
دعا نوشتن حقیقت دارد , رسانه توسل ( جهت مشاوره دارد و ثبت سفارش به واتساپ مراجعه کنید ) , دعا نوشتن حقیقت دارد : که ذاتش به هوش تبدیل شده است. موجودی که در برخی از تولدهای آینده به عنوان یک مرد (نه لزوما یا معمولاً بعدی) به بودا می رسد. این نام شامل بوداهایی نمی شود که هنوز به پاری نیروانا نرسیده اند. نماد ایالت فیلی است که از رودخانه عبور می کند. معمولاً، شکل مخفف آن Pʽû-sâ در چین برای هر بت یا تصویری استفاده می شود. در اینجا نام معنای خاص خود را دارد.
توسل : و همچنین چیزی در مورد او گفته نشده است. پیشینیان در بهشت توشیتا بود که Śâkyamuni با او ملاقات کرد و او را به عنوان جانشین خود منصوب کرد تا پس از گذشت ۵۰۰۰ سال به عنوان بودا ظاهر شود. بنابراین، مایتریا مسیحای مورد انتظار بوداییان است که در حال حاضر در توشیتا ساکن است، و طبق گزارش او در ایتل (H., p. 70)، “از قبل انتشار ایمان بودایی را کنترل می کند.” این نام به معنای “مهربانی” یا “مهربانی” است.
دعا نوشتن حقیقت دارد
و این خصوصیت دوره او خواهد بود. ۶ ترکیب این جمله در متن این جمله پایانی، و بهطور مکرر در سرتاسر روایت اتفاق میافتد، اختلاف کمی بین مترجمان قبلی ایجاد نکرده است. در اصطلاحنامه امپراتوری عبارات شناسی (Pʽei-wan Yun-foo)، در زیر故، نمونه ای از آن از Chwang-tsze آورده شده است، و یادداشتی در کنار آن آمده است که今 故معادل古今، «در دوران باستان و اکنون» است.
دعا نوشتن حقیقت دارد : به صورت جمع گرفته شده است. اما در زبان چینی نویسه ای به نام thien (天) نشان دهنده بهشت یا بهشت است و با Tî و Shang Tî به معنای خدا جایگزین می شود. در نزد بوداییها به دیواها یا خدایان برهمنی یا همه ساکنان شش دیوالوکا اشاره دارد. این کاربرد تضاد بین بودیسم و برهمنیسم و حتی بیشتر از آن را بین آن و آیین کنفوسیوس نشان می دهد.
دارد
دارد : به جای «چهار»، نسخههای چینی متن «چهارده» دارند. اما احتمالاً خواندن کره ای صحیح تر است. ۱۰ ممکن است، همانطور که گیلز میگوید، «کنیزان افتخار» وجود داشتهاند. اما شخصیت این را نمی گوید. ۱۱ Sapta-ratna، طلا، نقره، لاجورد لاجورد، کریستال سنگی، یاقوت، الماس یا زمرد، و عقیق. رجوع کنید به کتابهای مقدس شرق (سوتاهای بودایی دیوید)، ج. xi.، ص. ۲۴۹. ۱۲ بدون شک در مورد خود Śâkyamuni. 13 بودیساتوا کسی است.
دعا نوشتن حقیقت دارد : گیلز و ویلیامز این را “سخنرانی بودا” می نامند. اما «سخنرانی» ایده یک آپارتمان کوچک را می دهد، در حالی که نام در اینجا ذهن را به فکر یک «تالار» بزرگ می برد. من یک بار راهبان یک صومعه بزرگ را از سفره خانه تا تالار بودا همراهی کردم، که آپارتمانی رفیع و بزرگ بود که به زیبایی تجهیز شده بود. ۱۶ رشته تسونگ، یا «پیاز»، کوههای بلورتاغ، از جمله نوشتن دعا برای رزق و روزی خانه قراقروم نیز نامیده میشود.
و حلقههای اتصال بین کوههای شمالیتر «تینشان» و کوههای کوونلون در شمال تبت را تشکیل میدهند. نام بردن از شش کشوری که فاهین در ذهن داشت دشوار است. ۱۷ به نظر می رسد که این معنی در اینجا باشد. اولین برداشت دعای گشایش کار فوری نوشتنی من از آن این بود که نویسنده میخواست بگوید کمکهایی که آنها دریافت میکردند توسط راهبان عمدتاً در ساختمانها خرج میشد و فقط تا حدی برای خودشان. و من هنوز بین آن دیدگاه و دیدگاه موجود در نسخه تردید دارم.
