
نوشتن دعا برای افزایش رزق و روزی , رسانه توسل ( جهت مشاوره روزی و ثبت سفارش به واتساپ مراجعه کنید ) , نوشتن دعا برای افزایش رزق و روزی : پراکریتی نیز هنگامی که خود را به روح خود نشان داد متوقف میشود. یعنی وقتی روحی یک بار بفهمد که از جهان مادی متمایز است، آن جهان برای آن روح خاص وجود ندارد.
توسل : البته نمایش برای دیگران ادامه می یابد. «پراکریتی سخاوتمند که دارای گوناس است، به وسیله ابزارهای متعدد و بدون منفعت برای خود، موجب سود روحی میشود.
نوشتن دعا برای افزایش رزق و روزی
که از گوناس خالی است و بازگشتی ندارد.» از دیگر نظامها، به عنوان کایوالیا، یعنی جدایی کامل از جهان مادی توصیف میشود، اما مانند بوداییها و ودانتها، کسی که حقیقت را آموخته است، حتی قبل از مرگ آزاد میشود و میتواند به دیگران آموزش دهد. او به زندگی خود ادامه می دهد، درست همانطور که چرخ تا مدتی پس از اینکه سفالگر از چرخاندن آن دست کشید.
نوشتن دعا برای افزایش رزق و روزی : به چرخش خود ادامه می دهد. پس از مرگ، رهایی کامل بدون امکان تولد دوباره حاصل می شود. کتابهای راهنما ساخیا بیشتر به شخصیت این رهایی نمیپردازند: فقط میدانیم که روح ابدی در آن صورت کاملاً منزوی و از همه رنجها و چیزهای مادی دور است. رهایی با خواب عمیق مقایسه می شود، با این تفاوت که در خواب بدون رویا یک بذر وجود دارد.
روزی
روزی : روح و ماده تفاوت دارند نه به این دلیل که اولی خوب و دومی بد است، بلکه به این دلیل که اولی تغییر ناپذیر است و دومی دائماً در حال تغییر است. ماده اغلب به صورت یک زن تجسم می یابد. انگیزه های او غیر خودخواهانه است و برای رهایی روح تلاش می کند. همانطور که یک رقصنده پس از نشان دادن خود بر روی صحنه دیگر از رقصیدن دست میکشد.
نوشتن دعا برای افزایش رزق و روزی : یعنی امکان بازگشت به زندگی معمولی نوشتن دعا برای حرف شنوی شوهر وجود دارد، در حالی که وقتی رهایی یک بار به دست آمد، چنین بازگشتی وجود ندارد. ساخیا هم در روایت خود از روند جهانی و هم در طرح نجات خود، خداباوری را به همان شیوه ای که بودا نادیده می گیرد. در واقع کتب درسی فراتر از این است و عملا وجود یک خدای متعالی شخصی را انکار می کند. به ما می گویند[۷۵۲] وجود خدا قابل اثبات نیست.
زیرا هر چه هست باید یا مقید باشد یا آزاد و خدا نمی تواند هیچ کدام باشد. ما نمیتوانیم او را مقید بدانیم و با این دعا برای افزایش فروش اجناس مغازه حال او نمیتواند مانند یک روح رها شده آزاد باشد، زیرا آزادی مستلزم فقدان میل و در نتیجه [۳۰۳] انگیزه آفرینش است. همینطور[۷۵۳] عواقب اعمال نیک و بد ناشی از کارما است نه حکومت خدا. چنین فرمانروایی غیرقابل تصور است، زیرا اگر جهان را بر اساس عمل کارما اداره کند، وجودش زائد است.
نوشتن دعا برای افزایش رزق و روزی : و اگر تحت تأثیر انگیزه ها یا میل خودخواهانه قرار گیرد، نمی تواند آزاد باشد. درست است که این عبارات از عدم وجود مدرکی دال بر وجود خدا صحبت می کنند و از این رو مفسران هندی و اروپایی که از بی خدایی دوری می کنند، ساخیا را به عنوان داوری تعلیق کننده معرفی می کنند. اما اگر قانون اساسی جمهوریخواهانه رئیسجمهور و سایر مقاماتی را که اختیارات حکومت به آنها واگذار دعا برای رزق و روزی فراوان مغازه شده است، توصیف کند.
