
دعا برای کنترل خشم همسر , رسانه توسل ( جهت مشاوره همسر و ثبت سفارش به واتساپ مراجعه کنید ) , دعا برای کنترل خشم همسر : فکر «خود» همه غمها را به وجود میآورد، – جهان را مانند قید و بند میبندد؛ اما با یافتن «من» وجود ندارد که بتوان آن را پیدا کرد. بسته می شود، سپس همه این پیوندها قطع می شود.»[۱] متن فوق به وضوح نشان می دهد که آگاهی، خود واقعی نیست و ذهن با بدن می میرد.
توسل : هر خواننده ای که با اندیشه بودایی آشنایی نداشته باشد، ممکن است بپرسد: “پس معنای آموزه کارما، دکترین پیشرفت اخلاقی، آموزه پیامد اعمال چیست؟” در واقع، تلاش برای مطالعه، فقط با ایدههای هستیشناختی غرب، حتی ترجمههایی از سوتراهای بودایی مانند آنچه در «کتابهای مقدس شرق» آمده است.
دعا برای کنترل خشم همسر
با این حال انتقال شخصی صورت نمی گیرد. ما این جمله را می یابیم که موجودات مجدداً فردی می شوند. با این حال هم فردیت و هم شخصیت را توهم می نامند.
دعا برای کنترل خشم همسر : در هر صفحه با معماها و تضادهای به ظاهر ناامیدکننده مواجه میشود. ما یک دکترین تولد دوباره پیدا می کنیم. اما وجود روح منکر است. به ما گفته می شود که بدبختی های این زندگی، مجازات تقصیری است که در زندگی قبلی انجام شده است.
همسر
همسر : با شناخت خود و قوانین تولد و مرگ، هیچ درک و درک حسی وجود ندارد. شناخت خود و دانستن چگونه حواس عمل میکند، جایی برای ایده یا زمینهای برای قاببندی آن وجود ندارد.
دعا برای کنترل خشم همسر : من شک دارم که آیا کسی که با اشکال عمیق تر اعتقاد بودایی آشنا نیست بتواند عصاره زیر را که من از جلد اول “پرسش های شاه میلیندا” آورده ام را درک کند: – * پادشاه گفت: “ناگاسنا، آیا کسی هست که پس از مرگ مجدداً فردی نیست؟ ناگاسنا پاسخ داد: “یک موجود گناهکار دوباره فردی می شود، اما یک موجود بی گناه نیست.” (ص ۵۰.) “آیا، ناگاسنا، چیزی به نام روح وجود دارد؟” “چیزی به نام روح وجود ندارد.” (ص ۸۶-۸۹.) [همین گفته در فصل بعدی (ص ۱۱۱) با این قید تکرار شده است: «به معنای عالی، ای پادشاه، چنین چیزی وجود ندارد.»] «آیا موجودی وجود دارد.
ناگاسنا، چه کسی از این بدن به بدن دیگر منتقل می شود؟ “نه آنجا نیست.” (ص ۱۱۲.) “جایی که انتقالی وجود ندارد، ناگاسنا، آیا تولدی دوباره وجود دارد؟” “بله: وجود دارد.” “آیا او، ناگاسنا، که در شرف تولد دوباره است، می داند که دوباره متولد خواهد شد؟” “بله: او این را می داند، ای پادشاه.” (ص ۱۱۳.) طبیعتاً خواننده غربی ممکن است.
دعا برای کنترل خشم همسر : بپرسد: «چگونه میتوان بدون روح دوباره فردیسازی کرد؟ چگونه میتوان بدون انتقال دوباره تولد داشت؟ اما پاسخ به چنین سؤالاتی در اثر ذکر شده یافت نمی شود. اشتباه است که فرض کنیم استنادهای ارائه شده دارای هرگونه مشکل استثنایی هستند. در مورد دکترین نابودی خود، شهادت تقریباً تمام آن متون بودایی که اکنون برای خوانندگان انگلیسی قابل دسترسی است، بسیار زیاد است.
شاید سوترای مرگ بزرگ، قابل توجه ترین شواهد موجود در «کتب مقدس شرق» را ارائه دهد. در دعای مجرب برای کنترل خشم گزارش خود از هشت مرحله رهایی که به نیروانا منتهی میشود، به صراحت آنچه را که باید از دیدگاه غربیمان، فرآیند نابودی مطلق نامیده باشیم، توجیه میکند. به ما گفته می شود که در اولین مرحله از این هشت مرحله، جوینده حقیقت بودایی هنوز ایده های شکلی – ذهنی و عینی – را حفظ می کند.
