
نوشتن دعا برای ازدواج دختر , رسانه توسل ( جهت مشاوره دختر و ثبت سفارش به واتساپ مراجعه کنید ) , نوشتن دعا برای ازدواج دختر : زیرا شرط جاده رفاه است که قبل از اینکه فدایی خودش از چیزی لذت ببرد. باید آن را به خدا تقدیم کند و مهاراج نماینده خداست. دعای روزانه فرقه این است: “ام کریشنا پناهگاه من است.
توسل : من که رنج و عذاب بی پایان تحمل هزار سال جدایی از کریشنا را می کشم، بدن، حواس، زندگی، قلب و استعدادم را به کریشنا تقدیم می کنم، همسرم، خانه، خانواده، اموال و خود خودم.
نوشتن دعا برای ازدواج دختر
من غلام تو هستم، ای کریشنا.»[۶۲۵] این فرمول توسط هر مردی که به سن بلوغ میرسد، با وقار خاصی برای مهاراج خوانده میشود و به عنوان عضوی کامل از فرقه پذیرفته میشود. . کلماتی که در آنها این وقف از خود و خانواده ساخته شده است به خودی خود قابل انتقاد نیستند و می توان مشابه آن را در سرودهای مسیحی یافت.
نوشتن دعا برای ازدواج دختر : اما ادبیات والابی ها به صراحت بیان می کند که گورو همان خداست[۶۲۶] و تردیدی وجود ندارد که حتی اکنون مهاراجه ها توسط پیروان خود، به ویژه زنان، به عنوان نمایندگان کریشنا در شخصیت او مورد تحسین قرار می گیرند. عاشق گوپی ها و این که عبادت غالباً فضولی است.[۶۲۷] بسیاری از هندوها این فرقه را محکوم میکنند.
دختر
دختر : این آموزه ها به نتایج اسفناکی منجر شده است، اما غریزه هندی نسبت به انکار نفس و زهد آنقدر قوی است که این کاهنان هستند و نه عبادت کنندگان که از این اجازه برای افراط بدن سود می برند و ویژگی اصلی فرقه اسراف است. احترام به نوادگان والاباکاریا. آنها به نام مهاراجه یا شاهان بزرگ شناخته می شوند و پیروان آنها، به ویژه زنان، تن، دان، مرد: بدن، کیف و روح را به آنها تقدیم می کنند.
نوشتن دعا برای ازدواج دختر : در سال ۱۸۶۲ یکی از مهاراجهها به دلیل اتهامات سنگین غیراخلاقی که علیه او در مطبوعات بومی [۲۵۱] مطرح شده بود، در دادگاه عالی بمبئی شکایت کرد. محاکمه تبدیل به یک علت مشهور شد. حکمی دعای زبان بند خانواده دختر برای،ازدواج علیه مهاراج صادر شد و قاضی اتهامات را کاملاً مستدل اعلام کرد. با این حال، علیرغم این اقدامات، فرقه همچنان شکوفا می شود.
ظاهراً در آموزه و عمل تغییری نکرده است، و پیروان زیادی در میان کاست های تجاری غرب هند دارد. فرقه ای مشابه که توسط در قرن شانزدهم تأسیس شد، برتری را به ، همسر کریشنا می دهند، و گفته می شود که در مراسم مخفیانه خود لباس زنانه می پوشند. پرستش دعا برای دوستان در شب قدر رادا مرحله متأخر ویشنوئیسم است و حتی برای باگاواتا پورانا نیز شناخته شده نیست.
نوشتن دعا برای ازدواج دختر : والابیسم بیشتر موفقیت خود را مدیون خانواده بنیانگذار است. آنها ظاهراً نوشتن دعا برای ازدواج پسر احساسات قوی سلسله ای و همچنین عشق به فتح مبلغان مذهبی داشتند – ترکیبی قدرتمند. والاباکاریا هشتاد و چهار شاگرد اصلی را پشت سر گذاشت که زندگی آنها در اثری به نام داستانهای هشتاد و چهار وایشناوا ثبت شده است و قدرت او به پسرش ویتالنات رسید.
ویتالنات مانند پدرش به عنوان یک تبلیغ کننده و زائر فعال بود و عقاید خود را به طور گسترده در بسیاری از مناطق غربی هند دعای قوی برای ازدواج با شخص مورد نظر مانند کچ، مالوا و بیجاپور تبلیغ می کرد. نوکیشان او عمدتاً از طبقات بازرگان بودند، اما برخی از برهمنان و مسلمانان را نیز دربرمیگرفتند. گفته می شود که او تمایزات طبقاتی را لغو کرده است اما فرقه این ویژگی را حفظ نکرده است.
