
دعا برای گشایش کار و روزی اهل سنت , رسانه توسل ( جهت مشاوره سنت و ثبت سفارش به واتساپ مراجعه کنید ) , دعا برای گشایش کار و روزی اهل سنت : از زندگی های بی شمار اما چه چیزی احساس می شود؟-شبح یا واقعیت؟ همه پدیده های خودآگاهی به خود کاذب تعلق دارند.
توسل : از درد یا لذت آگاه است، زیرا یک رویاپرداز بدون آگاهی از غیر واقعی بودن آنها، غیرواقعی ها را درک می کند. لذت ها و دردها و تمام احساسات مربوط به خودآگاهی توهم هستند.
دعا برای گشایش کار و روزی اهل سنت
اما فقط به عنوان یک فیزیولوژیست ممکن است بگوید که احساس محصول دستگاه حساس است که احساس را توضیح نمی دهد. در بودیسم بیشتر از روانشناسی فیزیولوژیکی تعلیم واقعی دو موجود احساسی وجود ندارد.
دعا برای گشایش کار و روزی اهل سنت : در بودیسم تنها موجود مطلق است. و برای آن موجود، خود کاذب در رابطه با رسانه ای قرار می گیرد که از طریق آن ادراک درست منحرف می شود و تحریف می شود – که در آن و به دلیل آن احساس و انگیزه ممکن می شود. مطلق نامشروط بالاتر از همه روابط است: چیزی از آنچه ما درد یا لذت می نامیم ندارد. هیچ تفاوتی بین “من” و “تو” نمی شناسد – هیچ تمایزی بین مکان یا زمان. اما در حالی که مشروط به توهم شخصیت است.
سنت
سنت : زیرا ایگوی کاذب ترکیبی از اعصار بیشماری است – دارای نشاطی پایدار در فراسوی جهانها. در هر شکستن و ریختن گل داوودی، یک گل داودی جدید ظاهر می شود، – تنومندتر، شاید بیشتر، اما بافته شده از مواد حسی مشابه، – بافت ذهنی و فیزیکی که توسط کارما از توهمات، امیال، امیال، دردها و لذت های موروثی تابیده شده است.
دعا برای گشایش کار و روزی اهل سنت : خود کاذب فقط در حالت خواب وجود دارد. و احساس و میل و همه غمها و شورهای هستی تنها به عنوان توهمات آن خواب وجود دارد. اما در اینجا به نقطه ای می رسیم که علم و بودیسم از هم جدا می شوند.
روانشناسی مدرن هیچ احساسی را تشخیص نمی دهد که به طور تکاملی از طریق تجارب نژاد و فرد ایجاد نشده باشد. اما بودیسم وجود احساساتی را تأیید می کند که فناناپذیر و الهی هستند.بیان میکند که در این حالت کارما، بخش عمدهای از احساسات، ادراکات، ایدهها، افکار ما فقط به خود خیالی مربوط میشود.
دعا برای گشایش کار و روزی اهل سنت : که زندگی ذهنی ما چیزی بیش از جریانی از احساسات و خواستههای متعلق به خودخواهی است. عشقها و نفرتها و امیدها و ترسها و لذتها و دردهای ما توهم هستند؛[۱]، اما همچنین اعلام میکند که حسهای بالاتری وجود دارد که با توجه به درجه دانش ما، کم و بیش نهفته در درون ما وجود دارد که هیچ ربطی به آنها ندارند. با خود دروغین و ابدی هستند.
اگرچه علم ماهیت نهایی لذتها و دردها را غیرقابل درک میداند، اما تا حدی آموزه بودایی را در مورد شخصیت ناپایدار آنها تأیید میکند. به نظر می رسد که هر دو بیشتر به عناصر ثانویه احساس تعلق دارند تا اولیه، و هر دو تکامل هستند، – اشکال احساسی که از طریق میلیاردها تجربه زندگی، از شرایط اولیه که در آن نه لذت واقعی وجود داشته باشد و نه درد واقعی، ایجاد شده است.
دعا برای گشایش کار و روزی اهل سنت : اما فقط مبهم ترین احساسات دعا برای خرید خانه خوب کسل کننده. هر چه تکامل بیشتر باشد، درد بیشتر و حجم تمام حس ها بیشتر می شود. پس از رسیدن به حالت تعادل، حجم احساس شروع به کاهش می کند.
