
دعانویس دفع همزاد , رسانه توسل ( جهت مشاوره همزاد و ثبت سفارش به واتساپ مراجعه کنید ) , دعانویس دفع همزاد : متون مقدس مسیحی برای هجده قرن مورد انتقاد قرار گرفتند – متون مقدس بودایی هنوز تا حدی برای بررسی در دسترس هستند – اعترافات مترجمان در مورد آنها – تضادهای شدید بین دو مجموعه از متون مقدس، xiiاز نظر اصالت و اصالت – غیرممکن است که این دو را دارای ارزش شرعی یا معتبر تلقی کنیم.
توسل : در بودیسم فقط سنت های شفاهی برای قرن ها – تأثیر فقدان یک قانون واقعی در بودیسم ابتدایی – تأثیر یک قانون ثابت و مکتوب در توسعه مسیحیت – پیشینیان بودیسم – هند ودایی – هند برهمانی – توسعه گمانه زنی برهمنی – بالاترین دستیابی آن در برهمنیسم فلسفی – اوپانیشادها – تعقیب آتمان – پیشینیان مسیحیت – اعتقاد پدرسالارانه به خدایی – مرحله موزاییک دین مذهبی موسی و انبیا بیش از حد خالص برای مردم تحت سلاطین – نابودی پادشاهی – تأثیر اسارت بر پیامبران – بر مردم – تفاوت بین اعتقادات و امیدهای مهاجران و یهودیان فلسطینی بازگشته – آماده سازی امپراتوری و جهان فراتر از آن برایطلوع مسیحیت، صفحات ۵۹ -۱۲۵ سخنرانی III. بودای پیتاکاها: مسیح عهد جدید.
دعانویس دفع همزاد
فلسطین در ولادت مسیح – هند در تولد گوتاما – مشابه و در عین حال بر خلاف آن – قیاس در توسعه عقاید و گمانه زنی های قبلی – تضادها – زندگی و خدمت گوتاما در تضاد با زندگی و خدمت عیسی – تفاوت بین روابط شخصی آنها با ادیانی که آنها پایه گذاری کردند – “من به بودا پناه می برم” – “من به مسیح ایمان دارم” – ماوراء طبیعی در هر دو دین – وجود از قبل، تجسم و معجزات منسوب به بودا – منابع اطلاعاتی در مورد این باورها بررسی و مقایسه شدند.
دعانویس دفع همزاد : گزارش های انجیل – ارتباط معجزات با هر دین – ماهیت خود معجزات – رشد افسانه های بودایی شرح داده شده توسط TWریس دیویدز – رشد ضمنی افسانه های مسیحی بررسی شده – تضادهای اساسی در همه جا آشکار می شود – بودا را می توان توضیح داد، اما مسیح معجزه تاریخ است، صفحات ۱۲۶ -۱۹۱ سخنرانی چهارم. دارمای بودا: انجیل مسیح. کشف گوتاما در بوهیماندا – چهار حقیقت مقدس – راه نجیب هشتگانه – نظریه او درباره زندگی متفاوت از xiiiنه کاملاً متضاد با برهمنیسم نظری – هستی نه توهم، بلکه اساساً شر – استحاله – دفاع «بوداییان مدرن» از جزم گرایی – تضاد بین آن و آموزه مسیحی سقوط – مسیحیت در سخت ترین مبارزه اش با بد امید.
همزاد
همزاد : وحدت ارگانیک زبان و دین – منظور از وحدت ارگانیک و توسعه دین – اعلامیه های کتاب مقدس – مسیحیت به عنوان دین جهانی مشترکات زیادی با همه دارد – چیزی خاص برای خود دارد که در مقابل آن دارد – در این مورد خواهد بود. نه تنها برتری خود را نسبت به بقیه یافت، بلکه پاسخ تمام هوس ها و آرزوهای آنها بود، صفحات ۱ -۵۸ سخنرانی II. پیشینه های تاریخی بودیسم و مسیحیت، و ارزش اثباتی متون مقدس مربوطه آنها. هر دو دین متون مقدس را به ارث بردند و تولید کردند.
دعانویس دفع همزاد : بودیسم ناامید – الحادی – ماتریالیستی، اما راه خاص خود را دارد، نه پیروزی، بلکه برای عقب نشینی و گریز – آموزه کارما مشابه آموزه مسیحیت وراثت، اما واقعاً در تضاد است – هدف تمام آرزوها و تلاش های بودایی – نیروانا، تضاد آشکار با هدف مسیحی،با این حال، روشی مشابه آن – آرهاتیت در بودیسم به همان اندازه که تقدس در مسیحیت ضروری است.
کیفیت عالی آیین اخلاقی بودایی – رویکرد آن به حاکمیت مسیحی – قانونی که برای همه نیست – درجات یا مسیرهای کمال آن – درستکاری – مراقبه – روشنگری – راه نجات و تقدیس مسیح توسط روح القدس از طریق حقیقت – نقص های اساسی طرح بودایی، صفحات ۱۹۲ -۲۵۲ سخنرانی V. سانگه بودایی: کلیسای مسیحی. کلیسا ثمره مسیحیت، سانگا ریشه ای که بودیسم از آن نشأت گرفت – سانگها یک کلیسا نیست بلکه یک نظم است.
