
دعا نویسی برای رسیدن به عشق , رسانه توسل ( جهت مشاوره عشق و ثبت سفارش به واتساپ مراجعه کنید ) , دعا نویسی برای رسیدن به عشق : بلکه به تنهایی متعلق به کشتریاها بود [۲۰۴] ». اما به عنوان یک حرفه الهیات، هم عملی و هم نظری، به برهمن ها واگذار شد. رابطه مناسب بین اشراف و برهمن ها در دفتر پوروهیتا بیان می شود [۲۰۵]یا روحانی اهلی که قدمتی به اندازه وداها دارد و تا به امروز ادامه دارد. در زمانهای اولیه او نه تنها یک راهنمای روحانی بود.
توسل : بلکه انتظار میرفت که مشاوری نیز به شاه در مورد شرکتهایش توصیه کند و موفقیت آنها را با تشریفات مناسب تضمین کند. با پادشاه باید رئیس قبیله ای را درک کنیم که در زمان های نه چندان معدود جنگ قدرت های قابل توجهی به او واگذار شده است، اما در صلح موظف به مشورت با طایفه یا حداقل با بخش اشراف آن در همه امور مهم است.
دعا نویسی برای رسیدن به عشق
یک پوروهیتا ممکن است به مقام بسیار بالایی برسد، مانند دوابهاگا، کشیش کوروس و سرینجایا [۲۰۶]. برهمن ها سعی نکردند پادشاه شوند، اما کتب مقدس اصرار دارند که اگرچه یک برهمن می تواند بدون پادشاه انجام دهد، اما یک شاه نمی تواند بدون برهمن انجام دهد. این دو کاست با خدایان میترا و وارونا مقایسه می شوند که نشان دهنده هوش و اراده است.
دعا نویسی برای رسیدن به عشق : هنگامی که آنها متحد شوند، اعمال می شود [۲۰۷] . اما “خدایان غذای پادشاهی را که بدون پوروهیتا است نمی خورند.” سایر کاست ها فقط با وساطت برهمن ها می توانند قربانی کنند، و به نظر نمی رسد که پادشاهان در این مورد مناقشه داشته باشند، اگرچه آنها ادعای حق فکر کردن برای خود داشتند و ممکن است سودمندی قربانی را انکار کرده باشند [۲۰۸ ].
عشق
عشق : و افتخارات فکری را با برهمن ها تقسیم کرد. جاناکا، پادشاه ویدها [۲۰۳]و یاجناوالکیا، برهمن، بر اساس احترام متقابل و سایر کشتریاها، مانند آجاتاشاترو، ملاقات می کنند.کاشی و پرواهانا جیوالی به عنوان آموزش دهنده برهمن ها معرفی می شوند، و دومی در انجام این کار می گوید: «این دانش قبلاً به هیچ برهمنی نمی رسید.
دعا نویسی برای رسیدن به عشق : جدای از پادشاهان، وظایف و ادعاهای برهمن به عموم مردم نیز می رسد. او دارای چهار فضیلت «ولادت، تبعید، شهرت و کمال مردم» است و مردم در مقابل او را مدیون احترام، آزادگی، امنیت در برابر ظلم و اعدام هستند. شهرها در این دوره باید معدود و آن معدود قلعه ها بوده باشند، نه مجموعه ای از کاخ ها و معابد. مانام کاشی (بنارس) را می شنوید، اما این نام ممکن است به معنای منطقه باشد.
گفته می شود که مردم به کوروس یا پانکالاس می روند، نه به میتیلا یا هر شهر دیگری. در زندگی روستایی – که هنوز هم زندگی بخش بزرگی از هند است – بود که برهمنیسم رشد کرد. احتمالاً در آن زمان، خانوادههای برهمن روستاهای جداگانه یا حداقل محلههایی را اشغال میکردند و اجازه داشتند اجاره زمین را بهعنوان پاداشی برای انجام خدمات مذهبی به پادشاه، رایگان نگه دارند.
دعا نویسی برای رسیدن به عشق : آنها مشاغل گوناگونی را دنبال می کردند، اما زندگی که از همه محترمانه و پردرآمدتر بود، وقف تحصیل و عمل به علوم مقدس بود، یعنی فراگیری و تلاوت متون مقدس، اقامه مراسم و بحث کلامی. کتب دعا برای رسیدن به معشوق فوری قانون متأخر زندگی برهمن را به چهار مرحله یا تقسیم می کند که در آن او متوالی یک دانش آموز، یک خانه دار، یک گوشه نشین و یک زاهد بود.[۲۰۹] . مراحل سوم و چهارم خیلی واضح از هم متمایز نیستند.
