
طلسم ازدواج سریع با شخص مورد نظر , رسانه توسل ( جهت مشاوره نظر و ثبت سفارش به واتساپ مراجعه کنید ) , طلسم ازدواج سریع با شخص مورد نظر : جایی که مردم به ائیویسم و جادوگری معتاد بودند. در دست او بود که صومعه بزرگ در سام ی (به طور دقیق سام یاس) ساخته شد (رجوع کنید به ص ۴۴۸ ). او به دلیل مهارتش در جادو، جادوگری و کیمیاگری مورد تجلیل قرار گرفت و پس از آموزش دادن به چندین تبتی جوان در علم خود، بنیانگذار واقعی فرقه سرخ شد. در همان زمان او به دلیل دانش زبان های هندی قابل توجه بود و در ترویج علاقه به ادبیات در تبت فعال بود.
توسل : سامباوا پس از تعدادی از پادشاهان آمدند که باعث افول بودیسم شدند. اما در نیمه دوم قرن یازدهم شروع به احیا کرد و افراد دانشمندی از کشمیر و هند فرستاده شدند که یکی از آنها آتیشا (به طور دقیق آتیسا) بود که می توان او را بنیانگذار مجدد لامیسم نامید. او یک شاگرد برجسته تبتی به نام بروم تون (بروم-ستون یا بروم باکشی [۱۲۶] ) داشت.
طلسم ازدواج سریع با شخص مورد نظر
این که او اولین کسی بود که کل قانون بودایی (تقریباً تماماً از کتابهای سانسکریت) را به تبتی ترجمه کرد، بسیار به اعتبار او افزوده میشود. اما کتب مقدس تا آن زمان بسیار افزایش یافته بود، به طوری که قانون تبت که معمولاً نامیده می شد (یا دقیق تر و ص ۷۰ ، ۲۶۷ ) حداقل شامل ۱۰۸ جلد بود. سپس تنجور را داریم که مشتمل بر ۲۲۵ جلد ترجمه، تفسیر و رساله، مطابق با آتها کاتای سیلان (ص ۶۵ )، و شامل آثاری در همه موضوعات (اغلب ترجمه های صرف از سانسکریت) است.
طلسم ازدواج سریع با شخص مورد نظر : مانند دستور زبان، منطق، بلاغت، شعر، طب، طالع بینی، کیمیا، سحر و جادو و استفاده از طلسم. فرقه ای به نام اورگیانپا (یا اورگینپا)، دیگری به نام ۲۷۳بروگپا (یا دوگپا یا دوکپا)، دیگری به نام ساکیاپا – همه متعلق به لاماهای قرمزپوش (در تبتی، شامار) هستند که در نپال، بوتان، سیکیم، لاداک و در بخشهایی از تبت جنوبی زیاد هستند – از قوانین پادما پیروی میکنند.
نظر
نظر : به نظر می رسد اینها یک بسیار فاسد را با خود آورده اند ۲۷۲شکلی از بودیسم، که عمدتاً هدف آن مقابله با تأثیرات شیطانی شیاطین با طلسم های جادویی بود. ابتدا سانتا راکشیتا با دوازده همراه از بنگال آمد. سپس پادما-سامباوای طلسم ازدواج سریع مشهور به خارج از سرزمین اودیانا (= دردستان) – غرب سند، در شمال پیشاور – فرستاده شد.
طلسم ازدواج سریع با شخص مورد نظر : تمام مخالفت های خشونت آمیز با بودیسم پس از آن متوقف شد. صومعه پشت سر هم در قرن یازدهم و دوازدهم تأسیس شد. سه مورد از مهمترین آنها عبارتند از، در شمال شرقی ، که توسط در سال ۱۰۵۸ تأسیس شد. (۲) ساکیا (رجوع کنید به صفحه ۴۴۸ )، واقع در ناحیه تسانگ، در جنوب غربی شیگاتسه، و توسط کونچو یالپو، که پسرش اولین لاما بزرگ این طلسم زبان بند شوهر صومعه بود، تأسیس شد.
بریخونگ، سفر چهار روزه در شمال لهاسا، که توسط پسر کونچو یالپو تأسیس شد. آتیشا طلسم زبان بند زیر سنگ به مکتبی تعلق داشت که به شیوه ای که پادما سامباوا انجام داده بود، طرفدار هیویسم و جادوگری نبود و شاگرد او، بروم تون از صومعه راسنگ، بنیانگذار فرقه ای به نام کادامپا بود [۱۲۷ ] . ۲۷۴که سختگیری زیادی را در زندگی رهبانی اعمال می کرد – فرقه ای که همانطور که قبلاً ذکر کردیم.