دعانویس دفع همزاد : متفاوت از بسیاری از نظم های موجود در آن زمان، اما با شباهتی به آنها که هرگز از دست نداده است – چشم پوشی از زندگی سکولار صلاحیت ضروری برای عضویت – مشابه و در عین حال اساساً متفاوت با موناشیسم در مسیحیت، و در تضاد کامل با ایده و واقعیت کلیسای مسیحی – سانگه به عنوان یک نظر تئوریک دعانویس حضوری در اصفهان برای همه باز است و در هدفش تبلیغ کننده است.
پیشرو کلیسا – رد صلاحیت های واقعی برای عضویت – تشریفات پذیرش – “خروج” از جهان – مراسم تایید – “ورود” – مبتدی یا قیمومیت – حکومت سانگا – بدون عهد اطاعت از مافوق – عهد شدید فقر و عفت – تفاوت بین ویهارا بودایی و صومعه مسیحی – ویژگی های مطلوب دعانویس در عنبران اردبیل زندگی رهبانی بودایی – گردهمایی – آموزش پاتیموخا – دعوت پاوارانا – رابطه زنان با سانگها – مؤسسه رابطه عوام با سانگها – تنها “شایستگی” ممکن عوام بودایی و تنها امید او، صفحات ۲۵۳ -۳۱۳ xivسخنرانی ششم.
دعانویس دفع همزاد : ادیان در تاریخ. اشاعه بیرونی – هر دو مذهب مبلغان – از نظر پیام هایشان بسیار متفاوت هستند – تلاش بودایی ها دعانویس خوب در بوشهر برای تداوم یک سیستم – تلاش مسیحی برای بیان و تفسیر حقایق یک زندگی معجزه آسا – تأثیر اعتقاد به حضور مستمر مسیح در کلیسا – انتشار سریع مسیحیت در چهار قرن اول – وضعیت بودیسم در دوره مشابه – گسترش مسیحیت پس از کنستانتین – گسترش بودیسم.
پس از آسکا – تفاوت در مردمان متاثر از هر دو دین – استنباطها – تاریخ داخلی – بودیسم و برهمنیسم – مسیحیت و یهودیت – در بودیسم آشکارا رها شدن اولیه از اصول بنیادین – پس زدن طبیعت انسان از الحاد به شرک و تنتریسم – انحطاط بودیسم جنوبی و شمالی – بودیسم دعانویس برای ترس در تبت – مسیحیت در حبشه – تاریخچه بودیسم چینی از چهارمقرنپس از میلاد مشابه مسیحیت در اروپا از همان تاریخ – زوال هر دو دین به طور مشابه – بودیارما – نئوبودیسم مدرن – بودیسم اصلاح شده.
دعانویس دفع همزاد : در چین – در ژاپن – مدرن ترین نگرش آن – تفاوت بین بودیسم و مسیحیت – به طور یکسان در گرایش آنها به زوال – مسیحیت به تنهایی قدرتی اصلاح کننده و مترقی را نشان می دهد. منابع بودیسم آشکارا تمام شده است – مسیحیت ظاهراً فقط در مرحله اولیه توسعه است، صفحات ۳۱۴ – ۳۸۶ پس نوشته ، صفحات ۳۸۷ -۳۹۱ ۱ سخنرانی I. ضرورت مقایسه صحیح بین دو دین. در اوایل این قرن، شوپنهاور، مجذوب مفاد اوپانیشادها، که توسط کاشف برجسته زند اوستا از فارسی به لاتین ترجمه شده بود.
جرأت کرد پیش بینی کند که تأثیر ادبیات تازه یافته سانسکریت بر فلسفه آینده عمیق تر از احیای دین یونانی در قرن چهاردهم دعانویس فوری نخواهد بود.[۱] آن قرن با پایان دوران قرون وسطی، و آغاز دوران اصلاحات، که در آن ما ممتاز زندگی کردن را داریم، مشخص شد. اصلاحات یک رویداد نبود، بلکه آغاز یک دوره بود. اهمیت آن بسیار عمیق تر از شورش در برابر خرافات و فساد کلیسایی بود. این به معنای تسریع روح انسان و در نتیجه بیداری انسان بود.
دعانویس دفع همزاد : عقل انسانی که نیروهای بسیاری غیر از نیروهای پیشرو دینی در آن سهیم بودند. و تأثیرات آن نه صرفاً در تغییراتی که بلافاصله ایجاد کرد، بلکه در انقلابی که هنوز فعالانه در همه مناسبات اجتماعی، سیاسی و مذهبی ما در حال پیشرفت است، قابل مشاهده است.
دیدگاهتان را بنویسید