
طلسم ابطال سحر التسلیط , رسانه توسل ( جهت مشاوره التسلیط و ثبت سفارش به واتساپ مراجعه کنید ) , طلسم ابطال سحر التسلیط : که کارها و معجزات او در دو پورانا نوشته شده به زبان و با نامهای مربوطه ثبت شده است. طبق یک داستان، بیجلا، که یک جین بود، لینگایاها را مورد آزار و اذیت قرار داد و توسط آنها ترور شد. اما نسخههای دیگری نیز وجود دارد و افسانههای اولیه این فرقه اعتبار کمی دارند.
توسل : در تئوری، آنها به وداها احترام می گذارند، اما عملاً دو پورانایی که ذکر شد [۲۲۶] کتاب مقدس آنهاست.[۵۶۰] آنها گیاهخواران سخت گیر و تیزخوار هستند: آنها بر ازدواج کودکان پافشاری نمی کنند و با ازدواج مجدد زنان بیوه مخالفت نمی کنند. تنها شیء پرستش آنها شیوا به شکل لینگام است و همیشه یکی را به دور گردن یا بازو آویزان می کنند.
طلسم ابطال سحر التسلیط
نکته قابل توجه این است که فرقه ای استثنایی شدید و خالصانه باید این نشان را به عنوان هدف خود انتخاب کنند، اما همانطور که قبلاً مشاهده شد، لینگام صرفاً نماد نیروی خلاق است و پرستش آن با مناسک ناشایست انجام نمی شود.[۵۶۱] آنها معتقدند که لینگایات واقعی با تولد یا مرگ آلوده نمی شوند، نمی توانند با جادو آسیب ببینند و وقتی می میرند روحشان مهاجرت نمی کند.
طلسم ابطال سحر التسلیط : لینگایات ها پیوریتن هستند. آنها کاست، برتری برهمنها، قربانیها و آیینهای دیگر و تمام ادبیات برهمنی متأخر را رد میکنند.
التسلیط
التسلیط : به طوری که کل روند کارما و مایا واقعاً مفید است. [۵] همانطور که قبلاً ذکر شد شیوائیسم در لینگایات[۵۵۸] یا لینگاوانت ها شاخه مهم، هرچند غیرمتعارفی دارد. به نظر می رسد که آنها در زمانی که غاصبی به نام بیجلا (۱۱۵۶-۱۱۶۷) تاج و تخت چالوکیاها را تصرف کرده بود، در کالیان (که اکنون در قلمرو نظام است) سرچشمه گرفته اند. بنیانگذار آنها باساوا (شکل عامیانه ) بود که توسط برادرزادهاش کمک میکرد.
طلسم ابطال سحر التسلیط : بلکه مستقیماً به شیوا می رود. نیازی به دعا برای اموات نیست.اگرچه جزئیات قابل اعتماد در مورد ظهور لینگایات ها کمیاب است، ما می توانیم نسب معنوی آنها را ردیابی کنیم. آنها به شکلی سازمانیافته ابطال طلسم نعل اسب اعتقادی را ارائه میکنند که الهامبخش در قرن دهم بود. حدود صد سال بعد رامانوجا آمد که کلیسای بزرگ ویشنوئیتی را تأسیس کرد.
جای تعجب نیست که شیوائیان از این الگو پیروی کنند و یا اینکه حزب کم ارتدوکس قطعاً فرقه گرا باشد. انگیزه فرقهای که پس از قرن یازدهم نمایان است، احتمالاً با نمونهای از اسلامگرایی تحریک شده است. تأثیر عقیدتی مستقیم کمی وجود داشت، اما مردم طلسم ابطال حکم قاضی مذهبی مانند هندوها به سختی میتوانستند متوجه قدرت انجمنی شوند که یک خدای خاص خود را می پرستند و توسط یک رشته متحد می شوند.
طلسم ابطال سحر التسلیط : مسیحیت سوری نیز ممکن است به آشنایی لینگایات با این ایده کمک کرده باشد که خدایی نباید با تصاویر نشان داده شود یا با قربانی ها تسکین داده نمی شود، اما هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان دهد این امر در علائم ابطال طلسم بخشی از دکن که برای اولین بار در آن ظاهر شدند رواج داشت. لینگایات پس از مرگ باساوا به سرعت گسترش یافتند.[۵۶۲] تعداد آنها هنوز حدود دو میلیون نفر است.
