
دعا برای فوت پدر دوست , رسانه توسل ( جهت مشاوره پدر دوست و ثبت سفارش به واتساپ مراجعه کنید ) , دعا برای فوت پدر دوست : در آنجا واعظ بزرگ بازنشسته می شود، به عنوان یک تنهایی محبوب. او فراتر از هر چیزی که بتوان گفت از آن لذت می برد.
توسل : او تنها با خانواده روحانی خود، بی توجه به امور این دنیا، در فضای ناب یک آرامش کامل نفس می کشد. روح آشفته او آزادانه در مناطق بی کران معنویت گرایی اوج می گیرد. آنچه را که در طول مأموریت های متفکرانه خود دیده و کشف کرده است، با چهره ای آرام و صدایی ملایم به شاگردان خود می رساند و از این طریق می کوشد آنها را در راه معرفت و کمال پیشرفت دهد.
دعا برای فوت پدر دوست
در آن خانه های خلوت صلح بودا مایل به پذیرایی از همه کسانی بود که مایل به آموزش بودند. همه آنها بدون هیچ گونه تمایزی از درجه یا طبقه، به حضور او اعتراف کردند که ظاهراً آمده بود تا راه خوشبختی را به مردان نشان دهد و به آنها کمک کند تا خود را از لنگ احساسات جدا کنند.
دعا برای فوت پدر دوست : او همه عالی ترین شریعت را موعظه کرد. گرایش به عقب نشینی و کناره گیری از هیاهوهای دنیوی، در روزگار ما، در مراقبت راهبان بودایی برای ساختن خانه هایشان در محله ای خلوت یک شهر، که منحصراً برای آن هدف خاص اختصاص داده می شود، آشکار است.
پدر دوست
پدر دوست : خواننده با دقت این اثر نمی تواند گرایش های کلی بودیسم به انزوا، بازنشستگی و تنهایی را یادآوری کند. در یک موقعیت بازنشسته، ذهن کمتر توسط اشیاء بیرونی منحرف یا پراکنده می شود. این دارای سهم بیشتری از خودکنترلی است و برای کار دشوار تأمل دقیق و مراقبه عمیق مناسب تر است. هر گاه بودا با حضور پیروانش به مکانی میرسد دعا برای مرگ همسر که قرار است مدتی در آنجا بماند، بیشهای خارج از شهر همیشه انتخاب میشود.
دعا برای فوت پدر دوست : یا همان طور که معمولاً مورد، در مکان های خوب با فاصله کمی از دیوارها. برخی از آن نخلستانها که در مرکز آن خانههای آرام رهان سربرآوردهاند، نویسنده بارها دیده و بسیار تحسین کرده است. در شهرها یا روستاهای بزرگ که زمین ناهموار است، ارتفاعات کوچک عموماً با خانه های مذهبی پوشیده می شود. [۵] روایت پذیرایی بودا در جذب ثروت با گل قاشقی شهر سلطنتی پدرش دو تامل را نشان میدهد. اولین مورد این است که گفتار نمو پیامبرا در سوآ پاتریا به همان اندازه که در اعصار بعدی صادق بوده در روزگار گاوداما صادق بوده است.
کوه های کاپیلاووت اغلب ستایش های بودا و بازخوانی کارهای شگفت انگیز او را تکرار می کردند. هیئت باشکوه بیست هزار نفر از نوکیشان برجسته که در شخص او حضور داشتند، نمایش بیشاهدی از قدرتهای معجزهآسا، همه این شرایط فوقالعاده شگفتانگیز بیش از اندازه کافی به نظر میرسید تا او را در میان خویشاوندانش که باید به این ارتباط افتخار میکردند، پذیرایی برجستهای داشته باشد. با او از طریق روابط. اما چنین نبود. بستگانش که با کمترین احساس حسادت پست برانگیخته شده بودند.
دعا برای فوت پدر دوست : از احترام گذاشتن به او خودداری کردند. سرسختی رقت بار آنها با هیبت و ترس از قدرت معجزه آسای او الهام گرفته شد. دومین تأملی که در تلاوت برنده شدن در قرعه کشی با طلسم مراسمی که به مناسبت پذیرایی از بودا در کشور زادگاهش انجام شد، این واقعیت خوشایند است که میبینیم جنس ضعیفتر در انظار عمومی ظاهر میشوند که از قید و بندهایی که حسادت شرقی بر آن نهاده است، بیرون میآیند. در برمه و سیام، آموزههای بودیسم نتیجهای شگفتانگیز، و برای دوستداران تمدن واقعی، به وجود آورده است.
