
دعا برای کنترل خشم دیگران , رسانه توسل ( جهت مشاوره دیگران و ثبت سفارش به واتساپ مراجعه کنید ) , دعا برای کنترل خشم دیگران : شاید یک سوم کار تجاری کشور بدون دستمزد انجام شود. رابطه بین ارباب و خادم که از هر دو طرف اعتماد کامل دارند و اطاعت مطلق با ساده ترین شرایط اخلاقی تضمین می شود. قطار غروب به سمت نارا مرا از آشفتگی شاد کلان شهر بزرگ دور میکرد.
توسل : من همچنان به آن فکر میکردم در حالی که عمیقتر غروب بر فراز پشت بامها را تماشا میکردم، بر جمع کردن دودکشهای کارخانهها که برای همیشه پیشنهادات خود را ارسال میکردند.
دعا برای کنترل خشم دیگران
دود به زیارتگاه نینتوکوی خوب. ناگهان بر فراز چشمک زدن لامپ های بی شمار، – بالای نقطه ستاره های سفید چراغ های الکتریکی، – بالای غروب در حال رشد، – دیدم که با شکوه در آخرین شکوه سرخ غروب طلوع کرد.
دعا برای کنترل خشم دیگران : بتکده قدیمی شگفت انگیز تنوجی. و از خودم پرسیدم آیا ایمانی که نماد آن بود به ایجاد آن روحیه صبر و عشق و اعتماد که تمام ثروت و انرژی و قدرت قدرتمندترین شهر ژاپن بر آن بنا شده است.
دیگران
دیگران : هیچ خارجی نمیتواند ژاپنیها را وادار به این کار کند، حتی با دستمزدهای کلان. من در خانه های خارجی کار کرده ام و می دانم.» * اغراق نیست اگر بگوییم بیشتر خدمات هوشمندانه ای که در تجارت و صنعت ماهر ژاپن ارائه می شود، بدون حقوق است.
دعا برای کنترل خشم دیگران : کمکی نکرده است؟ هشتم اشارات بودایی در آواز عامیانه ژاپنی شاید فقط یک نماینده ژاپنی از فرهنگ قدیمیتر بتواند به طور کامل به ما اطلاع دهد که خاک ذهنی نژاد تا چه حد توسط ایدهآلیسم بودایی اشباع و بارور شده است.
در همه حال، هیچ اروپایی نمی تواند این کار را انجام دهد. زیرا درک کل رابطه دین خاور دور با زندگی خاور دور نه تنها به چنین دانشی نیاز دارد، بلکه به تجربه ای نیاز دارد که هیچ اروپایی نمی تواند در طول عمر به دست آورد.
دعا برای کنترل خشم دیگران : با این حال، حتی برای یک غریبه غربی همه جا نشانه هایی وجود دارد که نشان می دهد دعا برای درمان غدد لنفاوی بودیسم در گذشته در ژاپن چه بوده است.تمام هنرها و بیشتر صنایع، افسانه های بودایی را برای چشمان آموزش دیده در نمادگرایی تکرار می کنند.
و به ندرت یک شیء از کار دستی وجود دارد که زیبایی یا اهمیت شکلی داشته باشد – از اسباب بازی یک کودک گرفته تا میراث یک شاهزاده – که به نوعی نشان دهنده بدهی باستانی به بودیسم صنعت سازنده آن نیست.
دعا برای کنترل خشم دیگران : میتوان افکار بودایی را در چاپهای پنبهای ارزانقیمت کارخانه اوزاکا، نه کمتر از ابریشمهای دعای برای پیدا شدن خانه اجاره ای شکلدار کیوتو، تشخیص داد. نقش برجسته روی کتری آهنی، یا سر فیلهای برنزی که دستههای هیباچی مغازهدار را به نقشهای کاغذ پرده میسازد.
یا معمولترین چوبکاریهای زینتی یک دروازه – حکاکیهای روی لولههای فلزی، یا دعا برای فروش کالا سریع میناکاری روی یک گرانقیمت. گلدان، – ممکن است همه، با شیوایی یکسان، سنت های ایمان را بازگو کنند. بازتاب یا پژواک آموزههای بودایی در ترکیب باغ وجود دارد.
دعا برای کنترل خشم دیگران : در ایدئوگرافیکهای بیشماری از مناظر طولانی تابلوهای مغازه؛ – در نامهایی که به دعا برای حفظ آبرو طرز شگفتانگیزی به برخی میوهها و گلها داده شده است؛ – در نامهای کوهها، شنلها. ، آبشارها، روستاها، حتی ایستگاه های راه آهن مدرن. و به نظر می رسد که تمدن جدید هنوز تأثیر چندانی بر تأثیری که بدین ترتیب آشکار شده است نداشته است.
