
طلسم رزق و روزی مغازه , رسانه توسل ( جهت مشاوره مغازه و ثبت سفارش به واتساپ مراجعه کنید ) , طلسم رزق و روزی مغازه : همانطور که یک مادر، تا زمانی که زنده است، مراقب فرزندش، تنها فرزندش است، پس در میان همه موجودات اجازه دهید حسن نیت بی حد و حصر حاکم باشد. بگذار حسن نیت بی اندازه، بی طرفانه، بی آمیخته با دشمنی در سراسر جهان، بالا، پایین، اطراف، غالب شود.
توسل : کشیش دی جی گوگرلی شاهد اجرای مراسم بزرگ پیریت در سیلان بود (موناشیسم هاردی، ص ۲۴۰). من با توجه به گزارش او و آقای دیکسون، شرح مختصری از «تلاوت عالی پیریت» ماها بانا پیریت زیر را جمع آوری کرده ام.
طلسم رزق و روزی مغازه
به محض غروب خورشید، انبوهی از مردم به تالار تلاوت می رسند و چراغ های نفتی ساخته شده از پوسته نارگیل را می آورند. تالار تزیین شده و سایبانی به شکل بتکده بر فراز منبرها نصب شده است. روی یک سکوی برجسته قرار می گیرند. هنگامی که تاریکی بر شعله نور تالار را روشن می کند. یادگاری از بودا بر روی سکو گذاشته می شود و نخ مقدسی به دور تالار بسته می شود و یک انتهای آن به یادگار و قاریان نزدیک می شود.
طلسم رزق و روزی مغازه : صبح روز بعد تلاوت ها شروع می شود. یکی از خوانندگان فرمول سه پناهگاه و پنج فرمان را تکرار می کند (به ص ۷۸ و ۱۲۶ مراجعه کنید ). سپس در اطراف سکوی بخور می سوزانند و نوازندگان بیرون سالن هوای پرنشاطی را به صدا در می آورند. در مرحله بعد، فرمول «دوازده علت متوالی وجود» (نگاه کنید به ص ۱۰۲ ) آهنگ شده و سرود پیروزی خوانده می شود.
مغازه
مغازه : قانع و شاداب، نه تحت ستم، نه بر دوش مال، آرام، با احتیاط، نه مغرور، نه حریص هدایا، کاری نکند که دیگران عاقل او را سرزنش کنند. همه موجودات شاد و سعادتمند باشند. بگذارید آنها ذهن شادی داشته باشند. هیچ کس در هیچ مکانی دیگری را فریب ندهد، و نباید نسبت به کسی سختگیر باشد. از روی عصبانیت یا کینه، برای همسایه خود آرزوی بدی نداشته باشد.
طلسم رزق و روزی مغازه : تلاوت پیریت به مدت هفت روز بدون وقفه در شبانه روز ادامه دارد. بیست و چهار کشیش مشغول به کار هستند که دو نفر از آنها دائماً روی سکو می نشینند و مشغول تلاوت هستند. علاوه بر این، سه بار در نوشتن دعا برای رزق و روزی خانه هر روز – هنگام طلوع، وسط روز و غروب خورشید – همه آنها دور هم جمع می شوند و به صورت کر سرود می خوانند. البته هنگامی که تلاوت سوت های تشکیل دهنده پیریت به پایان رسید.
مجدداً شروع می شود و به این ترتیب همه سوت ها بارها و بارها خوانده می شوند. صبح روز هفتم، رسولی به معبد همسایه فرستاده می شود تا از حضور خدایان دعوت کند. سپس با وسعت تخیل اعتقاد بر این است که برخی از خدایان و ارواح به احضار پاسخ بهترین زمان نوشتن دعای رزق و روزی می دهند و در بدو ورود آنها، سوتاهای محافظ با انرژی تر از همیشه تا صبح روز هشتم خوانده می شوند.
طلسم رزق و روزی مغازه : اکنون به تبت و مغولستان می پردازیم. مراسم ورود به راهب در آن کشورها به اندازه کافی از رویه هایی که توضیح داده شد منحرف نمی شود که نیاز به اطلاعیه خاصی داشته باشد. اما با توجه به لباس راهبان لامیست پس از پذیرش آنها در نظم، قاعده باستانی، همانطور که دیدیم، آنها را موظف می کرد که فقط سه لباس به رنگ زرد مایل به کثیف، از پارچه کهنه یا در گورستان چیده باطل کردن دعای طلسم مغازه شوند، بپوشند.