آیا میتوانیم استدلال کنیم که قانون اساسی غیر سلطنتی نیست زیرا صراحتاً نمیگوید پادشاه وجود ندارد؟ در ساخیا، در قانون اساسی جمهوری خواهی، جایی برای یک خدا بیشتر از یک پادشاه وجود ندارد. افزون بر این، سُترهها تلاش میکنند تا ثابت کنند که قویترین دعا برای رزق و روزی تصور خدا غیرقابل تصور و متناقض است.
نوشتن دعا برای افزایش رزق و روزی : برخی از تفاسیر به صراحت در این مورد صحبت میکنند.[۷۵۴] بنابراین ساخیا-تاتوا-کامودی در تفسیر کریکا ۵۷ استدلال می کند که جهان نمی تواند توسط خدا آفریده شده باشد، خواه ما فرض کنیم که او توسط خودخواهی نوشتن دعا برای جدایی دو نفر یا مهربانی سوق داده شده است. زیرا اگر خدا کامل باشد نمی تواند نیازی به خلق جهان داشته باشد. و اگر انگیزه او مهربانی است.
آیا معقول است که موجوداتی را که در عین عدم وجود رنجی نداشتند، صرفاً برای رهایی از رنج به وجود آورد؟ یک خدای خیرخواه باید فقط موجودات شادی بیافریند، نه دنیایی مختلط مانند آنچه می بینیم.[۷۵۵] استدلالهایی از این دست توسط برهمنها آنقدر که باید انتظار داشتیم محکوم نشدند، اما آنها آنها را دوست نداشتند و با اینکه ساخیا را به همان شیوه بودیسم تکفیر نکردند.
نوشتن دعا برای افزایش رزق و روزی : اما به شدت نوعی خداباوری از آن را به نام یوگا ترجیح دادند. یوگا و ساخیا با هم در شوتاشواتارا اوپانیشاد [۷۵۶] ذکر شده اند، و بهاگاواد-گیتا [۷۵۷] می گوید که او واقعاً کسانی را می بیند که آنها را یکی می بیند. تفاوت در درمان [۳۰۴] نه در ماهیت نهفته است. در حالی که ساخیا عمدتاً نظری است، موضوع اصلی یوگا پرورش آن چارچوب ذهنی است که منجر به رهایی و روش ها و تمرین های مناسب برای این هدف می شود.
علاوه بر این، یوگا یک خدا را می شناسد. این تمایز ممکن است بسیار مهم به نظر برسد، اما خدای یوگا (به نام İśvara یا خداوند) اساس و جوهر آن نیست، زیرا برهمن از ودانتا است.[۷۵۸] عبادت به خدا به عنوان یکی از روشهای دیگر برای نیل به رهایی شناخته می شود و اگر این رویه خاص که در آیات نسبتاً معدودی به آن اشاره شده است حذف می شد.
نوشتن دعا برای افزایش رزق و روزی : بقیه نظام تحت تأثیر قرار نمی گرفت. بنابراین این احتمال وجود دارد که بخشهای خداباورانه یوگا افزودهای باشد که تحت تأثیر برهمنی ایجاد شده است. اما با توجه به سوترهای موجود در دو فلسفه، همراه با تفسیرهای آنها، می توان گفت که یوگا متضمن بیشتر نظریه ساخیا و ساخیا بیشتر تمرین یوگا است، زیرا اگرچه وارد جزئیات نمی شود، مراقبه را تجویز می کند.
با تنظیم تنفس و با اتخاذ وضعیت های خاص به کمال می رسد. من قبلاً در مورد روش ها و نظم و انضباط تجویز شده توسط یوگا صحبت کرده ام و اکنون نیازی به پرداختن بیشتر به این موضوع ندارم. این که بودیسم ارتباطی با ساخیا و یوگا دارد اغلب مورد توجه قرار گرفته است.[۷۵۹] برخی از ایده های موجود در ساخیا و برخی از اعمال تجویز شده توسط یوگا به وضوح مقدم بر گوتاما هستند و ممکن است به رشد ذهنی او کمک کرده باشند.
دیدگاهتان را بنویسید