
دعا برای محبوب شدن در چشم همه , رسانه توسل ( جهت مشاوره چشم همه و ثبت سفارش به واتساپ مراجعه کنید ) , دعا برای محبوب شدن در چشم همه : کار هر برهمنی این بود که در طول دوازده سال زندگی دانشجویی خود وداها را از روی قلب بیاموزد. گورو یا معلم گروهی از کلمات را تلفظ می کند و دانش آموزان پس از او تکرار می کنند.
توسل : پس از معرفی نوشتن، برهمن ها به شدت از خواندن وداها یا نوشتن آنها منع شدند. سزار در مورد درویدها همین را می گوید. حتی پانینی هرگز به کلمات یا حروف نوشته شده اشاره نمی کند.
دعا برای محبوب شدن در چشم همه
هیچ یک از کلمات معمولی مدرن برای کتاب، کاغذ، جوهر، یا نوشتار در هیچ اثر سانسکریت باستانی یافت نشده است. هیچ کلمه ای مانند حجم، حجم وجود ندارد. لیبر یا پوست داخلی درخت؛ بیبلوس، پوست داخلی پاپیروس؛ یا کتاب، یعنی چوب راش. اما بودا نوشتن را آموخته بود، همانطور که در کتابی که در سال ۷۶ پس از میلاد به چینی ترجمه شده است می یابیم.
دعا برای محبوب شدن در چشم همه : در این کتاب بودا به معلم خود دستور می دهد. همانطور که در “انجیل دوران کودکی” عیسی به معلم خود معنای الفبای عبری را توضیح می دهد. بنابراین بودا به معلم خود نام شصت و چهار الفبا را می گوید.
در چشم همه
در چشم همه : مولر میگوید این برای ما باورنکردنی به نظر میرسد، تنها به این دلیل که حافظه ما در طول نسلها بهطور سیستماتیک توسط روزنامهها و موارد مشابه ضعیف شده است.
دعا برای محبوب شدن در چشم همه : اولین کتیبه معتبر در هند منشا بودایی دارد و متعلق به قرن سوم قبل از میلاد مسیح است. در باستانی ترین دوره ودایی زبان کامل شده بود. هیچ زبانی در حال رشد در وداها وجود ندارد. با توجه به قدمت این نوشتههای ودایی، سخنان ماکس مولر را در پایان کار تحسینبرانگیز او در مورد «تاریخ ادبیات باستانی سانسکریت» که بیشتر این بخش از آن گرفته شده است.
نقل میکنیم: «مشرقشناسان مکرراً مشکوک به تمایل به جلوه دادن ادبیات ملل شرقی هستند، آنطور که من میتوانم بگویم هیچ چیز قدیمیتر از آن چیزی که من میتوانم بگویم که من نمیتوانم بگویم که از آن چیزی قدیمیتر جلوه میکند.
دعا برای محبوب شدن در چشم همه : و مشکلات، بهعنوان برخی پیشنهادها در مورد روشی که میتوانستند برخی از سرودهای ودایی در طول دورههای برهمانا یا سوترا، یا در صورت امکان توسط نویسندگان MSS ما، که اکثر آنها قدیمیتر از قرن پانزدهم نیستند.
به مجموعه اصلی اضافه شوند. سوترها، متعلق به همان دوره سوناکا، وجود قبلی هر فصل از برهماناها را اثبات می کنند. و من شک دارم که آیا سرود واحدی در سنهیتای ریگ ودا وجود دارد که توسط برخی از برهماناها و سوتراها قابل بررسی نباشد.
دعا برای محبوب شدن در چشم همه : محدودیتهای زمانی منتسب به دورههای سوترا و برهمانا از نظر اکثر محققان سانسکریت بسیار محدود به نظر میرسد و نه بسیار گسترده، و اگر ما فقط دویست سال را به دوره مانترا اختصاص دهیم.
از ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ قبل از میلاد، و تعداد مساوی را برای دوره ، از ۱۰۰۰ تا ۱۲۰۰ سال اولیه میتوانیم آن را انجام دهیم. ذهن انسان نسبت به زمانهای بعد پرشکوهتر بود و لایههای فکری در دوران ابتدایی نسبت به دوران سوم جهان با کندی کمتری شکل میگرفت خدای اصلی در قدیمی ترین وداها ایندرا، خدای هوا است. در یونانی او زئوس می شود.
