
دعا نویسی ثروت , رسانه توسل ( جهت مشاوره ثروت و ثبت سفارش به واتساپ مراجعه کنید ) , دعا نویسی ثروت : برای بسیاری که از نظر روحی از آسیایی دور هستند چیزی جذاب تر ارائه دهد. با این حال، اگرچه اکثر کسانی که حتی یک بازدید گذرا از شرق داشته اند، جذابیت آن را احساس می کنند، تاریخ، هنر و ادبیات آسیا هنوز در محافل فرهنگی با بیتفاوتی جاهلانه برخورد میشود.
توسل : جهل و بیتفاوتی در انگلیسیهایی که ارتباط بسیار نزدیکی با هند دارند و بخش نامتناسبی از تحصیلات خود را به یونان و روم باستان اختصاص میدهند، فوقالعاده است.
دعا نویسی ثروت
از استاد تاریخ در یکی از دانشگاههای انگلیسی شنیدهام که میگوید او فکر میکرد که تاریخ هند با آمدن انگلیسیها آغاز شد و او نمیدانست که چین اصلاً تاریخی دارد. و متیو آرنولد در صحبت از اندیشه هندی من از استاد تاریخ در یکی از دانشگاه های انگلیسی شنیده ام که می گوید او فکر می کرد که تاریخ هند با آمدن انگلیسی ها آغاز شد و او نمی دانست که چین اصلاً تاریخی دارد.
دعا نویسی ثروت : و متیو آرنولد در صحبت از اندیشه هندی از استاد تاریخ در یکی از دانشگاههای انگلیسی شنیدهام که میگوید او فکر میکرد که تاریخ هند با آمدن انگلیسیها آغاز شد و او نمیدانست که چین اصلاً تاریخی دارد. و متیو آرنولد در صحبت از اندیشه هندی[۹۱] به سختی از شایستگی القاب مورد علاقه خود یعنی محکومیت، فلسطینی و ساوگرنو فرار کرد.
ثروت
ثروت : بسیاری از کسانی که به برتری خیالی ما افتخار میکنند، با پیشنهادات شانسی از تمدن غرب فرار میکنند و به دنبال حواسپرتی در اکتشاف هستند، و بسیاری از کسانی که عمر خود را در میان نژادهای فرودست گذراندهاند، وقتی بازنشسته میشوند و در خانه مستقر میشوند، ناراحت میشوند. در واقع تمدن اروپا راضی کننده نیست و آسیا هنوز هم می تواند.
دعا نویسی ثروت : اروپایی ها گاهی اوقات از آن به عنوان یک شرایط شگفت انگیز و تقریباً مضحک یاد می کنند که یک چینی تحصیل کرده می تواند به سه دین کنفوسیوس، تائوئیسم و بودایی تعلق داشته باشد. اما من این نگرش ذهنی را بسیار معقول می دانم. آیین کنفوسیوس برای مراسم ایالتی و کلیساهای کالج مذهبی قابل تحسین است.
با شرکت در مراسم گاه به گاه آن، شخص احترام شایسته ای به بهشت و مشیت نشان می دهد و خود را به هیچ چیز متعهد نمی سازد. و اگرچه ممکن است یک کنفوسیوسیست سفت و سخت تحقیر یک محقق و دولتمرد نسبت به ایده های رایج باشد، با این حال مؤمن ترین بودایی و تائوئیست می تواند بدون ابهام با آیین کنفوسیوس منطبق شود.
دعا نویسی ثروت : در حالی که بسیاری از کسانی که در مراسم تاج گذاری انگلیسی شرکت کرده اند باید از زبانی که به نظر می رسید تعجب کرده باشند. با حضور آنها تایید شود. و در چین اگر می خواهید خشکی کنفوسیوسیسم را آبیاری کنید،متهم شوید که دین خود را تغییر داده اید، زیرا شما از این طراوت استفاده می کنید. این خلق و خوی برای ایجاد اندیشه دینی جدید و عمیق خوب نیست.
بلکه برای نمونه گیری و قدردانی از «انواع تجارب دینی» که نتایج خود را به عنوان راهنمای این زندگی و زندگی های دیگر ارائه می دهد، خوب است. زیرا دین تجربه دینی نظام یافته است و این تجربه به خلق و خوی بستگی دارد. بنابراین نوشتن دعا برای ثروتمند شدن هیچ دینی به معنای اروپایی نمی تواند وجود داشته باشد و این یکی از شایستگی های هندوها است که آنها این را تشخیص می دهند.
