
دعانویس برای ترس , رسانه توسل ( جهت مشاوره ترس و ثبت سفارش به واتساپ مراجعه کنید ) , دعانویس برای ترس : خداوندا، علم ما از حق تعالی میآید، از تعالی پیش میآید و به حق تعالی باز میگردد. چه خوب است پروردگارا اگر حضرت عالی می خواست معنای این گفتار را بیان کند! ما به قول آن حضرت عمل می کنیم.» خب، راهبان، گوش کنید و به گفتار من توجه کنید.
توسل : آن راهبان با دقت به آن مبارک پاسخ دادند: «خوشحالم، پروردگارا! پس آن حضرت فرمود: «راهب پرسشگر، راهبان که حال و هوای همسایهاش را میفهمد.
دعانویس برای ترس
باید کاملشده را در دو چیز بررسی کند، ظاهر و شنیده: «نجسهایی که دیده و شنیده میشود، در کمال یافت میشوند، یا نمییابند؟» و با بررسی آن میفهمد: «چیزهای ناپاک که دیده و شنیده میشود، در کمال یافت نمیشوند.» چیزهایی که قابل مشاهده و شنیده میشود، آیا در کمال یافت میشوند یا نیستند؟» و او را بررسی میکند. تشخیص می دهد.
دعانویس برای ترس : چیزهای متغیری که قابل مشاهده و شنیدن است، در کمال یافت نمی شود.آیا در کمال یافت میشوند یا پیدا نمیشوند؟» و او را بررسی میکند، میفهمد: «موضوعات آشکار و قابل شنیدن در کامل یافت میشود».[S. 583] و هنگامی که با بررسی آن را تشخیص داد، آن را بیشتر بررسی می کند: “آیا مدت زیادی از کشف این قانون عالی توسط آن بزرگوار گذشته است.
ترس
ترس : من شنیدم که زمانی آن مبارک در ساواتی، در سیگروالد، در باغ آناتاپیندیکو اقامت داشت. در آنجا مبارک رو به راهبان کرد: «ای راهبان!» آن راهبان با دقت به مبارک پاسخ دادند. پس آن حضرت فرمود: یک راهب پرسشگر، راهبان، او از دعانویس برای شفای بیمار اوست[S. 582]کسی که ذهن بعدی را درک می کند باید کامل شده را بررسی کند: “آیا او بیدار کامل است یا نیست؟” او باید در این مورد روشن باشد.
دعانویس برای ترس : یا این اتفاق افتاده است؟” و با بررسی آن تشخیص می دهد: “طولانی” اگر بوده است. مدتی از زمانی که آن بزرگوار این قانون عالی را کشف کرد، آن بزرگوار فقط به آن نرسید.» و هنگامی که آن را با بررسی آن تشخیص داد، آن گاه دعانویس برای وسواس فکری آن را بیشتر بررسی می کند: «آن بزرگوار احترام پیدا کرد، راهب معروفی شد: با او بدبختی خواهد بود.» به همین دلیل است.
که راهب نمی تواند با راهب بدبختی پیدا کند، زیرا او نه احترامی به دست آورده است و نه شهرتی، بلکه فقط یک بار یک راهب، ای راهبان، محترم و مشهور شده است، سپس برخی بدبختی با او سرازیر می شود. و با بررسی او متوجه می شود:{۳۱۹} بزرگوار احترام به دست دعانویس برای جذب پسر آورده، راهب معروفی شده است، اما هیچ بدبختی در او یافت نمی شود.
دعانویس برای ترس : آیا آن بزرگوار بدون هوس، شهوتی نمی پروراند، شهوتی را که خشکیده است؟» و او را بررسی می کند، می فهمد: «محترم بدون ترس مماشات می شود، ارجمند از ترس مماشات نمی شود: رهایی از هوس، هیچ شهوتی نمی پروراند. میل شهوانی.» اگر اکنون یکی این راهب، راهب، میپرسد: «برادر ارجمند چه پشتوانهای دارد، چه دلیلی دارد که بگوید آن بزرگوار بدون ترس مماشات دعانویس برای ترک اعتیاد میشود.