یعنی برابری تقریباً کامل وضعیت زنان با مردان. در آن کشورها زنان به طرز بدی در فضای داخلی خانههایشان محبوس نمیشوند، بدون دعای تسخیر قلب معشوق برای ازدواج اینکه تا به حال در انظار عمومی ظاهر شوند. آنها در حال گردش آزادانه در خیابان ها دیده می شوند. آنها ریاست کمپتوآرها را بر عهده دارند و تقریباً مالکیت انحصاری بازارها را در اختیار دارند. موقعیت اجتماعی آنها از هر نظر بالاتر از افراد همجنسشان در مناطقی است که بودیسم عقیده غالب نیست.
دعا برای فوت پدر دوست : ممکن است گفته شود که آنها همراه مردان هستند و نه برده آنها.آنها فعال، پرتلاش هستند و با زحمات و تلاش های خود سهم کامل خود را در حفظ خانواده سهیم می کنند. با این حال، حقوق زناشویی با رفتار محترمانه نسبت به اربابشان کاملاً تأیید می شود. علیرغم تمام آنچه که توسط ناظران سطحی گفته شده است، من متقاعد شدهام که در کشورهایی که زنان از آزادی برخوردارند، آداب و رسوم کمتر فاسد است تا در کشورهایی که آنها را با رسوم وحشیانه و مستبدانه در گور یک منکر و منکر زنده به گور میکنند.
تولید برده داری بودیسم تعدد زوجات را قبول ندارد، اما طلاق را تحمل می کند. از این حیث عادات مردم از سستی لعنتی برخوردار است. تعدد زوجات در طلسم تسخیر همسر برمه در میان مردم بسیار نادر است. این عمل پلید و ضداجتماعی به بزرگان این سرزمین واگذار شده است، از پادشاه گرفته تا یک میوون کوچک، که بخشی از عظمت خود را در این است که خود را بالاتر از افکار عمومی، فراتر از دستورات اخلاقی و مذهبی، برای لذت بردن از بی بند و باری قرار دهند. ارضای پست ترین اشتها اگرچه طلاق امری رایج است.
دعا برای فوت پدر دوست : اما به عنوان نقصی تلقی می شود که صرفاً به خاطر ضعف انسان قابل تحمل است. [۶] راهبان بودایی از روی تواضع و تحقیر همه چیزهای دنیوی، اجازه نمی دهند مو و ریش روییده شود. آنها با پای برهنه راه میروند و لباس زرد سادهترین مدلی را بر تن دارند. آنها ناگزیرند با صدقه ای که به طور رایگان به آنها داده می شود زندگی کنند. مقررات از این نظر صریح ترین است و جایی برای تفسیر نادرست باقی نمی گذارد. یک راهان که از دنیا چشم پوشی کرده و از تمام دارایی های دنیوی خود صرف نظر کرده است.
به عهد حرفه ای خود ملزم است که غذای روزانه خود را بر آنچه که از طریق گدایی به دست می آورد تکیه کند. از این رو، نام بیکوس، یا مندیکنان، همیشه توسط گائوداما به آنها اعطا می شود، هر زمان که او به طور خاص در مورد نکات خاصی در مورد حرفه آنها صحبت می کند. در برمه، به محض اینکه روز شروع به طلوع می کند، گروهی از راهبان زردپوش با پاتا زیر بازوی چپ از محل زندگی خود بیرون می آیند و در خیابان ها به دنبال غذا می گردند. آنها هرگز چیزی نمی خواهند.
دعا برای فوت پدر دوست : آنها آنچه را که داوطلبانه به آنها داده می شود می پذیرند، بدون اینکه حتی یک کلمه تشکر و قدردانی به زبان بیاورند یا حتی به خیرخواهان سخاوتمند خود نگاه کنند. این عمل صدقه دادن به راهیان، از سزاوارترین عمل است. بنابراین، پیشنهاددهنده لیبرال می شود، نه به خاطر شخصی که به او کمک می کند، بلکه به دلیل شایستگی های فراوانی که امیدوار است از این عمل به دست آورد.
دیدگاهتان را بنویسید