
دعانویس لاکچری تهران , رسانه توسل ( جهت مشاوره تهران و ثبت سفارش به واتساپ مراجعه کنید ) , دعانویس لاکچری تهران : و موى سر و ریش خود را با رعایت حکم موى سر و ریش مى کند; ایستاده ثابت است. صندلی و کمپ را کنار می گذارد. یک پاشنه پز است، تمرینات انضباط پاشنه نشین را تمرین می کند. صورت خاری است و به پهلو روی بستری از خار دراز کشیده است. هر غروب برای سومین بار به حمام توبه فرود می آید. پس غالباً زهد شدید بدن از درد را تمرین می کند.
توسل : در انحلال بدن، پس از مرگ، به سمت پایین می رود، در مسیری اشتباه، در تباهی و بدبختی. به این می گویند راهبان، شیوه ای از زندگی که مصیبت در حال و آینده را به همراه دارد. «اما راهبان، این چه شیوه زندگی است که مصیبت کنونی و خیر آینده را به همراه دارد؟ یکی راهبان است که ذاتاً متمایل به شهوت است و شهوت اغلب او را به درد و عذاب وا می دارد.
دعانویس لاکچری تهران
به طور طبیعی به نفرت خشونت آمیز تمایل دارد و نفرت اغلب باعث می شود که او احساس درد و عذاب کند. به طور طبیعی به هذیان های خشونت آمیز تمایل دارد و هذیان ها اغلب او را به درد و عذاب وا می دارد. و تنها با درد، تنها با عذاب، تنها با اشک تلخ می تواند پاکی، پاکی را انجام دهد[S. 569]زندگی مقدس داشته باشید وقتی بدن حل می شود.
دعانویس لاکچری تهران : پس از مرگ، در مسیر درست، در عالم مبارک قرار می گیرد. به این می گویند راهبان، شیوه ای از زندگی که مصیبت کنونی و خیر آینده را به همراه دارد. «و راهبان، چه نوع شیوهای از زندگی است که خیر حال را به همراه خیر آینده به ارمغان میآورد؟ یک راهب وجود دارد که ذاتاً تمایلی به میل خشونت آمیز ندارد و تمایل به ندرت باعث می شود که او احساس درد و عذاب کند.
تهران
تهران : با میوههای افتاده زندگی میکنند. او همچنین پیراهن کنفی را میپوشد، پیراهن مو میپوشد، کتی میپوشد که از ژندههایی که در سردخانه و خیابان یافت میشود، خود را در ژندهها، در پوستها، در پوستها میپیچد، خود را با قیطانهای علف میبندد، با قیطانها. از پوست، با نوارهای برگ، برهنگی را زیر یک پیش بند خزدار، زیر یک پیش بند پرزدار، زیر بال جغد پنهان می کند.
دعانویس لاکچری تهران : به طور طبیعی تمایلی به نفرت خشونت آمیز ندارد و نفرت به ندرت باعث می شود که او احساس درد و عذاب کند. طبیعتاً تمایلی به توهمات خشونت آمیز ندارد،{۳۰۹}و جنون به ندرت باعث درد و عذاب او می شود. دور از آرزوها، به دور از چیزهای ناخوشایند، او در نشاط پربرکت متفکرانه و آرام متولد شده، در تقدیس اولین رؤیت ساکن است.
پس از تکمیل تدبّر و ذکر، به سکون باطنى دریا، یگانگى روح، آرامش مبارک فارغ از تفکر و ذکر، مولود اتحاد، تقدیس رؤیت دوم دست مى یابد. او در آرامشی آرام، بیآرام، بصیر، آشکارا آگاه است؛ شادی را در بدن خود احساس میکند، که مقدسین درباره آن میگویند: «کسی که بصیرت آرام دارد، با شادی زندگی میکند». بنابراین او تقدیس رؤیای سوم را به دست می آورد.
دعانویس لاکچری تهران : پس از طرد شادی ها و غم ها، پس از نابودی شادی و غم سابق، به تقدیس بی درد، بی شادی، آرام بصیر، خلوص کامل، رؤیت چهارم دست می یابد. وقتی بدن حل می شود، پس از مرگ، در مسیر درست، در عالم مبارک قرار می گیرد. به این می گویند راهبان، شیوه زندگی[S. 570]که خیر حال و آینده را به همراه دارد. اینها، راهبان، چهار راه زندگی هستند.
