
دعا برای نابودی بدخواهان , رسانه توسل ( جهت مشاوره بدخواهان و ثبت سفارش به واتساپ مراجعه کنید ) , دعا برای نابودی بدخواهان : بیشماری «داستانهای تولد» برای ارضای ولع عمومی برای چیزی ملموس و ساده پدید آمدهاند. مضامین آنها در آموزه های بودایی هیچ اعتبار واقعی ندارد، اما آنها همان هدفی را دارند که تمثیل ها و اسطوره های مسیحی انجام می دهند.
توسل : شاگرد بودایی که به طور اتفاقی با آنها برخورد می کند ممکن است در مورد دین به تصورات نادرستی سوق یابد و آنچه را که هیچ مرجع واقعی ندارد به عنوان معتبر بپذیرد. ضرر آنها در همین جاست. این که آنها کاملاً مطابق با آموزه های گوتاما نیستند، تردیدی وجود ندارد.
دعا برای نابودی بدخواهان
دکترین آن بهتر است به عنوان انتقال شخصیت خلاصه شود. پروفسور اولدنبرگ تعلیم عمل انتقال و کارما را با صراحت بیان می کند و می گوید: «بودیسم تعلیم می دهد: «عمل من مالکیت من است، عمل من میراث من است.
دعا برای نابودی بدخواهان : نظریه انتقال روح که اساساً این داستان ها بر اساس آن استوار شده است، نزول در آیین بودا است و باید در پرتو یک بدعت مورد توجه قرار گیرد. همانطور که پروفسور ریس دیویدز می گوید: «بودیسم انتقال روح را آموزش نمی دهد.
بدخواهان
بدخواهان : به عنوان یک نتیجه از این ضرورت، ما تمثیل های عهد جدید و بسیاری از زبان های پنهان موجود در آن را داریم. اینها تا حد زیادی ناشی از اختلاف نظرها و اختلاف نظرهایی است که اکنون در مورد تفسیر صحیح کلمات مسیح وجود دارد. اهمیت بسیاری از سخنان بودا نیز به همین ترتیب تحقیر شده است.
دعا برای نابودی بدخواهان : عمل من رحمی است که مرا تحمل می کند، عمل من نژاد است. که من به آن شباهت دارم.” آنچه به نظر انسان بدن اوست، در حقیقت کنش حالت گذشته اوست که با فرض شکلی که از طریق کوشش های او به وجود آمده است، به وجودی محسوس تبدیل شده است.
دکتر پل کاروس میگوید: «ما خودمان به نتایج انباشته اعمالمان ادامه میدهیم». در این گزاره های مختصر و به ظاهر ساده، دگم اساسی بودیسم و شالوده نظام گوتاما را آنگونه که به ما تحویل داده شده است، داریم.وقتی به تحلیل دقیق آنها می پردازیم.
دعا برای نابودی بدخواهان : مشکلاتی که در ابتدا پنهان هستند آشکار می شوند. انسان در طول زندگی خود آثار اعمال خود (یعنی کارمای خود) را به همه جهات پراکنده می کند. پس از مرگ او، یک موجود ذیشعور جدید، «از طریق تلاشهای او متوجه شد» به وجود میآید تا کارما را به ارث برده و ادامه دهد.
این دو موجود به هیچ وجه با یکی با دیگری ارتباط ندارند. هیچ انتقال روح یا ایگو وجود نداشته است، زیرا بودیسم وجود هر یک را به عنوان یک موجود دائمی انکار می کند، اما آنها را تنها به عنوان تجمعات موقت توصیف می کند.
دعا برای نابودی بدخواهان : پس قصاص اخلاقی چگونه عمل می کند؟ یا چگونه می توانیم عدم وجود خود را به عنوان یک موجود دائمی با شناخت وجود یک کارما کم و بیش یکپارچه و دائمی که جدایی خود را نه تنها از طریق زندگی، بلکه پس از مرگ و زندگی دوباره حفظ می کند، آشتی دهیم.
همچنین چگونه ممکن است که کارمای او، اگرچه در تمام جهات در طول عمرش پراکنده است، در لحظه مرگ سالم و کامل باشد تا به بدن دیگری منتقل شود؟ علاوه بر این، بدیهی است که اگر مرگ یک انسان علت تولد انسان دیگری باشد.