دعا نویسی ثروت : برخی از مردم برای گناهان خود از دین طلب آمرزش می کنند، برخی دیگر با خدا ارتباط برقرار می کنند: بیشتر خواهان سلامتی و ثروت هستند، بسیاری در آرزوی توضیح زندگی و مرگ هستند. مذهب هندی خود را با این نیازهای مختلف تطبیق دعا نویسی حروف ابجد می دهد. هیچ چیز شگفتانگیزتر از تنوع مراحل آن نیست مگر وحدت زیربنایی. این قدرت تغییر در پاسخ دلسوزانه به نیازهای بسیاری از اذهان و رشد.
در هماهنگی با دیدگاه اعصار متوالی، در تضاد با وانمود شده کلیساهای غربی، زیرا با توجه به اختلافات و خصومت متقابل آنها فقط می توان آن را یک وانمود نامید. هندیها میدانند که اکنون تنها بزرگترین و سادهترین پرسشهای دینی نوشتن دعا ثروت را میتوان با همان کلماتی که بیش از دو هزار سال پیش به زبان میآورد پرسید و حتی اگر سؤالات یکسان باشد، پاسخهای متفکران هنوز به همان اندازه متفاوت است.
دعا نویسی ثروت : اظهارات بودا و برهمن ها اما تقریباً تمام گزارههای موجود در یک عقیده اروپایی شامل موضوعاتی دعا نویسی که موکل دارد از تاریخ یا علم است که آشکارا تحت تأثیر تحقیقات و اکتشافات به همان اندازه که نجوم یا پزشکی است، و نه تنها گزارهها قدیمی هستند، بلکه بیشتر به مشکلاتی اشاره میکنند که از دست رفتهاند. علاقه آنها اما دین هندی از اعتقادات دوری میکند و با گسترش دانش نمیمیرد.
من فکر نمیکنم که مقایسه ادیان سود چندانی داشته باشد، که عموماً به معنای برتری دادن یکی به بهای دیگران است، بلکه جالب و مفید است که یاد بگیریم دیگران، بهویژه کسانی که کمتر شبیه خودمان هستند، در مورد اینها چه فکر میکنند.مسائل و دعا نویسی قوی در مسائل دینی آسیا حق مشخصی برای شنیده شدن دارد. زیرا اگر اروپاییان بر آسیایی ها برتری دارند، در علم عملی، مالی و اداری است.
دعا نویسی ثروت : نه در اندیشه و هنر. اگر در اروپا در مورد فلسفه و مذهب جمع آوری می شد، با مشورت با سرمایه داران و مهندسان شروع نمی کرد و پلیسی که وسط خیابان ایستاده و ترافیک را به این طرف هدایت می کند و آن طرف، از نظر عقلی برتر از اطاعت کنندگان نیست. او را که انگار چیزی مافوق بشری است. اروپایی ها در آسیا مانند چنین پلیسی هستند: هدایای آنها اقتدار و قدرت سازماندهی است.
از جنبه های دیگر برتری آنها خیالی است. من فکر نمیکنم که مسیحیت هرگز در آسیا پیشرفت زیادی کند، زیرا آنچه معمولاً با آن نام شناخته میشود، تعلیم مسیح نیست، بلکه بازآرایی آن در اروپا و مانند بسیاری از مؤسسات اروپایی عملی است تا فکری. و در مورد تعلیم خود مسیح، هندیها آن را عالی میدانند، اما کافی و رضایتبخش نیست.
دعا نویسی ثروت : چیز کمی در آن وجود دارد که در برخی از متون مقدس هندوئیسم بسیار یافت نمی شود و در مورد بسیاری از مواردی که آنها در مورد آنها صحبت می کنند، اگر نه با اقتدار قانع کننده، حداقل با ژرفای تلقین کننده، ساکت است. همچنین فکر نمیکنم که اروپا احتمالاً روشهای فکری بودایی یا برهمنی را در مقیاس وسیع اتخاذ کند. جوامع تئوسوفی و بودایی همدردی من را دارند.
اما این همدردی با کارگران تنها در یک هدف نامطلوب است و من مطمئن نیستم که آنها همیشه آنچه را که سعی می کنند آموزش دهند را درک کنند.
دیدگاهتان را بنویسید