مبارکه چنین گفت. آن راهبان که راضی بودند از کلام آن حضرت شاد شدند. ۴۶. قسمت پنجم گفتار ششم راه زندگی – II – من شنیدم که زمانی آن مبارک در ساواتی، در سیگروالد، در باغ آناتاپیندیکو اقامت داشت. در آنجا مبارک رو به راهبان دعانویس خوب در تهران کرد: «ای راهبان!» آن راهبان با دقت به مبارک پاسخ دادند. پس آن حضرت فرمود: »اکثر مردم، راهبان، آرزو را گرامی می دارند، آرزو را گرامی می دارند.
دعانویس لاکچری تهران : نیت را گرامی می دارند: «آه، اگر چیزهای نامطلوب، ناخواسته، ناخوشایند کاهش می یافت و چیزهای دعانویس در تهرانپارس مطلوب، مطلوب و پسندیده افزایش می یافت!» و این مردم، راهبان، آن ها کسانی که چنین آرزویی دارند، چنین تمایلی دارند، چنین قصدی دارند، ناخواسته، ناخواسته، ناخوشایند افزایش می یابد، مطلوب، مطلوب، پسندیده کاهش می یابد. راهبان چه دلیلی می آورید.
معرفت ما از حق تعالی میآید، پروردگارا، از باری تعالی میرود، به سوی حق تعالی میرود.[S. 571]بازگشت. چه خوب، پروردگارا، اگر خدای متعال آن شرایط عجیب را توضیح دهد! ما به قول آن حضرت عمل می کنیم.» خب، راهبان، گوش کنید و به گفتار من شماره تلفن دعانویس توجه کنید. آن راهبان با دقت به آن مبارک پاسخ دادند: “یقیناً پروردگارا!” پس آن حضرت فرمود: «یکی است.
دعانویس لاکچری تهران : راهبان، یک مرد معمولی بی تجربه، بدون احساس مقدس، ناآگاه از آموزه مقدس، غیرقابل دسترس ادرس دعانویس در ایلام به آموزه مقدس، بدون احساس نجیب، ناآگاه از آموزه نجیب، غیرقابل دسترسی به دکترین از بزرگواران، نه چیزهایی را که باید بدان توجه کرد و نه چیزهایی را که نباید به آنها توجه کرد، نه چیزهای شایسته را می داند.
نه چیزهای بی ارزش را. ناآشنا به ضروریات، نادان به چیزهای بی نیاز، نادان به چیزهای شایسته، نادان به چیزهای بی ارزش، به غافل اهتمام می ورزد و از بی توجهی ها غافل می شود، قدر چیزهای بی ارزش را می داند و قدر چیزهای شایسته را نمی داند. و مواظبت از چیزهایی فالگیر دعانویس که باید مورد توجه قرار نگیرد و مراقبت نکردن از چیزهایی که باید مراقبت شود.
دعانویس لاکچری تهران : قدردانی از چیزهای بی ارزش و قدردانی نکردن از چیزهای شایسته، ناخواسته، ناخواسته، ناخوشایند افزایش می یابد و مطلوب، مطلوب، پسندیده کاهش می یابد و چرا؟ زیرا راهبان باید چنین باشد، وقتی انسان نادان است. «اما شاگرد مقدس مجرب، راهبان، درک مقدس، شناخت آموزه مقدس، قابل قدردانی از آموزه مقدس، درک نجیب، شناخت آموزه شریف، شناخت آموزه شریف،[S. 572]چیزهای شایسته را میداند.
جاهلها را میداند. شایستهها را میداند و چیزهای بیارزش را میشناسد. آشنا به چیزهای با ارزش، آشنا به چیزهای ناشایست، آشنا به چیزهای ارزشمند، آشنا به چیزهای بی ارزش، به چیزهای بی ارزش رسیدگی نمی کند و به چیزهای بی ارزش رسیدگی می کند، قدر چیزهای بی ارزش را نمی داند. و از چیزهای شایسته آنها قدردانی می کند.
دعانویس لاکچری تهران : و در تزکیه نکردن چیزهای نادیده و توجه به چیزهای بی ارزش و قدردانی نکردن چیزهای بی ارزش و قدردانی از چیزهای شایسته، ناخواسته، نامطلوب، ناخوشایند کاهش می یابد و مطلوب، مطلوب، پسندیده افزایش می یابد و چرا؟ زیرا راهبان، وقتی کسی می داند، باید چنین باشد.
دیدگاهتان را بنویسید