در بیشتر مناطق کانارسی زبان یافت می شوند. آنها به راحتی برای همه حمل کننده لینگام قابل تشخیص هستند که معمولاً در دعای ابطال طلسم مغازه یک روسری قرمز [۲۲۷] که دور گردن بسته می شود یا در میان طبقات ثروتمندتر در جعبه نقره ای بسته می شود. از سنگ صابون خاکستری ساخته شده است و یک لینگایات نباید لحظه ای از آن جدا شود. آنها به غیر روحانی و جانگام یا کاهن تقسیم می شوند.
طلسم ابطال سحر التسلیط : برخی از اینها ازدواج می کنند، اما برخی دیگر زاهدان دوره گردی هستند که در هند پرسه می زنند و به ویژه پنج سیمحاسان یا لینگایات می بینند.[۵۶۳] افراد غیر روحانی با آنها با احترام شدید برخورد می کنند و گاهی اوقات لباس های طلسم ابطال السحر المدفون خارق العاده ای مانند بشقاب هایی شبیه زره یا زنگ های کوچک می پوشند که در حین راه رفتن رویکرد آنها را اعلام می کند.
از نظر آموزه، لینگایات به اصول اولیه خود وفادار می مانند و هیچ خدا یا الهه ای را به جز شیوا در قالب لینگام پرستش نمی کنند، هرچند که به گانسا و دیگر خدایان و همچنین بنیانگذار فرقه خود احترام می گذارند. اما در مسائل اجتماعی، همه ناظران بر این امر توافق دارند که تمایل به بازگرداندن کاست و به حداقل رساندن تفاوتهایی که آنها را از فرقههای ارتدوکستر جدا میکند، نشان میدهند.
طلسم ابطال سحر التسلیط : طبق آموزه باساوا همه اعضای جامعه اعم از زن و مرد برابر هستند. اما با وجود اینکه هنوز از همه کاستها پذیرفته میشوند، در آخرین سرشماری مشخص شد که لینگایات مرفه مشتاق بودند که تحت نام ویراشایوا برهمن، کشتریا و غیره وارد شوند و قبول نکردند که تمایزات طبقاتی از بین رفته است. در میان آنها به همین ترتیب، اگرچه ازدواج مجدد زنان بیوه ممنوع نیست.
اما گرایش به کج نگاه کردن به آن رو به افزایش است. دو شرایط یک تاریخ نسبتاً زودهنگام را استدلال می کنند. گفته می شود که ابتدا ناثمونی سرودهای اوروارها را تنظیم کرده است و احتمالاً در حدود ۱۰۰۰ پس از میلاد می زیسته است. بنابراین اوروارها باید تا این تاریخ کلاسیک شده باشند. ثانیاً، باگاواتا پورانا[۵۷۴] میگوید که در عصر کالی، پرستندگان نارایانا در کشور دراویدی بسیار زیاد خواهند بود.
طلسم ابطال سحر التسلیط : اگرچه در بخشهای دیگر فقط اینجا و آنجا یافت میشوند، و کسانی که آب کاوری و دیگر رودخانههای جنوبی را مینوشند بیشتر فداییان واسودوا باشند. این قطعه باید پس از آغاز جنبش ویشنوئیتی در کشور دراویدی نوشته شده باشد.[۵۷۵] سرودهای منسوب به اوروارها معمولاً با نام پراباندهام یا نالیرام شناخته می شوند و توسط ویشنوئیت های تنگالایی به عنوان متون مقدس متعارف آنها پذیرفته شده است.
کل مجموعه شامل ۴۰۰۰ آیه است که در چهار بخش تنظیم شده اند[۵۷۶] و یک [۲۳۲] عصاره مشتمل بر ۶۰۲ آیه انتخاب شده برای استفاده در عبادات روزانه تا حدی قابل دسترسی است.[۵۷۷] این شعر همان دلبستگی و عشق به طبیعت را نشان می دهد که تیروواچگام. این به پرستش تصاویر و مراسم معبدی می پردازد که شامل بیدار کردن خدا در صبح و حضور در او در طول روز است.
طلسم ابطال سحر التسلیط : این کتاب از اوپانیشادها و باگاواد-گیتا نقل میکند، بهعنوان مبنای متافیزیکی، شکلی از فلسفه ساخیا را میپذیرد، و افسانههای کریشنا شبانی را نیز میپذیرد، اما جزئیات زیادی ارائه نمیدهد. جین ها، بودایی ها و شیواها سرزنش می شوند و به تکرار نام گوویندا سفارش می شود. اگرچه سرودها ضد برهمنی نیستند، اما به طور قطع به زندگی ای که در مراسم ارتدکس سپری شده است. فکر نمی کنند و نویسندگان مشهور آنها شامل چندین یک پادشاه و یک زن هستند.
دیدگاهتان را بنویسید