یا روی انبوه گرد و غبار اما ضرورتهای آب و هوای سردتر، لاماها را وادار کرده است که لباسهای رسمی خود را افزایش دهند، و لاماهای بالاتر گاهی لباسهای ابریشمی درخشان و غنیشده با زیورآلات میپوشند. با قرار دادن یک یا دو وصله در یک گوشه، قانون به اندازه کافی رعایت می شود. قرار است یک تجهیزات کامل شامل یک زیر جلیقه، نوعی تونیک پوشیده شده روی آن، یک مانتو، نوعی روسری که روی شانه ابطال سحر جادو طلسم چپ پوشیده میشود.
طلسم رزق و روزی مغازه : یک ردای گشاد که بر روی همان شانه قرار میگیرد و یک کلاه باشد [۱۴۲ ] . شانه راست به ندرت برهنه است، همانطور که معمولاً در کشورهای بودایی جنوبی وجود دارد. رنگ این شش لباس مخصوصاً کلاه بر اساس فرقه ای که راهب به طلسم جاودانگی عشق آن تعلق دارد زرد یا قرمز است. کلاهک نشانه مهمی از تفاوت فرقه ای است و به اشکال مختلف است و وقتی پنج نقطه داشته باشد با میتر اسقف مقایسه شده است.
اما پنج نقطه در واقع نشان دهنده پنج دینی-بودا و بودی-ساتواهای آنهاست. ۳۲۲ بخشی از تجهیزات کامل هر راهب در تبت، ساز عجیبی است که از برنز یا فلز دیگر ساخته شده و دورجه نامیده می شود که استفاده از آن برای اشیاء مذهبی مخصوص بودیسم شمالی است. شکل آن مانند صاعقه خیالی خدایان ایندرا و شیوا است – یعنی از یک میله کوتاه به طول حدود چهار اینچ تشکیل شده است.
طلسم رزق و روزی مغازه : که دو انتهای آن به شکل کروی متورم می شوند یا مانند قفس های بیضی شکل کوچکی که از حلقه های فلزی تشکیل شده اند. . فرض بر این است که دورجه اصلی مستقیماً از بهشت ایندرا سقوط کرده باشد و در صومعه ای نزدیک لهاسا به نام سرا، ص ۲۷۸ ، ۴۴۲ نگهداری شود.. بر اساس افسانه ای دیگر، ساز اصلی متعلق به خود گوتاما بودا بود و پس از مرگ او به سمت نیستی، خود را از طریق هوا از هند به تبت منتقل کرد.
تقلیدهای مقدس از آن بی شمار است. استفاده اولیه از آنها برای جن گیری و راندن ارواح شیطانی است، به ویژه در اجرای مراسم و تکرار نماز – ابزار را بین انگشتان و شست نگه می دارند و به عقب و جلو یا از این طرف به طرف دیگر تکان می دهند. فرض بر این است که کارایی دورجه در تأمین اقبال خوب و دفع تأثیرات شیطانی از همه نوع کاربرد گسترده ای دارد.
طلسم رزق و روزی مغازه : این ایده واقعاً از انائیویسم یا از سیستم تانترا گرفته شده بود که از طریق نپال توسط فرقه سرخ معرفی شد. درک قدرت عظیمی که گمان میرود متعلق به کشیشی است که ادعا میکند صاحبان صاعقهای مهیب است که مستقیماً از بهشت برای آنها فرستاده شده است، آسان است. ۳۲۳ جای تعجب نیست که دورجه اصلی که در صومعه سرا نگهداری می شود به یک موضوع پرستش واقعی تبدیل شده است.
به گفته M. Huc، زائران بی شماری در برابر آن سجده می کنند. و در جشن سال نو، در روز بیست و هفتم ماه اول، با شکوه فراوان به لهاسا – به دو مرکز لامیسم – پوتالا و لا برانگ – برده میشود. اسباب عرفانی در راه خود به آنجا مورد تحسین همه مردم، زن و مرد قرار می گیرد (ii. 221). در زیر حکاکی از یک دورجه است.
دیدگاهتان را بنویسید