
دعا برای شکستن طلسم رزق و روزی , رسانه توسل ( جهت مشاوره روزی و ثبت سفارش به واتساپ مراجعه کنید ) , دعا برای شکستن طلسم رزق و روزی : با این وجود، در جستجوی روشنگری، هر یک از سه خانه دیگر تکنیکها، بینشها و ایدههای اصلی را ارائه کردند که سنت ذن را غنیتر کرد. با داستان های استادانی است که سه خانه منقرض شده را پایه گذاری کردند.
توسل : که دوران قبل از سلسله سونگ و ظهور کوان را به پایان می رسانیم، بنیانگذار فرقه این اولین خانه از پنج خانه توسط یکی از معاصران هوانگ-پو و پیرو سنت ما-تسو که به نام کوئی شان (۷۷۱-۸۵۳) شناخته می شود، تأسیس شد.
دعا برای شکستن طلسم رزق و روزی
او تحت نام اصلی خود، لینگ یو، در پانزده سالگی خانه را ترک کرد تا راهب شود و زیر نظر یک استاد محلی وینایا در استان فوکین امروزی تحصیل کرد. او بعداً در هانگچو منصوب شد، جایی که با مشتاقانه وینایا و سوتراهای تراوادا و ماهایانا را جذب کرد. سپس در بیست و سه سالگی به کیانگسی سفر کرد و شاگرد قانونگذار معروف چان، پو چانگ هوآیهای شد.
دعا برای شکستن طلسم رزق و روزی : لحظه روشنگری کوئی شان به دست هوآی های یک کلاسیک ذن است. همانطور که در داستان آمده است: یک روز در حالی که او منتظر بود، دومی از او خواست اجاق گاز را فشار دهد تا ببیند آیا آتشی در آن باقی مانده است یا خیر. کوئی شان نوک زد اما آتشی پیدا نکرد. بلند شد تا خودش آن را به صدا درآورد و موفق شد جرقه کوچکی را کشف کند.
روزی
روزی : فصل سیزدهم سه خانه کوچک (سمت چپ) “پنج خانه” یا فرقه های چان که پس از آزار و شکنجه بزرگ ۸۴۵ به وجود آمدند، همه به طور همزمان ظاهر نشدند، و نه آیا آنها از نفوذ یکسانی برخوردار بودند؟ در حالی که سرنوشت لین چی و تسائو تونگ برای زنده ماندن و یافتن راه خود به ژاپن بود، تاریخ با سه خانه دیگر کمتر مهربان بود.
دعا برای شکستن طلسم رزق و روزی : او با نشان دادن آن به شاگردش، پرسید: “آیا این آتش نیست؟” پس از آن کوئی شان روشن شد. ۲ اینکه چرا این حادثه به ظاهر پیش پاافتاده باید روشنگری کند، به وضوح موضوعی است که باید به طور دعا برای رفع استرس موقع امتحان شهودی به آن نزدیک شد. کوئی شان نام خود را از کوه کوئی دریافت کرد، جایی که توسط پو فرستاده شد تا صومعه ای تأسیس کند. چانگ هوآی های. شرایط انتخاب او تقریباً بیش از آن چیزی است.
که ما می خواهیم در مورد دنیای رهبانی چان در آغاز قرن نهم بدانیم. این اتفاق افتاد که در حال بررسی ایده تأسیس یک صومعه جدید در کوه Kuei در استان هونان بود. با این حال، او مطمئن نبود که آیا این سرمایهگذاری شکوفا میشود یا خیر، و در نتیجه برای مشاوره به فالگیر دعا برای رزق و روزی قوی سرگردانی به نام سو-ما مراجعه کرد.۴ این پیشگو پاسخ داد که کوه کوئی مکانی ایدهآل است.
دعا برای شکستن طلسم رزق و روزی : از هزار و پانصد راهب حمایت میکند.با این حال، خود هوآیهای در آنجا موفق نمیشود، زیرا «تو مردی استخوانی و زاهد هستی و آن کوهی گوشتی و نفسانی است». توصیه این بود که شخص دیگری را پیدا کنید. Huai-hai موافقت کرد و شروع به فراخوانی نامزدهای خود برای Ssu-ma برای بررسی کرد. اولین کسی که احضار شد راهب سر بود – که سوما از او خواست بهترین دعا برای رزق و روزی مغازه سرفههای عمیقی ایجاد کند.