دعا نوشتن حقیقت دارد : در اینجا عبارت دوجمله ای وجود داردکه یکی از رایجترین موارد در سراسر روایت است و نه تنها برای حمایت از کمکهای قابل توجهی که به راهبان، صومعهها و آیین بودا داده میشود، بلکه عموماً برای همه عبادتهای بودایی استفاده آیا دعا نوشتن واقعیت دارد میشود، اگر اجازه داشته باشم از این اصطلاح در ارتباط استفاده کنم.
اجازه دهید در اینجا دو یا سه جمله از کتابچه راهنمای دیویدز (صص ۱۶۸-۱۷۰) نقل کنم: «اعضای نظم از فقدان مصون هستند. هیچ جایی در طرح بودایی برای کلیساها وجود ندارد. تقدیم گل قبل از اینکه درخت مقدس یا تصویر بودا جای عبادت را بگیرد. بودیسم کارآمدی دعا را تصدیق نمی کند. و در کشورهای گرمی که بودایی ها زندگی می کنند.
دعا نوشتن حقیقت دارد : خواندن گاه به گاه قانون، یا موعظه کلام، در ملاء عام، می تواند به بهترین وجه نوشتن دعا برای رزق و روزی مغازه در هوای آزاد، زیر نور ماه، زیر سقف ساده ای از درختان یا نخل ها انجام شود. فصل چهارم. از طریق کوه های یا برخی از شهرهای بیشتر در شرق در LADAK. [چینی ها] هنگامی که صفوف تصاویر در ماه چهارم به پایان رسید، سانگ شائو به تنهایی به دنبال تارتار که از پیروان جدی شریعت بود.
رفت، ۱ و به سمت کوفن پیش رفت. ۲ فاهین و دیگران به سوی پادشاهی تسه هوه رفتند، که بیست نوشتن دعا برای ازدواج سریع و پنج روز طول کشید تا به آنجا برسند. ۳ پادشاه آن پیرو سرسخت شریعت ما بود، ۴ و بیش از هزار راهب (در اطراف خود) داشت که اکثراً شاگردان ماهایانا بودند. در اینجا (مسافران) پانزده روز اقامت کردند و سپس چهار روز به جنوب رفتند.
دعا نوشتن حقیقت دارد : هنگامی که خود را در میان کوههای تسونگ لینگ یافتند و به کشور یو هووی رسیدند، ۵ و در آنجا توقف کردند و عقب نشینی کردند. ۶پس از پایان، بیست و پنج روز در میان تپهها رفتند ، ۷ و به کیهچا رسیدند، ۸ و در آنجا به هوویشاه ۹ و دو همراهش پیوستند. ۱ این تارتار a道人، “مردی از تائو” یا ایمان بودا نامیده می شود. چندین بار در عاقبت اتفاق میافتد.
و به مردی اشاره میکند که فقط ظاهراً بودایی نیست، بلکه در باطن نیز بودایی است، که ایمانش همیشه در راه او آشکار میشود. این نام ممکن است برای پیروان سایر نظام های دینی غیر از بودیسم استفاده شود. ۲ رجوع کنید به گزارش پادشاهی کوفن، در کتاب ۹۶ از اولین سوابق هان، ص. ۷۸، جایی که گفته می شود پایتخت آن ۱۲۲۰۰ لئو از چانگ-گان است.
دعا نوشتن حقیقت دارد : این کل یا بخشی از کابلستان کنونی بوده است. نام کوفن با رودخانه کفس مرتبط است که گمان می رود همان رودخانه کابل کنونی باشد که از غرب در آتوک پس از عبور از پیشاور به رود سند می ریزد. شهر کابل، پایتخت افغانستان، ممکن است کوفن متن باشد. اما ما نمی دانیم که سانگ شائو و راهنمایش تا این حد به غرب رسیده اند. متن فقط می گوید که آنها از خوتن “به سمت آن” حرکت کردند.
شناسایی نشده است. بیل فکر می کند که این شهر یارکند بوده است، اما در شمال غربی خوتن قرار داشته است. واترز («بررسی چین»، ص ۱۳۵) پیشنهاد «تاشکورگان در سیریکول» را برای آن تأیید می کند. همانطور که Fâ-hien بیست و پنج روز طول کشید تا به آن رسید، باید حداقل ۱۵۰ مایل از خوتن فاصله داشته باشد. [۴] پادشاه در اینجا با عبارتی بودایی توصیف میشود که نشان دهنده داشتن ویریابالا، «قدرت انرژی» است.
دیدگاهتان را بنویسید