
طلسم برای بازگشت همسر , رسانه توسل ( جهت مشاوره همسر و ثبت سفارش به واتساپ مراجعه کنید ) , طلسم برای بازگشت همسر : و ضایعات مقدس ابریشم، به نام سونگدو، «گره برکت»، بازگشت معمول لما بزرگ برای هدایایی بود که زائران و جانبازان به او میدادند. در اینجا ممکن است توجه داشته باشیم که در سال ۱۸۶۶ کاشف هندی نائین سینگ دالایی لاما را دید.
توسل : او پسری خوش تیپ حدود سیزده ساله بود و روی تختی به ارتفاع شش فوت نشسته بود. او ریجنت را در دست راست خود داشت. گفته می شود که او در سیزدهمین هجرت است.
طلسم برای بازگشت همسر
دکتر (ص ۲۳۹) مراسمی را توصیف می کند که در آن آب تقدیس شده (thui) از ظرفی قوری مانند بر روی آینه فلزی ریخته می شود (ص ۴۵۸ ، ۴۶۳ از این سخنرانی ها)، که به گونه ای برگزار می شود که تصویر را منعکس کند. گوتاما بودا روی محراب نشسته است. این آب در ظرفی مسطح حاوی کیسه ای پر از برنج می ریزد و برای وضو گرفتن مناسب است.
طلسم برای بازگشت همسر : مراسم دیگری که شامل پرهیز طولانی مدت است، به مدت چهار روز ادامه دارد. روز اول و دوم در آماده سازی سپری می شود. کسانی که قرار است در این مراسم شرکت کنند، هنگام طلوع خورشید، چندین بار در برابر تصویر آوالوکیتهشورا، غسل کرده و سجده میکنند. سپس رئیس لاما به آنها دستور میدهد که به خطاهای خود اعتراف کنند و در مورد بدیهای ناشی از بدی فکر کنند.
همسر
همسر : مکثی جدی دنبال شد. پس از آن حضار برخاستند و لاما بزرگ بازنشسته شد. آقای سارات چاندرا داس ادامه می دهد که در پایان مراسم یکی از دستیاران لاما دو بسته قرص به او داد و دیگری یک تکه قرمز بست. ۳۳۵ابریشم دور گردنش به او گفته شد که قرصها چانه یا برکتی بودند که توسط بودا و سایر مقدسین تقدیس شده بودند.
طلسم برای بازگشت همسر : وی سپس با همراهانش، گزیده هایی از برخی کتاب های اقرار را می خواند. این کار تا ساعت ده بعد از خوردن چای ادامه دارد. پس از این تلاوت و دعا خوانی ۳۳۶تا ساعت دو بعد از ظهر که یک وعده سبزیجات خورده می شود ادامه دهید. سپس یک مکث می آید، اما دعا و قرائت بعد از آن تا پاسی از شب ادامه دارد و چای را در فواصل زمانی دور می دهند.
رئیس لاما قبل از بازنشستگی برای استراحت، وظایف مختلفی را که باید در روز بعد توسط فدائیان انجام شود، مشخص میکند و به عنوان توبه به آنها دستور میدهد که در «حالت شیر» بخوابند، یعنی. به پهلوی راست بخوابد، پاها را دراز کند و سر را با دست راست نگه دارد [۱۵۵] . روز سوم مهم ترین روز است و با پرهیز شدید از همه غذاها می گذرد.
طلسم برای بازگشت همسر : هیچ کس حتی اجازه ندارد بزاق خود را ببلعد، که باید در ظرفی که در جلوی او قرار داده شده است خارج شود. یک کلمه نباید گفته شود. هر مردی دعا می کند و به گناهان خود اعتراف می کند، اما این کار را در سکوت طلسم افسون برای ازدواج سریع مطلق انجام می دهد. این امر تا طلوع خورشید در روز چهارم ادامه دارد. در ابتدا این قاعده بود که تکرار قانون، اعتراف به گناه (به ویژه پاتیموخا)، و برخی از مراسم مذهبی اصلی (از جمله روزه) باید انجام شود.
