
طلسم روانی ازدواج , رسانه توسل ( جهت مشاوره ازدواج و ثبت سفارش به واتساپ مراجعه کنید ) , طلسم روانی ازدواج : مأموریت آسوکا تا لاداک رسوخ کرد، به طوری که کل سرزمین در زمان پادشاه کانیشکا (یعنی در قرن اول) بودایی بود. علاوه بر این، مذهب بودایی (اعم از فرقه سرخ و زرد) تا کنون خود را در آنجا حفظ کرده است.
توسل : در حالی که در کشورهای همسایه کشمیر، کافرستان، پنجاب و غیره، توسط برهمانیسم، اسلام، و ناکتیسم و غیره جابجا شده است. اطلاعات کمی از تاریخ باستانی لاداک دارند.
طلسم روانی ازدواج
این دارد ۲۹۶صومعه ای بزرگ و باستانی در لاما یورو، در نزدیکی سند – که در آن تصویر عظیمی از سر تقسیم شده وجود دارد – دیگری در همیس و دیگری در هانله. (رجوع کنید به «لاداک» کانینگهام، «سفرها» خانم بریجز و ص ۴۳۳ این جلد.) در تانگوت، در سراسر دریاچه آبی (کوکو نور)، بودیسم لامیستی از اواخر قرن نهم دین پایه گذاری شده است. به نظر می رسد.
طلسم روانی ازدواج : که در چهار قرن بعدی شروع بزرگی به سمت بالا داشته است، زیرا همانطور که قبلاً ذکر شد در استان آمدو بود ( ص ۲۷۷).) که مصلح بزرگ کار خود را آغاز کرد. در گوشه شمال شرقی نزدیک به چین، لاماسری کونبوم (کومبوم)، جایی که تسونگ خاپا در آن متولد شد، قرار دارد. هنگامی که شهرت او افزایش یافت، لماها از هر طرف آنجا را زیارت کردند.
ازدواج
ازدواج : در واقع مغولستان نوعی بهشت است که راهبان لامیسم در آن از سعادت همیشگی برخوردارند، زیرا مغولستان نسبت به تبتی ها ساده تر و با ایمان تر هستند. لاما بزرگ دیگر دارما-راجا بوتان است ( ص ۲۹۷ )، و لاما بزرگ دیگر در پکن در چین است (نگاه کنید به ص ۲۹۹ ). در مورد لداک (پایتخت آن لی یا له)، این غربی ترین قسمت تبت است که لامیسم را پذیرفته است.
طلسم روانی ازدواج : سارات چاندرا داس بیان می کند که ۹۰۰۰ لاما از فرقه زرد در آن زندگی می کنند. کوپن می گوید که دانشگاهی با چهار دانشکده و یک چاپخانه مهم دارد و در رأس آن یک بودای زنده تجسم یافته قرار دارد. لاماهای آمدو توسط کوپن گفته میشود که نسبت به راهبان دیگر صومعهها با استعداد، باهوشتر، دانشآموزتر و مذهبیتر هستند.
آنها در لهاسا دارای مهمترین دفاتر هستند و در آموزش نمایندگان نوزادان بودا به کار گرفته می شوند. هنوز هم تقریباً ناشناس است. گذر به نپال – این کشور احتمالاً قبل از آغاز دوره مسیحیت آیین بودا را پذیرفته است. گفته می شود که مبلغان عسوکا به آنجا راه یافتند. اما هیچ مدرکی وجود ندارد که بودیسم واقعاً تا قرن هفتم در نپال شکوفا شد و حتی در آن زمان نیز هرگز وجود نداشت مگر در پیوند با برهمانیسم.
طلسم روانی ازدواج : احتمال وجود دارد که صومعه های بودایی و معابد برهمنی همیشه در کنار یکدیگر بوده باشند. در واقع از زمان مهاجرت هندوها به نپال، و به ویژه از زمان حمله گورخها، همیشه دو ملیت، دو زبان، دو ادبیات، دو مذهب با یکدیگر در تماس بودهاند. در زمانهای اخیر برهمانیسم بهعنوان دین-دولت غالب شده است، و بودیسم رو به انحطاط گذاشته است، اگرچه در همه جا قابل تحمل است.
