
نوشتن دعا با زعفران و گلاب , رسانه توسل ( جهت مشاوره گلاب و ثبت سفارش به واتساپ مراجعه کنید ) , نوشتن دعا با زعفران و گلاب : همه حالات روانی که می توان برای آنها نام هایی مانند خلسه، خلسه و بینایی به کار برد، شامل یک عنصر خطرناک است که اگر واقعاً آسیب شناسی نباشد، به راحتی می تواند چنین شود. اما شرح مراقبه ای که در دهان خود بودا گذاشته می شود نه دلسردی بیمارگونه و نه هیجان هیستریک را نشان نمی دهد [۶۸۲] و به صراحت بیان شده است که تمرین باید بعد از ظهر شروع شود تا هر رؤیایی که ممکن است.
توسل : پیش بیاید نتواند به او منتقل شود. شارژ معده خالی با سامادی یا تمرکز یکسان نیست، اگرچه جهناس ممکن است نمونه ای از سامادی باشد. این دومی قادر به گسترش و توسعه شگفتانگیز است، اما اساساً یک کیفیت ذهنی است مانند یا ذهن آگاهی درست، در حالی که یک تمرین ذهنی یا خلسه پیشرونده است که از مراحل تعریف شده می گذرد.
نوشتن دعا با زعفران و گلاب
هر سیستمی که مراحل تفکر و خلسه را تجزیه و تحلیل و جدول بندی می کند، ممکن است مشکوک به تأخیر باشد و چیزی از درخشش و انگیزه ای را که فرمول سرد آن سعی در توضیح آن دارد از دست داده است. اما انگیزه فهرست نویسی در بودیسم قدیمی است [۶۸۳] و یک تمایز مهم در حالات مختلف ذهنی که تحت عنوان مراقبه در کنار هم قرار گرفته اند.
نوشتن دعا با زعفران و گلاب : شایسته توجه است، یعنی اینکه طبق قدیمی ترین اسناد، برخی از آنها مقدماتی ضروری برای نیروانا هستند و برخی دیگر نیستند. . بوداگوسا در حال بررسی کل موضوع در مکتبمد در راه خلوص او زندگی برتر را به سه بخش تقسیم می کند، اولاً رفتار یا اخلاق به عنوان پایه ضروری، ثانیا ، آگاهی یا تمرکز بالاتر که به ساماتو یا صلح منتهی می شود و سوم یا خرد برتر که منجر به ویپاسانا یا بینش می شود.
گلاب
گلاب : اما دعای مسیحی شامل ایده تسلیم نفس و گشودن درها و پنجره های روح به روی تأثیری است که به درون آن می ریزد. مراقبه بودایی بیشتر اوج گرفتن ذهن است که از خلسه به خلسه بالا می رود تا جایی که نه به حوزه ای دعا برای فروش خانه با قیمت بالا که بتواند در سعادت زندگی کند، بلکه به حالتی برسد که به خودی خود رضایت بخش و فراگیر است.
نوشتن دعا با زعفران و گلاب : از این میان برتر هستند، زیرا نیروانا را نمی توان بدون آنها به دست آورد، اما روش های .اگرچه خود بودا قابل تحسین و پیروی است، اما به همان اندازه ضروری نیستند: آنها به صلح و شادی منتهی می شوند، اما نوشتن دعا توسط خود شخص نه لزوماً به نیروانا. احتمالاً عاقلانه نیست (به هر حال برای اروپایی ها) اظهارات بیش از حد دقیق بیان شود، زیرا ما واقعاً ماهیت حالات روانی مورد بحث را نمی دانیم.
آدیپانا مطمئناً شامل مسیر هشت گانه ای است که به سامادی ختم می شود که توسط خود بودا در این رابطه نوشتن دعا با خودکار قرمز بر اساس چهار ژانا تعریف شده است [۶۸۴] . از سوی دیگر، این آموزه که نیروانا صرفاً با عمل به جهناس قابل دستیابی است ، صریحاً به عنوان یک بدعت رد شده است [۶۸۵]. به نظر می رسد که آموزش پیتاکاها این است که نیروانا با زندگی در زندگی بالاتری که مدیتیشن و بینش هر دو در آن جایگاهی دارند، قابل دستیابی است.
