
طلسم زیاد شدن خواستگار , رسانه توسل ( جهت مشاوره خواستگار و ثبت سفارش به واتساپ مراجعه کنید ) , طلسم زیاد شدن خواستگار : تازه کار با تمام همراهانش به خانه پدر و مادرش برمی گردد. او در آنجا تعداد زیادی از افراد را می یابد که در میان آنها رئیس صومعه با چند تن از راهبان برادرش جمع شده بودند. اینها روی گلدانی برافراشته نشسته اند.
توسل : که در جلوی آن هدایایی که برای تقدیم به آنها در نظر گرفته شده است. شامل میوه، غذای پخته، پارچه زرد و غیره است. راهبان (“Talapoins”) که پشت سر هم نشسته اند.
طلسم زیاد شدن خواستگار
با احتیاط صفحه های پنکه مانند خود را بالا می گیرند تا قسمت ماده مجموعه را از دید آنها ببندند. سپس بخشهایی از وینایا ( ص ۶۲ از این جلد) خوانده میشود، پس از آن فرد تازهکار مجبور میشود تمام لباسهای زیبای خود را درآورد و تکهای از پارچه سفید را دور کمرش ببندد. سپس موهایش را از نزدیک می برند و سرش را با دقت تراشیده و می شویند.
طلسم زیاد شدن خواستگار : سپس او را به حمام می برند و پس از غوطه ور شدن در آب خالص، یک بار دیگر با لباس نیمه پوشیده به حضور راهبان گردآورده می آورند. سه بار در برابر آنها سجده می کند، دستان خود را به احترام بلند می کند و با استفاده از کلمات منظم پالی، درخواست می کند که به برادری مقدس وارد شود. پس از آن رئیس صومعه زرد را به او هدیه می دهد.
خواستگار
خواستگار : بنابراین او با صفوف به خانه های خویشاوندان خود می رود تا با آنها وداع کند. البته مراسم مقدماتی به عنوان نوعی تقلید نمایشی از رهاکردن مشهور گوتاما بودا از خانواده و شرکای شکستن طلسم مغازه دنیوی خود، به نام مهابهینیشکرامانا، «مهابهینیشکرامانا»، «خروج بزرگ از خانه» در نظر گرفته شده است (نگاه کنید به ص ۲۸) .از این جلد). وقتی دور رفت و آمدها به پایان می رسد.
طلسم زیاد شدن خواستگار : رهبانی اینها را به درستی می پوشند و کاسه دلخواه به گردنش آویزان شکستن طلسم کتاب می شود. مراسم با اعلام رسمی عضویت وی در صومعه به پایان می رسد. به نظر می رسد که مراسم پذیرش حاضر در سیلان از ویژگی ساده تری برخوردار باشد. در واقع تفاوت کمی با شکل باستانی دارد. آن دسته از پسرانی که برای نوآموزان مقدر شده اند، معمولاً ارتباط خود را با صومعه ای که قصد دارند به آن تعلق داشته باشند.
با دانش آموز شدن در مدرسه صومعه آغاز می کنند. وقف رهبانیت به تعلیم و تربیت پسران صرف شاید یکی از بهترین نتایج شکستن طلسم بچه دار نشدن پیشرفت و توسعه بودیسم بود. در صومعه ها، همه پسران ممکن است خواندن و نوشتن بیاموزند [۱۳۸]. در آنجا نیز تجربه ای از وظایف و الزامات رهبانی به دست می آورند، به طوری که وقتی زمان ورود هر دانش آموز به نوآموز فرا می رسد، آمادگی او امری مسلم تلقی می شود.
طلسم زیاد شدن خواستگار : او صرفاً قصد خود را به یک راهب مافوق یا ارشد اعلام می کند. پس از تراشیدن سر و انجام مراسم استحمام، متقاضی که لباس های زرد رنگ مناسبی برای خود تجهیز کرده است، آنها را به راهب مافوق تقدیم می کند و درخواست شکستن طلسم کهنه می کند که مجدداً آنها را دریافت کند تا مبتدی شود. بعد با قرائت صیغه سه پناهگاه و نهی های ده گانه، اجازه دارد جامه راهبان را پس بگیرد و بپوشد.