به ویژه در روزهای ماه نو و کامل (به نام اوپوساتا، ص ۸۴ ). بدین ترتیب می خوانیم که «آناندا در روز کامل ماه خود را تطهیر کرد و به طبقه بالای خانه خود رفت تا روز مقدس را نگه دارد. این مطابق با قاعده برهمنی باستانی بود که هر روز ماه نو (درسا) و هر روز طلسم بازگشت معشوق ماه کامل (پاورنماسا) باید برای مراسم مذهبی خاص اختصاص داده شود [۱۵۶] . ۳۳۷ در زمانهای بعد، روزهای میانی ربع ماه نیز مقدس تلقی میشدند.
طلسم برای بازگشت همسر : و بنابراین تعداد روزهای اوپوساتا (به صفحه ۸۴ مراجعه کنید ) به چهار روز در هر ماه یا یک بار در هفته افزایش یافت. بوداییان بسیار سخت گیر در تبت در این روزها بین طلوع و غروب خورشید چیزی نمی خورند به جز غذای شیرین همراه با چای ( ص ۳۴۶ ). افراد غیر روحانی دعوت می شوند تا در برگزاری روزهای اوپوساتا بپیوندند، اما هیچ مشارکت واقعی در جزئیات خدمات ندارند. همین دعا برای بازگشت معشوق قاعده برای همه مراسم مذهبی جاری است.
افراد غیر روحانی ممکن است در هر مراسمی حضور داشته باشند، اما بدون همکاری در اجرای مراسم. با این حال، افراد غیر روحانی سهم خود را برای اجرا دارند. آنها نگاه می کنند – گوش می دهند، تسبیح های خود را می گویند، و دعاهای کوتاه را تکرار می کنند – مانند دعا برای شکستن طلسم بیکاری فرمول «سه پناه» و «جواهر نیلوفر آبی» (ص ۷۸ ، ۳۷۰ ) – و اعلامیه هایی برای اجتناب از پنج گناه بزرگ می کنند.
طلسم برای بازگشت همسر : یا به سمت محراب تصویر می روند و بر آن هدایایی می گذارند، یا در مقابل آن تعظیم می کنند و دعای خیر لاما را دریافت می کنند. از نظر تئوریک، غیر مذهبی ها فقط برای تکریم و حمایت از راهب وجود دارند، و در عوض از آنها دعا نویسی برای جذب همسر برکت می گیرند. در همه حال، مذهب افراد غیر روحانی معمولاً محدود به طیف بسیار محدودی از وظایف است.
یکی از راههای متداول نشان دادن تقوا، راه رفتن در معابد، صومعهها، استوپاها و دیوارهای مقدس است (نگاه کنید به ص ۳۸۰ ، ۵۰۵ )، از شرق به غرب، شانه راست را به سمت آنها نگاه دارید، و حتی گاهی اوقات زمین را با بدن کشیده اندازهگیری کنید. . این آخرین کار به هیچ وجه ساده یا آسان نیست. به گفته M. Huc (i. 202)، زمانی که ساختمانها و معابد صومعهها منطقه وسیعی را اشغال میکنند.
طلسم برای بازگشت همسر : یک روز کامل به سختی برای انجام طواف کافی است. مردم با سپیده دم شروع می کنند و این شاهکار باید ۳۳۸همه در یک زمان، بدون هیچ وقفه، یا حتی چند لحظه مکث برای گرفتن غذا انجام شود. علاوه بر این، فرآیند اندازه گیری باید کامل باشد. “بدن باید تا تمام طول خود کشیده شود و پیشانی باید زمین را لمس کند در حالی که بازوها از جلو دراز شده و دست ها به هم متصل هستند.
در هر سجده دایره ای روی زمین کشیده شود که دو شاخ قوچ در دست باشد. این منظره غم انگیزی است و مردم نگون بخت غالباً صورت و لباس خود را غبار و گل می پوشانند. شدت آب و هوا هیچ مانعی برای فداکاری شجاعانه آنها ایجاد نمی کند.
دیدگاهتان را بنویسید