
نوشتن دعا بر روی فلز , رسانه توسل ( جهت مشاوره فلز و ثبت سفارش به واتساپ مراجعه کنید ) , نوشتن دعا بر روی فلز : او قاطعانه امتناع میکند و میگوید سه نوع عجایب وجود دارد: عیدی، پرواز در هوا و غیره، شگفتی تجلی که تفکر خواندن است: و شگفتی تربیت. از دو نفر اول می گوید: “من در عمل آنها خطر می بینم و بنابراین از آنها متنفرم، بیزارم و شرم دارم.” سپس با یکی از آن چرخشهای مشخصه زبان که به وسیله آن کلمات قدیمی را به معانی جدید به کار می برد.
توسل : اضافه می کند که معجزه واقعی تربیت قلب است. دیگر قدرت های متعالی برای رهایی لازم نیست. ساریپوتا چشم آسمانی نداشت، با این حال او شاگرد اصلی و یک آرهات برجسته بود. این چشم بهشتی (دیب با چاکخو) با چشم حق (ضمّا چاکخو) یکی نیست. این به معنای دانش کامل از عملکرد کارما و از این رو یک نمای پانورامیک از جهان است.
نوشتن دعا بر روی فلز
در حالی که چشم حقیقت یک عبارت فنی برای باز کردن چشم است، انقلاب ذهنی که با تبدیل همراه است. اما اگر چه دانش ماورایی برای رسیدن به نیروانا ضروری نیست، اما ویژگی بودا است و در بیشتر اشکال آن بینشی استثنایی نسبت به طبیعت انسان و قوانین جهان است، که اگرچه به شیوه هندی اغراق آمیز و با تعاریف غیرمستقیم است.
نوشتن دعا بر روی فلز : اساساً با آنچه ما نابغه می نامیم تفاوتی ندارد. قدرت یادآوری تولدهای قبلی که اغلب در پیتاکاها ذکر شده است، توسط نویسندگان بودایی به تفصیل شرح داده شده است و بوداگوسا [۷۱۳] بینقدرت هایی که افراد مختلف در اختیار دارند. پایینترین شکل یادآوری صرفاً از یک حالت ذهنی به حالت ذهنی قبلی میرود و به همین ترتیب از طریق زندگیهای متوالی به عقب برمیگردد.
فلز
فلز : ایدی مقام اول را دریافت نمی کند و ممکن است در اختیار افراد بد باشد: به عنوان مثال، دواداتا در آن مهارت داشت. حتی در داستان پیندولا بهارادواجا [۷۱۱] و در کواددا سوتا [۷۱۲] تقبیح شده است.. در این گفتگوی کنجکاو از بودا خواسته می شود تا اجازه انجام معجزات را به عنوان تبلیغ ایمان واقعی بدهد.
نوشتن دعا بر روی فلز : با این حال هر زندگی را به عنوان یک کل درک نمیکند. اما حتی شاگردان معمولی نه تنها می توانند حالات ذهنی قبلی را به خاطر بیاورند، بلکه می توانند در طول توالی تولد و مرگ به عقب سفر کنند و توالی وجودها را در ذهن خود بیاورند. هوش بودا نیاز به حرکت به سمت عقب از تولد تا تولد را کنار میگذارد، اما میتواند هر نقطه زمانی را انتخاب کند و یکباره کل مجموعه تولدهایی را ببیند که از آن در هر دو جهت، به عقب و جلو میروند.
بوداگوسا سپس روشی را برای راهبی که برای اولین بار تلاش می کند تا تولدهای قبلی را به خاطر بیاورد، تجویز می کند. پس از صرف غذای ظهر، باید مکان آرامی را انتخاب کند و بنشیند و پشت سر هم از چهار جهنا عبور کند. هنگام برخاستن نوشتن دعا برای شفای بیمار از خلسه چهارم، او باید آخرین رویدادی را که روی داد، یعنی نشستن خود را در نظر بگیرد.
