
دعانویس خیلی قوی , رسانه توسل ( جهت مشاوره قوی و ثبت سفارش به واتساپ مراجعه کنید ) , دعانویس خیلی قوی : بیزاری و بی اعتمادی ذاتی دارند. آنها می توانند با مردی در حال مرگ که بی اهمیت بودن زندگی گذشته خود را در چشم انداز مناسب می بیند یا شاعری که زیر ستارهآسمان ها می توانند کوچکی انسان و زمین او را احساس کنند. اما چنین افکاری فقط به عنوان نگاه به گذشته جایز تلقی می شوند.
توسل : نه به عنوان اصول زندگی: ممکن است بگویید که زحمت شما هیچ بوده است، اما نه اینکه کار بیهوده است. اگرچه صومعهها و راهبانها هنوز وجود دارند، اکثریت عظیم اروپاییها به طور غریزی به زهد، زندگی متفکرانه و تحقیر دنیا بیاعتقادند: آنها هیچ علاقهای به فیلسوفی ندارند که ایده پیشرفت را رد میکند و به آرمانی متشکل از حرکت به سوی راضی نیست.
دعانویس خیلی قوی
یک هدف ناشناخته آنها خواهان دینی هستند که از نظر تئوریک زندگی سخت را توجیه کند. همه اینها بحث مزاج است و مزاج آنقدر رایج است که نیاز به توضیح ندارد. آنچه نیاز به توضیح دارد بیشتر خلق و خوی دیگری است که این جهان را نارضایتی رد می کند و آرمان دیگری را به وجود می آورد. حوزه دیگری، معیار دیگری از ارزش ها. این ایده آل و معیار کاملاً مختص هند نیست.
دعانویس خیلی قوی : اما مطمئناً در آنجا بیش از جاهای دیگر درک شده و مورد احترام قرار می گیرند. همانطور که قبلاً مشاهده کردم، مسیحیت آنها را اعتراف می کند، اما حتی عهد جدید نیز از این ایده مبرا نیست که قدیسان در حال حاضر روزگار بدی را سپری می کنند، اما از این پس از پیروزی برخوردار خواهند شد، بسیار شبیه به شور و نشاط شروران در این جهان. خاور دور نیز جنبه غیردنیایی خود را دارد که اگرچه با بودیسم هماهنگ است، اما بومی است.
قوی
قوی : این جهان بسیار مهم است. این اعتقاد نه تنها در تعقیب لذت و جاه طلبی آشکار، بلکه در سخنانی مانند این که بهترین دین، دینی است که بیشترین خیر را انجام می دهد و آرمان هایی مانند خودسازی یا رشد کامل طبیعت و قدرت خود را نشان می دهد. اروپاییها معمولاً نسبت به این دکترین که دنیا بیهوده یا غیرواقعی است.
دعانویس خیلی قوی : چینیها از بسیاری جهات به اندازه اروپاییها مادیگرا هستند، اما در طول تاریخ دعانویس تضمینی در کرج طولانی هنر و ادبیات آنها، همیشه مکتبی وجود داشته است که صدای واضحی دارد، اگر کوچک باشد، که شادیهای زاهد را خوانده و دنبال کرده است. ساکن در میان درختان و کوهها که طبیعت و اندیشههای خود را منبع کافی برای شادی مداوم میبیند. اما آرمان هندی، اگرچه غالباً شامل لذت های ارتباط با طبیعت است.
اما با اکثر اشکال آرمان چینی و مسیحی تفاوت دارد، زیرا واقعیت تجارب مذهبی خاص را فرض می کند و آنها را جوهر و شغل عالی ترین زندگی می داند. ما تمایل داریم این تجربیات را به عنوان خلسه یا رویا توصیف کنیم، نام هایی که عموماً به معنای چیزی دعانویس قهار در کرج بیمارگونه یا خواب آور هستند. اما در هند اعتبار آنها بدون تردید است و آنها را مرضی نمی دانند. زندگی مکر نفسانی دنیا بیمار و بیمار است.
