
دعا نوشتن برای رزق و روزی , رسانه توسل ( جهت مشاوره روزی و ثبت سفارش به واتساپ مراجعه کنید ) , دعا نوشتن برای رزق و روزی : مفعول او بود ۱۹۴آشکارا عملی بود، و او در مورد موضوعاتی که بحث آنها به “روشنایی و سکوت” نمیرفت، سکوت کرد. با وجود این، باید از همان ابتدا، حتی در اولین شکل های تدریس او، ایده ها و افکاری فراتر از درک ساده وجود داشته باشد. همانطور که دیدیم، مدتی برای اعلام کشف خود تردید کرد، زیرا «راه» برای مردم پنهانتر از آن بود که بدانند، و سختتر از آن بود.
توسل : حتی زمانی که معلوم بود، برای آنها دنبال نمیشدند. او نیز مانند کاتب یهودی تصور میکرد که شریعت تنها از آن خردمندان است و نه نادانان، و امید رهایی نهایی به خردمندان اختصاص دارد. برای کودکان، و برای کلاسهای مبارزهجویانهی آموزشدیده، موعظه کاملاً شناخته نشده بود، آنطور که واقعاً فراتر از آنها بود. بر خلاف مسیح که موعظه اش برای همه بدون استثنا بود.
دعا نوشتن برای رزق و روزی
انجیلش، هرچند پر از رمز و راز، حتی به نوزادان نیز روشنایی می بخشد، قانون بودا به طور کامل فقط برای حکیمان بود، و به جای اعطای دانش به کسانی که از آن اطاعت می کردند، دانش را شرط رهایی می دانست. با این وجود، اگرچه استنباطها فقط در اختیار عده معدودی بود، محبوبیت او ثابت میکند که عقاید اساسی و اصلی او باید به گونهای بوده باشد که همه میتوانستند بفهمند، و به نظر میرسد.
دعا نوشتن برای رزق و روزی : همانطور که سن هیلر مشاهده می کند، به زبانی به قدری «ساده و بومی» منتشر شده است که حتی کودکان و ناآگاهان را وادار می کند وارد مسیرهایی شوند که به رهایی منتهی می شود.[۱۸۲] او برای یافتن راهی برای فرار از چرخههای بیپایان تغییرات ناراضیکننده، وارد کار خود شد و معتقد بود که آن را کشف کرده است.
روزی
روزی : آموزه واقعی بودا ادعا نمی کرد که فلسفه ای است که در زمینه غایی اشیا تحقیق کند. نشان داده میشود که او فلسفهها را تحقیر میکند، و در برابر پرسشهای بیفایده به همان جدّی که سنت پل در برابر حرفهای بیهوده و مخالفتهای علم به اصطلاح دروغین گفته میشود، به مبارزه میپردازد.
دعا نوشتن برای رزق و روزی : ترک هر بخش از سیستم او برداشت او از جهانی بودن رنج است. و رنج، منشأ آن، انقراض آن، و مسیر یا روشی که به انقراض آن منتهی می شود، به اصطلاح «چهار حقیقت شریف» هستند که در بودیسم «قانون چرخ» را تشکیل می دهند. در بودیسم، چرخ نماد مسلط است که مطابق با صلیب در مسیحیت است، و کسی که می خواهد موعظه کند یا به سمت چرخ بغلتد، باید این “چهار حقیقت مقدس” را به ملاحظات محبت آمیز شنوندگان ارائه دهد.
حقیقت رنج، حقیقتی که دلسوزی علت رنج است، حقیقتی که میتوان در نیروانا خیال را از بین برد. و این حقیقت که راهی که به نیروانا منتهی می شود، راه هشتگانه والای قانون بودا است. از او ۱۹۶اولین سخنرانی عمومی در بنارس – که نوشتن دعا برای قبولی در کنکور مربوط به موعظه خداوند ما در کوه است – در مورد آخرین سخنان او در شبی که در آن او درگذشت، این، با تشدیدهای متعدد، اما همیشه به عنوان یکی از سخنان رقت انگیز، مضمون تعلیم او است.
