
دعا نویسی برای عشق , رسانه توسل ( جهت مشاوره عشق و ثبت سفارش به واتساپ مراجعه کنید ) , دعا نویسی برای عشق : دشواریها واقعاً قابلتوجه هستند، اما از لحاظ مادی به دلیل احترامی که در آن متون مقدس باستانی برگزار میشد، و با حفظ حافظه و ارادت به دستور زبان، اگر نگوییم به تاریخ، کاهش مییابد که حداقل برای بیست و پنج قرن مشخصه برهمنها بوده است. صحت برخی از متون ودایی نه تنها با نقل قول هایی که در آثار بعدی یافت می شود.
توسل : بلکه با رساله هایی در مورد آوایی، دستور زبان و تصحیح و همچنین با نمایه هایی که تعداد کلمات هر کتاب، فصل و آیه را نشان می دهد، تضمین می شود. ما ممکن است مطمئن باشیم که شاید کلمات دقیق شاعران ودایی را در اختیار نداشته باشیم، بلکه آنچه را که در حدود ۶۰۰ سال قبل از میلاد اعتقاد بر این بود که کلمات دقیق آنها باشد.
دعا نویسی برای عشق
در برداشت هر گونه استنتاج از سرودهای ریگ ودا باید به خاطر داشت که این کتاب راهنمای کاهنان هوتری است [۱۴۴] . این بر سن یا شخصیت تک قطعات تأثیر نمی گذارد: آنها ممکن است در تاریخ های بسیار متفاوتی سروده شده باشند و به ترتیبی که کشیش آنها را می خواند مرتب نشده اند. اما ویژگی مذهبی مجموعه تا حدودی عنوان آن را برای ارائه تصویری کامل از دین واجد شرایط می کند.
دعا نویسی برای عشق : نمی توان در مورد مراسم کلیسا شک کرد، حتی در مورد یک رسم رایج، زیرا چنین نبوددر رساله ذکر شده است، و نمیتوانیم تصور کنیم که ایدهها یا کاربردهایی که در ریگ ودا ذکر نشده است، در زمان تألیف آن وجود نداشته است. ما نوشتههای سانسکریت دیگری همزمان با بخشهای قدیمیتر ریگ ودا نداریم، اما ریشههای شعر حماسی به دورتر برمیگردد و تصنیفها ممکن است به قدمت سرودها باشند.
عشق
عشق : اما مرحله فرهنگ اجتماعی و مذهبی که در سرودهای ودایی نشان داده شده است، ممکن است مدتها قبل از سرودن آنها آغاز شده باشد و آیین ها و خدایان مشترک هندی ها و ایرانیان قبل از اصلاحات زرتشت وجود داشته است [۱۴۲ ] . ممکن است به نظر برسد که همه چیز در این ادبیات بدون تاریخ یا نویسنده نامشخص است و رشد دین در هند را نمی توان از نظر علمی بررسی کرد.
دعا نویسی برای عشق : اگرچه آنها نه به دنبال تأیید رسمی کشیش بودند و نه به آن دست یافتند. در کنار سنت ودایی، سنت حماسی ثبت نشده، چهره های سیوا، راما و کریشنا را ساخت که ما را از ظهور ناگهانی آنها دعای شکستن طلسم عشق در ادبیات بعدی شگفت زده می کند، تنها به این دلیل که مراحل اولیه آنها حفظ نشده است. سرودهای ودایی احتمالاً بین سالهای ۱۰۰۰ تا ۵۰۰ قبل از میلاد جمعآوری و تنظیم شدهاند.
در آن دوره آیینها و مراسمها به میزانی بینظیر در تاریخ جهان ذهن انسان را به خود جذب میکند و ادبیات دعا برای درمان بیماری های پوستی خود را به شرح یا بحث درباره این مراسم دلخراش مشغول کرده است. بودیسم اعتراضی به ضرورت قربانی کردن بود و اگرچه بودیسم در هند رو به زوال بود، اما سیستم قربانی هرگز از این حمله بهبود نیافت و ابعاد نسبتاً متوسطی به خود گرفت.
دعا نویسی برای عشق : اما در دورههای پیشین، پس از سرودن سرودهای ودایی و قبل از غلبه رفع کدورت دعا برای رفع مشکلات خانوادگی گمانهزنی، مهارت در تشریفات بهعنوان عالیترین و در واقع تنها علم تلقی میشد و نیایشها و اشعار کهن نژاد در سه مجموعه به تناسب آیین تنظیم میشد. . اینها ریگ ودا بودند که شامل دعاهای متریک بود: یاجور ودا (در بازخوانی قدیم و جدید معروف به سیاه و سفید) حاوی فرمول هایی است.