آن بزرگوار از ترس مماشات نمیشود: بدون میل، او هیچ آرزویی ندارد، خشک شده است[S. 584] میل، راهب، راهبان، بدین ترتیب پاسخ درستی می دهد: › همان بزرگوار است، خواه در میان شاگردان ساکن باشد یا تنها، و یاران ملایم و یاران خشن، همانطور که دعانویس برای لکنت زبان هستند، سران نظمیه، فرزندان زمین و فاتحان زمین: آن بزرگوار به این دلیل برای کسی ارزش قائل نیست. و من آن را از زبان حق تعالی شنیدم.
دعانویس برای ترس : از دهان او شنیدم: من بدون ترس آرام می شوم، من از ترس آرام نمی شوم: بدون هوس، بدون شهوت چیزی است که میل خشک شده است.’‹ «و اینک ای راهبان، خود شخص کامل هنوز باید پرسیده شود: «چیزهای ناپاک که قابل دیدن و شنیدن است، آیا نزد کامل یافت می شوند یا پیدا نمی شوند؟» پیام راهبان، که آن شخص کامل است. خواهد داد، چنین خواهد بود: “چیزهای ناپاک که قابل مشاهده و شنیدن است.
در کامل یافت نمی شوند.” راهب کامل که می دهد این خواهد بود: “چیزهای قابل تغییر که قابل دیدن و شنیدن هستند در کامل یافت نمی شوند.” شما؟» راهبان، فرمانی که خدای کامل خواهد داد این خواهد بود: «چیزهای روشن که قابل دیدن و شنیدن است،آنها در کامل یافت می شوند، [S. 585] این فقط آهنگ های من است فقط خطوط من اما من از نوع دیگری هستم.
دعانویس برای ترس : یک شاگرد، راهبان، که چنین صحبت میکند، ممکن است به دنبال استادی بگردد تا قانون او را بشنود. و استاد قانون را برای او در دور و بر، صمیمانهتر و نزدیکتر بیان میکند، با قسمت های تاریک و روشنش همانطور که استاد اکنون قانون را توضیح می دهد، دور و بر، صمیمی و صمیمی، با بخش های تاریک و روشن آن،{۳۲۰}برای شاگرد روشنتر و واضحتر میشود.
و جملهای پس از جمله به روی او باز میشود، و استاد را میشناسد: «حضرت متعال کاملاً بیدار شده است، قانون آن حضرت عالی شناخته شده است، شاگردی معروف است». اکنون راهبان از این راهب پرسیدند: “اما آن بزرگوار چه تکیهگاهی دارد، چه دلیلی دارد که بگوید: “خداوند کاملاً بیدار شده است، این قانون توسط مبارک شناخته شده است.
دعانویس برای ترس : شاگردی نیز شناخته شده است”، سپس راهب، شما راهبان، پاسخ درست را میدهید: «برادران، من آنجا بودم، برای شنیدن قانون او نزد مبارک رفتم. و خداوند تبارک و تعالی این قانون را برای من شرح داد، دور و بر، صمیمی و صمیمی، با اجزای تاریک و روشن آن. چون حق تعالی این قانون را برای من توضیح داد، دور و بر، صمیمی و صمیمی، با اجزای تاریک و روشن آن، برای من روشن تر و واضح تر شد.
با چه کسی، ای راهبان، اعتماد به کمال با[S. 586] در چنین شرایطی، زمین را پیدا کرد، به این شکل ریشه گرفت،تحمل کرده است: که به آن می گویند راهبان، اعتماد به پشتیبان، ریشه در بینش، قوی، و هیچ توبه کننده و کشیشی، هیچ خدا و شیطان، هیچ برهما و هیچ کس در جهان نمی تواند آن را ریشه کن کند. ای راهبان، این روشی است که انسان از طریق آن قانون را در کامل بررسی می کند.
دعانویس برای ترس : و این روشی است که شخص کامل طبق قانون به خوبی آزمایش می شود». مبارکه چنین گفت. آن راهبان که راضی بودند از کلام آن حضرت شاد شدند. ۴۸. قسمت پنجم گفتار هشتم من شنیدم که زمانی آن حضرت با کوزامبی در بنیاد باغ اقامت داشت.
دیدگاهتان را بنویسید