دعا نوشتن برای رزق و روزی : با عدم درک و درک که ای راهبان، چه من و چه شما، مجبور بوده ایم در مسیرهای خسته بدویم و سرگردانیم.»[۱۸۳] عقیده بدوی بودیسم با عقیده یا نظریه عمومی زندگی برهمنی گرچه نه کاملاً متضاد بود. وجود نوشتن دعا برای خرید ماشین برهمنیسم سنجیده شده بود، به عنوان تنها یک توهم، چیزی نابسامان که حقیقتاً چیزی محض بود، و هویت شخصی با خود جهانی تنها واقعیت بود. بودیسم وجود را محکوم کرد.
نه به عنوان یک توهم، بلکه به عنوان یک رنج تمام و کمال.[۱۸۴] «ای حواریون چه میپندارید، آیا آبی که در نوشتن دعا برای خرید خانه چهار اقیانوس بزرگ است، یا اشکی که از شما سرازیر شده و از شما ریخته شده است، در حالی که در این سفر طولانی گمراه و سرگردان هستید. و اندوهگین شدی و گریست، زیرا آنچه از آن بیزار بودی سهم تو بود.
دعا نوشتن برای رزق و روزی : آنچه دوست داشتی سهم تو نبود؟»[۱۸۵] اینطور نبود ۱۹۷″بیهودگی باطل!” اما «بدبختی بدبختی ها! همه چیز بدبختی است!» زندگی بدبختی بود، زیرا گذشتهی بیاندازه و فلاکتبار اداره میشد. مرگ بدبختی بود، زیرا گشودن آینده ای به همان اندازه بی اندازه و بدبخت. تا زمانی که انسان وجود دارد، باید بدبخت باشد، نتواند «سرگردانی خود را متوقف کند» و «هنوز از غمی بهترین دعا برای رزق و روزی مغازه به غم دیگر پرتاب شود».
تنها رهایی قابل تصور از این شر بی پایان، شکستن نوارهای هستی به طور کلی خواهد بود. “مطمئناً بهتر بود که نبود.” و به نظر می رسد که چگونه «نبودن» مشکلی بوده است که بودا اظهار داشت که حل می کند. آیا ممکن است با سنت هیلر نتیجه نگیریم نوشتن دعای رزق و روزی فراوان که این، «اولین عقیده او، اولین خطای مهلک او بود»؟[۱۸۶] با تمام توانایی فکری خود هرگز به دنبال رهایی خود از خرافات و کابوس مهاجرت نبود.
دعا نوشتن برای رزق و روزی : اگرچه او تمام ایمان خود را به حکومت یک قدرت الهی کنار گذاشته بود، اما هرگز اعتقادی را که نژادهای بومی پایین با آن افکار اجدادش را آلوده کرده بودند، که زندگی توسط این قانون اداره می شود، زیر سوال نبرد. مسلم است که او لازم دید که تضاد بین عقاید عدالت خود و نظم واقعی اشیاء را که ذهن انسان را همیشه و در همه جا به کار گرفته است، حل کند.
یک بودایی مدرن، خوششانس است که آقای آلابستر را به اطلاع عموم انگلیسیخوانها میرساند. ۱۹۸باور، و با پاک شدن از برخی از خطاهای آن، سعی در اثبات آن دارد. او میگوید: «برای قانون عدالت کامل، میطلبد که شرایط انسانی باید یکسان شود و بخت و اقبال خوب و بد زمانی و در جایی متعادل شود. اگر یک انسان خوب اکنون فقیر و بدبخت باشد.
دعا نوشتن برای رزق و روزی : باید ثمره آنچه را که در دورهای از وجودش کاشته بود، درو کند.»[۱۸۷]با این حال، مطمئناً این یک نظریه بسیار سطحی است که یک شرقی مدعی فرهنگ غربی است. قضاوت در مورد زندگی همان گونه که کودکان و وحشی ها در مورد آن با شواهد حواس و بر اساس معیاری بسیار پست و نادرست از خیر و شر قضاوت می کنند. فقر و رنج، هر چند به اعتراف دردناک است.
ممکن است توسط یک انسان خوب در این دنیا به عنوان یک کل شر تلقی نشود. شرایطی که وحشی و کودک آرزوی تحقق رویاهای بهشتی خود را دارند، ممکن است برعکس مطلوب مرد بالغ و متفکر باشد. مؤمنان به هجرت هیچ فرقی بین آنچه بد و دردناک است نمی گذارند.
دیدگاهتان را بنویسید