اما با توجه به گستردگی موضوع، نمیتوانستم بلافاصله تصمیم بگیرم که از کجا شروع کنم. تنوع دعا برای فروش کالا فوری گیجکنندهای از آهنگهای ژاپنی – انواعی که نامگذاری صرف صفحاتی از آنها را اشغال میکند – مطالبی از این توصیف را ارائه میدهد.
دعا برای کنترل خشم دیگران : صرفاً ابعاد چنین ترکیباتی آنها را از برنامه من حذف کرد. اما لژیونی از اشکال مختصرتر برای انتخاب وجود داشت. سرانجام تصمیم گرفتم که کار خود را عمدتاً به دودویتسو محدود کنم – آهنگ های کوچک فقط بیست و شش هجایی که در چهار سطر (۷، ۷، ۷، ۵) مرتب شده اند.
آنها در ساخت و ساز منظم تر از آهنگ های خیابانی هستند که در یک مقاله قبلی به آن پرداخته شده است. اما آنها اساساً محبوب هستند و بنابراین بیشتر از بسیاری از انواع برتر ترکیب، نماینده تأثیرات بودایی هستند.
دعا برای کنترل خشم دیگران : از تعداد بسیار زیادی که برای من جمع آوری شده است، بین چهل تا پنجاه را به عنوان نمونه کلاس انتخاب کرده ام. * شاید آن قطعاتی که منعکس کننده ایده های پیش از وجود و تولدهای دوباره در آینده هستند برای خواننده غربی جذابیت خاصی پیدا کنند.
خیلی کمتر به دلیل ارزش شعری تا به دلیل تازگی نسبی. ما آیه انگلیسی بسیار کمی از هر کلاسی داریم که حاوی این نوع خیالات باشد. اما آنها در شعر ژاپنی حتی بهعنوان امری عادی و مرسوم هجوم میآورند. چنین چیزی نفیس مانند “نور ناگهانی” روستی – که ما را عمدتاً از طریق ظرافت نافذ تفکری که برای هزار و هشتصد سال توسط تمام ارتدکسهای ما تحقیر شده است.
دعا برای کنترل خشم دیگران : ما را مجذوب میکند – میتواند ژاپنیها را تنها بهعنوان ارائهی استثنایی، توسط یک غربی، از خیالات و خیالات جذاب کند. احساساتی که برای نادان ترین دهقان آشناست. مطمئناً هیچ کس نمی تواند در این آیات ژاپنی – یا بهتر است بگوییم، در ترجمه های بدبختانه من از آنها – حتی اشاره ای به ظرافت روحی تخیل روزتی بیابد.
من قبلاً اینجا بوده ام، – اما چه زمانی یا چگونه نمی توانم بگویم: من علف های آن سوی در، بوی شیرین و تند، صدای آه، چراغ های کنار ساحل را می شناسم. تو قبلاً مال من بودی، – ممکن است ندانم چند وقت پیش: اما درست زمانی که در آن پرستو اوج گرفت، گردنت چنان چرخید، پردهای افتاد، – از قبل میدانستم.
دعا برای کنترل خشم دیگران : با این حال، چه تفاوت زندگی عجیب و غریبی بین چنین رفتار معمایی ظریف با افکاری که به عنوان میوه ممنوعه در عدن رویاهای غربی طبقه بندی می شوند و گفته های روزمره ژاپنی که مستقیماً از ایمان شرقی باستان سرچشمه می گیرند!— اغلب گفته می شود که عشق چیزی ندارد. با عقل انجام بده علت ما باید مقداری En در تولد قبلی باشد.
آیرو و شیان نو هوکا تو-وا ایدو، کوره مو ساکی شو نو ان د آرو. “En” یک کلمه بودایی است که به معنای قرابت است – رابطه علت و معلول از زندگی به زندگی. حتی گره طنابی که قایقهای ما را به هم گره میزند. مدتها پیش توسط برخی از عشقها در یک تولد قبلی بود. اگر لمس حتی آستینها از طریق En موجودی سابق باشد، بسیار عمیقتر باید En باشد که اکنون ما را متحد میکند.
دعا برای کنترل خشم دیگران : در اینجا اشاره ای به ضرب المثل قدیمی بودایی شده است “حتی لمس آستین ها در گذر زمان ناشی از برخی تمایلات ناشی از زندگی های قبلی است.” Kwahō [۳] این زندگی باید باشد.
دیدگاهتان را بنویسید