
طلسم ازدواج شیخ بهایی , رسانه توسل ( جهت مشاوره بهایی و ثبت سفارش به واتساپ مراجعه کنید ) , طلسم ازدواج شیخ بهایی : با عبور از تصاویر سه گانه بودی ساتواهای اساطیری، مانجوسری، آوالوکیتسوارا، و واژراپانی (ص ۱۹۵ )، ممکن است از آنچه قبلاً بیان شد ( ص. ۱۹۶ )، دریافتیم که تعامل بودیسم و هندوئیسم بر اسطورهشناسی و تصویرسازی هر دو نظام تأثیر گذاشت. با این حال، به نظر نمی رسد که تصاویر بودی-ساتوا مانجو-سری هرگز به طور غیر طبیعی تحریف شده باشد.
توسل : آنها از نظر ظاهری کاملاً انسانی و دلپذیر هستند که گوتاما و مایتریا. به طور کلی مانجو-سری در حالتی نشسته، با دست چپش که نیلوفر آبی را در دست گرفته بود، و دست راستش شمشیر خرد را در دست داشت، با تیغه ای درخشان برای از بین بردن تاریکی جهل (نگاه کنید به ص ۲۰۱ ) . بدنش باید زرد باشه ۴۸۷ تا زمانی که پرستش آوالوکیتشوارا آغاز شد.
طلسم ازدواج شیخ بهایی
پیروان بودا به این فکر افتادند که پیکرهای قدیسان خداشده را با تعداد بیشتری سر و بازو اعطا کنند. روند خلقت آوالوکیتهوارا (پادما-پانی) و تشکیل سرهای متعدد او توسط آمیتابها ضیانی-بودا، بدین ترتیب شرح داده شده است (شلاگینتویت، ص ۸۴، خلاصه شده): روزی روزگاری آمیتابها، پس از اینکه خود را به مراقبه جدی سپرد، باعث شد پرتو قرمزی از نور از چشم راستش ساطع شود که پادما-پانی بودی ساتوا را به وجود آورد.
طلسم ازدواج شیخ بهایی : در حالی که از چشم چپ او پرتو آبی آبی بیرون می زند که در دو همسر پادشاه سرنگ تسان تجسم می یابد (نگاه کنید به ص ۲۷۱).) قدرت روشنگری ذهن انسان ها را داشت. سپس آمیتابها بودی ساتوا پادما پانی را با گذاشتن دستانش بر او برکت داد، به طوری که به موجب این دعای خیر، او دعای را مطرح کرد.
بهایی
شیخ بهایی : نیز این تصویر از را بسیار خیرهکننده توصیف میکند و میگوید که این تصویر کار شاگرد بود. او تصویر دیگری از از نقره در بودا-گایا و تصویری دیگر از چوب صندل در غرب هند دید. دومی نیز نور درخشانی دعا نویسی و طلسم برای ازدواج از خود بیرون داد. احتمالاً این تصاویر با نوعی تذهیب پوشیده شده است. در عصر حاضر، تصاویر مایتریا اغلب او را با هر دو دست برافراشته، انگشتان مودرا به شکل نیلوفر آبی، بدن زرد یا طلایی و موهای کوتاه و مجعد نشان میدهند.
طلسم ازدواج شیخ بهایی : سپس پادما پانی با خود عهد کرد که همه موجودات جهنمی را از دردهایشان نجات دهد و با خود گفت: “اگر شکست بخورم، سرم به هزار تکه شود!” او پس از مدتی غرق در تفکر، به سوی جهنمهای مختلف رفت و انتظار داشت دریابد که ساکنان، از طریق تأملات او، به جهانهای بالاتر صعود کردهاند. و این در واقع او دریافت که آنها انجام داده اند.
اما به محض اینکه آزادی آنها انجام شد، همه جهنم ها دوباره مثل همیشه پر شدند، مکان مستاجران خارج شده توسط تعداد مساوی از تازه واردان تامین می شد. این بودی ساتوا ناراضی را چنان متحیر کرد که سرش فوراً به هزار تکه تقسیم شد. سپس آمیتابها که از بدبختی پسرش به شدت متاثر شده بود به کمک او شتافت و هزار قطعه را به ده سر تبدیل کرد. بیان میکند.