دعا برای نابودی بدخواهان : نسل بشر از نظر عددی پیشرفت نخواهد کرد. کسانی که مایلند فقط آنچه را که عقلشان تحریم می کند باور کنند و از هر چیزی که مستلزم پذیرش اقتدار یا اعمال ایمان است اجتناب کنند.به طور خلاصه، همانطور که پروفسور ریس دیویدز بیان کرده است.
ضعف تصور بودایی این است که “نتیجه آنچه یک انسان نه برای متلاشی شدن، یا انجام میشود، بلکه باید دعا برای نابودی دشمن سرسخت با هم در شکلگیری یک موجود ذیشعور جدید متمرکز شود.
دعا برای نابودی بدخواهان : فکر میکنم با انحراف از آموزههای سختگیرانه دعا برای عشق بیشتر همسر بودایی و پشت سر گذاشتن حرف (نه روح) قانون، میتوانیم به توضیح رضایتبخشتری با روشی که «تعمیمسازی» نامیدهام، بر خلاف روش، برسیم. فقط به آن پرداخته شد.
یعنی، فردی شدن. “بر اساس تصور ارتدکس، یک فرد کارمای دیگری را در حالی که دست نخورده است و از توزیع و پراکندگی دعا برای عشق و محبت از راه دور رنج نبرده است، می گیرد. اما شیوه ای گسترده تر و کمتر ابتدایی، هرچند هترودوکسی تر، وجود دارد که در آن می توانیم به این دکترین توجه کنیم. و فکر میکنم چیزی که ما میتوانیم استنباط کنیم در ذهن خود گوتاما بود.
دعا برای نابودی بدخواهان : زمانی که او مفهوم محدودتر را بیان دعا برای عشق و محبت همسر کرد تا آن را به اندازه کافی ساده کند تا بتواند توسط نادانان درک شود. در یک حالت یکپارچه از فردی به فرد دیگر – ما باید آن را در طول زندگی تعمیم یافته و متلاشی شده بدانیم.
در هنگام مرگ هیچ پسماندی از خود باقی نگذاشته است. “روح انسانها همچنان به حیات خود ادامه می دهند، همانطور دعا برای برگشت عشق از راه دور که وراثت و تحصیل بر نسل های دیگر تأثیر می گذارد” [ق] اما روح فرد به وجود خود ادامه نمی دهد.
دعا برای نابودی بدخواهان : بلکه روح نژاد است. ، نه از فرد، که تداوم می یابد. “کارماهای همه، همانطور که بود، در دیگ مخلوط ریخته میشوند و کاملاً الک میشوند، و سپس، و نه تا آن زمان، به اشکال مختلف تجسم مییابند. AI] بدیهی است که مزیتی در ارتباط با این نظریه وجود دارد که برای نظریه فردیسازی قابل اجرا نیست، در حالی که نظریه دوم به ترویج ایده اشتباه شخصیت و خودآگاهی تمایل دارد.
اولی اهمیت گستردهتری دارد و بیشتر تمایل به ترویج این باور دارد. برادری جهانی با ادغام شخصیت ها در یک کل بزرگ. در واقع، واقعاً بودایی تر است، و با الهام بخشیدن به احساسات جهان وطنی تر از دوستی، محاسبه می شود که تا حد زیادی بر آن مغالطه ای که غلبه بر آن سخت ترین مغالطه است غلبه کند.
دعا برای نابودی بدخواهان : ایده ایگو به عنوان یک موجود دائمی، همچنین مشکلی که به طور جهانی در مورد تولد یک موجود ذیشعور جدید در هر مرگ احساس میشود.
به این وسیله از بین میرود.”بیتردید ما نیاز به توضیحی در مورد وضعیت فعلی خود داریم و باید به بودیسم احترام بگذاریم زیرا به ما یک امر عقلانی و رضایت بخش داده است.
دعا برای نابودی بدخواهان : آنها برای بد یا خوب آینده نژاد را ترسیم می کنند و رنجی را که اکنون متحمل می شوند کاملاً مدیون گناهان گذشته بشریت هستند، احساس مسئولیت آنها افزایش می یابد.
دیدگاهتان را بنویسید