لذتهای ظریفتر و دردهای شدیدتر باید ابتدا از بین بروند. سپس با مراحل تدریجی احساسات کمتر پیچیده، با توجه به پیچیدگی دعا برای گشایش کار شوهرم آنها. تا سرانجام، در تمام سیارههای سردکننده، حتی سادهترین احساس ممکن تا پایینترین شکل حیات باقی نخواهد ماند.
دعا برای گشایش کار و روزی اهل سنت : اما، به دعایی برای گشایش بخت فوری گفته بودایی، بالاترین احساسات اخلاقی در نژادها و خورشیدها و جهان ها زنده می ماند. احساسات صرفاً غیر خودخواهانه، غیرممکن به طبیعتهای زشتتر، متعلق به امر مطلق هستند.
در فطرت های سخاوتمندانه، خداوند حساس می شود، – در پوسته توهم تسریع می یابد، همانطور دعای مادر برای گشایش کار فرزند که کودک در رحم زنده می شود (از آنجایی که خود توهم، رحم تاتاگاتا نامیده می شود).
دعا برای گشایش کار و روزی اهل سنت : در طبیعت های بالاتر، احساساتی که از خود نیستند، جایی برای تجلی قدرتمند دعا برای فروش کالا سریع پیدا می کنند، – از طریق فانتوم ایگو مانند نور از گلدان می درخشند. اینها عشق صرفاً غیر خودخواهانه هستند، بزرگتر از وجود فردی، – شفقت عالی، – خیرخواهی کامل: آنها از انسان نیستند، بلکه از بودا در درون انسان هستند. و با گسترش این احساسات، تمام احساسات خود شروع به نازک شدن و ضعیف شدن می کنند.
وضعیت فانتوم-ایگو به طور همزمان پاک می شود: همه آن کدورت هایی که واقعیت ذهن را در سراب ذهن تاریک می کردند شروع به روشن شدن می کنند. و حس لایتناهی، همچون هیجانی از نور، از رویای شخصیت به الهی بیداری می گذرد.[۲] اما در مورد متوسط جویای حقیقت، این تهذیب و تجزیه نهایی نفس تنها با وام دهنده غیرقابل بیان امکان پذیر است.
دعا برای گشایش کار و روزی اهل سنت : شبح-فردیت، اگرچه فقط برای مدت یک عمر ماندگار است، اما از مجموع ویژگی های ذاتی خود، و از مجموع اعمال و افکار خاص خود، ترکیب جدیدی را که پس از آن به دست می آید، شکل می دهد – فردیت تازه. زندان توهم دیگری برای خود بدون خودخواهی.[۳] به عنوان نام و شکل، خود دروغین حل می شود. اما تکانه های آن زنده می مانند و دوباره ترکیب می شوند.
و نابودی نهایی آن تکانه ها – انقراض کامل حیات شبح مانند آنها – ممکن است به تلاش طولانی در طول میلیاردها قرن نیاز داشته باشد. دائماً از خاکستر احساسات سوخته، احساسات لطیفتری متولد میشوند، – همیشه از گور توهمات، توهمات جدیدی پدید میآیند. قویترین اشتیاقی انسانی آخرین چیزی است که تسلیم میشود: تا حد زیادی در شرایط مافوق بشری ادامه مییابد.
دعا برای گشایش کار و روزی اهل سنت : حتی زمانی که شکلهای درشتتر آن از بین رفتهاند، گرایشهایش همچنان در آن احساساتی که در اصل از آن ناشی شده یا با آن آمیخته شدهاند، نهفته است – مثلاً احساس زیبایی، و لذت ذهن از چیزهای برازنده. در روی زمین اینها در زمره احساسات برتر طبقه بندی می شوند. اما در یک حالت فرادنی، زیادهروی آنها مملو از خطر است.
یک لمس یا نگاه ممکن است باعث شود که بند شکسته اسارت نفسانی اصلاح شود. فراتر از همه دنیاهای جنسی، مناطق عجیبی وجود دارد که در آن افکار و خاطرات به واقعیتهای عینی ملموس و قابل مشاهده تبدیل میشوند، – که در آن خیالپردازیهای عاطفی تحقق مییابند، – که در آن کمترین آرزوی بیارزش ممکن است خلاقانه باشد.
دعا برای گشایش کار و روزی اهل سنت : در عبارات دینی غربی میتوان گفت که در بخش وسیعی از این زیارت وسیع و در همه مناطق آرزو، وسوسهها به اقتضای قدرت معنوی مقاومت افزایش مییابد.با هر صعود پی در پی، امکانات لذت، افزایش قدرت، افزایش احساس، افزایش می یابد.
دیدگاهتان را بنویسید