
نوشتن دعا روی کاغذ برای عزیز شدن , رسانه توسل ( جهت مشاوره شدن و ثبت سفارش به واتساپ مراجعه کنید ) , نوشتن دعا روی کاغذ برای عزیز شدن : اما نشاندهنده تجدید نظر دیگری و ترتیبی تا حدودی متفاوت هستند. بنابراین ما در اینجا تکههایی از نسخه سانسکریت داریم که باید از شمال هند به آسیای مرکزی وارد شده باشد و تا آنجا که قطعات به ما اجازه قضاوت میدهند، همان زمینه وینایا و سوتاهای قانون پالی را پوشش میدهد. به دور از نمایش سبک پراکنده و متورم که مشخصه متون مایانا است.
توسل : گاهی کوتاه تر و ساده تر از نسخه پالی ما است [۶۵۰] . این نسخه چه زمانی ساخته شده است و چه نسبتی با پالی دارد؟ پاسخ قطعی زودهنگام خواهد بود، زیرا ممکن است متون سانسکریت دیگری در آسیای مرکزی کشف شوند، اما دو شرایط این ادبیات اولیه بودایی را در سانسکریت با عصر کانیشکا مرتبط میکند.
نوشتن دعا روی کاغذ برای عزیز شدن
اولاً به نظر میرسد که ابهیدرمای سانسکریت سرواستیوادین مربوط به شورای او باشد و ثانیاً یک نمایشنامه بودایی از آواگوشا [۶۵۱] تقریباً در همان زمان، بودا را به زبان سانسکریت نشان میدهد در حالی که شخصیتهای پایینتر به پراکریت صحبت میکنند. اما این حقایق ثابت نمی کند که سانسکریت در تاریخ قبلی زبان رسمی نبوده است.
نوشتن دعا روی کاغذ برای عزیز شدن : و نمی توان نتیجه گیری کرد که چون Asoka از آن برای نوشتن دستورات استفاده نمی کرد، زبان مقدس هیچ بخشی از بوداییان هندی نبود. از سوی دیگر برخی از متون سانسکریت دارای نشانه هایی هستند که ترجمه ای از پالی یا برخی زبان های بومی هستند [۶۵۳] . در برخی دیگر اشارات تاریخی یافت می شود که نشان می دهد باید پس از دوران ما اضافاتی داشته باشند.
شدن
شدن : این نیستتاریخ بسیار قطعی است، اما هنوز هم استنباط این است که در مورد زمان مسیحیت، محتوای به طور دقیق تعریف نشده بود و امکان تجدید نظر جدید وجود داشت. نسخ خطی سانسکریت کشف شده در آسیای مرکزی شامل سوتراس از از مکتب سرواستی است. اینها به خوبی با متن پالی مطابقت دارند.
نوشتن دعا روی کاغذ برای عزیز شدن : من قبلاً این سؤال را مطرح کردم که ارزش نسبی برای متون پالی و سانسکریت به عنوان مقامات تاریخ اولیه قائل است. دو مورد شاید بهتر از یک بحث کلی این را نشان دهد. همانطور که قبلاً ذکر شد، ویناای مولاسرواستیوادین ها باعث می شود بودا از شمال غربی هند و کشمیر بازدید کند، در حالی که متون پالی او را به عنوان سفر بیشتر به غرب از کشور کوروس نشان نمی دهند.
گزارش سانسکریت توسط شواهد باستانی بیشتر تایید نشده است، اما هیچ چیز غیرممکنی در آن وجود ندارد، به خصوص که دوره هایی در زندگی طولانی بودا وجود دارد که هیچ حادثه ای پر شده است. با این حال، روایت حاوی پیشبینی در مورد کانیشکا است و بنابراین نمیتواند زودتر از سلطنت او باشد. اکنون دلیلی وجود ندارد که متون پالی در مورد این سفر سکوت کنند، اگر بودا واقعاً آن را انجام داده است.
نوشتن دعا روی کاغذ برای عزیز شدن : اما به راحتی می توان دلایل ابداع آن را در دوره پادشاهان کوشانی متصور شد. در آن زمان شمال غربی هند مملو از صومعهها و مکانهای مقدس بود و همان روحیهای که بوداییهای غیرانتقادی در سیلان و سیام را وادار میکند امروز ادعا کنند که استاد از کشورشان دیدن کرده است، راهبان پیشاور و کشمیر را وادار کرد تا دعای قوی برای ثروتمند شدن سریع گسترش غیرمحتمل سرگردانی او را تصور کنند.