که عمدتاً به نثر باید در طول قربانی زمزمه شود: و ساما ودا، کتابی از سرودها، که تقریباً تماماً از آیات برگرفته از ریگ ودا را ترتیب داد و آواز خواند. ریگ ودا به وضوح قدیمیتر از سایرین است: عناصر آن مقدم بر مناجات برهمنی هستند و نسبت به یاجور و ساما وداها دعا برای زیاد شدن نور چشم در اطاعت کمتر از آن تنظیم شدهاند. محدود کردن کلمات ودا و ودیک به مجموعه سرودها، اگرچه راحت است.
دعا نویسی برای عشق : اما مطابق با کاربرد هندی نیست، که این نام را برای حجم بسیار بیشتری از ادبیات مذهبی به کار میبرد. آنچه ما ریگ ودا می نامیم به طور دقیق مانتراهای ریگ ودا یا ریگ ودا-ساهیتا است: علاوه بر این، براهماناها دعا برای زیاد شدن حافظه یا رساله های تشریفاتی، آرانیاکاها و اوپانیشادها حاوی فلسفه و حدس و گمان هستند.سوترها یا قواعد قصیده، که همگی در ودا یا سورتی (شنیدن) تشکیل شدهاند.
یعنی مکاشفهای است که مستقیماً توسط قدیسین شنیده میشود، در مقابل اسمریتی (یادآوری) یا سنتی که از معلمان بشری شروع میشود. هندوهای مدرن وقتی تحت تأثیر زبان دانشمندان اروپایی قرار نگرفته اند، کلمه ودا را به ویژه در مورد اوپانیشادها به کار می برند. برای مدتی فقط سه [۱۴۵]وداها پذیرفته شدند. اما حماسهها و پوراناها از ودای چهارگانه میدانند و آتاروا ودا را در سطح سه ودای دیگر قرار میدهند.
دعا نویسی برای عشق : این کتاب راهنمای دو خانواده کاهنان باستانی به نامهای آتاروان و آنگیراساس بود که تخصص آنها به جای انجام قربانیهای معمولی، طلسم و پیشگیری بود. سرودها و ترانههای جادویی که در آن گنجانده شده است احتمالاً متعاقباً با آهنگسازی برهماناها جمعآوری شدهاند، اما اشعار جداگانه قدیمیتر هستند و تا آنجا که میتوان از زبان آنها قضاوت کرد، میان ریگ ودا و برهماناها قرار دارند.
اما ماهیت بسیاری از طلسم ها باید هنوز قدیمی تر باشد، زیرا افسون های تجویز شده شباهت قابل توجهی به طلسم های قدیمی آلمانی، روسی و لتی نشان می دهد. آثاروا همچنین حاوی اشعار نظری است و اگر طراوت ریگ ودا را نداشته باشد، من در اینجا نخواهم پرسید که خانه اصلی آریایی ها چه بوده است.
دعا نویسی برای عشق : یا اینکه آیا شباهت های نشان داده شده توسط زبان های آریایی ما را توجیه می کند که باور کنیم اجداد هندوها، یونانی ها، کلت ها، اسلاوها و غیره به یک نژاد و نوع فیزیکی تعلق داشته اند. زمینه های چنین اعتقادی به نظر من مشکوک است. اما مقایسه زبان، مذهب و آداب و رسوم این احتمال را ایجاد می کند.
که اجداد ایرانیان و هندوها با هم در منطقه ای واقع در شمال هند سکونت داشته اند و سپس در نزول به سمت جنوب، از هم جدا شده و یک گروه به سمت غرب به ایران و ایران سرگردان شده اند. دیگر به پنجاب و جنوب شرقی [۱۴۶]. اینها شاعران ریگ ودا را تولید کردند. آشنایی آنها با هیمالیا، رود کابل، سند و رودخانه های پنجاب و جمنا نشان دهنده خانه آنهاست. گنگ، اگرچه شناخته شده بود.
دعا نویسی برای عشق : اما ظاهراً فراتر از حوزه آنها قرار داشت،اما جغرافیای آتاروا تا بنارس امتداد دارد و حاکی از دانش عملی دریا است که در ریگ ودا تا حدودی مبهم از آن صحبت شده است.
دیدگاهتان را بنویسید