نوشتن دعا برای ازدواج دختر : در سالهای آخر زندگی، او در موترا یا شهر همسایه گوکول زندگی کرد، که از آنجا به نام گوکول گوساینجی شناخته میشود. این لقب گوساین، که هنوز هم فرزندان ذکور او دارند، از نام کریشنا، گوسوامین، ارباب گاو، گرفته دعا برای ازدواج پسران شده است.[۶۲۹] او هفت پسر داشت که گفته می شود کریشنا در هر یک از آنها به مدت پنج سال مجسم شده است.
آنها در نواحی جداگانه اقتدار معنوی داشتند – همانطور که میتوانیم بگوییم در اسقفهای مختلف – اما پسر چهارم، گوکولناثجی و فرزندانش ادعا میکردند و هنوز هم ادعای برتری خاصی دارند. این خانواده در حال حاضر توسط حدود صد مرد که به عنوان [۲۵۲] تجسم پذیرفته شده اند و عنوان مهاراجه را دریافت می کنند، نمایندگی می شود.
نوشتن دعا برای ازدواج دختر : حدود بیست نفر در گوکول[۶۳۰] یا نزدیک موترا ساکن هستند: تعداد کمی در بمبئی و در تمام شهرهای بزرگ غرب هند وجود دارد، اما مهاراج ناث دوارا در راجپوتانا رئیس محترم است. این مکان محل پرستش کریشنا باستانی نیست، اما در طول آزار و شکنجه یک تصویر مقدس خاص از موترا به آنجا آورده شد و در زیارتگاهی که هنوز هم باقی مانده است قرار داده شد.
اعتراضی علیه غیراخلاقی فرقه والابی توسط سوامینارایانا، برهمنی که در حدود سال ۱۷۸۰ در ناحیه لاکنو به دنیا آمد، انجام شد.[۶۳۱] او در احمدآباد ساکن شد و به قدری طرفداران زیادی پیدا کرد که مقامات نگران شدند و او را به زندان انداختند. اما محبوبیت او فقط افزایش یافت: او به مرکز یک جنبش مذهبی بزرگ تبدیل شد.
نوشتن دعا برای ازدواج دختر : سرودهایی که شرح فضایل و مصائب او بود توسط پیروانش خوانده شد و هنگامی که او آزاد شد، خود را در راس گروهی یافت که تقریباً یک ارتش بود. او معبدی را در دهکده وارتال در بارودا بنا کرد که آن را مرکز فرقه خود قرار داد و با تورهای دوره ای در سراسر گجرات پیروانی را به خدمت گرفت. آموزههای او در مجموعهای به نام «شیکشاپاتری» متشکل از ۲۱۲ حکم، برخی از متون مقدس هندو و برخی اصلی و در تعلیمی به نام «واکانامریتم» وام گرفته شده است.
تدریس او در عبارت «ارادت به کریشنا با رعایت تکلیف و پاکی زندگی» خلاصه شد و در عمل به شکل یک مناظره ستودنی بر ضد بدحجابی والابی ها به خود گرفت. همانطور که در اکثر فرقه های پاکتر ویشنوئیسم، کریشنا صرفاً به عنوان نام خدای متعال در نظر گرفته می شود. بنابراین شیکشاپاتری می گوید: «ناریانا و شیوا باید به طور مساوی به عنوان بخش هایی از یک روح عالی شناخته شوند.
نوشتن دعا برای ازدواج دختر : زیرا هر دو در وداها به عنوان اشکال برهما معرفی شده اند. هر گونه تفاوت در هویت خدا». پیروان سوامینارایانا هنوز در غرب هند حدود ۲۰۰۰۰۰ نفر هستند و به روحانیون و روحانیون مجرد تقسیم می شوند. من از مؤسسات مذهبی آنها در احمدآباد بازدید کرده ام. این معبد شامل یک معبد با یک صومعه بزرگ و به خوبی نگهداری می شود که در آن حدود ۳۰۰ راهب که لباس های خاکستری مایل به قرمز می پوشند، در آن قرار دارند.
به جز در آسام، من در هند هیچ شباهتی به [۲۵۳] این صومعه را چه از نظر بزرگی و چه از لحاظ نظم و انضباط ندیده ام. دارای کتابخانه و بیمارستان می باشد. در معبد تصاویری از نارا و ناریانا (به عنوان کریشنا و آرجونا توضیح داده شده است)، کریشنا و رادا، گانشا و هانومان وجود دارد.
دیدگاهتان را بنویسید