دعا برای کنترل خشم همسر : در مرحله دوم او ایده ذهنی فرم را از دست می دهد و فرم ها را فقط به عنوان پدیده های بیرونی می بیند. در مرحله سوم حس نزدیک شدن به درک حقیقت بزرگتر به او می رسد. در مرحله چهارم، او از همه ایدههای شکل، ایدههای مقاومت، و ایدههای تمایز فراتر میرود. و تنها ایده فضای بی نهایت برای او باقی می ماند.
در مرحله پنجم ایده فضای نامتناهی ناپدید می شود و این فکر به وجود می آید: این همه دلیل دعا برای براورده شدن حاجت غیر ممکن فوری بی نهایت است. [در اینجا، بسیاری ممکن است تصور کنند، نهایت حد ایده آلیسم پانتئیستی است.
دعا برای کنترل خشم همسر : اما این تنها نیمی از راه است که در مسیری است که متفکر بودایی باید آن را دنبال کند.] در مرحله ششم، این فکر می آید که «اصلاً هیچ چیز وجود ندارد». در مرحله هفتم، خود ایده نیستی از بین می رود.
در مرحله هشتم تمام احساسات و ایده ها از بین می روند. و بعد از آن نیروانا می آید.همین سوترا، در بازگویی مرگ دعا برای فروش کالای خانه بودا، او را بهعنوان گذراندن سریع مراحل اول، دوم، سوم و چهارم مدیتیشن نشان میدهد تا وارد «آن حالت ذهنی شود که بینهایت فضا به تنهایی در آن حضور دارد».
دعا برای کنترل خشم همسر : و از آن جا به “آن حالت ذهنی که بی نهایت فکر به تنهایی دعا برای مرگ همسر در آن حضور دارد” – و از آنجا به “آن حالت ذهنی که اصلاً هیچ چیز در آن حضور ندارد” – و از آنجا به “آن حالت ذهنی بین آگاهی و آگاهی”. ناخودآگاه» – و از آن جا به «آن حالت ذهنی که در آن آگاهی هم از احساسات و هم از ایده ها کاملاً از بین رفته است».
برای خواننده ای که تلاش جدی برای به دست آوردن یک ایده کلی از بودیسم انجام داده است، چنین استنادی به ندرت دعا برای کنترل خشم دیگران ضروری است. از آنجایی که آموزه بنیادی الحاق علت و معلول شامل همان انکار واقعیت خود است و همان معماها را مطرح می کند. توهم عمل یا کارما را تولید می کند.
دعا برای کنترل خشم همسر : کارما، خودآگاهی؛ خودآگاهی، فردیت؛ فردیت، حواس؛ حواس، تماس؛ تماس، احساس؛ احساس، میل؛ میل، اتحاد؛ اتحاد، مفهوم؛ لقاح، تولد؛ تولد، اندوه و زوال و مرگ. بدون شک خواننده دکترین نابودی دوازده نیدانا را می داند. و در اینجا نیازی به تکرار طولانی نیست.
اما ممکن است او این آموزش را یادآوری کند که با قطع ارتباط احساس از بین می رود. با احساس، فردیت; و به وسیله فردیت، خودآگاهی. * بدیهی است که بدون حل مقدماتی معماهای ارائه شده توسط این متون، هرگونه تلاش برای یادگیری معنای نیروانا ناامید کننده است. قبل از اینکه بتوانیم معنای واقعی آن سوتراهایی را که اکنون با ترجمه برای خوانندگان انگلیسی آشنا شدهاند.
دعا برای کنترل خشم همسر : درک کنیم، لازم است درک کنیم که ایدههای رایج غرب از خدا و روح، ماده و روح در فلسفه بودایی وجود ندارد. مفاهیمی که در اندیشه دینی غرب همتای واقعی ندارند، جایگاه آنها را اشغال کرده است. بیش از هر چیز لازم است که خواننده اندیشه الهیات روح را از ذهن خود بیرون کند. متون قبلاً نقلشده باید روشن میکردند که در فلسفه بودایی هیچ انتقال شخصی و روح دائمی فردی وجود ندارد.
دوم “ای باگاوات، ایده یک خود ایده ای نیست، و تصور یک موجود، یا یک شخص زنده یا یک شخص، ایده ای نیست. و چرا؟ زیرا بوداهای مبارک از همه ایده ها رها شده اند.” الماس-کاتر. و اکنون بیایید سعی کنیم بفهمیم چه چیزی می میرد، و چه چیزی دوباره متولد می شود.
دیدگاهتان را بنویسید