تحلیلی را به بیل زدن سرگین تشبیه می کند.۱۶ به نظر می رسد که مفاهیم تنها یکی از ساختارهای متعدد ذهن هستند.
ذهن همچنین ادراک ما را از اشیاء عینی فراهم می کند و در نتیجه آنها را مطابق با نیازهای خود “ایجاد” می کند. تپه ها تپه هستند. آب، آب است. راهبان راهب هستند. افراد غیر روحانی عامی هستند. اما این کوهها، این رودخانهها، تمام خود جهان، همراه با خورشید، ماه و ستارهها – هیچ یک از آنها خارج از ذهن شما وجود ندارد! . پدیدهها بهطور مستقل به وجود نمیآیند.
دعای باطل شدن طلسم کار : بلکه بر محیط (ذهنی) تکیه میکنند (ما خلق میکنیم). از آنجایی که واقعیت توسط ذهن ایجاد میشود، هرگز نخواهیم فهمید که چه چیزی «واقعی» و چه چیزی توهم است. نمونه هایی از این امر رایج است. بسته به دیدگاه ما، الکترون هم موج و هم ذره است. “واقعیت” کدام است؟ علاوه بر این، مفاهیم محدود می شوند.
با رفتار با جهان با استفاده از ساختارهای عقلانی، آن را به قفس محدودی وادار می کنیم. اما وقتی به طور مستقیم با آن سروکار داریم، بسیار پیچیده تر و معتبرتر است.
دیدگاهتان را بنویسید