
ابطال هر طلسم , رسانه توسل ( جهت مشاوره طلسم و ثبت سفارش به واتساپ مراجعه کنید ) , ابطال هر طلسم : اما ما از اعتقادات دراویدیان در این دوره دور چیزی نمی دانیم. فقط می دانیم که در اعصار بعد، دین عاطفی در میان آنها به اصطلاح رقص شیطان و در مراحل عالی اش شعر عرفانی رواج داشت. یاجور ودای سفید[۳۴۱] حاوی دعای مشهوری است که به نام «شاتارودریا» خطاب به رودرا یا رودراها شناخته میشود، زیرا به نظر میرسد قدرت مورد استفاده اکنون بسیار است و اکنون یکی است.
توسل : این خدایی که با رشته ای طولانی از القاب توصیف می شود، نام (بعد از آن لقب معروف شیوا) دریافت می کند و گردن آبی دارد. از او التماس می شود که شیوا یا خوشبخت باشد، اما این کلمه یک لقب است، نه یک نام خاص.او کوهها و مکانهای متروک و غیرعادی را تسخیر میکند: او حامی مردان خشن و بیقانون، سربازان و دزدان (ظاهراً [۱۴۲] این دو تقریباً یکسان تلقی میشوند)، دزدان، کلاهبرداران و دزدان است.
ابطال هر طلسم
صنعتگران و شکارچیان و خود “تاجری آگاه” است: او ارباب لشکرهای ارواح است، “بد شکل و همه گونه”. اما او همچنین یک نیروی کیهانی بزرگ است که «در نهرهای روان و در آبهای آرام و در رودخانهها و جزایر و در ریشه درختان ساکن است.» که «در طلسمات، در مجازاتها، در رفاه، خاک، در خرمن، در جنگل ها و در بوته ها، در صدا و در پژواک، در علف های جوان و در کف، در شن و در نهرها، در چیزهای سبز و در چیزهای خشک، احترام به برگ و به آن که در ریزش برگ است، تهدید کننده، قاتل، آزاردهنده و مصیبت آور است».
ابطال هر طلسم : در اینجا می بینیم که چگونه یک خدای خبیث و بدنام، حامی کاست های پست و مشاغل خشونت آمیز، با نیروهای غیرطبیعی طبیعت همراه می شود و در راه تبدیل شدن به یک خدای مطلق است.[۳۴۳] رودرا به طور مکرر در آتاروا ودا ذکر شده است. او مانند تصور می شود و پروردگار ارواح و حیوانات است.
طلسم
طلسم : ریشه شناسی ها به نظر من ممکن است اما ثابت نشده است. اما رودرا از نظر شخصیت با دیگر خدایان صیگ ودا متفاوت است. عجولانه خواهد بود که بگوییم مهاجمان آریایی هند هیچ خدایی از این نوع را با خود نیاوردند، اما این احتمال وجود دارد که این عنصر در پانتئون آنها افزایش یابد زیرا آنها به تدریج در خون و عقاید با جمعیت دراویدی متحد شدند.
ابطال هر طلسم : برای تو حیوانات جنگلی، آهو، قوها و پرندگان مختلف بالدار در جنگل قرار می گیرند: موجودات زنده تو در آبها هستند، برای تو آبهای آسمانی جاری می شوند. تو به هیولاهای اقیانوس شلیک می کنی و آنجا وجود دارد. برای تو هیچ چیز دور یا نزدیک نیست.»[۳۴۴] این قسمت ها نشان می دهد که مفاهیم اصلی که شخصیت شیوا متأخر از آنها ساخته شده است در زمان ودایی وجود داشته است.
رودرای وداهای یاجور و آتاروا برهمنی نیست: او خدای کاهنان و آیین های منظم نیست، بلکه خدای ابطال طلسم خوراندنی مردم و مکان های وحشی است. اما او یک شیطان کوچک ولایتی نیست که روستاییان و گاوهایشان را مبتلا کند. اگرچه بین یک رودرا و بسیاری از رودراها تردید وجود دارد، نیروهای ویرانگر در اندیشه متحد می شوند و ویرانگر با خلقت به عنوان یک شیطان یا به عنوان اصل شر مخالف نیست.