دعا برای محبوب شدن در چشم همه : در لاتین، مشتری. سرودهای ایندرا بی شباهت به برخی از مزامیر عهد عتیق نیست. ایندرا به عنوان باستانی ترین خدایی که پدران او را می پرستیدند خوانده می شود. بعد از هند، آگنی، آتش، مشتق شده از ریشه Ag، به معنای «حرکت کردن» آمده است.۴۶ آتش به عنوان اصل حرکت روی زمین پرستش می شود.
زیرا ایندرا قدرت حرکتی بالا بود. نه تنها آتش، بلکه اشکال شعله و هر آنچه متعلق به آن است پرستش می شود. تمام طبیعت را آدیتی می نامند که فرزندانش آدیتیاس نام دارند. M. Maury این کلمات را از گوتاما نقل می کند: “آدیتی بهشت است؛ آدیتی هوا است؛ آدیتی مادر و پدر و پسر است؛ آدیتی همه خدایان و نژادهای پنج گانه است؛ آدیتی هر چه متولد شود و خواهد آمد.
دعا برای محبوب شدن در چشم همه : به طور خلاصه آسمان ها و زمین، آسمان ها پدر و زمین مادر همه چیز است.” این آدم را به یاد Zeus-pateer و Gee-mêteer یونانی می اندازد. وارونا طاق بهشت است. میترا اغلب با وارونا در سرودهای ودایی مرتبط است. میترا خورشید است و روز را روشن می کند، در حالی که وارونا خورشیدی بود با چهره ای مبهم بهترین دعا برای عزیز شدن نزد همه که در تاریکی از غرب به شرق برمی گشت تا دوباره قرص نورانی خود را بگیرد.
به نظر می رسد میترای ایرانی از میترا گرفته شده است. در ودا هیچ گونه فراخوانی به ستارگان وجود ندارد. اما دعا برای پیدا شدن خانه خوب شفق قطبی، یا سپیده دم، موضوع تحسین زیادی است. همچنین، آسوین ها، یا خدایان دوقلو، که در یونان به دیوسکوری تبدیل می شوند. خدای طوفان ها رودرا است که برخی از نویسندگان تصور می کنند همان سیوا است.
دعا برای محبوب شدن در چشم همه : با این حال، دو عبادت خصمانه ویشنو و سیوا تا مدت ها پس از این زمان ظاهر نمی شوند. ویشنو مکرراً در ودا ظاهر می شود و سه قدم او اغلب صحبت می شود. این مراحل بهشت را می سنجند. اما پرستش واقعی او خیلی دیرتر انجام شد. دین وداها از قصیده ها و سرودها بود، دین پرستش با ستایش ساده. گاه دعا برای برکات روزگار می شد.
گاهی قربانی های ساده و نذری. قربانی های انسانی اگر وجود داشته باشند، به ندرت اثری از خود باقی گذاشته اند، مگر دعا برای عزیز شدن نزد معشوق اینکه در مراسمی معمولی گزارش شده در یکی از وداها باشد.
دعا برای محبوب شدن در چشم همه : دوره دوم. قوانین دعا برای براورده شدن حاجت غیر ممکن سریع مانو عصر برهمنی مدتها پس از عصر وداهای بزرگ، برهمنیسم آغاز می شود. کتاب درسی آن قوانین مانو است. اولی یک بار نامگذاری شده است، دومی اصلاً. نویسنده فقط سه ودا را می شناسد.
آثاروا ودا متأخر است. اما همانطور که سیوا در قدیمی ترین نوشته های بودایی ذکر شده است، نتیجه می شود که قوانین مانو دعا برای عزیز شدن نزد پدر و مادر از اینها قدیمی تر است. در زمان مانو آریایی ها هنوز در دره گنگ زندگی می کنند.
دعا برای محبوب شدن در چشم همه : سیستم کاست اکنون به طور کامل فعال است و اقتدار برهمن به بالاترین نقطه خود ارتقا یافته است. سند و پنجاب ذکر نشده است. همه اینها فراموش شده است این اثر نمی تواند دیرتر از قبل از میلاد باشد. ۷۰۰ یا زودتر از قبل از میلاد مسیح ۱۲۰۰. احتمالاً در مورد ق.م نوشته شده است.
دیدگاهتان را بنویسید