نوشتن دعا بر روی فلز : و سپس به ترتیب وارونه تمام کارهایی که او در روز و شب قبل انجام داد و ماه به ماه و نوشتن دعا برای حامله شدن سال به سال به عقب برگشت. یک راهب باهوش (چنین می گوید بوداگوسا) می تواند در اولین محاکمه از لحظه تصور خود در هستی کنونی عبور کند و فردیت خود را در لحظه آخرین مرگش موضوع اندیشه خود قرار دهد. اما چون تشخص وجود قبلی از بین رفت و دیگری به وجود آمد.
پس آن نقطه از زمان مانند تاریکی غلیظ است. بوداگوسا در ادامه توضیح می دهد، اگر منظور او را درست درک کنم، یادآوری نوشتن دعا برای حاجت صحیح تولدهای قبلی شامل عنصر شکل است و ذهنی که با تمرین چهار خلسه تیز شده است، صرفاً احساسات و تأثیرات را بازتولید نمی کند، بلکه نام و رویدادهای وجود قبلی را می شناسد، در حالی که افراد عادی مستعد بازتولید احساسات و احساسات هستند.
نوشتن دعا بر روی فلز : برداشت ها بدون داشتن هیچ تصور روشنی از وجود گذشته به عنوان یک کل. من معتقدم که این با تجربه بوداییان مدرن مطابقت دارد. شکی نیست که کسانی که سعی می کنند حافظه خود را به روشی که شرح داده شده است، نوشتن دعا برای خانه دار شدن بازگردانند، متقاعد شده اند که وجودهای قبل از زندگی کنونی را به یاد می آورند. به عنوان یک قاعده، از یک دوهفته تا یک ماه طول می کشد تا چنین خاطره ای به وضوح به دست آید.
و هر روز مشتاق آگاهی از تولدهای قبلی، باید حافظه خود را بیشتر و بیشتر به عقب برگرداند و کمتر و کمتر به جزئیات رویدادهای اخیر بپردازد.هنگام تولد احساس می کند که پرده ای از تاریکی پیش روی او وجود دارد، اما اگر حواسش جمع شود، این پرده فرو می ریزد نوشتن دعا برای ارامش در خانه و پایان زندگی قبلی پشت آن باز می گردد. این روند دردناک است.
نوشتن دعا بر روی فلز : زیرا شامل یادآوری مرگ و دردهای حتی بزرگتر از تولد است و بسیاری جرات ندارند از این مرحله فراتر بروند. در سیلان، برمه، سیام و احتمالاً در تمام نقاط خاور دور، یافتن افرادی که متقاعد شدهاند که میتوانند تولدهای قبلی را به این شکل به خاطر بسپارند، غیرمعمول نیست، اما من هرگز کسی را ندیدهام که بیش از دو یا سه را به خاطر بیاورد.
در این بینشهای متواضع مدرن جایی برای مناظر طولانی زندگیهای قبلی که بوداییهای پیشین دیده بودند، وجود ندارد. مدیتیشن همچنین نقش قابل توجهی در بودیسم خاور دور تحت نام چان یا ذن ایفا می کند که در مورد چین و ژاپن چیزی برای گفتن خواهیم داشت. همانطور که قبلاً اشاره شد، روش ها و نتایج مراقبه که توسط هندوهای برهمنی و بوداییان انجام می شود.
نوشتن دعا بر روی فلز : شباهت قابل توجهی با تجربیات عرفای مسیحی دارد. تصادفات صرفاً به مسائل جزئی مربوط نمی شود، اگرچه الهیات تمام تلاش خود را کرده است تا محتوا و تبیین تجربیات تا حد امکان متفاوت باشد. اما شباهت ماهوی شکل همچنان باقی است و واضح است که بحثی از وام گرفتن یا تأثیر مستقیم وجود ندارد. مسلّم است آنچه که گاه راه عرفانی نامیده می شود.
نه تنها به صورت متوالی از حالات نفسانی صادق است، بلکه برای کسانی که می توانند در آن قدم بردارند، راهی به سوی سعادتی است که در واقعیت و قدرت ارضای آن فراتر از لذت های حواس است. و عقل، به طوری که وقتی شناخته می شود، همه شادی ها و دردهای دیگر را ناچیز جلوه می دهد.
دیدگاهتان را بنویسید