ابطال هر طلسم : بلکه با بینش عمیق تر به عنوان پروردگار و قانون همه شناخته می شود. موجودات زنده. اما اگرچه شکستن طلسم مار در گنج یابی طرح کلی شیوا در نوشتههای ودایی یافت میشود، قرنهای بعد ویژگیهای جدیدی به فرقه او اضافه کردند. مهمترین آنها پرستش ستونی است که به عنوان لینگا شناخته می شود، نشانی که در حال حاضر بیشتر مورد پرستش او قرار می گیرد. این یک نماد فالیک [۱۴۳] است.
اگرچه معمولاً در ظاهر مناسب است. وداها این عبادت را تأیید نمی کنند و معلوم نیست که طلسم ابطال حکم قاضی حتی برای آنها شناخته شده باشد.[۳۴۵] ابتدا در محابهراتا و در آنجا فقط در دو فقره [۳۴۶] که به نظر متأخر به نظر می رسد، سفارش شده است. به نظر می رسد استنباط این باشد که دقیقاً در زمانی که نسخه ما از ماهابهاراتا گردآوری شد، به عنوان بخشی از آیین هندو پذیرفته شد.
ابطال هر طلسم : نظریه قدیمی که از بومیان و به ویژه از قبایل دراویدی وام گرفته شده بود[۳۴۸] اکنون بی اعتبار شده است. در دعای ابطال طلسم مغازه وهله اول، موارد ذکر شده از پرستش فالیک در میان قبایل بومی زیاد زیاد یا چشمگیر نیست. ثانیاً، پرستش لینگا، اگرچه در جنوب رایج است، اما به آن محدود نمی شود، بلکه در تمام نقاط هند، حتی در آسام و نپال، شکوفا می شود.
ثالثاً با کاست های پست، با عیاشی، با مناسک ناپسند یا تشنه به خون و یا با هر چیزی که بتوان آن را غیر آریایی نامید، مرتبط نیست. این بخشی از عبادات خصوصی سختگیرترین برهمنها را تشکیل میدهد، و علیرغم اهمیت نشان، عبادتی ابطال طلسم گنج که به آن ارائه میشود کاملاً زیبا است.[۳۴۹] بنابراین شواهد نشان می دهد که این فرقه در میان هندوهای برهمنی در قرن های اولیه عصر ما رشد کرده است.
ابطال هر طلسم : این ایده که چیزی الهی در مردانگی و نسل وجود دارد از قبل وجود داشت. انتخاب نماد – ستون سنگی – ممکن است تحت تأثیر دو شرایط قرار گرفته باشد.اولاً، احترام بودایی به استوپاها، به ویژه استوپاهای مینیاتوری، باید این ایده را که مخروط یا ستون یک نشان مذهبی است، آشنا کرده باشد،[۳۵۰] و ثانیاً لینگا را میتوان با [۱۴۴] ستونهای حکاکی شده یا استانداردهای سنگی که در آن ساخته شده است مقایسه کرد.
افتخار ویشنو برخی از لینگا ها حکاکی شده اند و یک یا چهار چهره دارند، بنابراین ظاهر فالیک را به طور کامل از دست می دهند. گسترش گسترده این فرقه، اگرچه پیدایش آن دیر به نظر می رسد، قابل توجه است. ممکن است چیزی مشابه در پرستش گانسا دیده شود: اولین سوابق مربوط به آن حتی متأخر است، اما اکنون در هند جهانی است. بخشهای دیگر نشان میدهد که او برتری ندارد.
ابطال هر طلسم : و حتی در مهابهاراتا و خود ویشنو-پورانا او در زمره ادیتیا یا پسران آدیتی به شمار میرود. در برهماناس، او تا حدودی مهمتر از صیق ودا است[۳۵۴]، هرچند که هنوز به مقامی مانند آنچه که بعداً تصرف می کند، نرسیده است. اما او خدای خورشیدی اصلی صیگ ودا نیست: سوریا، ساویتری و پوشان درخواست های بیشتری دریافت می کنند. اگرچه یکی از سرودها میگوید که هیچ کس حدود عظمت او را نمیداند.
دیدگاهتان را بنویسید