از سوی دیگر، همین وینایای مولاسارواستیوادین احتمالاً بخشی از تاریخ را به ما میدهد وقتی به ما میگوید بودا سه زن داشته است، شاید هم زمانی که میگوید چگونه پدری راهولا زیر سؤال رفته و چگونه دواداتا میخواست پس از بودا با یاسودارا ازدواج کند. زندگی دنیوی را رها کرده بود فقط یک همسر یا هیچ کدام را ذکر نکنید. آنها سعی نمی کنند زندگی خانگی گوتاما را توصیف کنند دعا برای صاحب خانه بزرگ شدن و اگر به جز ذکر مادر راهولا اشاره ای به آن نکنند.
نوشتن دعا روی کاغذ برای عزیز شدن : این با ادعای اینکه او همسر دیگری نداشته است، نیست. اما وقتی یکی از وینایا در شمال هند مقالاتی را برای ارائه زندگینامه بودا نوشت و اظهار داشت که او سه همسر داشته است، هیچ دلیلی برای تردید وجود ندارد که گردآورنده با سنت خوب محلی در ارتباط بوده است. فصل چهاردهم مراقبه ادیان هندی بر مدیتیشن تاکید دارند. صرفاً به عنوان یک تمرین مفید مورد ستایش قرار نوشتن دعا برای ازدواج نمی گیرد.
بلکه با رضایت عمومی با ایثار و نماز یا بالاتر از آنها به عنوان یکی از فعالیت های بزرگ زندگی دینی یا حتی به عنوان تنها فعالیت واقعی آن رتبه می گیرد. از تأیید کامل فلسفه و همچنین الهیات برخوردار است. در بودیسم اولیه جای نماز و عبادت را می گیرد و اگرچه در زمان های نوشتن دعا روی کاغذ خط دار بعد مراسم زیاد می شود، اما همچنان شغل اصلی یک راهب باقی مانده است.
نوشتن دعا روی کاغذ برای عزیز شدن : فرق جین ها با بودایی ها عمدتاً در تأکید بر اهمیت خودباختگی است که با مدیتیشن برابری می کند. در هندوئیسم، همانطور که ممکن است در ترکیب نوسانی از خرافات و فلسفه انتظار می رود، مکاتب از نظر کارایی نسبی دعا برای زیبا شدن جنین مراقبه و تشریفات متفاوت هستند، اما تمایل شدیدی برای دادن جایگاه بالاتر به مراقبه وجود دارد.
ما ممکن است با بررسی ایده های برهمنی در مورد مراقبه شروع کنیم. بسیاری از آنها با کلمه یوگا مرتبط هستند که برای اروپا آشنا شده است. دو معنا دارد. اولاً در مورد شکل معینی از فلسفه هندی که اصلاحی خداباورانه از سانخیا است و ثانیاً در مورد اعمال بسیار قدیمیتری که توسط آن فلسفه تأیید میشود.
نوشتن دعا روی کاغذ برای عزیز شدن : اما قبل از آن استفاده میشود. ایده ای که الهام بخش این نظریه ها و اعمال است این است که روح غیر مادی می تواند با تمرین های مختلف خود را از قید و بند ماده رها کند. روح از ذهن متمایز می شود که اگرچه از لطیف ترین ماده تشکیل شده است، اما همچنان مادی است. این امر مستلزم دوگانگی ماده و روح است که توسط جینیسم و فلسفه سانخیا تعلیم داده شده است.
اما لزوماً آموزههای خاص ودانتیستها و یا ودانتیستها را پیشفرض نمیگیرد.اعتراض به تمرین یوگا تعقیب سیستماتیک تمرکز ذهنی و این ایده که می توان از طریق آن قدرت های ماوراء طبیعی را به دست آورد بسیار قدیمی است. مطمئناً قدیمی تر از بودیسم. چنین روشهایی در ابتدا فقط یک زیربنای فلسفی جزئی داشتند و مستقل از آموزههای سانخیا بودند.
نوشتن دعا روی کاغذ برای عزیز شدن : اگرچه این روشها، بهعنوان توضیحی نظری از همان اصول بنیادی، طبیعتاً خود را به کسانی که یوگا میکردند تحسین میکردند. دو معلم بودا، آلارا و اودکا، یوگی بودند و معتقد بودند که سعادت یا رهایی شامل دستیابی به خلسه های خاصی است.
دیدگاهتان را بنویسید