نوشتن دعا با زعفران و گلاب : در قدیس های معمولی هر دو طرف توسعه یافته اند: خلسه و خلسه لذت و تجمل آنهاست. اما در برخی موارد نیروانا ممکن است تنها با بینش به دست آید: در برخی دیگر، مراقبه ممکن است به خلسه و بیش از قدرت ذهن نوشتن دعا برای شفای بیمار انسان منجر شود، اما در عین حال از نیروانا کوتاهی کند. این تمایز بی اهمیت نیست زیرا بدان معنی است که دانش و بینش برای نیروانا ضروری است.
نمی توان آن را با خلسه های هیپنوتیزم یا قدرت های جادویی به دست آورد. بودا به گونه ای نمایش داده می شود نوشتن دعا با اسم مادر که می گوید در دوران کودکی خود هنگامی که زیر درختی نشسته بود، یک بار در حالت تفکر فرو رفت که او آن را جهنا اول می نامد. شبیه حسی است که بیشتر در دوران کودکی به سراغ اروپاییها میرود، اما گاهی در زندگی بالغ ادامه مییابد.
نوشتن دعا با زعفران و گلاب : زمانی که ذهن، معمولاً تحت تأثیر مناظر دلپذیر تابستانی، به نظر میرسد خود را با طبیعت همذات پنداری میکند و پس از بازگشت به حالت عادی خود میپرسد. با تعجب، آیا ممکن است آن چیزی که به نظر می رسد یک شخصیت کوچک دور است، واقعا من هستم؟ شکل معمول Jhâna شامل چهار مرحله است [۶۸۶] . اولی حالت شادی و آسودگی ناشی از جدایی است.
کهیعنی آرامش جسمانی و همچنین نبود امیال دنیوی و افکار بی ربط. با وجود استدلال و تحقیق از مراحل بعدی متمایز می شود و تا زمان ماندگاری ذهن را با آب متلاطم امواج تشبیه می کنند. در جهنا دوم استدلال و تحقیق متوقف می شود: آب ساکن می شود و ذهن آزاد شده به آرامی از افکاری که آن را محصور کرده بودند بالا می رود و آرام و مطمئن می شود و در اوج ساکن می شود.
نوشتن دعا با زعفران و گلاب : در این جهنا حس شادی و آسودگی باقی می ماند، اما در مرحله سوم شادی از بین می رود، هرچند آسانی باقی می ماند. این آسانی (سوخام) در مقابل دوخم است، ناراحتی که مشخصه همه حالات عادی وجود است. این تا حدی یک احساس فیزیکی است، زیرا متن می گوید کسی که مدیتیشن می کند این حس راحتی را در بدن خود دارد.
اما این احساس در جهنا چهارم که در آن فقط احساس آرامش وجود دارد از بین می رود. این کلمه، اگرچه شاید بهترین تعبیری باشد که می توان برای اپکخا پالی یافت، اما ناکافی است، زیرا صرفاً نشان دهنده فقدان تمایل است، در حالی که اپکخا بیانگر حالتی از ذهن است که اگرچه بالاتر از دیدگاه های لذت گرایانه است، اما مثبت است و نه صرفا نفی علاقه و میل در متن نقل شده بودا به گونه ای صحبت می کند.
نوشتن دعا با زعفران و گلاب : که گویی برای ورود به اولین جهنا تنها به تلاش اراده نیاز است، اما سنت، با حمایت پیتاکاها، استفاده از مصلحت ها را برای تسهیل فرآیند تحریم می کند. برخی موضوعاتی هستند که باید روی آنها تمرکز کرد، برخی دیگر اشیاء خارجی هستند که به نام کاسینا شناخته می شوند.
دیدگاهتان را بنویسید