این یک سوال است که آیا برتری معنوی لاما اعظم تبتی تا به حال در نپال به رسمیت شناخته شده است؟ اما، به طلسم روانی گفته برخی، دالایی لاما قبلاً نماینده یا نماینده ای در بزرگترین و قدیمی ترین معبد بودایی خاتماندو – معبد که در اینجا آدی-بودا و نیوا است، داشته است. دالایی لاما نیز ادعای مالکیت این معبد را داشت که به گفته او از قدیم الایام به او وابسته بود.
طلسم روانی ازدواج : اما مسلم است که حتی اگر قاضی تبت از اختیارات مورد استغفار او برخوردار بود، گورخها مجبور شد طلسم ازدواج زن مطلقه از ادعاهای خود چشم پوشی کند. با این وجود، قبایل تبتی که اکنون در نپال هستند همچنان به بودیسم پایبند هستند. همین امر را می توان در مورد نیوارها که صاحبان اصلی دره بزرگ نپال هستند، گفت. آنها نوعی بودیسم را ادعا می کنند، اگرچه لاماها را رد می کنند.
یادداشت ص ۲۶۳ ). در مورد بوتان (پایتخت پوناخا) گفته می شود که حدود ۳۵۰ سال پیش بودایی شده است. حاکم روحانی و قدیس تجسم یافته آن دارما راجا (یا لاما رینپوچه) نامیده می شود. او متعلق به قرمزپوشان است ۲۹۸مدرسه، و خود را رئیس تمام راهبان فرقه دوگپا طلسم ازدواج تبادل نظر می خواند. تابعیت او از دالایی لاما کمی بیش از اسمی است. فرماندار موقت نامیده می شود.
طلسم روانی ازدواج : عناوین زیر که بر روی مهر دفتر دارما راجا حک شده اند تا حدودی از ادعاهای او می گویند: من رئیس قلمرو هستم. مدافع از ایمان. برابر ساراسواتی در یادگیری. رئیس همه بوداها. رئیس تبیین کننده هاستراها. شیاطین را بیرون کن بیشترین آموخته ها در قوانین طلسم ازدواج با شخص خاص مقدس. آواتار خدا. پاک کننده گناهان. رئیس بهترین ادیان. (نپال دکتر رایت را ببینید.) گفته می شود که حدود ۱۰۰۰۰ راهب و حدود ۵۰۰۰۰ خانواده بودایی غیر روحانی در بوتان وجود دارد.
بسیاری از راهبان در صومعهها زندگی نمیکنند، بلکه مناصبی را زیر نظر دولت دارند. در مرحله بعد، در مورد سیکیم – که دارجیلینگ، که اکنون مرکز بهداشت دولت بنگال است، زمانی بخشی از آن بود. این کشور مرزی کوچک بین بوتان و نپال است. به نظر می رسد که طلسم ازدواج تضمینی بودیسم تقریباً همزمان با بوتان یا شاید یک قرن قبل از آن پذیرفته شده است. لاماهای آنجا به فرقه قرمز دوگپا تعلق دارند ( ص ۲۶۸ ). بومیان که لپچا نامیده میشوند.
طلسم روانی ازدواج : اگرچه به لاماها احترام میگذارند، اما در واقع فقط نیمی از بوداییها هستند. و کاهنان آنها که گدای بیجنا (بیکشو؟) نامیده می شوند، نیمه جن گیر شیطان هستند. قدیمی ترین معبد پمیانگچی است (نگاه کنید به ص ۴۳۲ ). سپس صومعههای مهم تاسیدینگ، چانگاچلینگ، راکلانگ و تاملونگ (یکی از اقامتگاههای راجا و دیگری در چومبی در قلمرو تبت) قرار دارند.
همچنین یکی در نزدیکی دارجیلینگ وجود دارد. ۲۹۹ در نهایت باید به طور خلاصه به چین و ژاپن تبلیغ کنیم. قابل توجه است که در رتبه بعدی لما بزرگ مغولی، سر لاما صومعه بزرگ پکن قرار می گیرد که نماینده لامیسم در آن کشور است. کوپن به ما اطلاع می دهد که در چین، حداقل برای شش قرن، دو طبقه از راهبان بودایی در کنار هم وجود داشته اند.
طلسم روانی ازدواج : یعنی. اول، هو شانگ ( ص ۹۲) یا راهبان چینی که در سال ۶۵ پس از میلاد تابعیت یافته بودند. و دوم، لاماها. این دو مکتب آنقدر از نظر آموزه ها و نظم و انضباط از هم متمایز نیستند، بلکه از نظر موقعیتی که در امپراتوری دارند.
دیدگاهتان را بنویسید