
طلسم ازدواج با مرد پولدار , رسانه توسل ( جهت مشاوره پولدار و ثبت سفارش به واتساپ مراجعه کنید ) , طلسم ازدواج با مرد پولدار : بیشتر مردم می دانند که ادای احترام به درختان و گیاهان به بودیسم محدود نمی شود. در اوایل برهمانیسم وجود داشت و هنوز هم در همه جای هند رایج است (به «برهمانیسم و هندوئیسم» من، ص ۳۳۰ مراجعه کنید). در واقع اشکال مختلف درخت پرستی در حال حاضر تقریباً در هر قسمتی از جهان که خرافات و جهل بر آنها حاکم است، حاکم است.
توسل : همچنین نمیتوانیم واقعاً احساس احترامی را که عموماً به درختان تلقی میشود، غیرطبیعی یا غیرمنطقی، با در نظر گرفتن سایه و پناهگاه سپاسگزاری که میدهند، زیبایی شاخ و برگهایشان، اهمیت آنها بهعنوان پاککنندههای جو، و صدها هدف مفید که چوب، برگ و میوه آنها برای آنها قابل استفاده است.
طلسم ازدواج با مرد پولدار
به گفته دکتر EB Tylor («فرهنگ اولیه»، ii. 223)، سرخپوستان آمریکای شمالی در غرب دور اغلب برای تسکین ارواح و تهیه آب و هوای خوب و شکار خوب، هدایایی را به درختان آویزان می کنند.
طلسم ازدواج با مرد پولدار : او می افزاید که آقای داروین آمریکایی های جنوبی را به همین شکل توصیف می کند. در ایران و سایر کشورهای شرقی اغلب ممکن است با درختانی ملاقات شود که شاخههای آنها اخیراً با نذری از پارچه، کهنه و حتی لباس آویزان شده است. ۵۱۵ در هند، تصور درختان که توسط خدایان یا موجودات نیمه الهی یا ارواح زندگی می کنند، تا به امروز بسیار رایج است.
پولدار
پولدار : دارای یک چرخ در مرکز کف پا هستند. . در بالا نشان با نماد در هر طرف وجود دارد. ۵۱۴علائم دیگر، و دیگران در انگشتان پا وجود دارد (نگاه کنید به ص ۵۲۳ ). اسکاندا-پورانا و باگاواتا-پورانا لیست های مشابهی از علائم روی کف پای ویشنو ارائه می دهند. درختان مقدس اکنون به بررسی مختصری از درختان مقدس می پردازیم.
طلسم ازدواج با مرد پولدار : و ما قبلاً اشاره کرده ایم ( ص ۱۱۲ ) که در دوره بودی-ساتوای گوتاما، در جریان آن او برای آماده شدن برای بودایی خود مجبور به تولدهای بیشماری شد، او چهل و سه بار به عنوان خدای درخت به دنیا آمد. در سیام، به گفته آقای آلابستر، در عصر حاضر معمولاً به ارواح یا خدایان ساکن درختان هدایایی داده می شود. مردم اشیاء نذری مختلفی را به شاخه ها آویزان می کنند.
یا آنها را بر روی پایه یا محراب زیر درخت خاصی که می خواهند خدای آن را جبران کنند، قرار می دهند. به علاوه از قطع درختان از هر نوع که باشد بسیار بیزارند، مبادا خدایان درختان خشمگین شوند. آقای آلابستر میگوید: «چند سال پیش، وقتی انرژی اضافی خود را برای نشان دادن به سیامیها به کار بردم که چگونه در حومههای بدون جاده بانکوک تا آن زمان جادهسازی کنند.
طلسم ازدواج با مرد پولدار : مجبور شدم خطوطم را از میان روستاها، نخلستانهای معابد کوتاه کنم. باغ ها، مزارع، و تکه های جنگل. برای انجام وظیفه “شرور” قطع درختان، گروهی از پست ترین جنایتکاران در اختیار من قرار گرفت. اما او می افزاید که حذف هرگونه دعا نویسی و طلسم برای ازدواج ساختمان یا درخت مخصوص مقدس توسط دولت ممنوع شده است. قبلاً دیدیم که بر اساس نظریه بودیسم متأخر، قرار است هر بودا درخت مخصوص خود را داشته باشد.