سپس چندین قدم برود. پیر عارف حیرت زده با دقت نگاه کرد و سپس با هوآی های زمزمه کرد که این مرد نیست. بعد از آن کوئی شان، مدیر فعلی صومعه بود. سو-ما یک نگاه کرد و با سر به تایید هوآی-های اشاره کرد. در آن شب هوآیهای کوئیشان را احضار کرد دعا برای طول عمر و مأموریت جدید خود را تعیین کرد: «به کوه کوئی بروید و صومعهای را پیدا کنید که آموزههای من را تداوم خواهد بخشید».
دعا برای شکستن طلسم رزق و روزی : وقتی راهب سر متوجه شد که از او عبور کرده اند، خشمگین شد و در جلسه صبح روز دعا رزق و روزی خانه بعد از هوآی های خواست تا این کوچکی را توجیه کند. استاد پاسخ داد: “اگر بتوانید در مقابل مجلس پاسخ برجسته ای بدهید، قرار ملاقات دریافت خواهید کرد.” [هوای-های] سپس به یک پارچ اشاره کرد و به او گفت: “این را پارچ نگو. در عوض، باید آن را چه نام کنی؟” [راهب سر] پاسخ داد: نمی توان آن را گوه چوبی نامید.
استاد [هوای های] این را نپذیرفت و به [کوئی شان] روی آورد و خواستار پاسخ او شد. [کوئی شان] به پارچ لگد زد و آن را به زمین زد. استاد [هوایهای] خندید و گفت: «راهب سر ما برای کوه کوئی تلاش خود را از دست داده است.» پاسخ راهب سر راهب، بازی فکری با کلمات بود و در دنیای نامها و دستهبندیها گرفتار شده بود. پاسخ کوئی شان خودجوش، بی کلام و عاری از تمایز بود.
دعا برای شکستن طلسم رزق و روزی : او ذهنی بود که می توانست از عقلانیت فراتر رود. کوئی شان صومعه را تأسیس کرد و از آن مدرسه ای کوتاه مدت ساخت. با این حال، خاطره کوئی شان تا حد زیادی از طریق شاگردی زبردست که بعدها به نام یانگ شان (۸۰۷-۸۸۳) شناخته شد، به دلیل تأسیس صومعه ای در کوه یانگ در استان کیانگسی، ماندگار شد. آموزه های آنها با هم به مدرسه کوئی یانگ معروف شد.
اولین مدرسه از “پنج خانه”. مبادلات بین کوئی شان و یانگ شان که در «انتقال لامپ» گزارش شده است، یکی از برقی ترین تبادلات در کل چان است. در ادامه آنها به تمایز بین کارکرد خرد (که از طریق عمل آشکار می شود) و جوهر یا خود ماهیت (که از طریق عدم عمل آشکار می شود) می پردازند. با انحرافات و تصنع های بی شمار پرسش ها و بحث های بی پایان را مطرح می کنید.
دعا برای شکستن طلسم رزق و روزی : پس صرفاً از رقابت های کلامی رضایت های موقتی به دست می آورید، مکرراً با کلمات دعوا می کنید. و از چان بیشتر منحرف شوید. چه زمانی آن را بدست خواهید آورد و استراحت خواهید کرد؟ که همه توضیحات بیشتر از اینکه فایده داشته باشد ضرر دارد. و اینکه در واقع هیچ چیز ارزشمندی را نمی توان آموزش داد. او سرانجام به یک معلم مشهور تبدیل شد.
در یک زمان به شبانی هزاران دانش آموز پرداخت. یکی از مبادلات مکرر او به مسئله تفاوت بین “ماه” (یعنی روشنگری) و “انگشت اشاره به ماه” (یعنی آموزش منتهی به روشنگری) مربوط می شود. مشاهده رایج این بود که دانشآموزان انگشت اشاره به ماه را با خود ماه اشتباه میگرفتند، یعنی صحبت در مورد روشنگری را با دولت اشتباه میگرفتند. یک روز راهبی آمد که فکر می کرد آنقدر باهوش است که بتواند این معضل را حل کند.
دیدگاهتان را بنویسید