
نوشتن دعا برای خانه دار شدن , رسانه توسل ( جهت مشاوره شدن و ثبت سفارش به واتساپ مراجعه کنید ) , نوشتن دعا برای خانه دار شدن : چندین ساسترا به او نسبت داده می شود و در واقع پیروان ابهیدارما او را بنیانگذار خود می دانند. او قبل از ساکیامونی درگذشت. اما قرار است دوباره به عنوان یک بودای آینده ظاهر شود.
توسل : ایتل، ص ۱۲۳، ۱۲۴. (۱۲) موگالان، نام سینگالی این مرید، بیشتر تلفظ می شود. او همچنین یکی از شاگردان اصلی بودا بود که به او «خدمت دست چپ» می گفتند.
نوشتن دعا برای خانه دار شدن
او به خاطر قدرت بینایی و قدرت جادویی اش متمایز بود. نام در متن از صفت اول گرفته شده است، و توسط دومی بود که هنرمندی را به توشیتا برد تا از ساکیامونی منظره ای را ببیند و مجسمه ای از او بسازد. (داستان مشابه را در فصل ششم مقایسه کنید.) او به جهنم رفت و مادرش را آزاد کرد. او همچنین قبل از ساکیامونی درگذشت و قرار است دوباره به عنوان بودا ظاهر شود.
نوشتن دعا برای خانه دار شدن : ایتل، ص. ۶۵. (۱۳) به فصل xii، یادداشت ۲ مراجعه کنید. (۱۴) متنی که تفسیر آن دشوار است. «خانوادهها» عابدتر از همسایگان خود خواهند بود. (۱۵) این موعظه را در چین به ندرت می شنود. همانطور دعا برای بچه دار شدن اهل سنت که یک بار آن را در اوزاکا در ژاپن شنیدم، بیشتر مرا تحت تأثیر قرار داد. در تالار بزرگ معبد منبری وجود داشت و حضار روی زمین مات می نشستند.
شدن
شدن : ساریپوترا (سینگ. سرییوت) یکی از شاگردان اصلی بودا و در واقع دانشمندترین و باهوش ترین آنها بود، به طوری که عنوان {.} {.}، «دانش و خرد» را به دست آورد. او را «خدمت دست راست» بودا نیز می نامند. نام او از نام مادرش ساریکا، همسر تیشیا، اهل نالاندا گرفته شده است. در اسپنس هاردی، او اغلب با نام که از پدرش گرفته شده است ظاهر نوشتن دعا برای حامله شدن می شود.
نوشتن دعا برای خانه دار شدن : کشیش یکی پس از دیگری منبر را می گرفت. و شنوندگان گهگاه سرشان را تکان میدادند و هرازگاهی با صدای شنیدنی «هم» ابراز همدردی میکردند، که مرا یاد توصیف کارلایل از جلسات «آهنسایدها» کرامول دعا برای زیاد شدن مشتری آرایشگاه زنانه میاندازد. (۱۶) این بیانیه آخر در نسخه های چینی ناقص است. (۱۷) یک بودای کاسیاپا، پیش از ساکیامونی وجود داشت. اما این ماها-کاسیاپا یک برهمن ماگادا بود که توسط بودا تبدیل شد و یکی از شاگردان او شد.
او پس از مرگ ساکیامونی رهبری را بر عهده گرفت، اولین سینود را تشکیل داد و رهبری کرد، که عنوان آریا استاویرا از آن گرفته شده است. به عنوان اولین گردآورنده قانون، او را چشمه ارتدکس چینی می دانند و به عنوان اولین پدرسالار به حساب می آید. او همچنین قرار است دوباره به عنوان بودا متولد شود.
نوشتن دعا برای خانه دار شدن : ایتل، ص. ۶۴. (۱۸) بهیکشونی ها راهبان یا راهبه های زن هستند دعا برای صاحب خانه بزرگ شدن که مشمول همان قوانین بهیکشو و همچنین احکام خاص منع هستند. نگاه کنید به EM هاردی، فصل. ۱۷. نیز رجوع کنید به کتب مقدس مشرق، ج. xx، ص. ۳۲۱. (۱۹) سرامانراها تازه کارها هستند، چه مرد و چه زن، که نذر کرده اند شیکشاپادا یا ده فرمان را رعایت کنند.