طلسم ازدواج سریع با شخص مورد نظر : اولین منشأ آن در تعلیم بود و اصول آن توسط اصلاح طلب مشهور تسونگ طلسم افسون برای ازدواج سریع خاپا ( ص. ۲۷۷ ) ، بنیانگذار واقعی آن پذیرفته شد. فرقه زرد از سوی دیگر، راهبان صومعه ساکیا به مکتب سستتر تعلق داشتند و از این رو پیرو پادما-سامباوا بودند. بدون شک این دو صومعه اصلی و در ابتدا استقلال جداگانه خود را حفظ کردند و لاما رئیس هر یک ادعای قدرت برابر با دیگری داشت.
سپس به مرور زمان، رقابتی بین آنها به وجود آمد. علاوه بر این، صومعه بریکونگ با ساکیاها مبارزه کرد و هر کدام در تلاش طلسم بخت گشایی و ازدواج سریع برای برتری یافتن بودند. در نهایت آنها به مقامات چینی مراجعه کردند و آنها تصمیم گرفتند که بالاترین مقام متعلق به صومعه ساکیا و فرقه سرخ باشد. و در اینجا باید برای مدت کوتاهی به مغولستان روی آوریم. آن کشور بودیسم یا به عبارت بهتر لامیسم خود را از تبت دریافت کرد.
طلسم ازدواج سریع با شخص مورد نظر : معروف است که فاتح بزرگ مغول، جنغیزخان، تبت را در حدود سال ۱۲۰۶ پس از میلاد فتح کرد [۱۲۸] . قبل از آن دوره مغول ها با فرقه های مذهبی مختلف در تماس بودند. مثلاً با دین زرتشتی، بودایی و اسلام. آنها حتی تجربه ای از مسیحیت داشتند. زیرا مأموریتهای نسطوری در قرن پنجم و ششم عصر ما در آسیای مرکزی وجود داشتند و در قرن هفتم به چین نفوذ کردند.
همه این ادیان تلاش کردند ۲۷۵تا مغولها را که به زودی از طریق فتوحات جنگیزخان تبدیل به یک ملت مهم شدند، به دین خود درآورد. با این حال، آن فاتح برای خود دین بسیار ساده ای داشت. او به یک خدا در آسمان و یک پادشاه در زمین ایمان داشت. یعنی معتقد بود که خداوند فرمانروایی تمام جهان را به او داده است و خود را در تسخیر جهان قرار داد. با این حال او همه ادیان را تحمل می کرد.
طلسم ازدواج سریع با شخص مورد نظر : او گفت: «از آنجایی که دست انگشتان زیادی دارد، بنابراین راههای زیادی برای نشان دادن نحوه رسیدن به بهشت به مردان وجود دارد.» خوبیلای (۱۲۵۹-۱۲۹۴)، بزرگترین نوادگان جنگیز و فرمانروای یک امپراتوری وسیع، اولین کسی بود که مردم خود را از زندگی صرفاً غارتآمیز و غارتآمیز برتری داد. و او را شگفت زده کرد که بهترین روش برای متمدن ساختن آنها، پذیرش و ترویج آیین بودایی است.
که تعداد بیشتری از نژادهای تابع او قبلاً آن را اظهار می کردند. بین شمنیسم بومی کشورهای شمالی و آموزه های کنفوسیوس یا اسلام یا مسیحیت، هیچ نقطه تماسی وجود نداشت. در حالی که شمنیسم، همانطور که دیدیم، نقاط مشترک زیادی با بودیسم شمالی داشت، که با سحر و جادو آمیخته شده بود. همین امر باعث شد که خبیلایی شکل لامیستیک یا تبتی بودیسم را بپذیرد.
طلسم ازدواج سریع با شخص مورد نظر : او همچنین عاقلانه میدانست که قدرتهای روحانی تبت را که برای قرنها تمام قدرت واقعی را از دست روسای موقت خود گرفته بودند، آشتی دهد. و در میان پیشوایان لامیست، رئیس صومعه ساکیا و مدرسه سرخ در تبت جنوبی، همانطور که دیدیم، نوعی حاکمیت به دست آورده بود. بسیاری از راهبان این فرقه سرخ ازدواج کردند، ۲۷۶طبق رویه برهمن ها و تا زمانی که پسری و وارثی از آنها به دنیا آمد، خانه دار ماند.
دیدگاهتان را بنویسید