دعانویس خیلی قوی : جذبه ی تفکر، حیات واقعی و سالم روح است. بیشتر از آن نوع و پیشچشیدن وجودی بالاتر است که در مقایسه با آن این جهان بیارزش یا بهتر است بگوییم اصلاً هیچ است. این دیدگاه در هند براینزدیک به سه هزار سال: تجربه مردانی بهترین دعانویس در ایلام که نوشتههایشان بر قدرت فکری آنها گواهی میدهد و احترام تودهها را برانگیخته است، تأیید شده است. این باید احترام ما را نیز به همراه داشته باشد.
حتی اگر مخالف خلق و خوی ما باشد، زیرا این آرمان پایدار یک ملت بزرگ است و نمی توان آن را به عنوان توهم یا شارلاتانیسم توضیح داد. این کتاب با تجربیات عرفای اروپایی که سنت ترزا نمونه بارز آنهاست، پیوند دارد، اگرچه می توان از افراد کمتر مقدسی مانند بهترین دعانویس در بوشهر والت ویتمن و جی.سایموندز نیز نام برد. ویلیام جیمز درباره چنین عرفانی گفت: «وجود حالات عرفانی به طور مطلق تظاهر به حالات غیر عرفانی را به عنوان دیکتاتورهای یگانه و نهایی آنچه ممکن است باور کنیم.
دعانویس خیلی قوی : از بین می برد [۴۸] ». این حالتهای عرفانی معمولاً به عنوان مراقبه توصیف میشوند، اما شامل تفکر صلحآمیز نیستند، بلکه شامل وجد و نشاط میشوند. گاهی اوقات آنها را اتحاد با برهمن [۴۹] ، جذب روح در خدا یا احساس آن که با او یکی است، توضیح می دهند. اما این یقینا تنها توضیحی نیست که در هند درباره خلسه ارائه شده است.
زیرا بودایی ها و جین ها آن را واقعی و مفید می دانند. همان شماره دعانویس در بوشهر جذبه، همان حس دانایی و توانایی درک طرح اشیاء، همان آرامش و آزادی را هم فرقه های خداباور و هم غیر خداباور تجربه می کنند، همان گونه که عرفای مسیحی نیز آن را تجربه کرده اند. تجارب واقعی هستند. اما به وجود خدای خاصی وابسته نیستند، اگرچه ممکن است با دیدگاه های الهیاتی افراد متفکر رنگ آمیزی شود.
دعانویس خیلی قوی : کهن ترین متون بودایی، خلسه درست (سامآ سامادی) را پایان و تاج راه هشتگانه می دانند، اما هیچ توضیحی در مورد آن ارائه نمی دهند. آنها پیشنهاد می کنند که این چیزی است که توسط ذهن برای خود و بدون همکاری یا تزریق هیچ تأثیر خارجی ساخته شده است. ۱۳. ایده های هندی در مورد سرنوشت روح با دیدگاه های به همان اندازه مهم در مورد ماهیت آن مرتبط است.
من فرض نمی کنمتعریف روح در فلسفه اروپایی چیست، اما در زبان دین عامه بدون شک به معنای آن چیزی است که وقتی بدنی خودسرانه از شخصیت انسانی انتزاع می شود، باقی می ماند، بدون اینکه بپرسیم چه مقدار از آن شخصیت بدون زیربنای مادی قابل تفکر است. این روح مردمی شامل ذهن، ادراک و میل است و اغلب تلاشی برای تشخیص آن از آنها صورت نمی گیرد.
دعانویس خیلی قوی : اما در هند بسیار متمایز است. روح (اتمن یا پوروشا) از ذهن و حواس استفاده می کند : آنها ابزار آن هستند نه جزئی از آن. به عنوان مثال، بینایی به عنوان عینک روح عمل می کند و حواس دیگر و حتی ذهن (ماناس) که یک اندام فکری است.نیز ابزار هستند. اگر از روحی صحبت کنیم که از مرگ به تولدی دیگر میگذرد، این به عقیده اکثر هندوها روحی است که با توشه ذهن و حواس خود همراه است.
در واقع جسمی ظریف، اما هنوز گازی نیست. اما روح به خودی خود چیست؟ وقتی شاعری انگلیسی از مرگ میخواند که «تنها خواب ابدی در یک شب ابدی» است یا شاعر یونانی آن میخواند، احساس میکنیم که آنها جاودانگی را انکار میکنند. اما خدایان هندی معتقدند که خواب عمیق یکی از حالاتی است که در آن روح به خدا نزدیک می شود.
دیدگاهتان را بنویسید