فاهین خود یکی از آنها از دوران کودکی بود. با شنیدن تریشارانا، یا فرمول سه گانه پناهندگی، «من به بودا پناه دعا برای راضی شدن صاحب خانه می برم. قانون؛ کلیسا، – تازه کار متعهد می شود که ده دستوری را که منع می کند – (۱) نابود کردن زندگی را رعایت کند. (۲) دزدی؛ (۳) ناخالصی; (۴) دروغگویی؛ (۵) نوشیدنی های مست کننده؛ (۶) خوردن بعد از ظهر; (۷) رقص، آواز، موسیقی، و نمایش صحنه. (۸) گلدسته ها، رایحه ها، مواد زائد و زیور آلات. (۹) کاناپه های بلند یا پهن؛ (۱۰) دریافت طلا یا نقره.» کتابچه راهنمای دیویدز، ص. ۱۶۰; EM هاردی، ص ۲۳، ۲۴. (۲۰) پسر ارشد ساکیامونی توسط یاسودهارا. او که به بودیسم گروید، به عنوان خدمتکار از پدرش پیروی کرد.
نوشتن دعا برای خانه دار شدن : و پس از مرگ بودا بنیانگذار یک مکتب رئالیستی فلسفی (وایبهاشیکا) شد. او اکنون به عنوان قدیس حامی همه تازه کارها مورد احترام است و قرار است به عنوان پسر ارشد هر بودای آینده دوباره متولد شود. ایتل، ص. ۱۰۱. مادر او نیز به عنوان بودا دوباره متولد می شود. (۲۱) شش پارامیت (گاهی اوقات به ده افزایش می یابد) وجود دارد، «وسیله عبور به نیروانا:—صدقه. اخلاق؛ صبر؛ انرژی؛ تفکر آرام؛ خرد (پرجنا)؛ با استفاده از وسایل مناسب تا ده عدد می رسد.
علوم پایه؛ نذر پارسا؛ و نیروی هدف اما فقط پرجنا است که مردان را از طریق سامسارا به سواحل نیروانا میبرد.» ایتل، ص. ۹۰. (۲۲) به گفته ایتل (ص ۷۱ و ۷۲)، بودیساتوا معروف، که اکنون به طور خاص در شان-سه پرستش می شود، که پیشینیانش ترکیب ناامیدکننده ای از تاریخ و افسانه است. فاهین او را در اینجا یافت که توسط پیروان مکتب ماهایانا پرستش شده است.
نوشتن دعا برای خانه دار شدن : اما پرستش خود را با یوگاچارا یا مکتب جادوی تانترا مرتبط می کند. مکتب ماهایانا او را بهعنوان افسونگر خرد کامل میداند. متداول ترین القاب او عبارتند از مهامتی، «حکمت بزرگ» و کومارا راجا، «پادشاه تعلیم، با هزار بازو و صد کاسه صدقه». (۲۳) کوان-شه-یین و تعصبات درباره او به اندازه منجوسری راز بزرگی است.
نام چینی ترجمه نادرستی از نام سانسکریت “مسلط به ظاهر” یا حتی “موجود به ظاهر” است و به معنای “در نظر گرفتن یا نگاه کردن به صداهای جهان” = “شنونده دعا”. ” در اصل، و هنوز در فقط ویژگیهای مردانه داشت.
نوشتن دعا برای خانه دار شدن : اما در چین و ژاپن، این خدای (که معمولاً چنین است) به عنوان یک زن نشان داده میشود، بسیار مهربان، با هزار بازو و هزار چشم؛» و مقر اصلی خود را در جزیره در ساحل چین، که زیارتگاه منظمی است، دارد. برای پرستندگانی که فا-هین از آنها صحبت می کند، کوان-شه-یین فقط آوالوکیتسوارا خواهد بود. چگونه او به “الهه رحمت” تبدیل شد و عبادت او جایگاهی را گرفت که اکنون در چین دارد.
تحقیق دشواری است که زمان و مکان زیادی را میطلبد و در نهایت، تا آنجا که من میبینم. به نتیجه رضایتبخشی نمیرسد. رجوع کنید به کتاب راهنمای ایتل، ص ۱۸-۲۰، و سه سخنرانی او درباره بودیسم (چاپ سوم)، ص ۱۲۴-۱۳۱. یک بار در حال صحبت با یک آقای باهوش چینی بودم که گفت: «آیا در اروپا در پرستش حضرت مریم چنین چیزی را ندارید؟» (۲۴) آنچه را در فصل گفته شده مقایسه کنید.
نوشتن دعا برای خانه دار شدن : این نیروانای بودا باید باشد – نه مرگ او، بلکه رسیدن او به بودا. فصل شانزدهم. سانکاسیا. صعود و نزول بودا به بهشت ، و افسانه های دیگر. پس از آن، هجده یوجانا به سمت جنوب شرقی پیش رفتند، و خود را در پادشاهی به نام سانکاسیا یافتند، (۱) در محلی که بودا پس از صعود به آسمان ترایاستریمسا (۲) و در آنجا به مدت سه ماه شریعت خود را موعظه کرد، در جایی که بودا فرود آمد.
دیدگاهتان را بنویسید