سپس به طور رسمی پذیرفته می شود و پذیرش او به سایر اعضای صومعه اعلام می شود ۳۱۰(موناشیسم شرقی هاردی، ص ۲۳). ممکن است توجه داشته باشید که لباس های راهبان مانند کشورهای شمالی شامل سرپوش نمی شود. در مورد مراسم ورود دعا برای شکستن طلسم مغازه به راهب نشینی، تفاوت چندانی با آیین باستانی (شرح شده در ص ۷۹ ) ندارد که نیازی به توضیح بیشتر در اینجا نیست.
طلسم زیاد شدن خواستگار : با توجه به خدمات مذهبی انجام شده در مؤسسات رهبانی دوران معاصر، البته این خدمات پیشرفت بزرگی در فرمول های ساده ای است که در روزهای اولیه، قبل از تأسیس و سازماندهی صومعه های بزرگ استفاده می شد. همان طور که دیدیم بودیسم اولیه و خالص تر، تنها یک فرمول دینی داشت، و آن بیانی ساده از احترام به سه جواهر – بودا، قانون او، و دستور راهبان او بود.
هر شکلی از پرستش، اگر نگوییم تمسخر محض، کاملاً نابجا بود، در حالی که هیچ موجود برتری برای پرستش وجود نداشت. زمانی که خود بودا، که هرگز ادعا نمی کرد بیش از یک انسان کامل است، در نیستی از دنیا رفت، و هنگامی که تمام آنچه او پشت سر گذاشت، آرمان بزرگ حافظه خود بود، که باید مورد احترام و تقلید قرار گیرد.
طلسم زیاد شدن خواستگار : با این حال، هنگامی که مؤسسات رهبانی سازماندهی شد و این آموزه توسعه یافت، پیشرفت بزرگی در عبادت رخ داد. برای نشان دادن این موضوع، شرحی از زندگی روزمره در یک صومعه برمه را بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط شوی یو ( ص. ۳۰۷ ) و اغلب با استفاده از کلمات او ارائه می کنم. به نظر می رسد که هر جامعه رهبانی در برمه کمی قبل از روشنایی روز با صدای یک صدای بزرگ بیدار می شود.
با یک پتک چوبی زده شده است. سپس هر راهب باید برخیزد، دهان خود را بشوید، دستها و صورت خود را بشوید، لباس خود را بچینید (همانطور که تمام شب را در آن خوابیده است) و چند فرمول بخواند، که یکی از آنها به تأثیر زیر است: لطف بزرگی که خداوند بودا به من عطا کرد تا شریعت خود را بر من آشکار سازد، که از طریق رعایت آن می توانم از مجازات های برزخی جهنم رهایی یافته و رستگاری را تضمین کنم!
طلسم زیاد شدن خواستگار : سپس تمام اعضای برادر در مقابل تصویر بودا قرار می گیرند و ابوت در راس آنها قرار می گیرد و بقیه اخوان طبق دستور خود راهبان کامل، تازه کار و علما هستند. با انجام این کار، آنها به اجرای مراسم صبحگاهی پرداختند. در پایان هر یک در برابر رئیس صومعه می ایستد و متعهد می شود که در طول روز تمام قوانین و احکامی را که بر عهده او است رعایت کند. سپس آنها را از هم جدا میکنند.
دانشآموزان و تازهکارها را برای جارو کردن کف صومعه، آوردن آب آشامیدنی، فیلتر کردن آن، و غیره، تازهکاران پیشرفتهتر و راهبان کامل برای مراقبت از درختان مقدس. بزرگان در تنهایی در مصیبت های زندگی مراقبه کنند، چنین مراقبه ای فراتر از همه اعمال دیگر شایسته است. عدهای گلها را جمعآوری میکنند و آنها را در مقابل زیارتگاه (داغابه) تقدیم میکنند.
طلسم زیاد شدن خواستگار : پس از آن یک میهمانی میآید که قبل از آن فیضی است به این معنا که غذا برای رفع نیازهای بدن خورده میشود، نه برای خشنود کردن اشتها. که لباس برای پوشاندن برهنگی استفاده می شود، نه برای غرور. که سلامتی برای قوت بخشیدن به انجام عبادت و مراقبه دینی مطلوب است. بعد از غذا، همه خود را وقف مطالعه یا تدریس کنند.
دیدگاهتان را بنویسید