یک گوشه نشین قرار است زندگی خانوادگی را کنار بگذارد و در جنگل زندگی کند، اما همچنان فداکاری کند، در حالی که سانیاسی یا زاهد کامل، از بسیاری جهات که ایده آل هند است، از صدقه زندگی می کند، به طور یکسان از وظایف و اشتیاق دعا برای رسیدن به معشوق از راه دور رها شده و غرق در مراقبه است. در اوپانیشادهای قدیمی سه مرحله به عنوان بخشی از تمرین معاصر نشان داده شده است [۲۱۰].
دعا نویسی برای رسیدن به عشق : برای مدتی از نه تا سی و شش سال، یک برهمن با یک معلم زندگی کرد. تا دوران شاگردی او ادامه داشت، با صدقه زندگی می کرد و به سخت ترین نذرهای طاعت و پاکدامنی مقید بود. دستورالعمل داده شده شامل نوشتن دعا برای محبت شوهر به زن ارائه متون مقدسی بود که فقط با شنیدن تلاوت آن ها به دست می آمد، برای نوشتن، اگرچه ممکن است در اوایل قرن هفتم قبل از میلاد در هند شناخته شده باشد.
برای ادبیات استفاده نمی شد. شاتاپاتا برهمانا مطالعه نه تنها چهار ودا، بلکه احکام (شاید دستور زبان، ریشه شناسی و غیره)، علوم (شاید فلسفه)، گفتگوها (بدون شک مانند آنچه در اوپانیشادها یافت می شود)، سنت ها و افسانه های باستانی را توصیه قویترین دعا برای رزق و روزی می کند. بند ها و داستان های قهرمانان [۲۱۱] ، نشان می دهد.
دعا نویسی برای رسیدن به عشق : که علاوه بر کتاب مقدس، تصنیف های محبوب ترکه بدون شک حاوی میکروب های حماسه های بعدی بود و پورانا مورد احترام بود. برهمن جوان با پایان دادن به کارآموزی خود خانه دار شد و ازدواج کرد. چندهمسری بهترین دعا برای بازگشت معشوق از راه دور متوسط. او تا حدودی شغل یک مرد معمولی تاجر و پدر خانواده را دنبال می کرد، اما مهم ترین نکته در ایجاد خانه برای خودش، افروختن آتش مقدس خودش بود [۲۱۲] .
و زندگی صاحب خانه را مجموعه ای از آداب می دانستند، مانند نذری روزانه شیر، مراسم ماه نو و ماه کامل، قربانی های فصلی هر چهار ماه یک بار و قربانی سوما، علاوه بر نذری به اجداد و دیگر مراسم خانگی. مرحله سوم زندگی باید از زمانی شروع شود که صاحب خانه ببیند موهایش سفید شده و نوه ای به دنیا آمده است. سپس باید خانه خود را رها کند و در جنگل زندگی کند.
دعا نویسی برای رسیدن به عشق : این سنت که ترک خانواده و زندگی مذهبی برای مردان و زنان قابل توجیه و حتی ستودنی است، در هند همیشه قوی بوده است و افکار عمومی هرگز به این موضوع فکر نکرده اند که مهمانی رها شده گلایه ای داشته باشد. بدون شک خانوارهای راحت عجله ای برای رفتن به جنگل نداشتند و بسیاری باید همیشه از انجام وظیفه شانه خالی کرده باشند.
اما از سوی دیگر، بسیار پارسا، که هند همیشه از آنها فراوانی تولید کرده است، حاضر به تحمل مشکلات زندگی خانگی نبودند و قبل از زمان مقرر از دنیا چشم پوشی کردند. به طور کلی، ادبیات برهمنی (برخلاف بودایی) نه به اندازه اصرار بر این است که معتقدان باید دنیا را رها کنند، بلکه باید قبل از انجام این کار، آداب و رسوم مناسکی را که برای اهل خانه تجویز شده است، انجام دهند. وجود برهمن آنگونه که در کتب قانون ترسیم شده است، توصیفی است.
دیدگاهتان را بنویسید