که زیر آن نشسته نمونههایی از برخی از این درختان در حال رشد در محوطه معبد بودا-گایا یافت میشوند و چندین نمونه در مجسمههای استوپا بهارهوت (قرن دوم قبل از میلاد) نشان داده شدهاند . بر روی یکی از ستونهای آن استوپا، فیلهایی حک شدهاند طلسم ازدواج بافردموردنظر که هم درخت پیپال و هم درخت بانیان را پرستش میکنند. در واقع باید در نظر داشت که گوتاما بودا در زیر هر دوی این درختان مراقبه کرده است.
طلسم ازدواج با مرد پولدار : و بنابراین با هر دو مرتبط است (نگاه کنید به ص ۳۹ ). همچنین میتوان انتظار داشت که درخت صنال از نظر تقدس در رتبه بعدی پس از پیپال و بانیان قرار گیرد. زیرا طبق یک افسانه، مایا گوتاما را در حالی که در زیر درخت صنال ایستاده بود به طلسم ازدواج با پسر مورد علاقه دنیا آورد، و طبق افسانه ای دیگر، گوتاما بر روی کاناپه ای که بین دو درخت صنال قرار داشت درگذشت (ص ۲۳ ، ۵۰ ) . با این حال، به نظر می رسد.
که این درخت در ارتباط با بودا ویشوا-بو ( ص. ۱۳۶، یادداشت ۱ ) بیشتر مورد احترام است. درختان دیگری نیز وجود دارند که توسط بوداییان هندی مورد احترام قرار میگرفتند: برای مثال، انبه (امرا) و جامبو و آئوکا. اولین مورد اغلب در مجسمه ها ظاهر می شود و با شکل نوشتن دعا با زعفران برای ازدواج میوه اش شناخته می شود. ۵۱۷ دو درخت دیگر که گفته میشود بودا پس از رسیدن به بودا در زیر آنها مراقبه کرده است.
طلسم ازدواج با مرد پولدار : یعنی درخت موچالیندا [۲۶۹] و درخت راجایاتانا – مشخص نشدهاند. اما در میان همه درختان مورد احترام همه بوداییان از هر ملیت، (پیپال) که گوتاما تحت آن به بودا و دانش کامل دست یافت، اولویت دارد. در برخی از کشورهای بودایی، آب دعای باطل شدن طلسم صوتی و هوا مانع از معرفی آن می شود، اما اگر به هر طریقی بتوان آن را پرورش داد، در همه جا نزدیک معابد، صومعه ها و دغاباس بودایی کاشته می شود.
در بسیاری از موارد محصول دانه ای است که از اصل فرض شده به دست آمده است. درخت در بودا-گایا. روایتی حاکی از آن است که گوتاما در طول زندگیاش به آناندا دستور داد تا شاخهای از آن درخت اصلی را بشکند و آن را در باغ ویهارا یا صومعه، در اراواستی – محل زندگی مورد علاقه گوتاما – بکارد – “کسی که آن را می پرستد.” گوتاما، “همان پاداشی را دریافت خواهد کرد.
طلسم ازدواج با مرد پولدار : که گویی مرا پرستش کرده است [۲۷۰] .” این یک افسانه ی صرف است که بر مبنای تاریخی نیست. اما سنتی که گوتاما را وادار میکند در زیر پیپالا مقدس یا آواتاتا به عنوان جایی که اولین تکانهای هجوم الهی و نخستین زمزمههای ارتباطات الهی – که نمادی از لرزش و خشخش مرموز برگهای آن است- صندلی انتخاب کند. ۵۱۸به احتمال زیاد خود را احساس می کنند، به یک واقعیت محتمل اشاره می کند.
واقعیتی کاملاً هماهنگ با آنچه قبلاً در رابطه با آموزش و ایده های برهمنی اولیه او اشاره کردیم. ما در می خوانیم که ریشه درخت با حق تعالی، برهمن شناخته شده است. در بخشی از موناکا اوپانیشاد به همین ایده اشاره شده است. درست است که گوتاما پس از آن امکان هرگونه الهام الهی از هر منبع خارجی را رد کرد.
دیدگاهتان را بنویسید