طلسم ازدواج شیخ بهایی : و من خودم مشاهده کردهام، که یازده سر آوالوکیتهوارا عموماً بهصورت یک هرم نشان داده میشوند و در چهار ردیف قرار دارند. هر سری از سرها رنگ خاصی دارند. سه صورت تکیه بر گردن سفید است ۴۸۸سه بالای زرد، سه بعدی قرمز، دهم آبی و یازدهم – یعنی سر پدرش آمیتابها در بالای همه [۲۵۸] – قرمز است. در تصاویر ژاپنی سرها بسیار کوچکتر هستند و مانند یک تاج قرار گرفته اند که مرکز آن توسط دو شکل کامل تشکیل شده است.
یکی پایین نشسته و دیگری بالای آن ایستاده است. ده سر کوچک با این دو شکل ترکیب شده است. تعداد دستهای آوالوکیتشوارا باید به هزار برسد، و او را «هزار چشم» مینامند، زیرا در هر کف دست، چشم خرد دارد. البته این هزار بازو و چشم را نمی توان در تصاویر نشان داد. هنوز هم بتی در موزه بریتانیا وجود دارد که او را با حدود چهل بازو نشان می دهد، که دو تای آن ها دست ها را در حالت عبادت به هم متصل کرده اند.
طلسم ازدواج شیخ بهایی : توصیف قابل توجه تصویری از آوالوکیتهوارا که توسط سارات چاندرا داس (تا همین اواخر در سال ۱۸۸۲) در معبد بزرگ لهاسا دیده شده است، در «روایت» او (که در اینجا خلاصه میکنم): در کنار تصویر بودا، برجستهترین چهره چاانراسیگ (یعنی آوالوکیتشوارای یازده چهره) بود. منشأ این امر به پادشاه نسبت داده شده است. یک بار پادشاه صدایی از بهشت شنید.
که می گفت اگر تصویری از آوالوکیتشوارا به اندازه شخص خودش بسازد، تمام آرزوهایش برآورده طلسم ازدواج با مرد پولدار می شود. پس از آن به این کار ادامه داد و موادی که استفاده کرد شاخه ای از درخت مقدس بودی، بخشی از وجراسانا، مقداری خاک از یک جزیره اقیانوسی، مقداری ماسه از رودخانه ، مقداری مغز چوب صندل ، بخشی از خاک هشت مقدس ۴۸۹مکانهای هند باستان و بسیاری از کالاهای کمیاب دیگر که با شیر یک گاو قرمز و یک بز با هم کوبیده شده و به صورت خمیر در میآیند. پادشاه این خمیر را با سر خود لمس کرد و به بودای دانای همه چیز و میزبان بودی ساتواها دعا کرد.
طلسم ازدواج شیخ بهایی : تا با شایستگی ساختن آن تصویر، به کار بزرگی که انجام داده بود کمک کند – یعنی: انتشار بودیسم در تبت خدایان، بوداها، مقدسین و غیره فضای هوایی را پر کردند تا به دعای او گوش دهند. سپس پادشاه به هنرمند نپالی دستور داد تا طلسم موکل دار ازدواج در تکمیل تصویر تعجیل کند و با هدف افزایش قداست آن، تصویری از چوب صندل از آوالوکیتسوارا از سیلان به دست آورد و آن را همراه با یادگارهای هفت بودای گذشته در داخل آن قرار داد.
وقتی کار تمام شد، هنرمند گفت: “آقا، من نمی توانم بگویم که من این تصویر را ساخته ام، آن را به وجود خود رشد کرده است.” سپس جریانی از رعد و برق از پاهایش بیرون زد. پس از آن، گفته میشود که روح پادشاه و ملکهاش در آن جذب شدهاند، در نتیجه این طلسم بخت گشایی ازدواج تصویر را «خود افروخته پنجگانه» مینامند. در روایتی دیگر ثبت شده است.
طلسم ازدواج شیخ بهایی : که تصویری شگفتانگیز از آوالوکیتشوارا در صومعهای نزدیک کابل و تصویری دیگر طلسم ازدواج مرد در ماگادا در نزدیکی رود گنگ نصب شده است. هر پرستنده ای که از روی عبادت و ایمان به این بت ها نزدیک می شد با دید شخصی از قدیس مورد لطف قرار می گرفت.
دیدگاهتان را بنویسید